DS8 kirjoitti:Tintti,
Jumala(si) on tarkoitus tappaa ihmiset (tosiaan, paitsi uskovaiset) meteoreilla. Miten Jumalan olisi tarkoitus tähdätä moiset, kun meitä teitä on meidän "pahan ja pakanallisen" yhteiskuntamme sisällä? Tuhat "epäonnistunutta" ihmistä ja yksi kristitty, kaikki muut kuolevat mutta tämä yksi jää henkiin? Kohtalaisen (jumalallisen) hyvä tähtäys.
No, sitten itse aiheeseen. Olen miettinyt maailmanlopun/ suuren muutoksen mahdollisuutta suunnilleen siitä lähtien kuin tuosta 2012 ennustuksesta kuulin. Pitkien itseni/ muiden kanssa käymieni keskustelujen jälkeen olen jumittunut pohtimaan, että entä jos maailman tuho onkin se suurin muutos? Kun ihminen kuolee, kuka tietää mitä kuoleman jälkeen oikeasti on? Entä jos kuoleman jälkeen tosiaan siirrymme 5d tasolle, kuolimme sitten miten tahansa?
Ylempi siis mikäli ennustukset pitävät paikkansa. En tiedä mitä uskon. Haluan uskoa tuon 21.12.2012 lopun tulevan, enkä jaksa odottaa näkeväni sen.
ridikulous kirjoitti:Luin muutama päivä sitten uutisen, että Venäjä uudistaa ydinaseohjelmansa vuonna 2011. Mielenkiintoista, mielenkiintoista. Harmi etten löytänyt juttua linkattavaksi tänne...
Aqua vitae kirjoitti:Muuten... Tuli tässä nyt vain pikkutunneilla mieleen, että tarjoan kaikille kierroksen baarissa, jos maailma loppuu vuonna 2012.
Tai jos edes aloitetaan joku ydinsota tai etc.
It's a tab on me!
Hei muuten yks pikku juttu! Tuli vaan tässä pikkutunneilla mieleen että mikä baari on auki vielä maailman lopun jälkeenkin, ja kukahan siellä on tarjoilemassa.Aqua vitae kirjoitti:Muuten... Tuli tässä nyt vain pikkutunneilla mieleen, että tarjoan kaikille kierroksen baarissa, jos maailma loppuu vuonna 2012.
It's a tab on me!
viltsu kirjoitti:Aqua vitae kirjoitti:Muuten... Tuli tässä nyt vain pikkutunneilla mieleen, että tarjoan kaikille kierroksen baarissa, jos maailma loppuu vuonna 2012.
It's a tab on me!
No se sopii...Sillon pääsee jo baariin sisälle.
Phantom kirjoitti:Hei muuten yks pikku juttu! Tuli vaan tässä pikkutunneilla mieleen että mikä baari on auki vielä maailman lopun jälkeenkin, ja kukahan siellä on tarjoilemassa.Aqua vitae kirjoitti:Muuten... Tuli tässä nyt vain pikkutunneilla mieleen, että tarjoan kaikille kierroksen baarissa, jos maailma loppuu vuonna 2012.
It's a tab on me!
Atomipommi kirjoitti:^Nii kato juodaan ne kaljat etukäteen, jos loppu tulee niin se siitä, jos se ei tule, niin joudutaan maksamaan ne Aqua Vitaelle? : DDD
Niin se mun varsinainen "asia" oli tässä.
Nojoo, kuulostaa lähinnä huonosti toteutetulta hörhöilyltä kun ei ole mitään lähteitä, mutta linkitimpä kumminkin.
Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa