Kyky X

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4478
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Kyky X

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 08 Touko 2021, 08:14

Lähdin kävelemään metsään pari päivää sitten ja oli synkkä ja kolea keli, mutta tarvitsin happea.
Suoraan sanottuna olo oli kuin pakkokävelyä ja vitutti, mutta jatkoin "työtäni" miltä se tuntui. Paluumatkalla sitten tapahtui, katsoin pienen suolammen toiselle puolelle ja yhtääkkiä aistin ihan muuta, aistin ympäröivän energian, mikä ei ole ihmislähtöistä, se on täysin toisenlaista ja huomasin kuitenkin kuuluvan siihen, tumma ja syvä energia minkä voi kohdata juuri tuollaisella kurjalla kelillä ja se pysyi päällä koko loppumatkan, tuossa energiassa oli jotain syvää käsittämätöntä, pysähdyttävää, jopa tarpeellista kokea sitä, syynä tuohon yhteyteen oli myös se että liikuin pysähdellen, mutta samalla muistin että olen tuntenut tämän energian ennenkin, kauan sitten ja ihmettelin että mikä nyt on toisin että olenkin yhteydessä luontoon? Ja vastaus odotti kirjassa mitä luin, vain parin sivun päässä. Mutta sitä ennen kerron mistä on kyse.

Yhteiskuntamme, sen vaatimukset, rajoitteet, on erkaannuttanut meidät ympäristön energioista joita kuitenkin tarvitsisimme takaisinkytkentään, jotta meillä olisi tahtoa, taas tahto saa ravintonsa näköaloista, ilman sitä tahto romahtaa ja ihmiskunta on tullut nyt tälle tielle ja alistumme mielivaltaan aivan liian helposti, meistä on tullut tahdottomia lampaita jotka uskovat auktoriteetteihin, heidän mielivaltaansa kyseenalaistamatta sitä ja menetämme viimeisetkin vapauden rippeet jotka olisi pitäneet meidät uskossa johonkin. Ympäristön energioista eristettynä tahtomme romahtaa. Kyse on vapaudesta, ihminen tarvii tarkoituksen tunnetta kyetäkseen vapauttamaan piilevät voimavaransa. Ehkä hyvä esimerkki on Intiaanit, he olivat lähempänä totuutta, koska heidän intuitionsa näkymättömistä voimista piti heidät avoimina tarkoituksen tunteelle, he kokivat luonnon energiat, kuten minä nyt koin, mikä oli muuttunut jotta kykenin pitkästä aikaa tähän?

Aldoys Huxley esitti että on alitajunta ja myös ylitajunta, Ylitajunnan voimat on ihmisen saavutettavissa edellyttäen että tahto on virkeä ja elävä, heti kun tavat saavat vallan, tai se mitä nimitetään uneksi tai robottimaisuudeksi, ne heikenevät. Myös yleinen passiivisuus, tappioon alistuneisuus tai masennus tukahduttavat ne. Mitä muuta hallituksemme on tehnyt valtamedian tukemana kuin tukahduttanut meitä?
Kaikki näiden voimien suurempaan käyttöön tähtäävät harjoitukset riippuvat korkeasta optimistista ja tahdonvoimasta.

Jokseenkin ymmärrän mikä oli muuttunut, minulla on enempi uskoa huomiseen, kaiken tämän ihmiskunnan tukahduttamisen keskellä, siitä huolimatta. Olen myös ollut sen takia energisempi.

Kirja mitä luen, on: Ovi tuntemattomaan1 Colin Wilson

Kirjassa on mielenkiintoinen väite, jota en nyt löytänyt, muutamaa riviä paksusta kirjasta, mutta suurinpirtein näin se meni, että 5% ihmisistä kykenee vajoamaan syvähypnoosiin ja samainen 5% KYKENEE OTTAMAAN JOHDON YLLÄTTÄVÄSSÄ TILANTEESSA. Samoin nuo 5% kykenevät syvässä hypnoosissa korjaamaan itseltään vamman tai vian tai minkä tahansa sairauden. Aivan päinvastoin mitä järkevästi, rationaalisesti ajatteleva lääketiede väittää, mutta kyse ei olekkaan järjestä, sen käytöstä, vaan voimista, käsittämättömistä voimista mitkä meitä ympäröi.

Sitten kirjasta löytyy tietoa Knostikoista, hyvin pitkälle henkisesti päässeistä, joiden maineen kirkko, rationaalinen kirkko tuhosi. Knostikkojen lahkoja oli useita, mutta kaikkien perusajatus maailmasta oli se, että maailmaa ei luonut Jumala vaan typerä ja omahyväinen demoni, demiurgi. Tässä kohtaa on hyvä huomioida salaseurat ja niiden yhteydet demoneihin mistä se juontaa.

Jumala taasen on luomisen yläpuolella, häntä kutsutaan muukalaiseksi, syvyydeksi, ei olevaksi.
Mutta tässä tuntemattomassa jumaluudessa tapahtui jokin perustava hajoaminen ja siitä seurasi lankeemus. Minkä aiheuttajana pidetään Sofiaa, viisauden naispuolista henkilöitymää, sen loputulos oli demiurgi, eli demoni joka loi sitten maailmankaikkeuden.
demoni loi avukseen kuusi muuta arkonttia, demonia. Demiurgi oli täysin tietämätön jumaluudesta josta on langennut ja uskoo olevansa ainoa Jumala (huomatkaa salaseurat, kuinka väärässä he ovat, he palvovat alempia voimia). Nuo seitsämän arkonttia, demonia loi ihmisen, jonka asema on kaksinverroin traaginen, koska ihminen on harhautuneen Jumalan luoman maailman vankina. Salaseuralaisena menetät sielusi, mikä muuten näkyy monen päältä, olemuksesta, silmistä, heistä tulee demonisten voimien välittäjiä, niiden orjia.

Toivonkipinä on kuitenkin olemassa, jokin ihmisessä hylkää tämän väärän maailman ja kaipaa oikeaan kotiinsa. Osa knostikoista uskoo että paratiisin käärme on jumaluuden agentti ja antoi ihmiselle kielletyn tiedon, jotta ihminen saattoi laittautua pitkälle matkalle kohti sielunsa pelastusta. Eli lucifer olisi hyvä demoni jos sen ymmärtää oikein, mitä vapaamuurarit, nämä uudet eivät kyllä ymmärrä, ehkä Pekka Ervasti taasen ymmärsi.

Tämän tiedon tietäessä kyllä ymmärtää knostikkoja jotka erkanivat kirkkouskonnosta ja elivät varsin alkeellista elämää joka oli hyvin hengellinen, olisiko siinä ratkaisu tulevalle? Nykyihminen on taas täysin hukassa ilman uskontoa ja näin myös toivoa ja tarkoituksen tunnetta, suurin osa heistä on näin.

Hyvin mielenkintoista että olemme demonien luomassa maailmassa, mikä selittää kyllä kaiken ympärillä tapahtuvan huomattavasti paremmin.
Mutta itsekkin olen kuin sokea pimeässä ja saanut vasta kiinni jostain pimeässä.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4478
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Kyky X

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 27 Kesä 2021, 11:11

Nyt katsellut monien heränneiden Suomalaisten videoita ja hyvin yleinen mielipide ollut hyvin valoisa ja odottava, kuitenkin niin että syksyllä, koulujen alkaessa alkaisi taas nostaa päätä rajoitustoimet tai toisaalla ihan eri tietoa että Trump nousisi valtaan ja kuussa oleva kontrolliasema olisi pimennetty.

Sanoisin että mitään kontrollia ei ole purettu, eikä kuussa ole kontrolliasemaa, vaan positiivisuus, mitä koetaan johtuu vain kesästä, jolloin on kovin hankala uskotella olevan pandemiaa meneillään ja hallitus on hiukan antanut myöten rajoitusten suhteen säilyttääkseen uskottavuutensa.

Mutta miksi yleensä kirjoitan, olen meditoinut epäsäännöllisesti kolmisenkymmentä vuotta ja aloin taas meditoida pari viikkoa sitten ja varsin nopeasti pääsin tilaan missä ajatukset on varsin pysähtyneinä, pyrin sykkivän valon näkemiseen silmät kiinni ja ennen sen tilan pitäminen on ollut pitempään hankalaa, mutta nyt päässyt useammalla kerralla katkeamattomaan pitempään tilaan ja yrittänyt jopa päästä siitä syvempään tilaan. Meditoin kuitenkin sen takia että haluan nähdä omassa ristiriitaisessa tilassa tulevaisuuden, mitä olisi tulossa? Olen nähnyt ennenkin ja parhaimillaan 9/10 kirjatuista näyistä toteutui, toki näkyjen mitä ilmaantuu, niiden tulkinta onnistuu monesti vasta tapahtuman jälkeen, kyse ei ole mielikuvituksesta, joka lähtisi toteuttaan näkyä, vaan oikeasta tulevaisuuden aistimisesta. Koska tapahtui sellaisia mitä näyn nähdessä olin sulkenut täysin ulkopuolelleni ja täysin mahdottomia toteutua, mutta ne toteutui.

Vaikka olen päässyt todella syviin meditaatio tiloihin, ainakin pitempiin kuin ennen, niin näyt mitä olen nähnyt, on nyt mitään sanomattomia, mutta jatkan, sen verran olen vuosien varrella kehittynyt, että pystyn heti erottamaan päivän tapahtumien ja elokuvien luomat näyt tulevaisuuden näyistä.

En ole siis nähnyt omalla kohdallani nyt meditaatiossa mitään merkittävää, karvamattoa, hieno vessan allas, kaareva keittiönhana, merkityksettömiä näkyjä joita vaikea yhdistää mihinkään. Mutta siis en usko etteikö jotain isoja muutoksia nyt tulisi, koska kokoajan tapahtumat muuttuu myös ympärilläni.
Yhdestä tapauksesta ei kannata vetää mitään johtopäätöksiä esim. kontrolliverkon suhteen koska minä en näe nyt tulevia tai kuten ennen tätä aikaa puhuttiin näkymättömien säteiden saapumisesta maan piiriin, aika oli viime vuosisataa, kerron siis vain omia kokemuksia joista ei voi tulkita tulevaa laajemmin jollei usealla muullakin ole samoja kokemuksia?

Mutta sitten meditaation tuomana ja siksi ole kyky X otsikon alla, on tapahtunut viimeisen viikon aikana pari outoa juttua. Ajoin autolla kulujen jakajani kanssa lähellä olevaan kauppaan ja matkan varrella tien laidassa metsäisellä kohdalla on kapea levike, mutta siinä ei ole mitään onnikkapysäkkiä, siinä seisoi mies johon kiinnitin heti huomiota, että miksi tuo tuossa seisoo ja jokin muukin siinä häiritsi, mutta vieressä istujani ei huomannut miestä, mielestäni hyvin outoa koska hän seuraa ympäristöä aina ja ajoimme parin metrin päästä hänen ohi, eikä paljon muuta edes ollut koko matkalla mikä olisi herättänyt huomiota.

Seuraava outo tapahtumaketju sattui kaupassa, kun olin kassan jonossa, huomasin että vanha mies tarkkaili minua intensiivisesti kassojen takana olevasta eteisaulasta, siis eläkkkeellä jo pitempään varmasti ollut, kävelin ohi ja menin autolleni ja satuin vilkaisemaan kaupan ikkunaan ja mies oli seurannut mihin autoon menen ja jatkoi minun tarkkailua kaupan ikkunan läpi. Mielestäni hyvin outoa se mikä minussa kiinnosti. Mies vaikutti muutoin aivan täysin normaalilta, en todellakaan tunne mistään häntä. Vanha mies. Ja itse olen niin tavanomainen asusteiltani etten erotu porukasta mitenkään ja jo tuolloin noin puolet käytti maskia ja toinen puoli ei, tämä mies ja minä emme käyttäneet.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4478
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Kyky X

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 03 Heinä 2021, 19:25

Heitän tähän väliin outoja havaintoja, tiedän että kun alan meditoimaan syviin tiloihin, monet asiat muuttuu ympärillä ja sen seurauksena on ilmaantunut jopa yhteyksiä "olemattomiin" olentoihin. Niitä odotellessa, jollei sellainen jo tapahtunut viikko sitten onnikkapysäkillä olleen miehen suhteen, kuitenkin eilen illalla tapahtui selvä outo juttu. Kulujen jakaja on todella ärsyttävä luonne ja ei yksinkertaisesti tajua täysin selviä asioita, häneltä uupuu täysin katutason älykkyys, koulussa kyllä menestyi hyvän muistin takia. Mutta yksinkertaiset asiat pitää vääntää rautalangasta jne. No menin vessaan elokuvan jälkeen ja sitä ennen laitoin pöytätietokoneen päälle, tämä ei pitänyt olla ylivoimainen käsitettävä hänellekkään että kohta tulen sen ääreen koska se on auki ja teen keittiössä pari leipää joita mutustelen pöytäkoneen äärellä, mutta hän alkaa motkottamaan miksi tietokone on päällä ja keittiössä on valot, jne. ja se jatkuu ja jatkuu ja kuin ei kuulisi selitystäni että tulen kohta. Sisäinen raivo nousi jota en tuonut ulos juurikaan viimeaikaisten meditaatioiden seurauksena ja sitten saunassa lensi metallinen kauha lattialle, olin siis saunan seinän takana, tajusin heti että raivo suuntautui metalliesineeseen ja relasin saman tien että kuinka hienoa. Itse olen viimeksi käynyt saunassa eikä kauhaa jätetä lauteiden laidalle, todennäköisimmin se oli jopa metallisessa kipossa. Talossa ei kummittele, se on 2000-luvulta.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Kyky X

ViestiKirjoittaja Andromeda » 04 Heinä 2021, 12:37

Miksiköhän tuo kertomasi kuulostaa niin kovin tutulta :tapu:
Meillä samanlainen ilmiö ollut kans vuosien ajan :D
Hallitus itse ei tietenkään tee mitään virheitä ;)
Tiedätkö monta kertaa tässä olis voinut itse huomauttaa monestakin asiasta, jos olisin sille linjalle halunnut itse lähteä. Sama tämän lahkolaisen naapurin isännän kanssa. Syytön heittää sen ensimmäisen kiven. Sitä voi kuulua johonkin yhteisöön mutta se ei todellakaan tarkoita että persoona käyttäytyisi heidän dogmiensa/arvojensa mukaisesti. Iso Bemmi vie kaiken ajan, olisi ostanut vähän isomman, niin ehkä se iso egokin mahtuisi kans sinne sisälle, ei tarvisi teitä tukkia, pääsisi muutkin liikkumaan ilman kansainvälisiä käsimerkkejä ja päänaukomisia jos erehdyt tööttäämään että tie auki. Talvella tuo tie on kapeampi ei mahdu ohittamaan jos siihen joku jää juttelemaan naapurinsa kanssa ja auto on parkissa siinä pihatiellä. Meitä on joka lähtöön ;)

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4478
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Kyky X

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 05 Heinä 2021, 07:50

Sama täällä, montako kertaa olisin voinut huomauttaa puolison laiminlyönneistä, mutta kun on muutakin ajateltavaa, tekemistä elämässä kuin nalkuttaa, saada siitä pätemistä, kuinka paljon hän on parempi ja täsmällisempi kun tekee asiat loogisessa järjestyksessä ja tietää menevänsä vessaan ensin, mutta se ei ole luonnolista, vaan unta missä kaikki on hallittua ilman uusia nyansseja, sattumanvaraisuuksia ja näin tukahduttaa kyvyn X.

Mutta tuossa oli tosiaan tuo pointti siinä, että tapahtui ns. poltergeist tyyppinen ilmiö aivan samaan aikaan, osin hallittu, mikä johtui syvistä meditaatioista mihin nyt päässyt joita kohta kuukauden tehnyt sekä lähes raivoon nousseesta tilasta, mitä en päästänyt ulos, eli tukahdetut tunteet, ristiriita, raivo. Poltergeist ilmiöt on yleisimpiä nuorilla murrosiässä olevilla tytöillä, ristiriitainen elämäntilanne.

Joogeilla oli lopputesti, en muista tarkasti, en edes missä ja milloin, mutta se jäi vaivaamaan aikanaan, mutta heidät laitettiin syvään laajaan kaivon tyyppiseen tilaan, jossa ei ollut vettä, kyseessä oli muuratut seinät maan pinnalla, heidän piti päästä pois sieltä, läpi paksujen tiili seinien.
Tietysti meditoimalla, paljon enempi ja syvemmin mihin nyt olen päässyt, heillä on toiset salaiset paremmat koulujen ohjeet ja siirtämällä näin itsensä läpi seinien, poltergeistissä esineet liikku läpi toisen materian parhaimmillaan. Heidän piti hallita kaikki tämä. Voisiko se olla samanlainen ristiriitainen tila jossa et pääse pois ennen kuin olet suorittanut tarpeesi ja samalla toinen tieto kiusaa sinua että pitäisi olla toisessa paikassa.

Mutta Suomessa Uri Geller on jo liikaa suurelle osaa yleisöä, he sanovat ettei se ole mahdollista mitä he näkevät, mutta itse olin todistamassa vastaavaa tapahtumaa, oltiin mökillä lähes 20 vuotta sitten silloisen harrastuskerhon kanssa eri kaupungissa ja seuraavana päivänä oli kilpailu, asiat kääntyi tuolloin mökkiiltana paranormaaleihin ja silloinen kaverini sanoi, että hän katseli netistä jotkut ohjeet kuinka Uri Gellerin lusikantaivutus tehdään ja päätti nyt kokeilla koska temppu vaatii yleisön josta tulee energia, hän otti vuokramökin laatikosta lusikan ja aloitti tempun ja tietysti porukka uskoi hänen onnistuvan, olihan hän sen opetellut, no lusikka taipui ja lopulta katkesi jopa taitoksesta mistä ensin vääntyi ja tempun tekijä pudotti lusikan toisenkin puolen hädissään lattialle, kohta mistä lusikka katkesi oli kuin rakeisempi ja venynyt, metalli pehmeni ilman suurempaa lämpenemistä. Lusikka oli myös aivan sama mitä pöytälaatikosta otettu eikä hänellä ollut mitään metallinpehmennys aineita, ei yhtään mitään apuvälineitä. Siitä vaan lusikka laatikosta ja heiluttamaan sitä sormien välissä samantien, kaverini oli vielä skeptikko ja muuttui tapauksen jälkeen astetta hiljaisemmaksi paranormaalien epäilyn suhteen, oltiin silloin saman teknisen harrastuksen takia kavereita, se oli ennen suurempaa suunnanmuutosta. Mutta seuraavalla taikurilla on kyky X.

Seuraavassa videossa taikuri jakaa veden kahtia, näissä seuraavissa videoissa osa on trikkeja ja osa henkisiä voimia joilla hallitaan nollapistekentästä tulevaa virtausta atomeille. https://www.youtube.com/watch?v=BlzIvwE9j6Y

Haarukan taivutusta jopa koskematta taitoskohtaan: https://www.youtube.com/watch?v=bCAdG65qK7w

Ruoka levitoi. https://www.youtube.com/watch?v=g80AYWCQRh8

Mielenkintoinen video jossa kännykkä laitetaan pullon sisään, en osaa sanoa onko trikki vai jopa todellinen suoritus: https://www.youtube.com/watch?v=jc05eAAzR_w

Seuraavassa vielä kuuluisampi taikuri Criss Angel kävelee metalliportin läpi, mutta ihmetyttää miksi pitää laittaa pahvi eteen, voiko siirtymä keskeytyä, jos yleisö kauhistuu vai onko kyseessä huijaus? Edellinen taikuri ei peitellyt mitään!
https://www.youtube.com/watch?v=jxOyST6gM_A

Seuraavana vakuuttavampi esitys Criss Angelsin kyvyistä.
https://www.youtube.com/watch?v=wDmRYgGFF-k


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa