Vampyyriksi muuttuminen ilman vampyyrin läsnäoloa

Tuntemattomat olennot, erikoiset arkeologiset löydöt, oudot sateet ja muu poikkeava
Avatar
Hohhoijaa
Valaistunut
Viestit: 26
Liittynyt: 05 Maalis 2012, 17:16

Vampyyriksi muuttuminen ilman vampyyrin läsnäoloa

ViestiKirjoittaja Hohhoijaa » 26 Heinä 2012, 00:35

Luin netistä tällaisen melko "typerän" tavan muuttua vampyyriki, enkä itse ainakaan usko että se voisi toimia:

Yöllä, klo: 00.00-01.00 välillä, tulee kuiskata kolmesti pimeyteen "muuta minut vampyyrien kuningas, veren ruhtinas" ja juoda päälle tilkka verta. Tällöin muutoksen pitäisi tapahtua 2-3kk kuluessa :demoni:

Itse kokeilin tuota pari päivää sitten saas nähdä miten käy. Mutta haluaisin kuulla mielipiteitänne siitä, voiko tuo oikeasti toimia. Onko vampyyreillä joku ihmeellinen magia, joka tunnistaa tuon "seremonian", ja vampyyrit tulee sitten hakemaan omansa? Vai mitä ihmettä tuossa tapahtuu?
On olemassa faktaa, joka hyväksytään, ja faktaa joka on useimpien mielestä järjetöntä. Tämä foorumi käsittelee jälkimmäistä.

Avatar
carcass
Peikko
Viestit: 211
Liittynyt: 14 Kesä 2009, 22:57
Paikkakunta: Pohjola
Viesti:

Re: Vampyyriksi muuttuminen ilman vampyyrin läsnäoloa

ViestiKirjoittaja carcass » 01 Elo 2012, 08:14

Hohhoijaa kirjoitti:Itse kokeilin tuota pari päivää sitten saas nähdä miten käy. Mutta haluaisin kuulla mielipiteitänne siitä, voiko tuo oikeasti toimia. Onko vampyyreillä joku ihmeellinen magia, joka tunnistaa tuon "seremonian", ja vampyyrit tulee sitten hakemaan omansa? Vai mitä ihmettä tuossa tapahtuu?

Veikkaan ettei sun tarvitse muuttaa tulevaisuuden suunnitelmia.
-Eli tuskimpa mitään tapahtuu

Serafi
Valaistunut
Viestit: 47
Liittynyt: 03 Touko 2012, 09:21

Re: Vampyyriksi muuttuminen ilman vampyyrin läsnäoloa

ViestiKirjoittaja Serafi » 05 Elo 2012, 21:33

Hohhoijaa kirjoitti:Luin netistä tällaisen melko "typerän" tavan muuttua vampyyriki, enkä itse ainakaan usko että se voisi toimia:


Väkisellä herää kysymys, miksi kokeilla jollei usko? Vai haluatko uskoa, elääkö sisällä pieni toivon kipinä koska haluaisit sen olevan totta?
Uskomisen vaikutuksista voisi tähän nyt pitkän pätkän jaaritella, mutta eiköhän siitä aiheesta ole sanottu jo kaikki tarpeellinen :)
Elämä ei ole ongelma, joka pitäisi ratkaista, vaan todellisuus joka on koettava.
-Sören Kierkegaard

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Vampyyriksi muuttuminen ilman vampyyrin läsnäoloa

ViestiKirjoittaja Zrud » 11 Elo 2012, 17:56

Ikävä tuottaa pettymys ja säröttää fantasiaasi... Vampyyreitä EI OLE. Eikä ole mitään muitakaan fantasia hahmoja.
Niitä kutsutaan fantasia hahmoiksi siksi koska fantasia = satua. ja satu = ei ole totta.
Feel the LOVE

Avatar
Toveri
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 27 Helmi 2010, 00:21
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vampyyriksi muuttuminen ilman vampyyrin läsnäoloa

ViestiKirjoittaja Toveri » 30 Elo 2012, 14:19

Zrud kirjoitti:Ikävä tuottaa pettymys ja säröttää fantasiaasi... Vampyyreitä EI OLE. Eikä ole mitään muitakaan fantasia hahmoja.
Niitä kutsutaan fantasia hahmoiksi siksi koska fantasia = satua. ja satu = ei ole totta.


Ja vaikka vampyyreitä olisikin olemassa, sellaiseksi ei muututa internetistä löydetyillä ohjeilla.
Illuminatin Suomen osaston disinformaatioagentti nr. 146.

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Vampyyriksi muuttuminen ilman vampyyrin läsnäoloa

ViestiKirjoittaja Hartsa » 30 Elo 2012, 23:27

Minusta perusteellisempi kysymys tähän olisi, että toimipa tämä tai ei, niin miksi haluaisit muuttua vampyyriksi? Näkemyksiä ja käsityksiä siitäkin millainen vampyyri todella on niin monia, että koetko tietäväsi sen oikean näkemyksen asiasta ja miksi moiseksi haluaisit?

Henkilökohtaisesti en varsinaiseen fyysiseen muuntautumiseen tuossa usko, mutta sitä en kiellä etteikö psykologisia / hengellisiä muutoksia voisi millä tahansa rituaalilla tapahtua. Kysymys palautuu siihen, että mitä tuolla toivot saavuttavasi ja miksi?

Kukapa meistä ei haluaisi muuttaa itseänsä parempaan suuntaan. Ainakin itse haluaisin. Mutta jos tietää mitä haluaa, niin siihen voi pyrkiä ihan ilman internetin tarjoamia "helppoja ratkaisuja". Kysymys onkin siitä että haluaako sitä tarpeeksi ja onko valmis näkemään vaivaa asian suhteen. Jos ei, niin silloin se on perushaaveilua, jos on valmis näkemään vaivaa niin silloin se on tavoite johon aktiivisesti pyritään.. ja päästään jos halu ja motivaatio on tarpeeksi kova.

En nyt uskolla mennä sanomaan että vampyyriksi pääsisit kovalla tahdollakaan, mutta ehkäpä haet juurikin jotain ominaisuuksia mitä nämä vampyyrit edustavat, ja ne lie ovat suurelta osin saavutettavissa.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Vampyyriksi muuttuminen ilman vampyyrin läsnäoloa

ViestiKirjoittaja Wespa » 05 Syys 2012, 22:32

Miten määritellään vampyyri?

Jos tapaukseen käy verta juova henkilö, niin niitä on Suomessa lopulta aika paljonkin. Itse olen henkilökohtaisesti tavannut vampyrismin elämäntavakseen ottaneen henkilön, joka juo verta muutamia tippoja säännöllisesti kuukausittain. Yleensä pyytää kaveria tai muuta tekemään sormeensa pistoksen esim. neulalla josta sitten lipittää muutaman tipan.

Veren säännöllinen juominen auttaa kuulemma päänsärkyyn ja vitutukseen, sekä luomet ja syntymämerkki lähtevät pois.

Toki en usko, että tällaisen vampyrismin elämäntavakseen ottavan ihmisen puraisu tartuttaa samaa tapaa muihin... se taitaa olla vain legendaa, mutta kyseisenlaisia ihmisiä on todella olemassa.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Widow
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 29 Kesä 2009, 13:56

Re: Vampyyriksi muuttuminen ilman vampyyrin läsnäoloa

ViestiKirjoittaja Widow » 06 Syys 2012, 19:54

Voi, mua nauratti kun luin ketjua, kiitos <3
Ihmisillä on mielenkiintoisia, mystisiä käsityksiä verenjuonnista, niin kuin tuo Wespan mainitsema, jonka mukaan syntymämerkit ja luomet hiipuvat pois. Tuolla logiikalla Michael Jackson on varmaan juonut verta ja iho on näin kauttaaltaan vaalentunut, ehkä veren juominen myös pienentää nenää ;)
On kuitenkin sairauksia, joiden olemassaolo on voinut osaltaan vaikuttaa vampyyrimyytin syntyyn. Yksi voisi olla esim. Oslerin tauti, joka saattaa joillain aiheuttaa verikyynelten valumista silmistä. Se aiheuttaa myös anemiaa ja yleistä kuihtumista. Se ei myöskään ole kovin yleinen, kulkee geeniperintönä, ja ennenaikaan kun verensiirrot olivat tuntematon käsite, sen hoito oli olematonta. Siinä on joku laiha, kalpea aneemikko veri silmistä valuen, epätoivonvimmalla raakaa pihviä imeskellen, saattanut aiheuttaa hämmennystä ympäristössään. Näin kärjistettynä.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Vampyyriksi muuttuminen ilman vampyyrin läsnäoloa

ViestiKirjoittaja Wespa » 07 Syys 2012, 04:31

En tiedä tieteellistä selitystä tälle luomien poistumiselle ja syntymämerkkien katoamiselle, mutta biologisesti se on ihan mahdollista ja tällä henkilöllä jonka aikanaan tunsin vaikutti olevan asiasta kokemusperäistä tietoa.

En menisi suoralta kädeltä itse lyttäämään jotain asiaa mitä en ole henk koht itse tutkinut...
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Vampyyriksi muuttuminen ilman vampyyrin läsnäoloa

ViestiKirjoittaja Zrud » 07 Syys 2012, 09:22

Wespa kirjoitti:En tiedä tieteellistä selitystä tälle luomien poistumiselle ja syntymämerkkien katoamiselle, mutta biologisesti se on ihan mahdollista ja tällä henkilöllä jonka aikanaan tunsin vaikutti olevan asiasta kokemusperäistä tietoa.

En menisi suoralta kädeltä itse lyttäämään jotain asiaa mitä en ole henk koht itse tutkinut...


Tutkitko itse sitten kaverisi luomiesi katoamista ? Vai tapahtuiko moinen legendaarisesti "juollekkin kaverille / tutulle"
On asioita jotka kuulostaa jo valmiiksi niin kaukaa haetulta fantasioinnilta että tietty ryhmä ihmisistä tulee aina lyttäämään moisen alkutekiöihinsä.

Itse lyttään ainakin. Sitten voin hyväksyä sen tosiasiana kun minulle näytetään 100% pitävä todiste että veren juominen voi muka mm poistaa luomia.
Feel the LOVE

Widow
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 29 Kesä 2009, 13:56

Re: Vampyyriksi muuttuminen ilman vampyyrin läsnäoloa

ViestiKirjoittaja Widow » 07 Syys 2012, 13:05

Ymmärrän vielä sen, että päänsärky häviää, vaikka placebovaikutuksena. Saman asian ajaisi varmaan myös akupunktio tai kuppaus. Mutta veren nauttiminen EI VOI poistaa luomia tai syntymämerkkejä. Olen syönyt verilettuja ja mustaamakkaraa elämäni aikana useaan otteeseen, eikä minulta ole kadonnut yhtäkään luomea. Väite, että veren nauttiminen ja sen kulkeminen ruuansulatuskanavassa vaikuttaisi ihon pigmenttiin, on mielestäni absurdi. Kaikella ystävällisyydellä :)

Avatar
Whitey
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 12 Syys 2012, 15:58

Re: Vampyyriksi muuttuminen ilman vampyyrin läsnäoloa

ViestiKirjoittaja Whitey » 12 Syys 2012, 16:50

Kaikkeen ne ihmiset ryhtyy tällä twilight -aikakaudella. On ne vampyyrit ihan cool mutta tuskinpa sitä tahdonvoimallakaan muuttuu verenhimoiseksi hirviöksi. :roll:

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Vampyyriksi muuttuminen ilman vampyyrin läsnäoloa

ViestiKirjoittaja Tenkku » 31 Loka 2012, 19:10

Wespa kirjoitti:Itse olen henkilökohtaisesti tavannut vampyrismin elämäntavakseen ottaneen henkilön, joka juo verta muutamia tippoja säännöllisesti kuukausittain. Yleensä pyytää kaveria tai muuta tekemään sormeensa pistoksen esim. neulalla josta sitten lipittää muutaman tipan.

Veren säännöllinen juominen auttaa kuulemma päänsärkyyn ja vitutukseen, sekä luomet ja syntymämerkki lähtevät pois.


Joiko hän siis muutaman tipan kerrallaan useita kertoja kuukaudessa, vai muutaman tipan kuukaudessa? Ihan vain varmistaakseni kysyn.

Veressähän on (ellei ole aneeminen) aika paljon rautaa, mikä ei ole terveellistä ainakaan siinä muodossa missä se on veressä, joten epäilen ainakin terveysvaikutuksia verenjuonnin ansiosta.
Fabulous babe

Widow
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 29 Kesä 2009, 13:56

Re: Vampyyriksi muuttuminen ilman vampyyrin läsnäoloa

ViestiKirjoittaja Widow » 22 Marras 2012, 02:54

Vielä lisäys; mikä vampyyri se sellainen on, joka omaa vertaan imee?

emma salvatore
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 02 Tammi 2013, 20:02

Re: Vampyyriksi muuttuminen ilman vampyyrin läsnäoloa

ViestiKirjoittaja emma salvatore » 02 Tammi 2013, 20:08

Kysymykseni saattaa tulla ehkä vähän myöhässä mutta ensimmäisessä kommentissa kerrotussa rituaalissa joitko omaa vai jonkun muun verta? tämä on siis tarkoitettu ensimmäisen viestin kirjoittajalle... :)

Avatar
Hohhoijaa
Valaistunut
Viestit: 26
Liittynyt: 05 Maalis 2012, 17:16

Re: Vampyyriksi muuttuminen ilman vampyyrin läsnäoloa

ViestiKirjoittaja Hohhoijaa » 20 Tammi 2013, 00:26

Ei omaa, hieno vampyyr tulisikin kun omaa vertaan lipittäisi. Kaveri auttoi :DD
On olemassa faktaa, joka hyväksytään, ja faktaa joka on useimpien mielestä järjetöntä. Tämä foorumi käsittelee jälkimmäistä.

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Vampyyriksi muuttuminen ilman vampyyrin läsnäoloa

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 24 Heinä 2014, 13:40

Hohhoijaa kirjoitti:Ei omaa, hieno vampyyr tulisikin kun omaa vertaan lipittäisi. Kaveri auttoi :DD

No miten kävi? Riittikö 1,5 vuotta muutokseen? VItuttaako nyt kökkiä sisällä koko kesä?
"There's something out there and it ain't no man"

alice
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 29 Loka 2014, 14:24

Re: Vampyyriksi muuttuminen ilman vampyyrin läsnäoloa

ViestiKirjoittaja alice » 04 Maalis 2015, 23:47

Miten muuten muka vois muuttua koska niitä ei ole olemassa se on vain mielenkiintoinen
Asiamielen tekemä mielenkiintoisuus keski piste

Avatar
GreenCrow
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 06 Elo 2015, 17:04

Re: Vampyyriksi muuttuminen ilman vampyyrin läsnäoloa

ViestiKirjoittaja GreenCrow » 06 Elo 2015, 18:53

Vampyyrit ovat kyllä mielenkiintoisia taruolentoja kaikkine legendoineen niiden syntyperästä tappamiseen, sitähän ei käy kieltäminen. Edelleen on maita, missä vainajia kaivetaan haudoistaan ylös ja laitetaan vaaja sydämeen, jotta onnettomuudet ja sairaudet saataisiin loppumaan, vampyyrit kun ovat osana myös näissä elämään kuuluvissa asioissa :)

Olisi kyllä kiva nähdä ja lukea todisteista tuosta veren nauttimisesta ja sen oikeista vaikutuksista pigmenttiin, nimittäin Afrikassa asuu heimo jos toinenkin joiden herkkua on vastavalutettu veri sellaisenaan tai sekoitettuna maitoon, evätkä nämä heimot ole sen valkoisempia kuin muutkaan Afrikan heimot.
Mitä haamu sanoi toiselle?
- Uskotko ihmisiin?

Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Re: Vampyyriksi muuttuminen ilman vampyyrin läsnäoloa

ViestiKirjoittaja Varjotar » 03 Heinä 2016, 16:22

Eihän nyt omaa vertaa juomalla saa ku pahan olon :D
Ja pari tippaa :D

Voe helkkari, lapset, voe helkkari :D
I do not know if you do not know.. :ghost:


Palaa sivulle “Kryptotieteet ja taruolennot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa