Tää saattaa kuulostaa tyhmältä, mutta näin kerran unta homoista.
 Tää saattaa kuulostaa tyhmältä, mutta näin kerran unta homoista. 
Wespa kirjoitti:Näin unta, että olin jossain huoneessa, jossa oli kerrossänkyjä ja itse olin yläpedissä. Ympärillä oli sitten porukkaa (nuoria sängyissä istuen), jotka olivat pukeutuneet erilaisiin naamiaisasun tapaisiin (joku oli teräsmies ja joku oli hirviö jne.). itseäni vähän nolostutti, kun en ollut tajunnut laittaa naamiaisasua.
Tietääkö kukaan mitä tuo mahtaa tarkoittaa jos edes tarkoittaa mitään?

Kädet merkitsivät varmaan vanhempia: olin varmaan niin nuori vauva etten kunnolla tajunnut kuin vain sen tunteen, että joku huolehtii
 Kädet merkitsivät varmaan vanhempia: olin varmaan niin nuori vauva etten kunnolla tajunnut kuin vain sen tunteen, että joku huolehtii 
 Eräässä unessa kuoleman jälkeen minun piti jäädä hoitamaan vielä joitakin asioita maan päälle ja toisessa unessa halusin mennä lohduttamaan vanhempiani jotta he toipuisivat kuolemastani.
 Eräässä unessa kuoleman jälkeen minun piti jäädä hoitamaan vielä joitakin asioita maan päälle ja toisessa unessa halusin mennä lohduttamaan vanhempiani jotta he toipuisivat kuolemastani.
RobGoblin kirjoitti:Pienenä näin yleensä samaa painajaista jossa olin pienessä metallisessa huoneessa josta ei päässyt mitenkään pois ja ja katto alkoi hitaasti laskeutua ja lopulata murskasi minut lattiaa vasten.
 en tiedä mistä tämä johtuu, ja se on toisaalta pelottavaakin, kun aamulla herätessä tajuaa että ei hitsi, taas niitä lusikoita..
 en tiedä mistä tämä johtuu, ja se on toisaalta pelottavaakin, kun aamulla herätessä tajuaa että ei hitsi, taas niitä lusikoita..
 Yleensähän toistuva uni loppuu, kun sen merkityksen tajuaa
 Yleensähän toistuva uni loppuu, kun sen merkityksen tajuaa 

Palaa sivulle “Henkiset asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa