Tuota aiemmin, kerran kouluun menoni aikana lähestyin erästä tieristeystä, se taisi olla ihan aikaista kevättä, kun koulu oli vasta alkanut, risteykseen tultuani tunsin jonkun vetävän minua taaksepäin polven kohdalta. Kun käännyin, ei takanani ollut ketään. Päätin sitten vain jatkaa matkaani.
Useasti suihkussa ollessani, kuulen alakerran tyhjästä asunnosta askeleita, kuulen kuinka joku yrittää avata suihkuhuoneen lukittua ovea tai kuinka joku kävelee suihkutilassa minun ollessa saunassa.
Myös ollessani täysin yksin talossamme, ja taas minun ollessani alakerrassa, kuulen yläkerran asunnosta juoksu askelia erittäin usein. Myös yläkerrassa ollessani kuulen viereisistä huoneista narinaa ja askelia.
Joskus kuulen selvästi kuinka joku kutsuu minua nimeltä. Kuulen yksinollessani hyvin useasti myös vaimeaa puhetta.
Musiikkia kuunnellessani kuulokkeiden kanssa kuulen yleensä musiikin yli kuinka joku, taas kerran, kutsuu minua nimeltä tai puhuu minulle hiljaa. Musiikin ollessa pausella kuulen yhä vaimeaa musiikkia kuulokkeistani.
Aina joskus tunnen myös jonkun hengittävän niskaani, koskevan hiuksiini tai nojaavan minuun. Lähes jatkuvasti tunnen myös jonkun katselevan minua, mikä on todellakin erittäin rasittavaa ja häiritsevää.
Joka kerta, kun jokin näistä tapahtumista tapahtuu minulle, tulen hyvin ahdistuneeksi. Pelkään lähes kuollakseni.