Salezi kirjoitti:Suosikki taruhahmo.. pakko vastata että ihmissusi kiinnostaa minua eniten, vampyyri myös jollain tapaa, mutta ihmissudet enemmän.
En tiedä mistä tämä 'werewolf'-kiinnostus on lähtöisin, mutta epäilen yhtä kauhukirjaa jonka luin vuonna nakki ja muusi, jossa kerrottiin erilaisista taruolennoista ym. yliluonnollisesta, ja kai sieltä lähtenyt tämä suurehko kiinnostus.
 ? mä muistan kans nuoruudesta kun luin silmät ammollaan
 ? mä muistan kans nuoruudesta kun luin silmät ammollaan   niitä juttuja sieltä
  niitä juttuja sieltä 
Regendos kirjoitti:Zombit ehdottomasti. Olen totaalinen zombi friikki! Harmi, että kirjallisus on aika vajaata aiheeseen liittyen, olisi nimittäin mukava ahmia joku romaani.
 Minkälaisia kirjoja muuten tiedätte zombeista? Ei oo eteen tullu vielä yhtäkään.
 Minkälaisia kirjoja muuten tiedätte zombeista? Ei oo eteen tullu vielä yhtäkään. )
)
 DDD
DDD 
  Lohikäärmeet, aarnikotkat, puolilohikäärmeet, haltiat (Drowt!!), epäkuolleet, örkit, peikot... Kaikki tällainen.. Kyllä mukaan mahtuu ihmissudet ja vampyyrit, mutta ne eivät ole aivan siinä suosikkilistan alkupäässä. Minun on vain vaikea vain päättää mistä pidän
 Lohikäärmeet, aarnikotkat, puolilohikäärmeet, haltiat (Drowt!!), epäkuolleet, örkit, peikot... Kaikki tällainen.. Kyllä mukaan mahtuu ihmissudet ja vampyyrit, mutta ne eivät ole aivan siinä suosikkilistan alkupäässä. Minun on vain vaikea vain päättää mistä pidän 
 Kaikenlaiset eläinhahmoiset ovat listan kärjessä, mutta muut tulevat perässä.
  Kaikenlaiset eläinhahmoiset ovat listan kärjessä, mutta muut tulevat perässä.
Zandro kirjoitti:Epäkuolleet, Viikingit ja Popobawa.

Palaa sivulle “Kryptotieteet ja taruolennot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa