JeiBei kirjoitti:Regendos kirjoitti:En edes tajua miksi juuri Metallicaa ja Iron Maidenia pitäisi vertailla. Eihän niillä periaatteessa ole lainkaan yhteistä.
"Kumpi on parempi, kulhollinen nuudeleita vai 10kpl lyijykyniä?"
No okei, on niillä nyt jotain yhteistä.
Kieltämättä näitä kahta bändiä ei pitäisi välttämättä vertailla, koska he soittavat hieman erilaista musiikkia toisiinsa nähden.
Temesseus kirjoitti:Jaarno kirjoitti:En nyt silti ymmärrä miksi tästäkin topicista pitää valittaa. Ihan mielenkiintoistahan se on saaha selvää kummasta ihmiset tykkäävät. Ei tässä varmaan tarkoituksena ollut mitään kinastelua saada että mikä toisessa bändissä on paskaa ja toisessa hyvää.
Sehän on päivän selvää että 'Tallica on myynyt paljon IrMaa enemmän. Toisin sanoen, on ilmiselvää, että 'Tallica on paljon suositumpi
Gitarre kirjoitti:Oma ääneni meni jo kauan sitten Maidenille. Ja vieläkin olen siinä pysyn. Toki 'tallica on myös yksi tärkeimmistä bändeistä minulle mutta kyllä Maiden voiton vie...
Itse olin katsomassa tuon Flight 666:den leffateatterissa. Sehän siis esitettiin siellä vain kerran
Gitarre kirjoitti:Olihan se aika eksoottista kun ennen leffan alkua koko teatteri huusi yhteen ääneen MAIDEN! MAIDEN! MAIDEN! Ja lopussa tietysti isot taputukset
Gitarre kirjoitti:Ainakin Portugalista löytyy. Se toimii nimellä Eddie's Bar, Steve Harris omistaa sen. Sieltä löytyy kaikkea kiertue-kamaa 80-luvulta, Steven basso yms. Joskus aikanaan luin siitä paikasta. Ehdoton lomakohde mikäli Portugaliin eksyn
Palaa sivulle “Ajanviete ja media”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa