Koitan jäsennellä tähän nyt toisen kerran, kun edellinen viesti tuhoutui liitetiedosta liittäessä.
Eli, en usko suoraan mihinkään, vaan pyrin muodostamaan maailmankuvaani kokonaisvaltaiseksi.
Mikä maailma on, miten galaksit syntyvät, onko kanavaointi korkeamman värähtelytason olentojen
kanssa mahdollista? En tiedä, mutta jotain minulle on tapahtumassa. Mielikuvitusta vai todellisuutta?
Tarvitsisin neuvontaa ja viitteitä. Onko vastaavia kokemuksia? Uskalsin 'avata' alitajuntaani uudella
tavalla eilen illalla luettuani päivällä Wespan artikkelin kanavoinnista. Heti alkoi tapahtua, ehkä.
Aiemmin minulta on yksi ufo-havainto(tunnistamaton lentävä esine, vaan oliko se avaruudesta onkin toinen juttu),
mutta sittemmin olen kiinnostunut henkisellä puolella näistä asioista. Olen tutustunut mm.eniteetti Ra:n
Yhden laki teokseen. Ajattelin siis eilen illalla, että "kokeillaanpas nyt ottaa alitajunnan kautta yhteys
Ra'han, sillä jos kaikki oleva on yhtä, Ra'n pitäisi siis olla jokaisen 3d-olennonkin alitajunnassa. Siis minunkin."
Aloin siis pyrkiä nukahtamiseen, sillä yhteys voisi tulla unienkin kautta.
Kokemus oli lyhyt, mutta mieleni on siitä ahdistunut ja odotan (ja toivon) että se ei ollut mielikuvitusta, vaan että
olin yhteydessä johonkin.
Suljin siis silmäni, ja hetken rentoutumisen jälkeen kysyin alitajunnaltani ajatuksillani "Ra, are you there?" Syy, miksi valitsin englannin en tiedä. Minua kehotettiin laittamaan peitto päälleni, mikäli haluaisin yhteyden. Aivan kuin joku muu korkeampi eniteetti, ei Ra, olisi ikään kuin testannut valmiuttani. Tässä välissä näin myös selvän välähdyksen, aivan kuin olisin ollut jo unessa (vaikken ollut), pyramidista joka oli väritykseltään hohtavan tumman violetti. En laittanut peittoa päälleni ja tähän kokemus periaatteessa päättyikin.
En tiedä, oliko koko tapahtuma mielikuvitusta mutta aion kokeilla samaa nyt joka iltaniin kauan, että näen tapahtuuko jotain konkreettisempaa.
Tänä aamuna minulla oli tunne, että kirjoitan tämän tänne, vaikka tuntuu että olen menettämässä todelllisuudentajuni.
Tämän lisäksi tänä aamuna alitajuntani piirsi paperille seuraavan kuvion:

- map.JPG (2.96 KiB) Katsottu 22309 kertaa
Mitä tämä esittää? Mitä todellisuudessa koin, vai koinko mitään?