Viestejä / neuvoja yliluonnolliselta taholta

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
norppa
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 10:21

Viestejä / neuvoja yliluonnolliselta taholta

ViestiKirjoittaja norppa » 24 Maalis 2008, 10:33

Kiinnostas et mitä nää henkioppaat / enkelit / humanoidit tms. on teille sanonu?
Viimeksi muokannut norppa, 24 Maalis 2008, 12:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Viestejä / neuvoja yliluonnolliselta taholta

ViestiKirjoittaja viltsu » 24 Maalis 2008, 12:09

En ole nähnyt. :(
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Viestejä / neuvoja yliluonnolliselta taholta

ViestiKirjoittaja Wespa » 24 Maalis 2008, 17:49

Tämä on hyvinkin mielenkiintoinen aihe.

En ole saanut (enkä pahemmin yrittänyt) yhteyttä henkioppaisiin tms. mutta kai ne jotenkin huomaamattomalla tasolla vaikuttaa meidän jokapäiväiseen elämäämme. Tarkoituksena olisi aloittaa mediaatio tms. kun muutan omaan kämppään ja ehkä tämän kautta saisin uutta tietoa ja kokemuksia. Muiden kokemuksia olisi mukava kyllä kuulla.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Viestejä / neuvoja yliluonnolliselta taholta

ViestiKirjoittaja joni » 24 Maalis 2008, 19:36

mää muistan ku kerran mentiin yhen kaverin kanssa illalla kuula sotaa (kaveri on jo 19 vuotias) Niin me mentiin sitä mää lähin ettiin sitä niin mun edessä oli sen talon liisteri niin juurikun olin menemässä sinne kuulin päässäni kuiskauksen "Älä mene sinne" mut mää kumminki luulin vaan että ajattelin omia niin päätin avata liisterin oven ja tietenki se mun kaveri oli siellä ja ampu mua poskeen ja jäi 2 viikoks iso mustelma.
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Viestejä / neuvoja yliluonnolliselta taholta

ViestiKirjoittaja aavenainen » 25 Maalis 2008, 18:23

niitä viestejä ei aina välttämättä huomaa :D itselleni on käynyt monesti niin että monesti on joku asia mielessä voimakkaana ja sitten jos sen jätän toteuttamatta niin siitä saapi kärsiä xD "no ei varsinaisesti kärsiä mutta sitä miettii että ois tuo pitäny toisin tehä sillon kun siltä tuntu" :D

olin tossa esim töistä lähdössä aikaisemmin (suunnittelin). kun olin päivän putkeen tehnyt "jota ei tieteskkään saanut putkeen tehä" (eli en taukoja pitänyt). mutta kun kävit taukotuvassa mielessä oli voimakkaana "ota vaatteet mukaan" en tietenkään ottanut sitten lähdön hetkellä menin vaatteita hakemaan niin eiköhän pomot ollut siellä juhlimassa työntekijää.. ja arvatkaa kuka ei sit lähtenyt :P

en tiedä oliko vaisto viesti henkioppaalta vai mitä.. mutta tuollasia selkeitä oivalluksia minulle on käynyt monesti :D
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
j0int
Alieni
Viestit: 140
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 10:17

Re: Viestejä / neuvoja yliluonnolliselta taholta

ViestiKirjoittaja j0int » 27 Maalis 2008, 10:37

olen aina miettinyt että mitä noi henkioppaat ovat?

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Viestejä / neuvoja yliluonnolliselta taholta

ViestiKirjoittaja Wespa » 27 Maalis 2008, 15:34

Ne on tavallaan vähän kuin jokaisen henkilökohtaisia enkeleitä, eli henkiä, jotka vaikuttavat elämääsi ja yrittävät auttaa... Joku voisi kutsua näitä vaikka omantunnon ääneksikin.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Viestejä / neuvoja yliluonnolliselta taholta

ViestiKirjoittaja joni » 27 Maalis 2008, 15:37

Muuten jos se tumma hahmo jonka olen nähnyt niin onkohan se mun henkiopas :o
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Jussiaani
Kummitus
Viestit: 98
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 20:57
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Viestejä / neuvoja yliluonnolliselta taholta

ViestiKirjoittaja Jussiaani » 27 Maalis 2008, 15:53

Minä en muuten usko, että ne henkioppaat on yksi ja sama henki tai edes henkilökohtainen..

Edit:
Mutta siis aiheena oli ne viestit, joita on saatu.. Ainoa ajatus joita näiltä oppailta olen saanut on sellainen, ettei pidä ottaa elämää tai itseään liian vakavasti. Elämä on aivan liian lyhyt murehtimiseen.
..., mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus...

Avatar
j0int
Alieni
Viestit: 140
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 10:17

Re: Viestejä / neuvoja yliluonnolliselta taholta

ViestiKirjoittaja j0int » 27 Maalis 2008, 16:37

eli siis jos näkisin jonkun tontun jota muut ei näe ja ne käskisi polttaa talon niin ne olisivat periaattees henkioppaita?

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Viestejä / neuvoja yliluonnolliselta taholta

ViestiKirjoittaja Wespa » 27 Maalis 2008, 16:53

j0int kirjoitti:eli siis jos näkisin jonkun tontun jota muut ei näe ja ne käskisi polttaa talon niin ne olisivat periaattees henkioppaita?

Ei. Jos näkisit jonkun hahmon, joka käskisi lopettaa esim. tupakanpolton, tai tulet kuolemaan vuoden sisällä, niin se voisi olla henkiopas.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Ufomies
Peikko
Viestit: 234
Liittynyt: 13 Maalis 2008, 01:34
Paikkakunta: Suomen Ateena

Re: Viestejä / neuvoja yliluonnolliselta taholta

ViestiKirjoittaja Ufomies » 28 Maalis 2008, 15:14

Talon polttamisen perimmäisenä motiivihan voi kyllä toisaalta olla mikä vaan? (Muu kuin tontun orastava pyromania.)

"Ööh, Olen melko varma, että eukosta olisi tullut uusi Hitler."

- Homer Simpson Jumalalle telottuaan vanhan mummon
"Olipa kerran ufomies, joka lentotemput ties."

Avatar
Aarnikotka
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 27 Touko 2008, 14:50

Re: Viestejä / neuvoja yliluonnolliselta taholta

ViestiKirjoittaja Aarnikotka » 28 Touko 2008, 00:29

Ystäväni oli kerran yöllä kävelemässä ulkona, ja häntä vastaan tuli joku tyyppi, jonka kasvoja ei näkynyt koska oli pimeää. Tämä henkilö sanoi ystävälleni, ettei hänen pitäisi kävellä sitä tietä pitkin jota oli kävelemässä. Ystäväni vaihtoi sitten suuntaa, ja se tyyppi kyseli ystävältäni miten menee ja masennukseta ynm. Tämä tyyppi taisi sitten hävitä jossakin vaiheessa, ja kun ystäväni tuli toista reittiä kotiin, hän huomasi, että auto oli ajanut ojaan siinä tiellä jota hän ensin oli kävellyt, ja ystäväni olisi luultavasti jäänyt sen alle jos ei olisi vaihtanut suuntaa. Olikohan tämä mystinen tyyppi kaverin henkiopas joka varoitti vaarasta, ja miten hän tiesi ystäväni masennuksesta? Pisti vähän miettimään tuo juttu :o

Avatar
ninjani
Muumio
Viestit: 274
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 11:43

Re: Viestejä / neuvoja yliluonnolliselta taholta

ViestiKirjoittaja ninjani » 27 Kesä 2008, 16:19

Tämäpä onki mielenkiintonen juttu... Itelleni ei ole ikinä sattunut tuommosia... Olen varmaan niin turvallinen :roll: Nyt pitää muistaa, että jos kuulen jonkun äänen ni tottelen sitä, paitsi en ihan kaikkea... Olisihan se jännä saada neuvoa yliluonnolliselta taholta.

Ps. Vielä yksi viesti nii on 100 viestiä!
Ilman sotaa ei ole rauhaa.

Avatar
-Lucifer-
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 14 Heinä 2008, 13:04

Re: Viestejä / neuvoja yliluonnolliselta taholta

ViestiKirjoittaja -Lucifer- » 23 Syys 2008, 22:48

En tiedä liittyyko niin aiheesen mutta...Olin kaverinki kanssa yöllä yhden talon katolla katselemassa tähtiä ja puhuimme kaikesta "yliluonnollisesta". Kaveri sanoi "Jumala jos oot olemassa anna nyt joku merkki", pari sekunttia kului ja sen kännykkä soi ja soitto tuli tuntemattomasta. Sieltä ei kuulunut kuin jotain huminaa..Saattohan se olla vaan joku pilari tai joku soitti vahingossa mutta soitto tuli ainakin juuri silloin kun pyysi merkkiä. Eli saattoi myös olla joku pilari :)

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Viestejä / neuvoja yliluonnolliselta taholta

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 23 Syys 2008, 23:41

Signaali on sen verran heikko että en ole saanut viestejä
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
vaskikäärme
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 26 Heinä 2008, 21:45
Viesti:

Re: Viestejä / neuvoja yliluonnolliselta taholta

ViestiKirjoittaja vaskikäärme » 27 Syys 2008, 21:43

Ihan viimeisin selkeä opastustapaus oli seuraava:

Olin menossa minulle tosi tärkeään pääsykokeeseen. Sää oli kylmä, satoi ja tuuli tosi lujaa. Katu oli autio. Yhtäkkiä tunsin lämpöisen käden vasemmalla olalla ja hyppäsin varmaan puoli metriä pelästyksestä, sekä kiljaisin. Käännyin katsomaan, eikä takana ollut ketään.

Noh, tuli mieleen sellainen ajatus, että "älä pelkää, minä se vain olen" Tunnistin ajatuksen lähettäjäksi yhden henkioppaani. Hän kertoi että oli tulossa kokeisiin henkiseksi tueksi ja päättänyt ilmoittaa asiasta jo ennakkoon etten pelästy jos vaistoan hänet kesken koetta ja pasmat mee sitä kautta sekaisin.

Hän myös rauhoitteli koejännitystäni ja viestitti, että kaikki menee hyvin ja pääsen kouluun. Tämä todella tapahtui, hakijoita oli 300 ja vain 37 pääsi sisään joista minä yhtenä.

Mistäkö erotan henkioppaiden puheen omista ajatuksista?

En osaa selittää. Se on vaan sellaista tietämällä tietämistä. Olen oppinut pikku hiljaa. Juttelen heidän kanssaan usein ajatustasolla, yhteys vahvistuu jos ottaa itse kontaktia, eikä pelkää tilannetta.

Myös unissani he ovat käyneet ja olen nähnyt heidät joskus transsissa, kun olen ollut henkimatkalla. Tiedän heidät nimeltä ja ulkonäöltä, kuten kenet tahansa ystävän ja siksi kyllä erotan myös heidät omista ajatuksistani tai mielikuvituksen tuotteesta.

Ja muistakaa, OIKEA opas haluaa parastasi, ei käske sinua tekemään mitään itseäsi tai toisia vahingoittavaa, eikä koskaan kävele vapaan tahtosi ylitse.
Kun epäröitte, valitkaa kokemus - ~Kuthumi~
Jokainen aamu, jalkojesi koskettaessa lattiaa, vedä syvään henkeä ja kysy itseltäsi, "miksi olen täällä?" - ~Tobias~

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Viestejä / neuvoja yliluonnolliselta taholta

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 29 Syys 2008, 17:26

Vai... niin...

No, MITÄ nämä henkioppaat sitten olisivat?
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Viestejä / neuvoja yliluonnolliselta taholta

ViestiKirjoittaja Wespa » 29 Syys 2008, 17:37

Toiset kutsuvat henkioppaita intutioksi ja toiset taas korkeammaksi tietoisuudeksi (higher self). Tosin taas jossain tapauksissa nämä eritellään kolmena eri asiana. Henkioppaista löytyy kuitenkin paljon tietoa, jota voit vaikka googlettaa... :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Galexios
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 28 Syys 2008, 06:21

Re: Viestejä / neuvoja yliluonnolliselta taholta

ViestiKirjoittaja Galexios » 01 Loka 2008, 07:04

Itselläni ei ole kokemusta henkioppaasta omalla kohdallani.

Olen kuitenkin paranormaalista kiinnostuneena monesti miettinyt, että koska niin monet ihmiset niistä kertovat, niin täytyy niissä jotain perääkin olla. Olen esim. ajatellut, että voisivatkohan ne olla - juuri niin kuin Wespa tuossa totesi - viestejä joltain korkeammalta tietoisuuden tasolta (higher self).

Toinen mielestäni varteenotettava vaihtoehto voisi olla se, että ne ovat tavallaan "neuvoja" tai "ohjeita", jotka kyllä tulevat itsestä ja oman pään sisältä, mutta ne neuvot pohjautuisivat mahdollisesti aiempien elämien kokomuksiin, jotenka ne tuntuisivat sille, kuin ne tulisivat kokonaan toiselta persoonalta.

Yllä oleva on siis puhdasta spekulointia, mistä VOISI olla kyse :D


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa