Peiliin katsominen pimeässä

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
hummingbird
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 21 Huhti 2009, 16:32

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja hummingbird » 23 Huhti 2009, 09:15

Kaikenlaisia tarinoita oon aiheesta kuullut, tiedä sitten niiden todenperäisyyttä.. Kaverin kaveri oli kuulemma tehnyt tämän, nähnyt jonkun 'saatanan' peilistä ja seonnut täysin. Toiset kaverit oli tehnyt koulun vessassa, ketään ei ollut näkynyt mutta vessa oli vetänyt itse itsensä. Näitä juttujahan toki riittää.

Saattaa tosiaan olla urbaanilegendoja tai mielikuvitusta, mutta itse en silti uskaltaisi kokeilla, liian herkästi kuitenkin uskon kaikkeen tuollaiseen.

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Tenkku » 23 Huhti 2009, 15:22

Ulwoja kirjoitti:Kerran koitin keittiössä vasiten kattoo kiinni olevan television ruutuun tarkasti ja se heijasti ouosti keittiössä joitan kalusteita ja näytti kun siinä olis ollu ihminen. Naurahdin ja sitten katsoin sitä tarkasti. Se yhtäkkiä lähti tekeen niinku käveliaskelia ja samalla kuulu oikeestikkin kävelyaskelten ääniä vaikka olin yksin kotona. Pelottavaa. :(


Sinulle kun tuntuu näitä tapahtuvan aika paljon, nii katsoppas peiliin pimeässä seuraavan kerran videokamera kourassa. Jos nämä jutut tapahtuu oikeastikkin, niin olisihan se hauska nähdä.
Fabulous babe

Ulwoja
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 10 Huhti 2009, 16:01
Paikkakunta: Haamulandia

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Ulwoja » 24 Huhti 2009, 08:01

Jep. Koitan jossain välissä. Olis oikeesti hauska vangita jotain kuvaan tai videopätkään ja kun mulla sattuu olemaanki oma kamera.
Kun tunnet käden olkapäälläsi, tiedä että minä olen turvanasi.

Avatar
Arctica
Peikko
Viestit: 220
Liittynyt: 12 Huhti 2008, 18:02
Paikkakunta: Rovaniemi.
Viesti:

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Arctica » 24 Huhti 2009, 14:27

Jaajaa.. pitääpä koittaa ens yönnä. Meille tulee pari kaveria yöksi ja katsotaan yöllä kauhuleffoja : P
Nyt kävi
näin

Ulwoja
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 10 Huhti 2009, 16:01
Paikkakunta: Haamulandia

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Ulwoja » 24 Huhti 2009, 16:56

Arctica kirjoitti:Jaajaa.. pitääpä koittaa ens yönnä. Meille tulee pari kaveria yöksi ja katsotaan yöllä kauhuleffoja : P


Varmasti tulee teillä hauskaa. :)
Kun tunnet käden olkapäälläsi, tiedä että minä olen turvanasi.

Sompi
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 23 Helmi 2008, 09:48

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Sompi » 25 Huhti 2009, 22:00

Ei kyllä ihan liity aiheeseen, mutta pienenä aina pelkäsin kun huoneessani ollut vanha telkkari hohti pimeässä valoa vaikkei ollutkaan seinässä. Ihan luonnollistahan tuo varmasti oli ja selitettävissä ulkonevan ja tummentamattoman televisioruudun pyöreällä muodolla. Pilkkopimeässäkin se kyllä hohti, mutta varmaan siellä sisällä oli jotain samantapaista ainetta kuin niissä pimeässä hohtavissa leluissa ja valonkatkaisijoissa.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Zrud » 26 Huhti 2009, 01:15

Kerron teille salaisuuden... Pelit eivät ole peilejä.
Ne ovat ikkunoita rinnakkais todellisuuteen mikä on tismalleen samanlainen kuin oma maailmamme,
ja siinä maailmassa kaikki ihmiset ovat tismalleen saman näköisiä kuin tämän maan ihmiset,
ja ovat samoissa paikoissa samaan aikaan tekemässä sitä samaa mitä sinäkin !!!.
Ja tämä on totta, koska sitä ei voi todistaa vääräksikään :D
Feel the LOVE

Avatar
Salezi
Valaistunut
Viestit: 41
Liittynyt: 06 Huhti 2009, 18:11
Paikkakunta: Southern Finland

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Salezi » 26 Huhti 2009, 01:28

Zrud kirjoitti:Ja tämä on totta, koska sitä ei voi todistaa vääräksikään :D

Hetkinen, oletan että tuo oli vitsi, jotenka kerroin vain yhden ja erittäin huono esimerkin:

''Zrud ryösti pankin eilen illalla.'', ja koska tuota ei voida todistaa vääräksi niin tuohan on totisinta totta, ja tästä tulee poliisiasia.

No eihän se niinkään mene.
Eipä kovin huvita täällä käydä, lähinnä johtuu siitä ettei juttuja oteta tosissaan.. ainakaan IRCin puolella, joten tuskinpa täälläkään.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Zrud » 26 Huhti 2009, 10:52

Ja Joo jopa tyhmimpienkin ihmisten pitäisi tajuta että tuo kommenttini oli tarkoitettu sarkastiseksi läpäksi...
Feel the LOVE

Avatar
Salezi
Valaistunut
Viestit: 41
Liittynyt: 06 Huhti 2009, 18:11
Paikkakunta: Southern Finland

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Salezi » 27 Huhti 2009, 15:19

Noh, saatan olla tyhmä ja huumorintajuton, joka ei mikään uusi uutinen olekaan..
Itse aiheeseen, kävi tuossa toissa päivänä mielessä ihan vaan kokeilla tuota peiliin katsomista pimeässä, mitään eriskummallista en nähnyt, kyseessä oli vieläpä aamu jolloinka näköharjoja tuppaa tulemaan aika reippaasti :geek:
Eipä kovin huvita täällä käydä, lähinnä johtuu siitä ettei juttuja oteta tosissaan.. ainakaan IRCin puolella, joten tuskinpa täälläkään.

Ulwoja
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 10 Huhti 2009, 16:01
Paikkakunta: Haamulandia

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Ulwoja » 28 Huhti 2009, 07:35

Tässähän voisin vielä muuten kertoo 8-11 ihmisen kokemus. Mun serkku oli lainannut kirjastoautosta (joka siis kävi sinä päivänä koululla) kirjan jossa on kunnon kuvat ja hirveesti tietoo Suomessa tunnetuista haamulajeista. Kirjan takana luki että ne on ihan oikeesti kuvannu se joka kirjan kirjoitti (jos muistaisin nimenki). Siinä oli kuva kun se oli onnistunu saamaan paholaisen peiliinsä ja siinä kuvassa näkyi myös kuvaajan kädet joten ei oo itse ainakaan olla pukeutuneena miksikään paholaiseksi. Siinä neuvottiin menemään pimeään peilin eteen ja pitämään tuota aukeamaa auki ja sanomaan 666. Hyvin moni kiinnostu ja mentiin meijän koulussa olevaan siivojanhuoneeseen. Minä ehdotin että eka sanois tuon 666 tytön ja sitten pojat. Toistettiin sitä ja alkoi näkymään kaikkialla huoneessa outoja välähdyksiä. Huone oli ihan pimeä jolloin kukaan ei voinut näkyä peilistä, mutta sinneppä ilmestyi silti joku hahmo. Kaikki näki tuon mitä kirjoitin. Hyrr. Moni sai myös paniikin siellä ja tuntui kun joku olis todellakin siinä peilissä.
Kun tunnet käden olkapäälläsi, tiedä että minä olen turvanasi.

Avatar
Blacky
Kummitus
Viestit: 69
Liittynyt: 27 Huhti 2009, 22:16
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Blacky » 28 Huhti 2009, 09:28

Peilit ovat ihan kivoja, mutta en usko että niissä oikeasti on mitään kovin kummallista. Mitä tähän väitteeseen pimeästä tulee, niin testasin joskus että ihminen saa pimeän näyttämään "pimeämmältä" vain koska olettaa jonkin tapahtuvan. Itse saan kuun "sykkimään" kun katson sitä hetken. Tämä siis johtuu siitä, että pupillit vaihtavat kokoa.

Tiedettävästi kun pelottaa, pupillit reagoivat sen mukaan. Tämä valoheitto kannattaa ottaa huomioon kokeissaan.
Se siivekäs aivan takanasi

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Zrud » 28 Huhti 2009, 18:23

ja tuo 666 on jo niin clishee että. Ja onhan boita lasten pelottelu kirjoja olemassa.
hyvä esimerkki haamu jutuilla rahastamisestä on tämä mahtava sarja... En muista nimeä tarkalleen mutta joku
kummittelevat talot tai jotain... Niin säälittävää touhua että.

1 kysymys tuohon peilin edessä ja jokelletaan 666...
MIKSI ! ihmeessä Paholainen vaivaantuisi tuhlaamaan aikaansa jonkun ala-asteelaisen
leikkien takia ?. onhan se vilkas mielikuvitus ihan OK, mutta joku raja tuohon touhuun.

Ja jos todella uskot johonkin vastaavaan B*llshittiin kuin että sanotaan paholaisen luku pelin edessä ja sitten näet paholaisen peilissä. Niin tottakai sen näet, jos niin haluat.

Itsekkin juttelin Jeesuksen kanssa läheisen joen heijastuksessa. Rukoilin vain ja näin valaistuksen.
Itse Jeesus puhui minulle elämän tarkoituksesta....... siis hei nyt oikeest.
Feel the LOVE

Ulwoja
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 10 Huhti 2009, 16:01
Paikkakunta: Haamulandia

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Ulwoja » 28 Huhti 2009, 18:27

Eihän kaikkien tartte uskoa jos ei halua. Minä kuitenkin uskon että peilin kautta voi nähkä henkiä ynms.
Kun tunnet käden olkapäälläsi, tiedä että minä olen turvanasi.

Avatar
slipknotrulez
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Touko 2009, 17:46
Paikkakunta: Oulu/Kiiminki

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja slipknotrulez » 05 Kesä 2009, 10:18

Itse olen enemmän Zrudin puolella. Mielestäni tälläiset vitosluokkalaisten "uskallatko mennä pimeessä peilin eteen ja sanoo bloody mary höröhöö" jutut on täyttä ******. Mutta voi kai peilistä nähdä kummituksen jos talossa on ennenkin ollut havaintoja?
http://www.youtube.com/watch?v=2USj8sTLKGk Corey Taylor vetää herneen nenään CD-koteloista :DDDD

Avatar
Reikämies
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Touko 2009, 21:53

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Reikämies » 05 Kesä 2009, 15:38

Ite ainakin kattelen avoimesti näitä hommia.
Siis miksei kummittelevassa paikassa voisi kummitus tulla peiliin? Jos aatellaan nii ihan hyvin vois olla...
Ärsyttää ku porukka tyrmää kaiken iha suoralta kädeltä :|
Juodaan viinaa :>

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 05 Kesä 2009, 15:53

Reikämies kirjoitti:Ite ainakin kattelen avoimesti näitä hommia.
Siis miksei kummittelevassa paikassa voisi kummitus tulla peiliin? Jos aatellaan nii ihan hyvin vois olla...
Ärsyttää ku porukka tyrmää kaiken iha suoralta kädeltä :|


Porukka tyrmää teorian kuin teorian todistusaineiston puutteessa.
Riippuu tietysti täysin henkilöstä, mikä kelpuutetaan todistusaineistoksi. Huhut ja juuri nämä viitosluokkalaiset urbaanit legendat saattavat kelvata joillekin.
Minulle ne ovat vain anekdoottista todistusaineistoa.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Reikämies
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Touko 2009, 21:53

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Reikämies » 05 Kesä 2009, 15:59

Aqua vitae kirjoitti:
Reikämies kirjoitti:Ite ainakin kattelen avoimesti näitä hommia.
Siis miksei kummittelevassa paikassa voisi kummitus tulla peiliin? Jos aatellaan nii ihan hyvin vois olla...
Ärsyttää ku porukka tyrmää kaiken iha suoralta kädeltä :|


Porukka tyrmää teorian kuin teorian todistusaineiston puutteessa.
Riippuu tietysti täysin henkilöstä, mikä kelpuutetaan todistusaineistoksi. Huhut ja juuri nämä viitosluokkalaiset urbaanit legendat saattavat kelvata joillekin.
Minulle ne ovat vain anekdoottista todistusaineistoa.


Mikäs sulle kelpaa?
Mää veikkaan että sulle löis kuvan tai videon eteen niin se on feikki tai pixelimössöä, jos sulle löis äänityksen nii se on jotain suhinaa tai sää näät ite livenä nii "se oli sivusilmällä nähty harha"
Eli skeptikoille on vaikee todistella -.-
Juodaan viinaa :>

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Zrud » 05 Kesä 2009, 16:02

Reikämies... vaivaantuisit edes lukemaan enemmän kuin yhden kommentin.
Tässä puhuttiin siitä että meni minne tahansa paikkaan missä on pimeetä ja peili. ei edes väkisin paikkaan missä kummittelee.

Ja sanoo peilin edessä 3x Bloody Mary tai 666. niin Joko päätön naineen verisessä mekossa tai itse Mr.Paholainen ilmestyy peiliin... Siit' tässä puhuttiin. Moista pelottelu chaissea kuulin ala-asteella. Ja varteen otettavat "kummitusten metsästäjät" eivät edes kehtaa puhua moisesta paskasta.
Feel the LOVE

Avatar
Reikämies
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Touko 2009, 21:53

Re: Peiliin katsominen pimeässä

ViestiKirjoittaja Reikämies » 05 Kesä 2009, 16:06

Zrud kirjoitti:Reikämies... vaivaantuisit edes lukemaan enemmän kuin yhden kommentin.
Tässä puhuttiin siitä että meni minne tahansa paikkaan missä on pimeetä ja peili. ei edes väkisin paikkaan missä kummittelee.

Ja sanoo peilin edessä 3x Bloody Mary tai 666. niin Joko päätön naineen verisessä mekossa tai itse Mr.Paholainen ilmestyy peiliin... Siit' tässä puhuttiin. Moista pelottelu chaissea kuulin ala-asteella. Ja varteen otettavat "kummitusten metsästäjät" eivät edes kehtaa puhua moisesta paskasta.


Enemmän viittasin tohon "todista!!111"
Ja mistä sää loppujen lopuks tiiät vaikka oiskin joku tommonen heitän tähän teijän vakiokommentin että todista ettei oo totta : >
Juodaan viinaa :>


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa