Andromedan Star Nation kirjoitti:Möläyttelystä puheenollen, asuinpaikastasi johtuen, saatat nähdä polariteetin toista päätä edustavia henkilöitä ihan jatkuvalla "syötöllä" ja on enemmän kuin mahdollista, että olet saanut energiakenttääsi, tahtomattasi, sameita/huuruisia energioita. Kun millään ei ole enää mitään väliä, saatetaan muuttua tuollaisiksi energiavampyyreiksi, joista Tanaaz myös kertoi viestissään.
Andromedan Star Nation kirjoitti:No ainakin ihmisvilinässä liikkuessa meidän kaikkien energiakentät sekoittuvat. Jostakin muistelen että tuo oma kenttämme menee ainakin 9 metriä fyysiskehostamme ulospäin. Olisiko tuossa kyse siitä että aistit myös ihmiskollektiivin energioita, eli eivät ole sinussa kiinni kuitenkaan. Nimittäin itse olen ajoittain havahtunut sellaisiin tummiin energioihin, joita en kuitenkaan tunnista omikseni. Eli kun kenttä menee tuon 9 metriä ulospäin ja toinen henkilö voi olla vaikka 18 metrin päässä meistä, niin silti kenttämme kohtaavat, ja voit tuntea ko.persoonan energioita. Voi tulla tuntemus että energiataso putoaisi ihan pieneksi hetkeksi, noustakseen taas takaisin omalle paikalleen. Tai voi käydä niinkin että taso nousee ja tulee hyvät nosteet ihan tietysti henkilöstä riippuen.
KatieMicaela kirjoitti:Andromedan Star Nation kirjoitti:No ainakin ihmisvilinässä liikkuessa meidän kaikkien energiakentät sekoittuvat. Jostakin muistelen että tuo oma kenttämme menee ainakin 9 metriä fyysiskehostamme ulospäin. Olisiko tuossa kyse siitä että aistit myös ihmiskollektiivin energioita, eli eivät ole sinussa kiinni kuitenkaan. Nimittäin itse olen ajoittain havahtunut sellaisiin tummiin energioihin, joita en kuitenkaan tunnista omikseni. Eli kun kenttä menee tuon 9 metriä ulospäin ja toinen henkilö voi olla vaikka 18 metrin päässä meistä, niin silti kenttämme kohtaavat, ja voit tuntea ko.persoonan energioita. Voi tulla tuntemus että energiataso putoaisi ihan pieneksi hetkeksi, noustakseen taas takaisin omalle paikalleen. Tai voi käydä niinkin että taso nousee ja tulee hyvät nosteet ihan tietysti henkilöstä riippuen.
Jep, tuotahan se on. Riippuen toki eri ihmisistä ja omasta senhetkisestä herkkyydestä. Joskus tuo voi olla jopa häiritsevää kun liikkuu tuolla ja haluaisi pysyä siinä omassa tunnetilassaan, vireydessään ja joku ikäänkuin väenvängällä koittaa muuttaa sitä muuksi. Jossei se onnistu energiatasolla samaiset ihmiset ovat ryhtyneet seuraavaksi toimimaan. Joskus ne on ihmisiä jotka laskevat energioitani ja joskus nostavat. Tarkoitan tässä enimmäkseen ventovieraita ohikulkijoita. Kaipa suojaukset tuon suhteen iän myötä paranee entisestään kun tätä kokemusta tässä karttuu...
Intiaani kirjoitti:Valon viesteissä ei anneta tarkkoja aikamääreitä koska muuttuvia tekijöitä on niin paljon...
A MAN OF A TIME STORM kirjoitti:Eli viranomaisten suunnittelema ihmisryöstö, jossa aktivisti yritettiin sulkea laitokseen.
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa