Ali G- kirjoitti:Joo oon pääkaupunkiseudult, oon viel aika nuori, tykkään räpistä, rb;stä,reggaesta, vaikken tiiä sielt muit artistei ku vaa JukkaPojan sekä popist.
Oon kiinnostunu paranormaalist, etenkin salaliittoteorioist, Hirviöist ja tuntemattomist olennoist sekä Antiikin aikasist suurvalloista, siis hissasta.
Uskon Jumalaan tai jonkinmoiseen jumal-olentoon...
Siis suhtkoht normaali ihminen!!
Gitarre kirjoitti:Ali G- kirjoitti:Joo oon pääkaupunkiseudult, oon viel aika nuori, tykkään räpistä, rb;stä,reggaesta, vaikken tiiä sielt muit artistei ku vaa JukkaPojan sekä popist.
Oon kiinnostunu paranormaalist, etenkin salaliittoteorioist, Hirviöist ja tuntemattomist olennoist sekä Antiikin aikasist suurvalloista, siis hissasta.
Joo tervetuloa tänne, sanoin nyt näin vaikka en valvoja olekkaan
Mutta mitä nyt olen noita viestejäsi katsellut niin voisit lopetta tuon tupla postaamisen jopa tripla postaamisen! Ja lisäksi pyri kirjoittamaan kirjakieltä koska se on paljon sujuvampaa luettavaa kuin tuo puhekieli.
Tonza133 kirjoitti:Gitarre kirjoitti:Ali G- kirjoitti:Joo oon pääkaupunkiseudult, oon viel aika nuori, tykkään räpistä, rb;stä,reggaesta, vaikken tiiä sielt muit artistei ku vaa JukkaPojan sekä popist.
Joo tervetuloa tänne, sanoin nyt näin vaikka en valvoja olekkaan
Mutta mitä nyt olen noita viestejäsi katsellut niin voisit lopetta tuon tupla postaamisen jopa tripla postaamisen! Ja lisäksi pyri kirjoittamaan kirjakieltä koska se on paljon sujuvampaa luettavaa kuin tuo puhekieli.
Itsekkin suosittelen, että kirjoittaisit kirjakieltä.
Maigi kirjoitti:Heipsan!
Olen 18-vuotias tyttö (vai liekö jo nainen) Oulusta. Minua on pienestä pitäen kiinnostaneet kaikenmoiset ns. yliluonnolliset/paranormaalit asiat ja ilmiöt, osittain omien kokemuksieni vuoksi. Kirjastosta on tullut lainattua (ja luettua) kaikennäköistä aiheeseen liittyvää kirjallisuutta, mutta Internetistä en ole niinkään etsinyt tietoa asiasta. Sattumoisin törmäsin muutama päivä sitten paranormaaliblogiin, jonka kautta sitten eksyin tänne keskustelupalstalle.
Näin "mystisiin" asioihin minulla on ehkä hieman outo suhde; ne kiinnostavat minua ihan älyttömän paljon, mutta toisaalta ne myös pelottavat minua (varsinkin öisin/pimeään aikaan) Tämän vuoksi yritän välttää esimerkiksi näillä sivustoilla pyörimistä iltaisin/öisin (mikä kuitenkaan ei yleensä onnistu, sillä nämä jutut vain tempaavat mukaansa; seurauksena tästä minulle siis koituu piiiiiiiiiitkiä ja pelontäytteisiä öitä). Epäilen tosin, että peloissani ei ole kauheasti järkeä.
![]()
No, joka tapauksessa olen nyt kai sitten yksi teistä!
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 6 vierailijaa