Vampyyrit, totta vai ei?

Tuntemattomat olennot, erikoiset arkeologiset löydöt, oudot sateet ja muu poikkeava
Avatar
Whatever
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 23 Syys 2012, 09:53

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Whatever » 23 Syys 2012, 10:48

Koalani kirjoitti:No kenties, ehkä säkin olet jonkun pimeän entiteetin vaikuttamana ja siksi te ajattelette samoin ja vastustatte niin paljon valaistusta. Mä tiedän, etten ole väärässä, sillä mä kohtaan säännöllisesti demoneja ja pimeitä avaruusolentoja ja vien niitä valoon.


Huhhuh..
Mielestäni on hieman moraalisesti arveluttavaa että hypnoterapeuttina syötät näitä harhojasi hyväuskoisille (maksaville?) asiakkaillesi totuutena. Puolestani jokainen saa itse uskoa avaruusolentoihin tai mihin hyvänsä, mutta oletko koskaan pysähtynyt ajattelemaan millaista haittaa voit joillekin ihmisille tehdä kun "manaat" näitä demoneja tai mitä hyvänsä heistä ja samalla ruokit heidän harhojaan? En epäile etteikö tarkoituksesi olisi hyvä, mutta kun et ilmeisesti itsekään aivan täydellä pakalla pelaa (ei pahalla), niin tuon toiminnan lopputulema voi olla kaikkea muuta kuin positiivinen.
"Any Reality Is Just An Opinion"

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Koalani » 23 Syys 2012, 15:06

Kuparikirjat on nähnyt se, joka löysi ne. Liakopulos näki vain valokuvia niistä. Eikä ne oo käännetty vielä, kun sopivaa tai halukasta kääntäjää ei ole vielä ilmestynyt. On vaarallista levittää tällainen totuus, ja harvat uskaltavat. Kirjat on niin yksityiskohtaisia ja niissä on niin paljon nimiä ja muita teieoja, jotka löytyy sieltä täältä vanhasta kirjallisuudesta, että kyllä mä uskon niihin. Sitä paitsi mun henkiopas on vahvistanut niiden sisällön aitouden.

Mitä mun työtä koskee, ne, jotka haluavat toipua, tulevat vapaaehtoisesti mulle ja saa todellisen hoidon, eli pahan energian pois. Mun en tarvitse syöttää niille mitään juttuja maailman historiasta, ne on pelkästään kiinnostuneita omasta terveydestään.

Avatar
Whatever
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 23 Syys 2012, 09:53

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Whatever » 23 Syys 2012, 15:33

Koalani kirjoitti:Kuparikirjat on nähnyt se, joka löysi ne. Liakopulos näki vain valokuvia niistä. Eikä ne oo käännetty vielä, kun sopivaa tai halukasta kääntäjää ei ole vielä ilmestynyt. On vaarallista levittää tällainen totuus, ja harvat uskaltavat. Kirjat on niin yksityiskohtaisia ja niissä on niin paljon nimiä ja muita teieoja, jotka löytyy sieltä täältä vanhasta kirjallisuudesta, että kyllä mä uskon niihin. Sitä paitsi mun henkiopas on vahvistanut niiden sisällön aitouden.


Ja kukakohan tämä löytäjä sitten mahtaa olla, kun Liakopoulos on ainoa joka niistä on kirjoittanut/kertonut, ja kukaan ei ole niitä edes nähnyt?
Uskon että kyseessä on aivan samanlainen huijaus kuin Liakopouloksen usein ohjelmassaan esittelemät valokuvat "aidosta kentaurin fossiilista", joka paljastui sekin Tennesseen yliopiston tekemäksi taideteokseksi.
Kannattaisi kyllä kaksi kertaa miettiä mitä pitää luotettavana lähteenä.
"Any Reality Is Just An Opinion"

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Koalani » 23 Syys 2012, 15:55

Liakopulos poimi ne valokuvat netistä, niin kuin mekin tehdään, eikä kaikki ole aitoa, joka siinä pyörii. Mutta tietysti, kaikki skeptikot rientää heti syyttelemään häntä yhden virheen perusteella, sen sijaan et ne rupeaisi tutkimaan itse.

Avatar
Whatever
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 23 Syys 2012, 09:53

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Whatever » 23 Syys 2012, 16:08

Koalani kirjoitti:Liakopulos poimi ne valokuvat netistä, niin kuin mekin tehdään, eikä kaikki ole aitoa, joka siinä pyörii. Mutta tietysti, kaikki skeptikot rientää heti syyttelemään häntä yhden virheen perusteella, sen sijaan et ne rupeaisi tutkimaan itse.


Vaan kun tämä ei ole kyseisen herran ainoa "virhe", vaan hän on tietoisesti huijannut lukemattomissa asioissa. Asettaa siis vähintäänkin kyseenalaiseksi myös näiden kuparikirjojen aitouden, tai olemassaolon ylipäätään.
Selailin mielenkiinnosta hieman viestihistoriaasi, ja huomaan että monessa yhteydessä mainitset nämä kuparikirjat lähteeksesi. Toivon todella että osaisit itsekin hieman skeptisemmin suhtautua asioihin.
"Any Reality Is Just An Opinion"

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Koalani » 24 Syys 2012, 23:41

Erehtyminen on inhimillistä, mutta mistä ihmeen tietoisesta huikauksesta puhut? En tiedä, mitä sä oot löytänyt netistä, mutta on selvä, että sillä on paljon vihollisia, jotka siis on yhteistyössä viranomaisten kanssa, jotka syyttää häntä. Olen riittävän skeptinen, mutta jos mulla on tarpeeksi todisteita jostakin totta kai mä puhun siitä.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 25 Syys 2012, 14:04

Koalani kirjoitti:Lähde ovat Kuparikirjat, jotka on löydetty luolasta ja käännetty nykykreikaksi. Ne koostuu 300 kuparilevystä, joihin on kirjoitettu tekstiä. Ne kertoo maapallon historiaa vuosista 40 000 e.kr. v. 327 e.kr. sekä fyysisestä että hengellisestä näkökulmasta.


Tarkoitatko niitä Makedonian Etelä-osista Belasitsa Mountain Range alueelta löytyneitä kuparikirjoja? Muistaakseni roomalainen historoitsija Dio Cassius mainitsi 199 AD joistain tuon tapaista kirjoista ensimmäisen kerran. Makedoniassa syntynyt sokea "selvännäkijä" Granny Vanga mainitsi muistaakseni 1979 että kirjat löytyisivät Makedoniasta. Ymmärtääkseni joku sitten löysi kirjat aikaisemmin mainitsemaltani alueelta 1980/1990 vaihteen tietämillä. Jotkut kreikkalaiset yrittivät etsiä kirjoja aikaisemmin ja tunkeutuivat Jugoslavian puolelle mutta heidät "lahdattiin" Jugoslaavien toimesta. Tiettävästi asiasta on maininta entisen jugoslavian turvallisuusviraston arkistossa. Kirjoihin liitetään myös asia että Aleksanteri Suurella olisi ollut ne hallussa. Kirjat olisivat jonkun yksityisen keräilijän hallussa nykyisin (ilmeisesti entisen Jugoslaavin).
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Koalani » 28 Syys 2012, 01:54

Tuskin mainitsemillasi kirjoilla on mitään tekemistä mun tarkoittamien kanssa. Näähän kirjoitettiin Aleksanteri Suuren kuoltua, eli sillä ei ole voinut olla niitä hallussaan. Sen lisäksi ne löysi kreikkalainen, joka on siis puhunut D. Liakopuloksen kanssa. Ennen vanhaan käytettiin usein kuparia, jos haluttiin olla varma siitä, että esine säilyisi.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 28 Syys 2012, 11:52

Okei, laitan kuitenkin kuvan tapauksen kirjasta.
Liitteet
Kuparikirja.JPG
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Koalani » 28 Syys 2012, 21:27

Jännä, siinä on värejäkin!

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 01 Loka 2012, 15:38

Väri johtunee kuparin korroosiosta.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Zrud » 02 Loka 2012, 09:09

Ei me voida henkilöä pysäyttää joka haluaa sokeasti uskoa fantasioiden olemassaoloon.
Eihän lapsillekkaan tohdita heti kertoa että joulupukki ynnä muut ei ole totta.
Joten on ymmärrettävää että heikkomielisimmät ihmiset uskovat moisiin vielä aikuisinakin.
Koska on kiva uskoa johonkin taijanomaiseen ja suurempaan kuin tämä oikea karu tylsä ihmisen ahneuden raiskaama elämä.

Mutta sadut ovat satuja ja tulevat aina olemaan uskoi niiden aitouteen sitten kuin moni ihminen vaan.

Ja siis tämä joku heppu on ainoa maailmassa joka on onnistunut löytämään joidenkin kuparikirjojen kuvat internetissä ?
Kuulostaa todella uskottavalta. Harmi vaan että tuo on väite jolle on 0% todistepohjaa.

Itsekkin voisin väittää että löysin ainoana maailmassa kuvan taika hiilestä jonka aito joulupukki on lähettänyt ilkeälle
pojalle joululahjana vuonna 1896.
Feel the LOVE

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 02 Loka 2012, 17:19

Koalani kirjoitti:Tuskin mainitsemillasi kirjoilla on mitään tekemistä mun tarkoittamien kanssa. Näähän kirjoitettiin Aleksanteri Suuren kuoltua, eli sillä ei ole voinut olla niitä hallussaan. Sen lisäksi ne löysi kreikkalainen, joka on siis puhunut D. Liakopuloksen kanssa. Ennen vanhaan käytettiin usein kuparia, jos haluttiin olla varma siitä, että esine säilyisi.


Tutkailin mainitsemieni kirjojen tietoja vähän tarkemmin ja ne oli löydetty luolasta, lisäksi niissä on tietoa muinaisista ajoista, keräilijän kansallisuus ei tosiaan ole varma mutta ainakin kreikkalaiset ja yugoslaavit yrittivät etsiä niitä. Aleksanteri Suuri liittyi kirjoihin jollakin tavalla mutta ei ne välttämättä olleet hänen hallussa. Aleksanteri Suuri tietenkin kuoli neljä vuotta noiden sun mainitsemien kirjojen kertoman ajanjakson päättymisen jälkeen joten jonkinlainen yhteys noin ajallisessa mielessä löytyy.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 02 Loka 2012, 17:42

Tuommoinen nimi putkahti noiden Makedoniasta löytyneiden kirjojen yhteyteen eli "Liakopoulos dimosthenis", mahtaako D. Liakopulos olla sama henkilö? Aika samantapainen nimi ainakin oli, sai kyllä kaivaa jonkun verran ennenkuin törmäsin. Ehkä samoista kirjoista on kyse? Mutta eiköhän tämä riitä tällä kertaa.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Whatever
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 23 Syys 2012, 09:53

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Whatever » 03 Loka 2012, 12:44

portinetsija197 kirjoitti:Tuommoinen nimi putkahti noiden Makedoniasta löytyneiden kirjojen yhteyteen eli "Liakopoulos dimosthenis", mahtaako D. Liakopulos olla sama henkilö? Aika samantapainen nimi ainakin oli, sai kyllä kaivaa jonkun verran ennenkuin törmäsin. Ehkä samoista kirjoista on kyse? Mutta eiköhän tämä riitä tällä kertaa.


Kyllä nimenomaan tämä Dimosthenis Liakopoulos on sama henkilö joka tätä kuparikirjahuijausta pyörittää.
"Any Reality Is Just An Opinion"

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Koalani » 05 Loka 2012, 02:25

Kyllä, nimi on sama, mä vain kirjoitan sen suomalaisittain, eli kuten se äännetään. No, ehkä sun mainitsemalla kirjalla on jokin yhteys. Mutta kyseessä on ainoastaan yksi kirja, vai? Ehkä se löydettiin erikseen muista 300 ja siksi se sai julkisuutta netillä. Tai löytäjä antoi sen toiselle henkilölle. Jugoslaavit on yrittänyt kauan todistaa Aleksanteri Suuren olleen slaavi, eikä kreikkalainen, joten ehkä tää on tällainen temppu. En tiedä, Liakopulos ilmestyy joka päivä telkkarissa, mut se ei ole koskaan maininnut tätä kirjaa.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 05 Loka 2012, 11:37

Koalani kirjoitti:Kyllä, nimi on sama, mä vain kirjoitan sen suomalaisittain, eli kuten se äännetään. No, ehkä sun mainitsemalla kirjalla on jokin yhteys. Mutta kyseessä on ainoastaan yksi kirja, vai? Ehkä se löydettiin erikseen muista 300 ja siksi se sai julkisuutta netillä. Tai löytäjä antoi sen toiselle henkilölle. Jugoslaavit on yrittänyt kauan todistaa Aleksanteri Suuren olleen slaavi, eikä kreikkalainen, joten ehkä tää on tällainen temppu. En tiedä, Liakopulos ilmestyy joka päivä telkkarissa, mut se ei ole koskaan maininnut tätä kirjaa.


Kuvassa on vain yksi kirja, teksteissä kirjoitettiin monikollisesti isommista määristä kirjoja, jos Liakopoulos on nähnyt kuvat/kuvan netissä, niin miksei joku muukin voisi löytää niitä. Tuo entisen Jugoslavian alue mistä tuon tapauksen kirjojen sanotaan löytyneen, on kuulunut Aleksanteri Suuren valtapiiriin aikanaan ja myös todennäköisesti Antiikin Kreikan "loiston" aikaan kreikkalaisten vaikutuspiiriin myös, nykyistä slaaviporukkaa taisi tulla alueelle vasta suurten kansanvaellusten aikaan länsi-rooman tuhon aikoihin jos oikein muistan.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Koalani » 05 Loka 2012, 14:39

Siis Liakopulos ei todennäköisesti oo nähnyt kuvaa netistä, mut mä tarkoitin, ettei se oo nähnyt niitäkään kirjoja, joita se kääntää, vaan pelkästään valokuvia.

Slaavit väittää Aleksanteri Suuren puhuneen slaavista kieltä, eli et sen alueen kulttuuriperinne ei olisi kreikkalainen. Siksi Kreikka aikoinaan oli Makedonia-nimen käyttämistä vastaan viitaen slaaviseen maahan. No, se siitä.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 05 Loka 2012, 14:59

Koalani kirjoitti:Siis Liakopulos ei todennäköisesti oo nähnyt kuvaa netistä, mut mä tarkoitin, ettei se oo nähnyt niitäkään kirjoja, joita se kääntää, vaan pelkästään valokuvia.

Slaavit väittää Aleksanteri Suuren puhuneen slaavista kieltä, eli et sen alueen kulttuuriperinne ei olisi kreikkalainen. Siksi Kreikka aikoinaan oli Makedonia-nimen käyttämistä vastaan viitaen slaaviseen maahan. No, se siitä.


Ok, valokuva tuokin kuva ainakin näyttäisi alunperin olleen. Muistelen löytäneeni sen jo vuosia sitten joltain nettisivulta jossa käsiteltiin "kuparikirjojen arvoitusta", kuva kun oli mun vanhalla koneella jota en ollut käyttänyt vuosiin, siirsin kuvan muistitikulle ja siirsin sen nykyiselle koneelleni + muokkasin sen verran että sain sen tänne liitetiedostona. Onkos Liakopulos esitellyt niitä valokuvia televisiossa?
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Vampyyrit, totta vai ei?

ViestiKirjoittaja Koalani » 09 Loka 2012, 23:43

Hyvä, et sä säilytit sitä. Se ei tosiaan näyttänyt niitä. Siksi koko juttu on niin kyseenalainen. En sitten tie, pelkääks se, vai onks sillä jokin sopimus jonkun kanssa, et se annetaan rauhaan ellei näytä todistuksia... Voi olla. Mutta tekstit on niin täynnä vanhoja nimiä, joita ei mistään muualta saa, ettei se millään olisi voinut keksiä niitä. Se on m.m. kääntänyt sellaisenaan koko Bahomehien Mustan Raamatun, ja siitä löytyy siis erikoisia nimityksiä jopa Jumalalle ja "epäjumalalle". Ja kaikki tiedot niinku muodostaa täydellisen kokonaisuuden yleistietojen kanssa.


Palaa sivulle “Kryptotieteet ja taruolennot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa