Zrud kirjoitti:Itse näin kerran utskassa melkein tappelun. joku läikytti vahingos bisset jonku päälle ja ne vaihto pari iskuu. sit ne jääty. ja sit ne vaa halas toisiaa ja jatko moshaamista![]()
Trauma kirjoitti:Tuli muuten mieleeni, että miksi jotkut pitävät heviä suuremmassa arvossa kuin räppiä sen puolesta, että hevi on tehty soittimilla? Elektroninisilla soittimillahan sekin on tehty (- rummut yleensä), kuten räppikin. Rapin lavaesiintymisessäkin näkee usein soittimia, eikä kaikkea soiteta koneilla. Enkä usein ole nähnyt kenenkään rinnastavan elektronista musiikkia yhtä huonoksi kuin räppiä, vaikka elektronisessa musiikissa tietokonetta käytetään paljon enemmän kuin räpissä.
Yhtä hyvin voisin väittää klassisen musiikin olevan sitä ainoaa oikeaa.
WM_ kirjoitti:Räppiä et voi soittaa millään, esim että "hei jee, toi kuulosti hyvältä, harjoittelempa soittaa sen!".
Ja siksi itse pidän soittimia suuressa arvossa että on hienoa kuunnella kun niillä oikeasti osataan soittaa!
Tätä on vaikea ehkä ymmärtää jos ei ole koskaan esim. soittanut mtn..
Trauma kirjoitti:WM_ kirjoitti:Räppiä et voi soittaa millään, esim että "hei jee, toi kuulosti hyvältä, harjoittelempa soittaa sen!".
Ja siksi itse pidän soittimia suuressa arvossa että on hienoa kuunnella kun niillä oikeasti osataan soittaa!
Tätä on vaikea ehkä ymmärtää jos ei ole koskaan esim. soittanut mtn..
No, minähän soitan useita soittimia itsekin, ja harrastan säveltämistä.
Mutta jos tarpeeksi innovaatiota ja mielikuvitusta löytyy, niin yhtä hyvin räppiäkin voi soittaa soittimilla. Juuri tätähän on käytetty hyväksi joissakin live-rap esiintymisissä, jotka on tuotu koneelta instrumentaalisiksi.
WM_ kirjoitti:Jepjep, musiikit musiikkina ihan soittimilla soitettuna niin saa ainakin respectit multa, olen aina ollut sitä mieltä. Saatan jopa vaivautua kuuntelemaan sellaisen räp biisin joskus jossa on bändi takana!
Zrud kirjoitti:Hevillä on muutenkin rikkaampi kulttuuri ja sen kuuntelijat ovat paljon mukavempaa ja asiallisempaa porukkaa kun räppärit.
Ne amerikan räppi gansteri neekerit sotii ja tappaa toisiaa kokoaja. Koska oot kuullu et Amerikassa kaksi suurta hevi jengiä sotisi keskenään ???.... niimpä.
Zrud kirjoitti:Argumentti ku ARgumenttiOli aihe typerä tai hyvä nii Argumentointi on aina kivaa.
Zrud kirjoitti:Aika moni Räppäri on kuollut jenkkilässä ainenkin... mut Jenkkilä o nii paska valtio muutenki et siel kuolee kaikkia.
Jaarno kirjoitti:Se kyllä täytyy kans sanoa että ainakin suomalaiset hevimiehet melko rentoja on päissään.![]()
Räppärit mitä itse tunnen ovat ainakin melko angsteja ja ärsyttäviä useasti.
Palaa sivulle “Ajanviete ja media”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa