SUORAAN SYDÄMESTÄ
Kirjoittanut Valerie Donner (http://www.thegroundcrew.com)
Uutiskirjeestä 1.5.2020
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
Rakas maajoukko,
Tässä on viesti Apollolta 29.4.2020: "Kaitsemme noita lapsia. Varmistamme, että asiat menevät hyvin, jotta he parantuvat ja toipuvat. Ne jotka ovat tehneet heille näitä kamalia asioita, käsitellään "lopullisella tavalla". Heidän ei koskaan enää sallita tulla tälle planeetalle. Ylläpidämme niitä totuuksia, että kaikki ihmiset on luotu tasavertaisiksi. Näiden pimeiden olentojen sielut ovat ohittaneet vapahduspisteen. Paljon rakkautta ja parannusta tarvitaan lapsille ja koko tavalliselle kansalle. Sanomme, että näin on!"
Apollo antoi 30.4. tämän viestin: "Meidän täytyy olla hyvin täsmällisiä työssämme. Se etenee hyvin. Lopputulos on sen väärtti. Pysykää hyvin yhteydessä toisiinne ja laajentakaa maaryhmää. Saakaa kaikki yhdistymään kohtuullisin ehdoin. Tämä on suuri loppuhuipennus, että planeetta saadaan lähtemään pimeyden kontrollista ja ylösnousemaan valoon. Pian valokeila loistaa niihin, jotka ovat piiloutuneet ja tehneet rikollisia asioita. Koko maailma kuulee tuon tarinan. Olkaa piittaamatta kritisoijista. Antakaa heidän olla, sillä kun valokeila loistaa, he järkyttyvät ytimeen saakka. Sen täytyy tapahtua tällä tavalla. Ei ole enää hemmottelua. Valo parantaa kaiken. Tämä on Hengen tapa. Olemme kanssanne. Siunausta kaikille."
Kuinka teillä hurisee, maaryhmä? Nämä ovat intensiivisiä aikoja planeetalla. Kaikkiin vaikutetaan, ja olemme tehneet parhaamme ratsastaaksemme muutosaalloilla. Useimmat meistä tuntevat olleensa ahtaalla, rajoitettuna liian kauan, toiset pelkäävät ja monet kaipaavat totuutta väärän informaation meressä. Maaryhmänä tiedämme yhden asian varmasti: olemme suuren heräämisen ajassa. Tiedämme, että elämämme on erilaista, kun rajoitukset loppuvat. Emme tiedä, miten erilaista elämämme on, mutta monet arvioivat uudelleen elämäänsä, arvojaan ja prioriteettejaan. Joistain tulee luovia ja jotkut löytävät uusia totuuksia. Sydämemme murtuvat auki koronaviruksesta johtuvasta kärsimyksestä ja menetyksestä. Tiedämme, että tämä on globaalia ja transformoivaa.
Monet ihmiset alkavat herätä ja esittää kysymyksiä. Jotkut ovat edelleen unessa ja joutuvat valtavirtamedian aivopesun ja mielen kontrolloinnin saaliiksi. Voi olla haastavaa, kun puhuu ystävien ja perheenjäsenten kanssa, jotka ovat tuossa lumouksessa. Valotyöntekijäystäväni kysyivät minulta: "Miten voimme herättää heidät?" Totuus on, ettemme voi herättää heitä. Meidän täytyy muistaa, että on suunnitelma ja meidän tehtävämme on luottaa siihen. Jokainen sielu otetaan huomioon. Ketään ei jätetä taakse. Kenties suurin pelkomme rakkaidemme puolesta on, etteivät he herää. Olkaa parhaanne mukaan luomatta erillisyyttä perheenne tai ystävienne kanssa. Voisitte pelata vain niiden pimeiden sielujen pussiin, jotka haluavat nähdä perheiden hajoavan.
Jotkut meistä saavat informaatiota, että asiat kuumentuvat todella tästä päivästä heinäkuuhun. Tiedämme, että salaisuuksia tulee esiin, joten meillä on odotettavissa luultavasti suuria järkytyksiä. Meidän tehtävämme on pysyä tyynenä, maadoittuneena, tasapainossa ja keskittyneenä. Tunnen, että meitä tarvitaan ja muita tulee luoksemme hakemaan lohtua ja ymmärrystä. Olkaa vakuuttuneita, että se mitä käymme läpi tällä hetkellä, on ratkaisevaa suurelle heräämiselle.
Luottakaa Henkeen kaikessa. Jollain tavalla voimme ottaa mukavan asennon, rentoutua ja katsella show'ta!
Mitä te teette kohottamaan henkeänne? Kerron muutaman asian, joita minä teen, ja toivottavasti ne ovat hyödyllisiä:
* kirjoitan runoja
* teen hyvää ruokaa
* menen ulos luontoon
* käyn kävelyllä
* soitan ystäville ja perheelle
* harjoitan jatkuvaa kiitollisuutta
* en fokusoidu siihen, mitä minulta puuttuu elämässä, vaan sen ilmentämiseen, mitä kaipaan, ja visualisoin sen tulevan minulle
* soitan kaunista musiikkia
* rukoilen ja meditoin
* annan itselleni pieniä nautintoja
* nauran joka ilta ennen nukkumaanmenoa katselemalla jotain hauskaa YouTubesta
* kiinnitän huomioita hyviin uutisiin ja valon voittoihin
* tanssin
* katselen yötaivasta ja näen galaktisia ystäviämme siellä
* osallistun zoom-tapaamisiin
* työskentelen valon kanssa värähtelyni nostamiseksi
* levitän hyviä värähtelyjä, kun olen maski kasvoilla ulkona maailmassa
* seuraan sydäntäni
* yritän vähätellä kaikkea tätä hölynpölyä, kunnioittaen samalla kuitenkin prosessia
* vakuutan itselleni, että paras on vielä tulossa
* oivallan, että olemme kaikki näyttelijöitä näyttämöllä
* muistutan itselleni, että valo on jo voittanut
* etsin jatkuvasti sisältä totuutta ja valoa
* olen suurin "tietää kaiken", mikä voin olla!!! Hah-hah! Ei ole totta!
Tämän vapaussaartomme alussa oli paljon vessapaperivitsejä. En ole nähnyt monia enää viime aikoina, joten ihmiset ehkä kyllästyvät jo niihin. Minua kehotettiin kirjoittamaan runo hiuksistani:
Minun hiukseni
(huono (hius)päivä!)
Voi ei, mitä hiuksilleni on tapahtunut?
Juuret näkyvät, ja missä kampaajani on?
Olemme karanteenissa ympäriinsä.
Miksi sen täytyy näkyä ympäri kasvojani?
Kuka päätti, mikä on välttämätöntä ja mikä ei?
Jos emme tietäisi paremmin, luulisin sen olevan juoni.
Sen on täytynyt olla mies, joka teki tämän säännön.
Jotkut meistä naisista ajattelevat, että hän on julma.
Onhan meillä vaihtoehtoja, kuten pussi päähän.
Se voisi olla parempi, kuin maski yhdessä paikassa.
Luulen, että pääsen alkuun ja kirjoitan presidentille.
Lyön vetoa, että Melania tekee, mitä hänen kampaajansa sanoo.
Älkää olko huolissanne, naiset. Meidän täytyy olla turvassa.
Vaikka näytämme hoitamattomalta, emme halua tehdä virhettä.
Värjää omat hiuksesi. Älä pelkää.
Saat ehkä aikaan sotkua, ja sävy voi olla väärä.
Piristy ja ole onnellinen, hymyile peilissä.
Ole iloinen, ettei tämä ole pahempaa. Se voisi olla peppusi!
Joistain teistä ehkä tuntuu samalta, kuin minusta kirjoittaessani tätä. Tulen paremmaksi värjäämisessä, mutta se ei ole yhtä hyvä, kuin kampaajan tekemä. Olen varma, että meistä tulee hyviä improvisoimaan ja huolehtimaan omista tarpeistamme ja itsestämme.
Kanavointi Miralta
Tervehdys! Olen Mira Plejadien korkeasta neuvostosta. Palvelen täyspäiväisesti Maaneuvostossa ja autan Maata ylösnousemusprosessissa. Olemme tämän prosessin mestareita ja autamme monia muita planeettoja.
Kuten olette havainneet, Maa on täysimittaisesti ylösnousemuksessaan. Tällä hetkellä se arvostaa sitä hiljaisuutta ja paikallaanoloa, joka johtuu (sisälle) sulkemisesta. Kutsun sitä "sulkemiseksi", koska se missä elätte tällä hetkellä, on tyypillistä karanteenissa olevalle planeetalle. Olemme pahoillamme, että tilanne on tämä. Se on kuitenkin tarpeellista herättämään ihmiset ja vapauttamaan Maa.
Ylösnousemus on tuskallinen synnyttämisen ja vanhasta luopumisen prosessi. Ei yksinkertaisesti ole mitään itua oleskella tuttuuden kotelossa, kun on transformoitumisen ja kirkastumisen kultainen tilaisuus. Tämä pätee yksilöinä ja kollektiivisesti. Näitä tilaisuuksia esittäytyy vain oikeana jumalaisena ajankohtana ja oikealla jumalaisesti täydellisellä hetkellä.
Tietysti osajako on pitkä ja monimutkainen. Täytyy nähdä ja ymmärtää, mitä tapahtuu monilla tasoilla ja monissa ulottuvuuksissa. Esteet täytyy poistaa, jotta tie voidaan selvittää totuudelle ja paljastuksille.
Ymmärrämme, mitä käytte läpi – tuon tuskan, kärsimyksen, stressin ja ahdistuksen. Siunaamme jokaista teistä ja toivomme, että voisimme lievittää haastavia kokemuksianne tällä hetkellä. Vartioimme teitä yhdessä monien muiden kanssa valoalliansseista ja koko luomakunnasta. Olemme suurimpia huutosakin johtajianne ja autamme teitä energeettisesti saavuttamaan määränpään. Teitä rakastetaan, kunnioitetaan, suojellaan ja ihaillaan mittaamattomasti.
On vaatinut parhaita teistä tekemään ylösnousemuksesta mahdollista. Älkää antako periksi! Olette melkein maaliviivalla. Älkää alistuko siihen pelkoon, jota pimeät voimat levittävät. Olette osa jumalaista suunnitelmaa, ette pimeää suunnitelmaa. He käyttäytyvät nyt huonosti, koska he tietävät jo hävinneensä. Siksi he käyttäytyvät huonosti ja heidät pitäisi käskeä huoneisiinsa, mutta ei maapallolla.
Pian tulee se päivä, ja teidät kohotetaan kultaisen ajan valoon. Olette vapaita rakastamaan toisianne, koskettamaan, halaamaan, suutelemaan ja elämään sydämestä sydämeen, kuten teidän oli tarkoitus elää. Olette vapaita pelosta ja pimeydestä. Autatte toisianne ja Maata parantumaan rauhassa, rakkaudessa, ilossa ja vapaudessa. Olemme harmoniassa kanssanne tämän tapahtumiseksi.
Ja niin se on! Olen Mira, ja rakastan ja siunaan teitä kaikkia.
Muuta informaatiota
Te jotka ette tiedä lapsista, joita "valkohatut" ja galaktiset olennot pelastavat, niin Apollo viittasi heihin puhuessaan lapsista ensimmäisessä viestissään. Ponnistellaan merkittävästi niiden lasten pelastamiseksi, joita on pidetty armeijan salaisissa maanalaisissa tukikohdissa ympäri maailmaa. Monet maanjäristykset jotka ovat voimakkuudelta 3.0–5.0, eivät ole oikeita järistyksiä, vaan näiden maanalaisten tukikohtien räjäyttelyä.
Lee Harrisilla on uusi energiapäivitys toukokuulle YouTubessa (suomennettu 1.5.2020). Se on hyvin katsomisen arvoinen.
Jotkut ihmiset ovat kysyneet, tekisinkö jotain zoom-puhelun kaltaista maajoukon kanssa – jakamista ja kysymyksiä ja vastauksia siitä, mitä nyt tapahtuu. Kerro minulle, oletko kiinnostunut yhdistymään muun maajoukon kanssa tällä tavalla. Voin järjestää kokoontumisen, jos on riittävästi kiinnostusta. Ensimmäinen kerta olisi ilmainen ja sitten velottaisin jotain muista keskusteluryhmistä, jos tämä ottaa tulta. Voit olla yhteydessä minuun sähköpostilla vdonner99@gmail.com.
Jotkut yritykset alkavat taas avata oviaan Mount Shastalla. Se näyttää positiiviselta retriitin pitämisen kannalta. Jos olet kiinnostunut, kerro minulle. Se pidetään aikataulun mukaan 23.–26.7.
Muistakaa, että tarjoan henkistä konsultointia, tulkintoja, energiaparannusta, puhdistuksia ja kanavointia puhelimitse. Olen täällä auttamassa teitä, kuten aina. Minulla on myös käyttöä tuellenne näinä haastavina aikoina.
Lopuksi
Edistymme erinomaisesti ylösnousemuksessamme. Koko luomakunta auttaa meitä. Meidän täytyy auttaa toisiamme ja jatkaa valon pitämistä. Olemme melkein kotona!
Siunausta, rakkautta, ja upeaa kultaista valoa,
Valerie
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.