Viestejä / neuvoja yliluonnolliselta taholta

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Viestejä / neuvoja yliluonnolliselta taholta

ViestiKirjoittaja Phantom » 11 Loka 2008, 01:53

j0int kirjoitti:eli siis jos näkisin jonkun tontun jota muut ei näe ja ne käskisi polttaa talon niin ne olisivat periaattees henkioppaita?
Joo kyllä ja ne jotka tulis ja sanos että "SEIS POLIISI" olisivat piruja. järki kätee for fuck sake...
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Viestejä / neuvoja yliluonnolliselta taholta

ViestiKirjoittaja Ali G- » 11 Loka 2008, 12:43

Phantom kirjoitti:
j0int kirjoitti:eli siis jos näkisin jonkun tontun jota muut ei näe ja ne käskisi polttaa talon niin ne olisivat periaattees henkioppaita?
Joo kyllä ja ne jotka tulis ja sanos että "SEIS POLIISI" olisivat piruja. järki kätee for fuck sake...


Se on kyl "For God sake"... Miksei, kuulostaahan toi vähän X-Files case;ltä, mutta miksi ei?
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Tintti
Valaistunut
Viestit: 43
Liittynyt: 28 Loka 2008, 21:58

Re: Viestejä / neuvoja yliluonnolliselta taholta

ViestiKirjoittaja Tintti » 14 Marras 2008, 13:52

Voisihan jossain tapauksissa olla vain niin sanottu kuudes aisti eli vaisto. Vaistoat jonkun asian mihin ei kannata mennä tai mitä ei kannata tehdä.

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Viestejä / neuvoja yliluonnolliselta taholta

ViestiKirjoittaja Aurelia » 16 Marras 2008, 11:43

Olen itse aina luottanut intuitiooni mutten sulje pois sitäkään mahdollisuutta että ne ajatukset tulisivat jostakin muualta kuin omasta päästäni. Lapsena kaikki oli niin paljon selkeämpää kun ei ollut tarvetta kyseenalaistaa mitään, asiat, tapahtumat, henget, mitä ikinä, ne vain olivat eikä se edes ihmetyttänyt. Samalla tavalla selkeästi omakin poika ajattelee nyt, hän vain toteaa ettei niitä kaikki näe eikä ymmärrä mitä hän näkee.

Tällaisia vaistoamistilanteita on ollut tosi paljon, mutta josko niistä nyt pari vain laittaisi esimerkiksi:

Ukkini kuoli kun olin ala-asteikäinen, en nyt muista tarkalleen miten vanha. Tiesin kertomusten kautta, että suvullamme oli muutamiakin kirouksia yllä ja niistä johtuen esimerkiksi yhtä mäkeä ei meidän sukumme voinut ylittää. En tiedä oliko siitä kukaan vuosiin yrittänytkään mennä kun kiertämäänkin pystyi. Noh. Hautuumaalle piti kuitenkin kulkea juuri siitä ja kuinka ollakaan, saattue juuttui mäkeen juuri sataneeseen ensilumeen. Silloin olin todella surullinen ja sanoin ihan ääneenkin automme takapenkillä että on epäreilua että vanhojen juttujen takia menee surullinen päiväkin entistä vaikeammaksi. Sitten kuulin ihan selvästi miten joku sanoi että saamme mennä jos isäni (joka ei siis ollut verisukulainen näihin kirottuihin) menee ensimmäiseksi saattueessa. Näin tehtiin ja saatiin vainaja sitten kuopattua.

Hyvin on jäänyt mieleen myös se kun olin ala-asteikäisenä menossa kouluun aamulla. Piti ylittää tie, että pääsi bussipysäkille eikä meidän taloilla oikeastaan kukaan kävellyt suojatielle asti kun se oli niin kaukana. Meidän puolella katua oli juuri bussi ja eräs nainen lähti sen takaa ylittämään katua ja minä olin kaverini kanssa menossa perässä, mutta näin äkkiä jonkin välähdyksen, tarrasin kaveriani hihasta ja sanoin että nyt tulee kolari. Tien yli lähtenyt nainen jäi bussin toiselta puolelta tulevan auton alle. Kaverini alkoi itkeä ihan hysteerisenä, mutta onneksi siinä ei käynyt mitenkään pahasti kun vauhtia oli melko vähän. Kaveri ihmetteli sitä pitkään, että mistä tiesin mitä tapahtuu mutten osannut sitä itsekään selittää. Hyvä kuitenkin että kävi näin koska olisimme muutoin mekin jääneet samaisen auton alle.
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa