Wikipedia: Pesä on maassa, tavallisesti pellon pientareella korkean heinikon suojassa. Peltopyy tekee noin 20 (10–27) munaa maahan rakentamaansa pesään.
ridikulous kirjoitti:Äh, oletteko täysiverisiä kaupunkilaisia vai miksi se on niin vaikea uskoa lintujen piileskelevän pusikossaNo, samapa tuo. Itse tiedän olevani oikeassa, se riittää
![]()
Mutta aiheeseen palatakseni. Jos metsissä on tällaisia ikään kuin "metsänhenkiä", onko niitä myös meidän ihmisten keskuudessa? Tyyliin kotitonttuja ja vastaavia. Vai kallistuvatkohan ne jo enemmän tuonne enkeleiden puolelle...
P.S. (En voinut olla vastustamatta kiusausta)
Wikipedia: Pesä on maassa, tavallisesti pellon pientareella korkean heinikon suojassa. Peltopyy tekee noin 20 (10–27) munaa maahan rakentamaansa pesään.
domino kirjoitti:Vaikea uskoa tuollaisiin olentoihin. Nämä tontuthan sun muut menninkäiset ovat kehittyneet erilaisista saduista ja tarinoista. Nyt niihen pitäisi uskoa ihan tosissaan, että sellainen pieni ihminen kävelee metikössä ja syö käpyjä. Huuhaa hommaa sanon minä.
Twisted kirjoitti:domino kirjoitti:Vaikea uskoa tuollaisiin olentoihin. Nämä tontuthan sun muut menninkäiset ovat kehittyneet erilaisista saduista ja tarinoista. Nyt niihen pitäisi uskoa ihan tosissaan, että sellainen pieni ihminen kävelee metikössä ja syö käpyjä. Huuhaa hommaa sanon minä.
Kuinka joku sitten on alunperin keksinyt nämä sadut? Omista henk. kohtaisista kokemuksista? xD
Palaa sivulle “Kryptotieteet ja taruolennot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa