Ei ainakaan itselläni ole tullut yhtään tällaisia tapauksia vastaan, ennen tätä siis. Tokihan monilla voi olla yksittäisiä spontaaneja tapahtumia jotka voivat tai voivat olla olematta psykokinesian seurausta, mutta ei tosiaan mitään pitävämpää. Ja yleensäkin tätä pidetään yhtenä vaikeimmin opittavana skillininä, niin voisi olettaa että melko harvinaista on.
Toki eihän näistä yleensä tule puhuttua tai kerrottua, mutta on tuota kuullut yhtä jos toista melko monelta ihmiseltä eikä yhtäkään tarkoituksetonta TK/psykokinesia tapausta ole vastaan tullut(mikäli muisti ei tee tepposia). Jos ei sähköhäirikköjä mielletä psykokinesian piiriin..
Kahvin keittely nousematta olisi tietysti ihan kätevä skilli, itse olen toistaiseksi joutunut tyytymään ajastimeen jos olen automaattiset kahvit halunnut

Ehkä sitten jonain päivänä..
Edit: Tuli mieleen heti perään poltergeist tapaukset tietysti, vaikken näitäkään ole henk. koht. päässyt todistamaan, mutta murrosikäisillehän niitä ainakin tarinoiden mukaan pääasiassa tapahtuu, niin kenties tässäkin voisi olla lievästä sellaisesta kysymys? Tai sitten päinvastoin, poltergeistit ei välttämättä olekaan aina 'ulkopuolisten' tekosia vaan jotain vahvojen tunnetilojen luomia hallitsemattomia psykokineettisiä ilmiöitä. Mene ja tiedä.