Ihmissudet

Tuntemattomat olennot, erikoiset arkeologiset löydöt, oudot sateet ja muu poikkeava
Jonii
Alieni
Viestit: 104
Liittynyt: 18 Loka 2008, 06:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ihmissudet

ViestiKirjoittaja Jonii » 03 Tammi 2009, 13:43

Nenrei kirjoitti:Nääh, voi olla. Silti minä uskon että niitä on olemassa :mrgreen:

No ei, syvällä siellä missä minun viisauteni asuu tiedän ettei niitä ole kun tämä ns reality maailma on niin harmaata tylsyyttä. Ei tänne mahdu jotain tuommosta kuten ihmissudet. Tai edes taikuutta tai mitään. Mutta minä haluan uskoa ettei se ole totta koska minä olen eskapisti. Elämä on niin turhauttavan tylsää jos ei ole mitään erikoista ja outoa mihin takertua massan keskellä.

Offtopic, mutta tämä 'harmaa maailma' on jotain aivan uskomatonta, täynnä jotain sellaista jolle vuosisatoja vanhat myytit eivät pärjää missään muodossaan. Kaikki intuitiivinen ymmärryksemme on pielessä siinä, mitä kuvittelemme maailman olevan ja miten kuvittelemme sen toimivan. Ihmisen järki ei riitä kunnolla hahmottamaan edes aurinkokuntamme mittasuhteita, ja meillä on muutaman vuosisadan kuluttua keinot päästä tähtiin. Jos kuvittelet aurinkokunnan kolikon kokoiseksi, lähin tähti on 100m päässä. Elät aikakautena jollaista ei ole koskaan aiemmin ollut, Internet, kännykät, televisiot, autot, junat, lentokoneet ja monet muut ihmeet ympäröivät sinua päivittäin, antaen sinulle ylellisyyttä jollaisesta edes kuninkaalliset eivät muutama vuosisata sitten osanneet haaveilla. Ja kaikki tämä muuttuu nopeammin kuin useimmat edes hahmottavat.

Katso sitä maailmaa josta pakenet.
It is better to grasp the universe as it really is than to persist in delusion, however reassuring
-Carl Sagan
All thinking men are atheists
-Ernest Hemingway

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Ihmissudet

ViestiKirjoittaja Regendos » 03 Tammi 2009, 15:22

Nenrei kirjoitti:Nääh, voi olla. Silti minä uskon että niitä on olemassa :mrgreen:

No ei, syvällä siellä missä minun viisauteni asuu tiedän ettei niitä ole kun tämä ns reality maailma on niin harmaata tylsyyttä. Ei tänne mahdu jotain tuommosta kuten ihmissudet. Tai edes taikuutta tai mitään. Mutta minä haluan uskoa ettei se ole totta koska minä olen eskapisti. Elämä on niin turhauttavan tylsää jos ei ole mitään erikoista ja outoa mihin takertua massan keskellä.

On katalaa itsepetosta uskotella itselleen asioita mitkä eivät ole totta. Minä aikoinani seurasin foorumia jossa liikkui kaiken maailman hörhöjä. He luulivat, että heillä kasvaa siivet selässä ja ottivat astraaliruumiit tosissaan. Minä olen sitä mieltä, että yrittivät paeta arjen harmaata todellisutta tällä itsepetoksen huipulla. Tottakai arki on tylsää jos luulee, että omistaisi outoja voimia ja tietäisi maailman salat, mutta sitten herää hetkeksi todellisuuteen, arkeen, jossa ei ole mitään magiaa. Minun arkeni ei ole harmaata enkä tarvitse siihen mukaan mitään taianomaisia hömpötteitä. Itseasiassa tätä itsepetosta harrastavat ihmiset ovat juuri heitä, joille elämä ei anna mitään takaisin, jotenka he keksivät itselleen mielikuvituksellista viihdykettä josta lopulta tulee totta.

Että tälläinen off tälläkertaa.

Avatar
Nenrei
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 14 Loka 2008, 20:46
Paikkakunta: Soïnï

Re: Ihmissudet

ViestiKirjoittaja Nenrei » 03 Tammi 2009, 18:42

Jatketaanpa offfilla sitten ;)

Jonii, juuri tuota maailma minä en halua. Minä en pysy perässä tuossa muutoksessa ja minä inhoan muutoksia. Nykypäivän teknologia ja ylellisyydet on välillä ihan liikaa ja tiede tuntuu määräävän kaiken niin ettei omille ajatuksille ole tilaa. Ettei enää mihinkään ihmeelliseen voi uskoa ja että kaikkien pitäisi ajatella samalla tavalla ja nähdä maailma hyvänä paikkana. Mutta koska olenkin kyynikko, niin en ehkä edes halua katsoa tuota maailmaa toisella tavalla kuin nyt. Joskus näen sen todellisen kauneuden ja välähdykset mahdollisuuksista, mutta ne katoavat heti. Siksi minä pakenen tätä maailmaa, minä en luota siihen koska se muuttuu niin nopeasti.

Minä näen maailman aika karuna paikkana, koruttomana ja kylmänä ja yritän näillä itsepetoksilla koristaa sitä. Vaikka vaikuttaisi siltä, että olen joku friikki joka yrittää luoda realismista surrealismia uskoen tuotoksiinsa kaikesta sydämestään, niin valitettavasti en ole vaikka haluaisinkin. Näen liiankin selvästi maailman mustavalkoisena ja raja mielikuvituksen ja realismin välillä on usein tuskallisen tarkka. Sitä mitä yritän pehmitellä uskomalla ihmissusiin ja vampyyreihin mitä ei luonnonlakien puitteissa voisi olla olemassa. Ja minä tiedän ettei niitä voi olla, mutta valehtelen itselleni kuten Regendos sanoo. Se on elämän photoshoppaamista, voisi sanoa. Ja mehän haluamme nähdä kauneimman version kaikesta, joten miksi tyytyisin katsomaan maailmaa sinä kylmänä ja karuna paikkana jona sen näen ilman näitä outoja uskomuksiani? Toki voisin lopettaa tuon uskottelun ja muuttaa ajatusmaailmaani ja elämääni positiivisempaan suuntaan jottei se arki olisi niin tukahduttavaa, mutta se ei ole niin yksinkertaista. Olen yrittänyt ja epäonnistunut. Ehkä joidenkin osa vain on olla saamatta elämältä mitään? Koska ihmispsykologiaan kuuluu se, että kaikelle pahalle on löydyttävä syyllinen, niin minä syytän menneisyyttäni siitä miten maailman nykyään näen, ja miten haluan sen nähdä. :|

Regendos, tuosta mainitsemastasi hörhöfoorumista tuli mieleen reikifoorumi :D
Kuva

Jonii
Alieni
Viestit: 104
Liittynyt: 18 Loka 2008, 06:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ihmissudet

ViestiKirjoittaja Jonii » 03 Tammi 2009, 19:49

Nenrei kirjoitti:Jatketaanpa offfilla sitten ;)

Jonii, juuri tuota maailma minä en halua. Minä en pysy perässä tuossa muutoksessa ja minä inhoan muutoksia. Nykypäivän teknologia ja ylellisyydet on välillä ihan liikaa ja tiede tuntuu määräävän kaiken niin ettei omille ajatuksille ole tilaa. Ettei enää mihinkään ihmeelliseen voi uskoa

Et ympärilläsi mitään muuta näekään kuin ihmeitä, kunhan vain viitsisit avata silmäsi. Niihin ei tarvitse uskoa, ne ovat siinä, käsin kosketeltavissa.

Minä näen maailman aika karuna paikkana, koruttomana ja kylmänä ja yritän näillä itsepetoksilla koristaa sitä.

Mikset vaivautuisi oikeasti katsomaan millainen tuo maailma on, sen sijaan että pakenet siltä?

Ja mehän haluamme nähdä kauneimman version kaikesta, joten miksi tyytyisin katsomaan maailmaa sinä kylmänä ja karuna paikkana jona sen näen ilman näitä outoja uskomuksiani? Toki voisin lopettaa tuon uskottelun ja muuttaa ajatusmaailmaani ja elämääni positiivisempaan suuntaan jottei se arki olisi niin tukahduttavaa, mutta se ei ole niin yksinkertaista. Olen yrittänyt ja epäonnistunut. Ehkä joidenkin osa vain on olla saamatta elämältä mitään?

Näet maailman kylmänä ja karuna paikkana kun et ole vaivautunut sitä pikavilkaisua paremmin tutkimaan. Maailma on kuitenkin mielenkiintoisempi ja uskomattomampi kuin mikään mitä ihmiset ovat hurjimmissa fantasioissaan kehitelleet. Katso ympärillesi.
It is better to grasp the universe as it really is than to persist in delusion, however reassuring
-Carl Sagan
All thinking men are atheists
-Ernest Hemingway

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Ihmissudet

ViestiKirjoittaja Regendos » 03 Tammi 2009, 21:31

Nenrei kirjoitti:Regendos, tuosta mainitsemastasi hörhöfoorumista tuli mieleen reikifoorumi :D

Siinätapauksessa foorumeita on ollut enemmänkin, tarkoitin nimittäin yhtä toista. Mutta, pointtisi tuli selväksi.

JeiBei
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 07 Elo 2008, 13:52
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Ihmissudet

ViestiKirjoittaja JeiBei » 03 Tammi 2009, 21:46

---
Viimeksi muokannut JeiBei, 16 Kesä 2017, 16:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

blood
Alieni
Viestit: 111
Liittynyt: 13 Tammi 2009, 16:22

Re: Ihmissudet

ViestiKirjoittaja blood » 16 Tammi 2009, 16:18

En usko että ihmissusia on, mutta toivon kyllä että niitä olisi, sillä yksi suurimmista haaveistani on olla ihmissusi. :ugeek:

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Ihmissudet

ViestiKirjoittaja Ali G- » 17 Tammi 2009, 20:37

blood kirjoitti:En usko että ihmissusia on, mutta toivon kyllä että niitä olisi, sillä yksi suurimmista haaveistani on olla ihmissusi. :ugeek:


Ootko friikki?
Mutta asiaan; Kaikki väittävät että ihmisusia ei ollut! Yhdyn siihen sen verran että tarinoiden karvaiset ja suden näköiset ihmissudet ovat 99,9 prosentin todennäköisyydellä mahdotonta, koska ihmisen dna tai geenit eivät voi muuttua ihmisen eliniän aikana.
MUTTA on ollut olemassa Lykantropia-niminen tauti, josta varmaankin kaikki ovat kuulleet, ja tässä taudissahan uhri ajattelee olevansa susi. Plus täytyy muistaa että jääkaudellahan eli nyky-susia isompia susia, jossakin täällä parablogissa tästä kerrottiin ja kaiken kaltaiset psykopaatithan eivät ole olleet arkipäivää ihmiskunnan historiassa.
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Ihmissudet

ViestiKirjoittaja Jaarno » 17 Tammi 2009, 20:51

Jos vielä on hypertrikoosi lykantropian lisäksi niin melko varmasti siihen aikaan luultiin että kyseessä on ihmissusi. :) Vielä kun lisätään tarinoiden paisuminen.

blood
Alieni
Viestit: 111
Liittynyt: 13 Tammi 2009, 16:22

Re: Ihmissudet

ViestiKirjoittaja blood » 20 Tammi 2009, 18:03

Ali G- kirjoitti:
blood kirjoitti:En usko että ihmissusia on, mutta toivon kyllä että niitä olisi, sillä yksi suurimmista haaveistani on olla ihmissusi. :ugeek:


Ootko friikki?
Mutta asiaan; Kaikki väittävät että ihmisusia ei ollut! Yhdyn siihen sen verran että tarinoiden karvaiset ja suden näköiset ihmissudet ovat 99,9 prosentin todennäköisyydellä mahdotonta, koska ihmisen dna tai geenit eivät voi muuttua ihmisen eliniän aikana.
MUTTA on ollut olemassa Lykantropia-niminen tauti, josta varmaankin kaikki ovat kuulleet, ja tässä taudissahan uhri ajattelee olevansa susi. Plus täytyy muistaa että jääkaudellahan eli nyky-susia isompia susia, jossakin täällä parablogissa tästä kerrottiin ja kaiken kaltaiset psykopaatithan eivät ole olleet arkipäivää ihmiskunnan historiassa.



No en taida olla friikki -.-'

Avatar
Mercs
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 14 Helmi 2009, 06:15
Paikkakunta: Rauma

Re: Ihmissudet

ViestiKirjoittaja Mercs » 17 Helmi 2009, 10:02

Huvittavaa lukea, kun jotkut todella toivovat olevansa Ihmissusia. Itseenihän liittyy jo kyseinen legenda siitä, että sairastaisin lykantropiaa. Itse tiedän kuitenkin totuuden, ja se on tietysti etten ole Ihmissusi.

Palataanpa siihen mistä moinen juttu sai alkunsa. Kun eräänä päivänä kuudentoistavuoden ikäisenä kävelin suihkusta vaatehuoneeseen, niin huomasin että selässäni oli jotain mustaa. Kun peilin kautta tarkemmin tarkastelin, niin huomasin että selkääni oli kasvanut kunnon karvaryijy. Tämä oli tietysti tapahtunut salakavalasti pitkän ajan sisällä, mutta huomasin vasta jälkeenpäin.

Kolme vuotta myöhemmin armeijassa sain kuulla selästäni läppää joka päivä, eikä se haitannut. Nimesin itseni Ihmissudeksi jo heti alussa, joten olin kaikkien kesken komppanian ainoa taruolento. Kun oltiin päästy Marraskuulle (v. 2007), niin vasen akillesjänteeni tulehtui ja jouduin kodeiinikuurille. Nappasin yhtenä iltana ennen hiljaisuuden tuloa pari nappia, ja seurauksia alkoi sen jälkeen tapahtua. Puolenyön jälkeen näin unta jossa avasin isoa teräsovea ja sen jälkeen heräsin siihen kun yläpunkka rämähti oman sänkyni oikealle puolelle. Puolet komppaniasta ja alakerrasta heräsi meteliin. Joku kyseli että mitä oikein tapahtui, ja vastasin repineeni yläpunkan irti unissani lääkehoureiden takia. Tämän jälkeen joku tuvastani avasi säleverhon ja legenda oli syntynyt: "Ei v***u jätkät! Nyt on täysikuu, ja Ihmissusi on herännyt eloon!". Tähän päivään asti juttua heitetään armeijakavereiden kesken tapahtuneesta ja nauretaan.

Oli offtopic tai ei, mutta ajattelin jakaa tämän läpän koko foorumin kesken. Se on tullut jädäkseen jo muutenkin. Syntymäpäivieni aikaan tuli viestiä sähköpostiin, että "Onneksi olkoon, veli susi!" ja "Sepe Susi 21 vuotta!" jne. Olen ajatellut tatuoida jopa kyseisen olennon käsivarteeni, edellätapahtuneen takia. :mrgreen:
"Come to me, son of Jor-El! Kneel before Zod! Snootchie Bootchies!"

littleDragon
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 13:54

Re: Ihmissudet

ViestiKirjoittaja littleDragon » 03 Elo 2010, 16:33

en tiedä pidättekö mua hulluna, mutta tiesittekö et suomessaki on noin 200 ihmissutta ja 250 vampyyria. voi kuulostaa oudolta, mut mun poikaystävä on ihmissusi ja aikoo muuttaa mutki, koska vampyyrit ja ihmissudet eivät saa olla tekemisissä tavallisten ihmisten kanssa. munki oli vaikee uskoo eka sitä, mut ny mä uskon ja mä alunperin ajattelinki et ei maailma voi olla näin tylsä paikka, etteikö täällä olisi mitään tollasta :)

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Ihmissudet

ViestiKirjoittaja Tenkku » 03 Elo 2010, 19:25

littleDragon kirjoitti:en tiedä pidättekö mua hulluna, mutta tiesittekö et suomessaki on noin 200 ihmissutta ja 250 vampyyria. voi kuulostaa oudolta, mut mun poikaystävä on ihmissusi ja aikoo muuttaa mutki, koska vampyyrit ja ihmissudet eivät saa olla tekemisissä tavallisten ihmisten kanssa. munki oli vaikee uskoo eka sitä, mut ny mä uskon ja mä alunperin ajattelinki et ei maailma voi olla näin tylsä paikka, etteikö täällä olisi mitään tollasta :)


No offence, mutta oot varmaan vaa kattonu liikaa Twilightia.
Fabulous babe

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Ihmissudet

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 03 Elo 2010, 21:34

Tenkku kirjoitti:
littleDragon kirjoitti:en tiedä pidättekö mua hulluna, mutta tiesittekö et suomessaki on noin 200 ihmissutta ja 250 vampyyria. voi kuulostaa oudolta, mut mun poikaystävä on ihmissusi ja aikoo muuttaa mutki, koska vampyyrit ja ihmissudet eivät saa olla tekemisissä tavallisten ihmisten kanssa. munki oli vaikee uskoo eka sitä, mut ny mä uskon ja mä alunperin ajattelinki et ei maailma voi olla näin tylsä paikka, etteikö täällä olisi mitään tollasta :)


No offence, mutta oot varmaan vaa kattonu liikaa Twilightia.

No offence, but you just got trolled :D
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Hea-Ateist
Kummitus
Viestit: 79
Liittynyt: 27 Heinä 2010, 02:05
Viesti:

Re: Ihmissudet

ViestiKirjoittaja Hea-Ateist » 03 Elo 2010, 23:23

No offence, but you just got trolled :D


Mitä helelettiä peikoilla tarkoitetaan?
''Trollhammaren sveper igen.
Hugga ned broder igen.''?
Thou shalt not underestimate the power of the bright side.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Ihmissudet

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 04 Elo 2010, 01:43

Hea-Ateist kirjoitti:
No offence, but you just got trolled :D


Mitä helelettiä peikoilla tarkoitetaan?
''Trollhammaren sveper igen.
Hugga ned broder igen.''?

No alun perinhän se on ollut "trooli", eli joku joka pahoin aikein houkuttelee ja johtaa harhaan. Joka on siis "troll" englannin jalolla germaanisella grammarilla.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... jpg/250px-
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Ihmissudet

ViestiKirjoittaja Tenkku » 03 Syys 2010, 15:03

Aqua vitae kirjoitti:
Tenkku kirjoitti:
littleDragon kirjoitti:en tiedä pidättekö mua hulluna, mutta tiesittekö et suomessaki on noin 200 ihmissutta ja 250 vampyyria. voi kuulostaa oudolta, mut mun poikaystävä on ihmissusi ja aikoo muuttaa mutki, koska vampyyrit ja ihmissudet eivät saa olla tekemisissä tavallisten ihmisten kanssa. munki oli vaikee uskoo eka sitä, mut ny mä uskon ja mä alunperin ajattelinki et ei maailma voi olla näin tylsä paikka, etteikö täällä olisi mitään tollasta :)


No offence, mutta oot varmaan vaa kattonu liikaa Twilightia.

No offence, but you just got trolled :D


Jep jep, mutta oli ihan pakko päästä sanomaan.
Fabulous babe


Palaa sivulle “Kryptotieteet ja taruolennot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa