Aqua vitae kirjoitti:
Ja kuten minun skeptisestä näkökulmasta saattaakin arvata, julistan tämän bullshitiksi.
Perkala kirjoitti:Aqua vitae kirjoitti:
Ja kuten minun skeptisestä näkökulmasta saattaakin arvata, julistan tämän bullshitiksi.
No niinpä tietenkin...
Aqua, ei millään pahalla, mutta tapoit taikauskoon perustavan keskustelumme. Kun tykkäät paukauttaa asiat heti niinkuin ne ovat, saisit edes selostaa lähteitäsi monisanaisemmin.
Kiitos.
Aqua vitae kirjoitti:Perkala kirjoitti:Aqua vitae kirjoitti:
No niinpä tietenkin...
Aqua, ei millään pahalla, mutta tapoit taikauskoon perustavan keskustelumme. Kun tykkäät paukauttaa asiat heti niinkuin ne ovat, saisit edes selostaa lähteitäsi monisanaisemmin.
Kiitos.
Selvä.
No thread-kills [x] *Check*
Ihmettelen vain, mikä tekee tästä "taikauskoisesta" keskustelusta taikauskoisen?
Ehkäpä se on juurikin se tietämättömyys, josta OSIT tuolla jossain tekee punktuaalista tilitystä.
Aqua vitae kirjoitti:Tämän foorumin regularit tietävät varmasti, että vaikka tulisnkin heittämään jotain huolimatonta kerran threadiin, thrasaten sen pääobjektiivin täysin, olen edelleen avoin keskustelulle ja jatkokysymyksille.
Aqua vitae kirjoitti:Käsittääkseni, pointtisi olisi se, että olisin mieluummin
a) Jäänyt pelkän spekuloinnin puolelle ja jättänyt tärkeän aiheeseen liittyvän informaationpalasen jakamatta tälle foorumille.
b) Jakanut kyseisen informaation kaikille, mutta mieluummin omasanaisesti tarjoamatta lähteitä ollenkaan.
Aqua vitae kirjoitti:Ja kuka kieltää keskustelun jatkamisen lähteistäni huolimatta ja ETENKIN NIIDEN POHJALTA?
Perkala kirjoitti:Aqua vitae kirjoitti:Perkala kirjoitti:Aqua vitae kirjoitti:
No niinpä tietenkin...
Kiitos.
Selvä.
No thread-kills [x] *Check*
Ihmettelen vain, mikä tekee tästä "taikauskoisesta" keskustelusta taikauskoisen?
Ehkäpä se on juurikin se tietämättömyys, josta OSIT tuolla jossain tekee punktuaalista tilitystä.
Öh, sanoin viestissäni, että taikauskoon perustava, en taikauskoisen keskustelun. Ja threadi perustuu heiluriin, jonka itse totesit taikauskoksi.
Aqua vitae kirjoitti:Tämän foorumin regularit tietävät varmasti, että vaikka tulisnkin heittämään jotain huolimatonta kerran threadiin, thrasaten sen pääobjektiivin täysin, olen edelleen avoin keskustelulle ja jatkokysymyksille.
Tuo viestini oli huumoria ja pilkesilmäkulmassa veistelty. Ehkä valitsin sanani huonosti tai täällä ei olla totuttu tuollaiseen leikinlaskuun.
Ja totta kai keskustelu jatkuu, jos foorumilaiset haluavat sitä. Ja sellainen threadi ei lopu joka on kerran "tapettu". Käänteispsykologiaa...
En olisi uskonut, että joku vetää pultit tälläisesta.Aqua vitae kirjoitti:Käsittääkseni, pointtisi olisi se, että olisin mieluummin
a) Jäänyt pelkän spekuloinnin puolelle ja jättänyt tärkeän aiheeseen liittyvän informaationpalasen jakamatta tälle foorumille.
b) Jakanut kyseisen informaation kaikille, mutta mieluummin omasanaisesti tarjoamatta lähteitä ollenkaan.
Mistäs sinä tuon nyt repäisit?
Itse pidän enemmän viesteistä, joihin on merkitty lähteet ja joissa asiaa on selostettu omin sanoin, kuin viesteistä joissa on vain lähteet. Varsinkin kun itsekin sanot:Aqua vitae kirjoitti:Ja kuka kieltää keskustelun jatkamisen lähteistäni huolimatta ja ETENKIN NIIDEN POHJALTA?
Kun kumminkaan kaikki ei niitä linkkejä lue, niin niistä olisi hyvä olla jonkinlainen selvitys threadissa. Varsinkin jos keskustelu pohjautuu niihin.
OSITutkimusseura kirjoitti:En nyt tiedä, että tarviiko heiluriin mitään ammattikouluja käydä... eiköhän esikoululainenkin osaa sitoa pätkän lankaa vaikkapa siipimutteriin.
Wespa kirjoitti:Flafor flay...
Aqua vitae kirjoitti:Wespa kirjoitti:Flafor flay...
Flavor
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija