miten voin muuttua vamppyyriksi?

Tuntemattomat olennot, erikoiset arkeologiset löydöt, oudot sateet ja muu poikkeava
vampyyrifani
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 23 Huhti 2014, 17:18

miten voin muuttua vamppyyriksi?

ViestiKirjoittaja vampyyrifani » 23 Huhti 2014, 18:45

Juu, eli kertokaa miten voin muuttua vampyyriksi ilman että vampyyri puree mua? Sanokaa vastauksia, mut ei mitään esim. Mee maailman keskipisteeseen kuolematta, yms. :demoni: :ghost: :ghost2:
unelmanani on muuttua vampyyriksi. Ja olen varma että se toteutuu jonakin päivänä...

vampyyrifani
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 23 Huhti 2014, 17:18

Re: miten voin muuttua vamppyyriksi?

ViestiKirjoittaja vampyyrifani » 23 Huhti 2014, 21:45

Siis tarkotan et älkää ehdotelko mahottomia
unelmanani on muuttua vampyyriksi. Ja olen varma että se toteutuu jonakin päivänä...

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: miten voin muuttua vamppyyriksi?

ViestiKirjoittaja Koalani » 24 Huhti 2014, 16:29

Vampyyriksi muuttuminen olettaa, että tekee sopimuksen yhden sellaisen kanśsa. Vampyyriksi muuttuu kuoleman jälkeen, luultavasti toiselle planeetalle tai maan sisälle, nefiliimien maahan. Mutta silloin olet auttaneen vampyyrin orja, kunnes olet tehnyt riittävästi pahaa, että tulisit itse pomoksi. Sitten oma korkea minä lähettää valoisia inkarnaatioita, joiden homma on neutralisoida vampyyri-minän paha toiminta, ja yleensä ne kärsii. Älä siis edes yritä moista, koska sinä itse tulet maksamaan sen. Miksi ihmeessä haluaisit tulla vampyyriksi?

manos
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 05 Kesä 2014, 20:03

Re: miten voin muuttua vamppyyriksi?

ViestiKirjoittaja manos » 05 Kesä 2014, 20:41

vamppyriksi voi muuttua vai jos vamppyri ihminen puree sinua kaula
tai jos palvelet paholaista ja haluat mutttua vammppyriksi sinun pitä
uskoa henki demoneihin ja kuoleisiin ihmisiin kirouksi jumala
sillä jumala ja paholainen on olemassa ja paholaiseenn kanssa voi tehdä sopimusta
jos halua muuttua vamppyriksi ja ainosta paholainen voi muuttua sinut vamppyriksi
:evil: ja vamppyri ihmiset pelkävä valoa ja raamattua ristejä ja pyhä vettä ja et koska vanhene
ja aina pysy nuorena ihmisenä ja tiedä paljon historista koska iten palvellen paholaista jä mä uskonon helveti on olemassa
mä näen demoneita yöllä joka päivä jä mä en pelkä kuoleman en pelkä demoneita rakastan demoneita henkiä :demoni:
ja olen aina palvellu demoneita ja paholaista olen harrastu 10 vuonta taikuutta musta magia on ihana olla riivaattu
ihminen ja on ihana näke kuoleita ihmisiä ja demnoita ja mä tune itseni vamppyriksi ja
olen juonot lapsena kuolun eläimen verta ja mä pelkän päivän valoa ja pelkän ristejä
mä vihaa jumala ja rakasta olla demoneiten kanssa kotona ja mä näen paholaiseen joka päivä mun kotona yöllä
onneski olen vammppyri ja rakastan kun pimetä yöllä ja mä näen hyviin pimessä mutta päivä valon pelkä.

Jay_
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 05 Marras 2015, 08:27

Re: miten voin muuttua vamppyyriksi?

ViestiKirjoittaja Jay_ » 05 Marras 2015, 08:57

Siis mitä hittoa? Odotin tältä sivustolta jotain ihan muuta, kuin retardeja kyselemässä miten muututaan vampyyriksi. Voi jestas sentään..

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: miten voin muuttua vamppyyriksi?

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 09 Marras 2015, 12:24

Tuo vaatisi ylläpidolta jatkuvaa moderointia, siis jos ihmiset eivät saisi kirjoittaa vapaasti asioista, tietysti hyvää nettikettiä noudattaen. Me voimme aina valita, lähdemmekö mukaan johonkin vai emme. Palstalle kirjoittelee hyvin eri-ikäisiä ihmisiä ja jotkut voivat kirjoitella kieli poskessa, ainoastaan provosoidakseen toisia mielensä mukaan.

Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Re: miten voin muuttua vamppyyriksi?

ViestiKirjoittaja Varjotar » 02 Heinä 2016, 16:37

Tähän voisi vastata jos olisi kuunaan vampyyria tavannut. Energiavampyyritki vaatii aika paljon..
I do not know if you do not know.. :ghost:


Palaa sivulle “Kryptotieteet ja taruolennot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron