KUMMITUKSET

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
koskenniska
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 29 Tammi 2008, 00:30

KUMMITUKSET

ViestiKirjoittaja koskenniska » 02 Helmi 2008, 22:36

:o Tapaus jossa kaksi kuollutta tyttöä häiritsi kodissaan ja paiskoi ovia ja aiheutti talonväelle ongelmia ja kauhua, :o toinen tytöistä oli talon tytär joka kuoli yhdessä kaverinsa kanssa salossa,omenapuukylässä, kun rekka auto ajoi takaapäin ylitse tyttöjen ja molemmat kuolivat heti, tytöt oli noin 16-17v muistaakseni kuollessaan, tytöt oli tulossa tanssireissulta ja arvaamaton kuolema nouti pois , yks kaks, :angel: ja se selittääkin miksi tytöt ei uskoneet itse olleensa kuolleita. tytöt ilmestyivät taloon ja keinu kiikkui ja kiikkui kovaa ja askeleet kuului ,ovia paiskottiin ja ms, tuon johdosta meille tuli kutsu :idea: ,että kirkkoherra voitto viro ja tutkijat tulisi paikalle mukanaan näkijä joka olisi yhteydessä vainajin, ja kertoisi heille että he ovat kuolleet, mukana oli myös utralehden kuvaaja joka kuvasi filmille mahdolliset näkyvät hahmot infrapuna filmille yms, itse olin tuo näkijä, joka otin yhteyden tyttöihin ja kerroin mitä he sanovat ja mitä kaikkea he kertoivat, ja talonväki vahvisti mm, vihreän villatakin yms asiat todeksi ja paikkansa pitäviksi, voitto viro teki siunauksia talon kulmiin ja me työskentelimme tiiminä, saimme useiden käyntiemme avulla ilmiöt loppumaan ja vainajat tytöt uskomaan ,että he ovat jo kuolleet pois, mutta monenlaista koetta jouduimme tekemään tytöille joilla todisistimme että he ovat jo kuolleita. Tähän tapaukseen liittyy paljon vielä lisää ,melenkiintoisia kokeita ja tehtäviä joista ei nyt enempää tälläkertaa.olen ollut mukana kolmekymmentä vuotta tutkimassa ko ilmiöitä, ja saanut itsekkin kokea sadoittain mitä kummallisempia asioita, ja tapahtumasarjoja näkijänä ja kokijana, mm, armeijan taholta .

ropsoni
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 14 Helmi 2008, 18:31

Re: KUMMITUKSET

ViestiKirjoittaja ropsoni » 14 Helmi 2008, 18:38

Onko tuo siis totta?

Avatar
Ody
Valaistunut
Viestit: 38
Liittynyt: 03 Helmi 2008, 16:27
Paikkakunta: Oulu/Kempele

Re: KUMMITUKSET

ViestiKirjoittaja Ody » 15 Helmi 2008, 15:13

Mietin juuri samaa ropsonin kanssa..Onko tuo totta? Pystytko näkemään kuolleita :| ?
somebody's watching you.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: KUMMITUKSET

ViestiKirjoittaja Regendos » 21 Helmi 2008, 23:32

Analyysiä:
Jos kirjoittaja olisi yli 30 vuotta tutkinut näitä, hän olisi varmasti yli 40-vuotias, jolloin hän varmasti osaisi:
- Aloittaa lauseet isolla kirjaimella.
- Välttää liikahymiöitä. Eivätkä ikäihmiset sitäpaitsi hymiöitä pahemmin käytäkkään.

Koko tarina haiskahtaa muutenkin valheelta, joten lukotan aiheen. Jos aiheen aloittajalla on siihen jotain vastaansanomista, niin ottaa yhteyttä minuun ja katsotaan asiaa tarkemmin.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa