Merenneidot

Tuntemattomat olennot, erikoiset arkeologiset löydöt, oudot sateet ja muu poikkeava
Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Merenneidot

ViestiKirjoittaja Gitarre » 13 Huhti 2009, 00:49

Merenneidot eivät voi olla oikeastaan ihmisen näköisiä, ainoastaan muotoisia. Olettehan kaikki kokeneet sen miten iho rypistyy ja kuivuu kun on oikein kauan esim suihkussa tai uimassa. Kuvitelkaa kun elätte koko ikänne vedessä ja lajisi on kehittynyt siellä... Elikkä iho ei olisi ollenkaan ihmisen ihon näköist, niinkuin eivät olisi silmät eivätkä hiuksetkaan. JOS merrenneitoja olisi niin ei niissä olisi mitään samaa kuin ihmisissä paitsi muoto ja ehkä kädet.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Ulwoja
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 10 Huhti 2009, 16:01
Paikkakunta: Haamulandia

Re: Merenneidot

ViestiKirjoittaja Ulwoja » 13 Huhti 2009, 00:54

Jos iho olis oikeen näköistä mutta silti suomuja? Hiuksethan ei mee veen alla jos on koko ajan niin miksikään. Suu ois ja silmät sekä nenä, mutta ehkä hieman erin mallinen.
Kun tunnet käden olkapäälläsi, tiedä että minä olen turvanasi.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Merenneidot

ViestiKirjoittaja Gitarre » 13 Huhti 2009, 01:18

Ulwoja kirjoitti:Jos iho olis oikeen näköistä mutta silti suomuja? Hiuksethan ei mee veen alla jos on koko ajan niin miksikään. Suu ois ja silmät sekä nenä, mutta ehkä hieman erin mallinen.

1. Selitätkö mulle miten iho voi olla normin näköistä mutta silti suomuista?
2. Päänahka kuivuisi niin paljon että hiukset tippuisivat pois. Toisaalta jos olisi suomuja niin ei voisi olla hiuksia. Lisäksi ne olisivat vedessä vain tiellä joten kehityksen saatossa ne vain "surkastuisivat" pois.
3. Silmät olisivat isommat ja tummemmat, kuten kaloilla.
4. Suu ja nenä olisivat mutta erimallisina. Pää näyttäisi lähinnä kalan päältä.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Ulwoja
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 10 Huhti 2009, 16:01
Paikkakunta: Haamulandia

Re: Merenneidot

ViestiKirjoittaja Ulwoja » 13 Huhti 2009, 01:24

Suomut olisivat niin pieniä ja ihon värisiä. Jos kuitenkin olisi jollakin kummalla tavalla hiukset niin vedessähän ne "leijailevat" ja asettuvat veden alla sukeltaessasi osoittamaan taakseppäin. Noh. kasvot ois kyllä enemmän virtaviivaiset.
Kun tunnet käden olkapäälläsi, tiedä että minä olen turvanasi.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Merenneidot

ViestiKirjoittaja Gitarre » 13 Huhti 2009, 01:51

No jätetään suomut rauhaan mutta niistä hiuksista vielä... Elikkä millään koko ikäänsä vedessä elävällä olennolla ei ole vielä tavattu - eikä tulla tapaamaankaan hiuksia tai muita karvoja. Koska niissä alkaisi myöskin kasvamaan kaikenlaisia leviä-kotiloita ja muita "liftareita".
I'd rather regret doing something than not doing something.

Ulwoja
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 10 Huhti 2009, 16:01
Paikkakunta: Haamulandia

Re: Merenneidot

ViestiKirjoittaja Ulwoja » 13 Huhti 2009, 01:56

Hei jos merenneitoja ois ja niitten hiukset ois levästä ja kaikki saa sit uskoa miten haluaa. :)
Kun tunnet käden olkapäälläsi, tiedä että minä olen turvanasi.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Merenneidot

ViestiKirjoittaja Zrud » 13 Huhti 2009, 19:14

Onhan se ihan suloista että jotkut oikeasti uskovat näihin 100% satuolentoihin.
Itse en usko mitään tämän maan päällä mitä en itse näe.
Spirituaalisesta puolesta en mene viellä mitään lyömään lukkoon.
Feel the LOVE

Ulwoja
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 10 Huhti 2009, 16:01
Paikkakunta: Haamulandia

Re: Merenneidot

ViestiKirjoittaja Ulwoja » 13 Huhti 2009, 21:18

Harmi kun ihminen tietää niin vähän tästä maailmankaikkeudesta. :(
Kun tunnet käden olkapäälläsi, tiedä että minä olen turvanasi.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Merenneidot

ViestiKirjoittaja Zrud » 14 Huhti 2009, 00:51

Tietäminen ja Uskominen ovat 2 eri asiaa.
Jos Meren pohjassa olisi meren-neitojen kaupunki. se olisi jo löydetty.
Feel the LOVE

Ulwoja
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 10 Huhti 2009, 16:01
Paikkakunta: Haamulandia

Re: Merenneidot

ViestiKirjoittaja Ulwoja » 14 Huhti 2009, 16:00

En sanonutkaan että ne ovat sama asia. :)
Kun tunnet käden olkapäälläsi, tiedä että minä olen turvanasi.

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Merenneidot

ViestiKirjoittaja Phantom » 15 Huhti 2009, 17:57

Zrud kirjoitti:Tietäminen ja Uskominen ovat 2 eri asiaa.
Jos Meren pohjassa olisi meren-neitojen kaupunki. se olisi jo löydetty.
No kaupunki ehkä hieman liioiteltua. Kaikkia meren "kala"lajeja ei ole 100% varmasti vielä löydetty. Koska syvin kohta meressä on 10 911 metriä ja paikan nimi mariaanien hauta. Toki on muitakin syviä paikkoja mihin ihminen ei pääse muuta kuin jollakin miehittämättömällä sukellusveneellä TMS. Noissa syvyyksissä ei paljon snorkkelilla tee, koska paine on varmaan melko tappava. Siellä pimeydessä voi olla vaikka mitä ölliäisiä.....jos löytyy joku uus kala laji mikä nimetään merenneidoksi nii sit merenneitoja on olemassa, mutta muuten i dont think so. Jotain isompia örkkejä/kaloja siellä kyllä voi olla.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Merenneidot

ViestiKirjoittaja Gitarre » 15 Huhti 2009, 20:59

Phantom kirjoitti:
Zrud kirjoitti:Tietäminen ja Uskominen ovat 2 eri asiaa.
Jos Meren pohjassa olisi meren-neitojen kaupunki. se olisi jo löydetty.
No kaupunki ehkä hieman liioiteltua. Kaikkia meren "kala"lajeja ei ole 100% varmasti vielä löydetty. Koska syvin kohta meressä on 10 911 metriä ja paikan nimi mariaanien hauta. Toki on muitakin syviä paikkoja mihin ihminen ei pääse muuta kuin jollakin miehittämättömällä sukellusveneellä TMS. Noissa syvyyksissä ei paljon snorkkelilla tee, koska paine on varmaan melko tappava. Siellä pimeydessä voi olla vaikka mitä ölliäisiä.....jos löytyy joku uus kala laji mikä nimetään merenneidoksi nii sit merenneitoja on olemassa, mutta muuten i dont think so. Jotain isompia örkkejä/kaloja siellä kyllä voi olla.

Tämä nyt menee vähän ohi aiheen mutta menköön. Eli minusta on todella tyhmää kun ihmiset pyrkivät vain kokoajan pääsemään marsiin ja muualle avaruuteen, mutta omien valtameriemme pohjista on tutkittu vasta noin 2% ! Elikkä vasta murto-osa kalalajeista on löydetty.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Rie-chan
Valaistunut
Viestit: 25
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 16:33
Paikkakunta: Raisio
Viesti:

Re: Merenneidot

ViestiKirjoittaja Rie-chan » 20 Touko 2009, 13:56

Merenneidothan voivat olla myös vaarallisia, ainakin lukemieni fantasiakirjojen perusteella jotkut merenneidot yrittävät lumota ihmisiä ja vetää heidät pinnan alle :o
Kaikki uskovat mitä tahtovat, ja minä uskon merenneitojen olemassaoloon :?

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Merenneidot

ViestiKirjoittaja Tenkku » 20 Touko 2009, 20:18

Voihan toki olla, että merenneidot ovat kaikkea muuta mitä ihmiset ovat kuvitelleet, jos niitä on olemassa. Voivathan ne olla vaikka verenhimoisia ja tyhmiä saalistajia. Kaukana kauniista ja ystävällisistä Arieleista.
Fabulous babe

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Merenneidot

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 19 Loka 2010, 08:08

Aqua vitae kirjoitti:Se on hyvä, että aina välillä tulee joku vastaan, joka ei usko yliluonnollisiin asioihin. Sellainen palauttaa maan pinnalle. Että krediitit vaan Korvapuikolle juu...



Tuskinpa on mitään yliluonnollista, on vain asioita joita nykytiede ei pysty mittaamaan ja todentamaan. Ehkä ihmiskunnan ja tieteen kehittyessä moni näistä asioista mistä tälläkin foorumilla keskustellaan kyetään todistamaan tieteellisesti luonnolliseksi asiaksi.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.


Palaa sivulle “Kryptotieteet ja taruolennot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa