oupirdieu kirjoitti:kyllähän me nuita oupiirien miittejä järkätään aina sillon tällön. mietitään mm. miten valtaisimme maata ja bisnestä itsellemme. tunnen paljon vampyyrejä jotka ovat mm. yritysjohtajia, joten te humaanit käytätte tietämättänne oupiirien palveluja ja syötte jopa heidän tuottamaansa ruokaa. en nyt tässä ala kertomaan mitkä suuret suomifirmat ovat vampyyrien omistamia..
-VLVL
oupirdieu kirjoitti:"Mikä teidän foorumi on nykyään? Kiinnostaa tämä aihe nimittäin."
Samalla paikalla se on kuin ennenkin. Mutta periaatteesta en häiriköille anna enää erikseen sitä linkkiä..
oupirdieu kirjoitti:Larpista ei ole kyse, mutta jos asiallisesti osaat seurata, niin tässähän tämä linkki:
http://blackkimono.com/vampires
Näyttäisi toimivan ihan hyvin..? Kokeile päivittää.
PS. Annatko linkin tuohon mistä otit tuon tekstin? Kiintoisaa.
Noh, jos yhtään haluat olla uskottava tossa touhussa niin suosittelen jättämään ton foorumin kokonaan oli sen luokan elokuvista matkimis touhua et huhhuh... tyyliin "Mulla on samanlaisia taitoja ku draculal kerran sain open antaa vaan kymppejä" jne jne....
oupirdieu kirjoitti:Vain 5 henkilöä foorumiltani osaa tällä hetkellä lukea tuota kieltä kunnolla ja puhdasta se ei ole vieläkään.. jos täyttä 100% oupirschiania vedetään niin vain minä ja Nukkumatti osataan sitä lukea.Noh, jos yhtään haluat olla uskottava tossa touhussa niin suosittelen jättämään ton foorumin kokonaan oli sen luokan elokuvista matkimis touhua et huhhuh... tyyliin "Mulla on samanlaisia taitoja ku draculal kerran sain open antaa vaan kymppejä" jne jne....
öh..?
oupirdieu kirjoitti:Ei ole edes IP-banni eikä mikään. Noh, en sitten tiedä mistä johtuupi.
Oho vähä jänskää oikea vampyyri paranormaali blogilla.oupirdieu kirjoitti:Ne ihmiset, jotka ovat ylemmän tason saavuttamisen arvoisia, uskovat meihin ja tulevat luoksemme. Te loput, no, teidän uskollanne ei ole väliä.. älkääkä yrittäkö miettiä kuinka vampyyrit käyttäytyisivät teidän mielestänne. Kaikki mitä oletatte vampyyreistä on teidän oman rotunne keksimää ja puolet siitä on väärää.
Kumma, kun paranormaalien ilmiöiden foorumilla ollaan näinkin ahdasmielisiä paranormaaliutta kohtaan...![]()
Hyvästi, olen jälleen nähnyt mihin ihmisrodusta on, ja mihin siitä ei ole.
- LORD VLVL
oupirdieu kirjoitti:Ne ihmiset, jotka ovat ylemmän tason saavuttamisen arvoisia, uskovat meihin ja tulevat luoksemme. Te loput, no, teidän uskollanne ei ole väliä.. älkääkä yrittäkö miettiä kuinka vampyyrit käyttäytyisivät teidän mielestänne. Kaikki mitä oletatte vampyyreistä on teidän oman rotunne keksimää ja puolet siitä on väärää.
Kumma, kun paranormaalien ilmiöiden foorumilla ollaan näinkin ahdasmielisiä paranormaaliutta kohtaan...![]()
Hyvästi, olen jälleen nähnyt mihin ihmisrodusta on, ja mihin siitä ei ole.
- LORD VLVL
Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa