Vampyyrit, totta vai ei?

Tuntemattomat olennot, erikoiset arkeologiset löydöt, oudot sateet ja muu poikkeava
Avatar
Hohhoijaa
Valaistunut
Viestit: 26
Liittynyt: 05 Maalis 2012, 17:16

Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Hohhoijaa » 05 Maalis 2012, 17:24

Kertokaahan, uskotteko vampyyreihin? Itse olen aina uskonut, ja toivottavasti tulen aina uskomaan, onhan niiden olemmassaolo todistettukin. Suurin haaveni onkin joskus kohdata oikea vampyyri, ja ehkä sellaiseksi tullakkin.
On olemassa faktaa, joka hyväksytään, ja faktaa joka on useimpien mielestä järjetöntä. Tämä foorumi käsittelee jälkimmäistä.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 05 Maalis 2012, 18:37

Jos tarkoitat vampyyrin olemassaolon todistamisella esimerkiksi eteläamerikassa eläviä lepakoita jotka juovat verta ja niitä kutsutaan kansankielessä vampyyreiksi, niin joo, onhan niitä olemassa.
Mutta jos kyseessä on verta juova ihminen jolla on supervoimia, niin sitten noita tuskin on... Ellei kyseessä ole Camarillan ylläpitämä naamioleikki ihmisten keskuudessa *köhköh* ja foliohattu päähän. ;)
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Hohhoijaa
Valaistunut
Viestit: 26
Liittynyt: 05 Maalis 2012, 17:16

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Hohhoijaa » 06 Maalis 2012, 22:24

Ei, kyllä minä tarkoitan iahn _oikeita_ vampyyrejä, niitä joita elokuvat ja fantasiakirjat ovat pullolaan.
On olemassa faktaa, joka hyväksytään, ja faktaa joka on useimpien mielestä järjetöntä. Tämä foorumi käsittelee jälkimmäistä.

Aschenisto
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Tammi 2012, 04:45

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Aschenisto » 07 Maalis 2012, 05:42

Itse rakastan vamppyyrejä. Haluaisin itsekin muuttua sellaiseksi puolikuolemattomaksi yön pimeydessä eläväksi olennoksi, joka imee verta viettelemiltään naisilta ja joka on erittäin vahva ja kalpea. Tosin asioiminen kaupungilla päiväsaikaan vaatii hieman auringorasvaa, kokovartalovaatteita ja nopeaa liikkumista.

Valitettavasti mokomia ei vain ole olemassa, koska:

- Normaalipainoinen aikuinen pitää juoda tolkuttomasti verta saadakseen tarvittavat kilokalorit kasaan, eikä niistä saa edes tarvitsemiaan hivenaineita/antioksidantteja. Täten se on fysikaalinen mahdottomuus, että muutama litra verta auttaa säilymään hengissä. Toki ihminen pystyy hyödyntämään verta - afrikassa jotkut neekerit joivat lehmänverta pysyäkseen hengissä.
- Miten ihmeessä sitten niistä tulee supervahvoja ja kuolemattomia? Miten ihmeessä auringonvalo aiheuttaa räjähdyksenomaisen kuoleman?

Avatar
Hohhoijaa
Valaistunut
Viestit: 26
Liittynyt: 05 Maalis 2012, 17:16

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Hohhoijaa » 07 Maalis 2012, 21:01

Kuka sanoi että vampyyrit elää _pelkällä_ verellä? Kyllähän ne voi muutakin ruokaa syödä. Ja vampyyrit on _yliluoonnollisia_ joten kenties vahvuus yms.jutut johtuu siitä
On olemassa faktaa, joka hyväksytään, ja faktaa joka on useimpien mielestä järjetöntä. Tämä foorumi käsittelee jälkimmäistä.

Avatar
Renkku
Valaistunut
Viestit: 35
Liittynyt: 04 Touko 2011, 23:17
Paikkakunta: Oulu

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Renkku » 07 Maalis 2012, 22:21

Joo on vampyyrejä olemassa, niitä vain sanotaan vain nykymaailmassa kannibaaleiksi.
Topiikin aloittaja teki juuri aika selväksi että sanotaan me mitä tahansa vampyyrien olemassa oloa vastaan niin hän selittää sen sillä että ne onkin _yliluonnollisia_ ja täten niihin ei normaalit luonnon lait päde? :')
Ei sillä, omasta mielestäni vampyyrit ovat aina yhtä mielenkiintoinen rotu mitä tulee kaunokirjallisuuteen (Twilight poikkeuksena vahvistaa säännön xD) ja muuhun vastaavaan. Mielestäni vanhempi kuva vampyyreistä verenhimoisina tappajina on tätä nykyistä humpuukkia paljon kiehtovampi ajatus, ja romanttisempi.

Avatar
Thelea
Valaistunut
Viestit: 27
Liittynyt: 31 Maalis 2012, 09:36
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Thelea » 31 Maalis 2012, 12:31

Riippuu, mitä vampyyrilla tarkoitetaan.

- Haudasta nouseva ruumis, joka hyökkää ihmisten kimppuun ja juo heidän vertaan: ei

- Otus, joka käyttää ravintonaan yksinomaan verta: onhan niitä, hyönteisissä on monia, sitten on vampyyrilepakot ja eräs peipposlaji. Ja iilimadot.

- Yliluonnollisia voimia (enemmän tai vähemmän) omaava ihminen (tai entinen?), joka tarvitsee verta (tai oikeastaan sen sisältämää energiaa): jep. Itse myönnän olevani energiavampyyri (eiköhän energian ottaminen muilta koskematta ole yliluonnollinen kyky) ja olen tavannut vertakin juovia (parilla ilmeisiä kykyjä).

Avatar
Hohhoijaa
Valaistunut
Viestit: 26
Liittynyt: 05 Maalis 2012, 17:16

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Hohhoijaa » 05 Huhti 2012, 22:44

Thelea, jos kerta olet tavannut vertajuovia, miksi sitten väität että niitä ei ole olemassa? Ja en ole koskaan noihin energiavampyyreihin tarkemmin perehtynyt, miten juttu teoriassa toimii?
On olemassa faktaa, joka hyväksytään, ja faktaa joka on useimpien mielestä järjetöntä. Tämä foorumi käsittelee jälkimmäistä.

Avatar
Thelea
Valaistunut
Viestit: 27
Liittynyt: 31 Maalis 2012, 09:36
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Thelea » 08 Huhti 2012, 08:24

Hohhoijaa kirjoitti:Thelea, jos kerta olet tavannut vertajuovia, miksi sitten väität että niitä ei ole olemassa? Ja en ole koskaan noihin energiavampyyreihin tarkemmin perehtynyt, miten juttu teoriassa toimii?


Tarkoitin, ettei näitä itä-eurooppalaisia versioita ole olemassa (haudasta nousevat, you know?). Vertajuovat, jotka olen tavannut ovat ihan elossa (sydän lyö, hengittävät yms, osalla vaikuttaa olevan kykyjä joita useimmat pitäisivät yliluonnollisina).

Energiavampyyreista: Minä opin sen niin, että energiavampyyreilla aura vuotaa, jolloin energiaa tarvitaan muualta. Ellei sitä itse ota muualta tietoisesti, sen ottaa sitten tiedostamattaan muilta. Tiedostamattaan ei tule otettua enempää kuin luovuttaja pystyy antamaan, tietoisesti otettuna taas pystyy ottamaan hyvinkin paljon, tosin sen voi myös itse päättää mistä ottaa, muista ihmisistä, ympäröivästä luonnosta tai kenties pattereista (tosin vain harva pystyy käyttämään tätä viimeksimainittua).

Netistä löytyy suht hyvin tietoa.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Koalani » 14 Huhti 2012, 17:56

Mitä energiasyöppöjä koskee, mun kokemuksen mukaan niilä ei ole pelkästään reikää aurassa, vaan myös entiteetti, joka siis tarvitsee energiaa ja imee sitä sekä niiltä että muiltakin.

Mitä oikeita, kuolemattomia ja ylivoimaisia vampyyreja koskee, Kuparikirjojen mukaan ne oli muinaiset jumalat, nefiliimit. Niistä mä kerron tässä:

viewtopic.php?f=9&t=1116


Bahomehit oli jättiläislepakkoja, jotka imi ihmisenergiaa, eikä suinkaan verta. Mutta sitä mukaan kun ne sekaantui ihmisiin, ne menetti kyvyn imeä suoraan energiaa ja niiden piti juoda verta, kuten muutenkin nefiliimit (ja niiden ihmissusijälkeläiset). Koska ne ennen vanhaan tappoi ihmisiä meissä on edelleen pakokauhua niitä kohtaan.

Oikeat vampyyrit ovat kuolemattomia eikä vanhene, mutta enemmistö nykyisistä vampyyreista on ihmisiä, joissa on sielu valosta mutta joiden geenit tulee bahomeheista tai muista neffiksista. Siksi ne tuntee vetoa vereen tai ihmislihaan. Joistakin tulee psykopaatteja, kun ne ei pysty ymmärtämään tai hillitsemään näitä tunteita. Niiden negatiiviset tunteet vetää jonkun pahan hengen, joka tekee niistä sarjamurhaajia.

Tässä toinenkin keskusteluaihe vampyyreista:

viewtopic.php?f=41&t=384

Avatar
Thelea
Valaistunut
Viestit: 27
Liittynyt: 31 Maalis 2012, 09:36
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Thelea » 21 Huhti 2012, 10:59

Koalani kirjoitti:Mitä energiasyöppöjä koskee, mun kokemuksen mukaan niilä ei ole pelkästään reikää aurassa, vaan myös entiteetti, joka siis tarvitsee energiaa ja imee sitä sekä niiltä että muiltakin.

Mitä oikeita, kuolemattomia ja ylivoimaisia vampyyreja koskee, Kuparikirjojen mukaan ne oli muinaiset jumalat, nefiliimit. Niistä mä kerron tässä:

http://www.paranormaaliblogi.net/foorum ... f=9&t=1116


Bahomehit oli jättiläislepakkoja, jotka imi ihmisenergiaa, eikä suinkaan verta. Mutta sitä mukaan kun ne sekaantui ihmisiin, ne menetti kyvyn imeä suoraan energiaa ja niiden piti juoda verta, kuten muutenkin nefiliimit (ja niiden ihmissusijälkeläiset). Koska ne ennen vanhaan tappoi ihmisiä meissä on edelleen pakokauhua niitä kohtaan.

Oikeat vampyyrit ovat kuolemattomia eikä vanhene, mutta enemmistö nykyisistä vampyyreista on ihmisiä, joissa on sielu valosta mutta joiden geenit tulee bahomeheista tai muista neffiksista. Siksi ne tuntee vetoa vereen tai ihmislihaan. Joistakin tulee psykopaatteja, kun ne ei pysty ymmärtämään tai hillitsemään näitä tunteita. Niiden negatiiviset tunteet vetää jonkun pahan hengen, joka tekee niistä sarjamurhaajia.

Tässä toinenkin keskusteluaihe vampyyreista:

http://www.paranormaaliblogi.net/foorum ... f=41&t=384


Minä tunnen parikin, jotka eivät ilmeisestikään vanhene (kuolemattomuudesta en tiedä, väittävät olevansa biologisesti ja käytännössä kuolemattomia), mutta kumpikaan ei vastaa kuvaustasi muuten, ja molemmat ovat olleet ihmisiä ja kertoneetkin asioita ihmiselämistään (missä syntyivät, perheistään, ja hiukan vampyyreiksi päätymisistään, joskaan eivät paljoa.

Itse olen energivampyyri (kuten jo kerrottu), eikä minulla ole syytä uskoa että sisälläni olisi toinen entiteetti, joka sitä energiaa tarvitsee kuin minä. Ehkä meitä on monenlaisia.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Koalani » 24 Huhti 2012, 02:04

Ehkä teitä onkin erilaisia, enkä väitä tietäväni kaikkea. Mutta kyllä voi olla entiteetti tietämättään, ja toisaalta entiteetti voi välittää vääriä tietoja esim. edellisistä elämistä ja muunnella niitä oman edun mukaisesti. Millä tavalla sun kuolemattomat tutut on erilaisia kuin mitä mä kuvailin?

Avatar
Thelea
Valaistunut
Viestit: 27
Liittynyt: 31 Maalis 2012, 09:36
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Thelea » 25 Huhti 2012, 19:19

Koalani kirjoitti:Ehkä teitä onkin erilaisia, enkä väitä tietäväni kaikkea. Mutta kyllä voi olla entiteetti tietämättään, ja toisaalta entiteetti voi välittää vääriä tietoja esim. edellisistä elämistä ja muunnella niitä oman edun mukaisesti. Millä tavalla sun kuolemattomat tutut on erilaisia kuin mitä mä kuvailin?


Enköhän tietäisi tavalla tai toisella ylimääräisestä entiteetistä sisälläni... Eikä kehooni ylimääräistä juuri pääsisi (ellei olisi ollut siellä aina).

"Oikeat vampyyrit ovat kuolemattomia eikä vanhene, mutta enemmistö nykyisistä vampyyreista on ihmisiä, joissa on sielu valosta mutta joiden geenit tulee bahomeheista tai muista neffiksista. Siksi ne tuntee vetoa vereen tai ihmislihaan. Joistakin tulee psykopaatteja, kun ne ei pysty ymmärtämään tai hillitsemään näitä tunteita. Niiden negatiiviset tunteet vetää jonkun pahan hengen, joka tekee niistä sarjamurhaajia."

Ensinnäkin kumpikaan ei ole _ikinä_ tappanut yhtään ketään, he pystyvät ymmärtämään tunteita ja ovat osoittaneet kykenevänsä kokemaan tunteita, niin positiivisia kuin negatiivisiakin. Ja he hallitsevat tunteitaan.

Ja mitä on puhe "geeneistä, jotka tulevat bahomeheista tai muista neffiksista"? Ihan ihmisten geenit heillä on (toiselle tehty geenitestikin).

Ja vaikka he tuntevatkin vereen vetoa (kuten minäkin), ihmisliha inhottaa molempia, olen kysynyt sitä joskus, siksi tiedän (puheenaihe tuli tuollin madventuresin kannibaalijaksosta).

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Koalani » 25 Huhti 2012, 19:43

Niin, jos on aina ollut entiteetti aurassaan, ei sitä tunne. Ne, jotka tappavat ihmisiä ovat ne alkuperäiset bahomehit sekä ne, jotka ovat suoraa verilinjaa niille ja pitävät kaikki tai monia bahomeh-ominaisuuksia. Ellei ne sun tutuilla ole halua syödä ihmislihaa ollenkaan, ne tulee siis juuri niistä bahomeheista, eikä muista neffiksistä.

Totta kai nykyisten vampyyrien geenit ovat ihmisgeenejä, mutta niissä on myös bahomeh-geenejä, joita voi erityisellä verikokeella tunnistaa. Mä en itse tiedä, miten sen näkee, mut aateliston jäsenet tietävät, sillä on tunnettu juttu, et kuninkaalliset talot valitsee puolisoja itselleen tai lapsilleen verikokeella.

Avatar
Thelea
Valaistunut
Viestit: 27
Liittynyt: 31 Maalis 2012, 09:36
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Thelea » 27 Huhti 2012, 09:59

Koalani kirjoitti:Niin, jos on aina ollut entiteetti aurassaan, ei sitä tunne. Ne, jotka tappavat ihmisiä ovat ne alkuperäiset bahomehit sekä ne, jotka ovat suoraa verilinjaa niille ja pitävät kaikki tai monia bahomeh-ominaisuuksia. Ellei ne sun tutuilla ole halua syödä ihmislihaa ollenkaan, ne tulee siis juuri niistä bahomeheista, eikä muista neffiksistä.

Totta kai nykyisten vampyyrien geenit ovat ihmisgeenejä, mutta niissä on myös bahomeh-geenejä, joita voi erityisellä verikokeella tunnistaa. Mä en itse tiedä, miten sen näkee, mut aateliston jäsenet tietävät, sillä on tunnettu juttu, et kuninkaalliset talot valitsee puolisoja itselleen tai lapsilleen verikokeella.


Mutta mikseivät muut henkiolennot entiteettiä huomaa? Ympärilläni pyörivät huomaavat kyllä jokaisen joka edes yrittää liian lähelle.

Olen ollut mukana tutkimassa näitä jo pitkään, ja kysyin jopa noilta kahdelta bahomet-geeneistä, enkä ole koskaan aikaisemmin vataavaan törmännyt, eivätkä olleet hekään. Mistä tuo bahomet-juttu on peräisin? Mistä tietosi siitä tulee? Ja neffiksistä?

On noista kuule otettu testejä yksi jos toinenkin, verenkuva on normaali, verisoluista kyllä löytyy erikoisuus, mutta se on heidän jokaisessa solussaan.

Bologia101: Ihmissoluissa (DNA:ssa) on telomeerejä, jotka lyhenevät jokaisella jakautumiskerralla. Tämän takia solu kykenee jakautumaan vain tietyn määrän kertoja. Syöpäsolujen telomeerit eivät lyhene, joten ne voivat jakautua ikuisesti.

Ja miten ylläoleva liittyi asiaan? No siten, että näiden kahden solut (tutkitut, siis) muistuttavat syöpäsoluja siinä, että telomeerit eivät lyhene. Tosin, toisin kuin syöpäsolut, näiden kahden solut eivät jakaannu hallitsemattomasti, samoin solut muistuttavat enemmän normisoluja, kuin syöpäsoluja.

Veikkaampa, että vampyyreitä lienee sitten useampia tyyppejä.

Aschenisto
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Tammi 2012, 04:45

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Aschenisto » 29 Huhti 2012, 16:16

Thelea, edelleen yhdelläkään ihmisellä ei olla vielä havaittu syöpäsoluttomia soluja, joiden telomeerit eivät lyhene. Lisäksi vanhenemiseen vaikuttaa vapaat radikaalit ja pari muutakin seikkaa, joten se on edelleen biologinen mahdottomuus olla biologisesti kuolematon ainakin vielä. Ainoastaan yksi merenelijä teoriassa kykenee olemaan biologisesti kuolematon.

Lisäksi jos todella on olemassa ihmisiä, jotka eivät vanhene, ne taitaa olla pikkasen suurempi puheenaihe kuin jonkun satunnaisen paranormaalifoorumilla liikkuvan jampan puheenaiheena...

Pistän vaikka tuhat euroa vetoa, että biologisesti kuolemattomia ihmisiä ei ole vielä olemassa.

Avatar
Thelea
Valaistunut
Viestit: 27
Liittynyt: 31 Maalis 2012, 09:36
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Thelea » 01 Touko 2012, 09:40

Aschenisto kirjoitti:Thelea, edelleen yhdelläkään ihmisellä ei olla vielä havaittu syöpäsoluttomia soluja, joiden telomeerit eivät lyhene. Lisäksi vanhenemiseen vaikuttaa vapaat radikaalit ja pari muutakin seikkaa, joten se on edelleen biologinen mahdottomuus olla biologisesti kuolematon ainakin vielä. Ainoastaan yksi merenelijä teoriassa kykenee olemaan biologisesti kuolematon.

Lisäksi jos todella on olemassa ihmisiä, jotka eivät vanhene, ne taitaa olla pikkasen suurempi puheenaihe kuin jonkun satunnaisen paranormaalifoorumilla liikkuvan jampan puheenaiheena...

Pistän vaikka tuhat euroa vetoa, että biologisesti kuolemattomia ihmisiä ei ole vielä olemassa.


Noilla nyt vain on havaittu noita soluja, että vingut väärälle ihmiselle.

Olenko minä sanonut jossain että he eivät _ehdottomasti_ vanhene ja/tai ovat 100% varmasti biologisesti kuolemattomia? En. Itse väittävät olevansa, ja siihen viittaavia todsteita ovat esittäneet jonkin verran, mutta 100% varmuuden saisi tavalla johon ei kukaan inhimillisyyttä omaava ryhdy.

Ja miten niin edelleen? Tämä on eka viestisi, jonka aiheesta luen...

PS: Mikä on syöpäsoluton solu?

Aschenisto
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Tammi 2012, 04:45

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Aschenisto » 01 Touko 2012, 20:13

Varmuuden saisi katsomalla noita samoja jamppoja 30-vuoden päästä. Jos ovat samanikäisiä, niin eivät puhuneet paskaa, mutta jos ovat 30-vuoden päästä kaljamahaisia kaljuuntuneita miehiä, niin voi olla varma siitä, että jampat innostuivat vähän liikaa Twilight elokuvista tai True Blood sarjasta.

Eikä sitä paitsi lääketieteessä ole tullut vastaan soluja, joiden telomeerit eivät lyhenisi, lukuun ottamatta villiintyneitä syöpäsoluja.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Koalani » 01 Touko 2012, 22:33

Thelea kirjoitti:
Mutta mikseivät muut henkiolennot entiteettiä huomaa? Ympärilläni pyörivät huomaavat kyllä jokaisen joka edes yrittää liian lähelle.

Olen ollut mukana tutkimassa näitä jo pitkään, ja kysyin jopa noilta kahdelta bahomet-geeneistä, enkä ole koskaan aikaisemmin vataavaan törmännyt, eivätkä olleet hekään. Mistä tuo bahomet-juttu on peräisin? Mistä tietosi siitä tulee? Ja neffiksistä?

On noista kuule otettu testejä yksi jos toinenkin, verenkuva on normaali, verisoluista kyllä löytyy erikoisuus, mutta se on heidän jokaisessa solussaan.

Bologia101: Ihmissoluissa (DNA:ssa) on telomeerejä, jotka lyhenevät jokaisella jakautumiskerralla. Tämän takia solu kykenee jakautumaan vain tietyn määrän kertoja. Syöpäsolujen telomeerit eivät lyhene, joten ne voivat jakautua ikuisesti.

Ja miten ylläoleva liittyi asiaan? No siten, että näiden kahden solut (tutkitut, siis) muistuttavat syöpäsoluja siinä, että telomeerit eivät lyhene. Tosin, toisin kuin syöpäsolut, näiden kahden solut eivät jakaannu hallitsemattomasti, samoin solut muistuttavat enemmän normisoluja, kuin syöpäsoluja.

Veikkaampa, että vampyyreitä lienee sitten useampia tyyppejä.


Siis, jos jossakussa on entiteetti, muut henkiolennot kyllä sen huomaavat. Jos nää henkiolennot kuitenkin itse kuuluu pimeyden voimiin, ne ei tietenkään sitä paljasta. Monet entiteetit ei sitten pysyttele koko ajan ihmisen aurassa.

Ihmisetkö huomaavat henkiä, jotka yrittää päästä lähelle sua? Vaiko henget?

Nefiliiimien ja bahomeh-vampyyriolentojen olemassaolo on huolellistesti pidetty salaisena, sillä ne itse ei tahdo ihmisten tietävän niistä. Niiden suunnitelma on hallita avoimesti, kuten ennen vanhaan, kun niillä oli valta muinaisina jumalina. Niiden historia on kirjoitettu yksityiskohtaisesti muinaiskirjoissa, jotka on löydetty ja pidetty salaa. Mä puhun niistä kirjoista (Kuparikirjat) ja tutkijasta, joka on kääntänyt niitä tässä: http://www.paranormaaliblogi.net/foorum ... f=9&t=1116

Ne valmistelee ihmiskuntaa niin, et me hyväksytetään niitä alieneina.

Mä tiedän kyllä telomeereistä, ja mä luulen, et neffiksissä on siis jakaamattomia telomeereja ja samalla niissä ei ole vapaita radikaaleja, sillä niiden soluista ei irroittaudu elektroneja.

Sun tutut ei vaikuta itse tietävän, mitä pitää etsiä niistä verikokeista, mut ehkä sun manitsema erikoisuus on juuri se, mitä korkean aateliston jäsenet etsivät omista verikokeistaan. Saa nähdä tulevaisuudessa, kuten Aschenisto sanoo, vanhenevatko ne toisiaan, vai ei. Mut mun tietääkseni ne ihmiset häipyy jossain vaiheessa, lähtee ulkomaille ja alkaa uuden elämän uudella nimellä.

Avatar
Thelea
Valaistunut
Viestit: 27
Liittynyt: 31 Maalis 2012, 09:36
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Thelea » 04 Touko 2012, 09:06

Aschenisto kirjoitti:Varmuuden saisi katsomalla noita samoja jamppoja 30-vuoden päästä. Jos ovat samanikäisiä, niin eivät puhuneet paskaa, mutta jos ovat 30-vuoden päästä kaljamahaisia kaljuuntuneita miehiä, niin voi olla varma siitä, että jampat innostuivat vähän liikaa Twilight elokuvista tai True Blood sarjasta.

Eikä sitä paitsi lääketieteessä ole tullut vastaan soluja, joiden telomeerit eivät lyhenisi, lukuun ottamatta villiintyneitä syöpäsoluja.


Sanotaan näin: molemmat puhuvat äidinkielenään englantia, mutta eivät kyllä täysin nykyversiota, välillä puheessa on sanoja, jotka jälkeenpäin selvitettyinä ovatkin sellaisia, joita ei ole yleisesti käytetty pitkään aikaan. Olen myös nähnyt maalauksen (vahvistetusti 1800-luvulta), jossa on vanhempi näistä kuvattuna. Kasvot samannäköiset, hiustyyli erilainen.

Jos lääketiedettä tunnet, niin tiedät myös mikä estää telomeerien lyhenemisen syöpäsoluissa. Siinä pikku vihje.

PS. Tapasin tyypit jo ennen kuin nuo kaksi sarjaa (leffa ja tv) olivat edes kirjoina... Eivätkä ainakaan siitä ajasta ole muuttuneet ulkonäöltään pätkääkään. Vaatteetkin samaa tyyliä.


Palaa sivulle “Kryptotieteet ja taruolennot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa