Aura

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Verninia
Alieni
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Touko 2010, 19:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Verninia » 13 Touko 2010, 10:34

Sitä risrikuvaa en jostain syystä saanut koneella auki... Pää oli kyllä koko eilisen ihan tuhannen kipeä, ja vieläkin pieni kipu takoo kakaraivossa. Olen sikäli herkkä tälle pääkivulle, että reagoin sillä aina kaikkeen stressiin yms, mutta eilispäiväisestä pääkivusta ei ole epäselvää mistä on tullut. :D
To the rythm of quietness, I dance with emptiness.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Aura

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 14 Touko 2010, 16:31

Päänsärky tietysti viittaa siihen että jotain on tapahtunut, aika monilla tuntemillani henkilöillä joilla on taipuvaisuuksia "kykyihin" tulee päänsärkyä silloin kun jossain "kyvyissä" tapahtuu muutoksia.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Verninia
Alieni
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Touko 2010, 19:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Verninia » 12 Kesä 2010, 01:04

Pitäkää vaan minua ihan pöljänä ja taikauskoisena (osittain olenkin ehkä molempia), mutta lainasin kirjastosta jonkun auraopuksen ja siinä puhuttiin, että puiden läheisyydessä oleminen voi viedä muunmuassa päänsärkyä sekä esimerkiksi syyllisyydentunteita pois. 10-15 min puuta vasten oleminen riittää kuulema.

Olenhan tästä puiden halailemisesta kuullut ennenkin ja pitänyt sitä ihan huuhaana, mutta päätin tänään kokeilla, kun en ollut liikenteessä millään maan mainioilla fiiliksillä. Otin ystävän myös mukaan. Linnoittauduimme männyn alle puuta vasten molemmat ja vietimme siinä aikaa jutellen. Kyllä lähti päänsäryt ja muutkin murheet- ainakin hetkellisesti. Hyvä tuuli jatkunut iltaan asti. Oli se sitten puun energiaa tai raitista ilmaa tai mitä lie, mutta kokeilu oli onnistunut. Aion hakeutua puiden läheisyyteen jatkossakin!

Omasta auraprosessistani: En näe edelleenkään värejä, mutta prosessi on kyllä vireillä. Monien asioiden kautta minusta on tullut tarkkaavaisempi, olen ehkä avannut silmiä ja havainnointikykyäni ja näen ympärilläni tarkemmin asioita kun aikaisemmin. Elämääni on mahtunut kummallisia kohtaamisia eritoten viime aikoina, ja olen huomannut että aistin ihmisitä (jopa tuntemattomista) herkemmin tunnetiloja. Uusi, hassu tunne, mukava. Ehkä pystyn antamaan myös itsestäni enemmän, kun olen nyt enemmän auki? Ehkä minustakin näkee herkemmin asioita?
To the rythm of quietness, I dance with emptiness.

WM_

Re: Aura

ViestiKirjoittaja WM_ » 12 Kesä 2010, 09:23

Taitaa olla samainen kirja, minkä olen itsekin lukenut. Männyn energioista en tiedä, mutta metsään kun menee niin sen metsän energian voi melkeimpä koskettaen tuntea!

Avatar
Verninia
Alieni
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Touko 2010, 19:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Verninia » 20 Kesä 2010, 23:26

WM_ kirjoitti:Taitaa olla samainen kirja, minkä olen itsekin lukenut.

Minulla ei ole nyt tässä sitä kirjaa, mutta sellainen (vaalean)sinikantinen vanha ja ohut ei-suomalaisperäinen kirja se oli. Siinä oli aika paljon "hörhöilyltä" tuntuvaa asiaa omiin korviini, ja toisaalta myös paljon faktatietoa ja harjoituksia. Hyödykäs opus silti. :)

Pelkään vähän erinäisten harjoituksen tekemistä, koska olen saanut niistä järkyttäviä päänsärkykohtauksia, jotka vaan jatkuvat ja jatkuvat (joskus koko päivän ja seuraavan yönkin)ja lääkkeitä saa syödä. Toisaalta pää on aina ollut se ruumiinosa minussa, joka reagoi kaikkiin psyykkisiin muutoksiin joten sen kanssa tappeleminen on tuttua. Mutta tuo pääkipu mitä tuli noiden harjoitusten kautta- se on erilaista.
To the rythm of quietness, I dance with emptiness.

Avatar
Hutsinda
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 19 Kesä 2010, 21:04
Paikkakunta: Kellotorni
Viesti:

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Hutsinda » 23 Kesä 2010, 16:27

Kun olin ala-asteella, näin lähes jokaisen opettajani ympärillä okrankeltaisen tai punertavanoranssin kajon, joidenkin ympärillä näin sinertävää sävyä. Värit ulottuivat melkein joka kerta n. 10 cm päähän itse opettajasta, aloin silloin jo luulla tulevani värisokeaksi. Eräälle opettajalleni muistaakseni olinkin joskus huomauttanut asiasta tyyliin: "Lopeta tuo jeesustelu, sä hohdat kuin joku hiiskatin hehkulamppu!" :D Opettajan ilme oli priceless.
All's well that ends well!

Avatar
Verninia
Alieni
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Touko 2010, 19:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Verninia » 24 Kesä 2010, 00:11

Hutsinda: Sinulle on näköjään sattunut taitavia opettajia tiellesi, kun monen ympärillä olet nähnyt vahvaa keltaista. Hassua ajatella.
To the rythm of quietness, I dance with emptiness.

Avatar
Hutsinda
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 19 Kesä 2010, 21:04
Paikkakunta: Kellotorni
Viesti:

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Hutsinda » 28 Kesä 2010, 16:44

Verninia kirjoitti:Hutsinda: Sinulle on näköjään sattunut taitavia opettajia tiellesi, kun monen ympärillä olet nähnyt vahvaa keltaista. Hassua ajatella.


Eivät he ainakaan omasta mielestäni pöllömpiä olleet, fiksuja ja vastuullisia kaikki tyynni. :)
All's well that ends well!

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Jopelius » 13 Heinä 2010, 20:48

Totesin tuossa toljotellessani pitkään käsiäni että minulla on sininen aura. Mitä lie värillä väliä? :D

Edit. http://hubpages.com/hub/Aura-color-meaning-of-BLUE

Itsellä on semmoinen kirkkaansininen ilmeisesti, en kunnolla sitä nähnyt, mutta paremmin kuin koskaan.
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Aura

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 29 Syys 2010, 09:20

Eri tulkintoja auraväreistä on rutosti. Sinisen värin selitys liittyy kuitenkin usein rauhallisuuteen ja hyvin toimivaan hermojärjestelmään jos niitä selityksiä yhdistää ja katsoo mitkä teemat toistuvat useimmiten. Välttämättä se väri mikä näkyy vaikutelmassa kun tuijottaa esim. käsiään pitkään ei ole auran todellinen väri. Kannattaa joskus kokeilla sitä että aikansa katseltuaan sulkee silmät ja katsoo mitä värejä näkyy mielikuvassa lyhyen hetken verran ennen kuin se häviää. Ne voivat poiketa siitä mitä näkee silmät auki.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Verninia
Alieni
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Touko 2010, 19:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Verninia » 14 Loka 2010, 19:04

Tänään se tapahtui! Luennolla kuuntelin ja katselin vierailevan opettajan luentoa, kun yhtäkkiä näin hänen päänsä ympärillä paljon keltaista väriä, ihan yllättäen, yhtään ajattelematta. Ensimmäinen aurakokemus!! Olen iloinen!
To the rythm of quietness, I dance with emptiness.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Aura

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 14 Loka 2010, 20:59

Verninia kirjoitti:Tänään se tapahtui! Luennolla kuuntelin ja katselin vierailevan opettajan luentoa, kun yhtäkkiä näin hänen päänsä ympärillä paljon keltaista väriä, ihan yllättäen, yhtään ajattelematta. Ensimmäinen aurakokemus!! Olen iloinen!


Oletko varma että se oli aurakokemus, eikä vain silmän verkkokalvolle kummittelemaan jäänyt heijastus vaaleammasta objektista?
Ainakin väri passaisi hyvin tuosta silmän mekaniikan toiminnan temppuilusta.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Aura

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 15 Loka 2010, 09:26

Verninia kirjoitti:Tänään se tapahtui! Luennolla kuuntelin ja katselin vierailevan opettajan luentoa, kun yhtäkkiä näin hänen päänsä ympärillä paljon keltaista väriä, ihan yllättäen, yhtään ajattelematta. Ensimmäinen aurakokemus!! Olen iloinen!


Minkäs väriset vaatteet opettajalla oli ja millainen tausta opettajan takana oli, tuollainen voi johtua vastaväriefektistä ja vaikka olisi kyse aurakokemuksesta niin useimmiten tuo silmät auki nähty on ns. "vaikutelma aurasta". Todellinen väri voi olla jotain muuta. Vaalea tausta tekee usein jotain kellertävää ihmisen ympärille tuon vastaväriefektin takia.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Aura

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 15 Loka 2010, 10:04

Vastaväreistä sen verran että esim. seuraavat värit synnyttävät toisiaan

Punainen <=> Turkoosi
Oranssi <=> Sininen
Keltainen <=> Violetti
Vihreä <=> Pinkki (magenta)

Eli jos jollakin henkilöllä on violettia päällä niin hänen ympärille voi syttyä tuijottaessa keltainen väri tai päin vastoin. Tuo vastaväriefekti liittyy tietenkin myös jälkikuvaan mikä syntyy jos tuijottaa jotain kohdetta pitkään. Todellisen aurakokemuksen erottaa näistä vastaväri/jälkikuva temppuiluista juuri siinä ettei nähdyt värit ole vastavärejä kohteen väreille ja myös siitä jos silmät suljettaessa katselun jälkeen muodostuva kuva sisältää useita eri kerroksia värejä jotka erottuvat toisistaan selvästi. Silmän temppuilusta johtuva jälkikuva vastaväreineen ei tee useita eri kerroksia ainakaan oman kokemuksen mukaan, eikä muutkaan lähteet ole kertoneet siitä.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Paranormaali
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 14 Loka 2010, 17:09
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Paranormaali » 20 Loka 2010, 15:57

Mä nään aurani ihan hyvin. Kun katon vähän sormeni yläpuolelle niin alkaa näkyä sellasia karvamaisia värikkäitä säteitä. Sitten äitini näkee jotenkuten ja isoäitini näkee TODELLA hyvin ja hänen äitinsä näki parhaiten ja häntä alettiin haukkua noidaksi. :ghost:
Älkää peliätkö! Tulen rauhassa.

Justroudkill
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 11 Loka 2009, 15:32

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Justroudkill » 20 Joulu 2010, 20:46

Kyllä minäkin hiukan innostuin tekemään noita auran näkemisen harjoituksia mitkä löysin astro.fi keskustelufoorumilta (parihan niitä tais vaan olla). Oon pari kertaa niitä tehny kun oon muistanut, tänään piti sitten kattoa JOS näkyisi ihan omassa kädessä näitä auroja.
Laitoin käden valkoista taustaa vasten ja keskityin pisteeseen vähän sormien yläpuolella. Hahmotin ensin vain jotain väritöntä sormien ympärillä, sitten vähän ajan päästä erotin sinertävää väriä, mutta en nyt sanoisi että se olisi se mahollinen aura, oli varmaan vaan tuota... mitä te sitä kutsuttekaan, vastaväriefekti? Noh, en minä tässä mitään odota, halusin vain kokeilla aurojen näkemistä jos niitä on.

Avatar
Adurodiel
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 26 Tammi 2010, 00:28
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Adurodiel » 22 Joulu 2010, 00:40

Mä kans innostuin tekemään nuo harjoitukset, vaikka olin tosi skeptinen. Noh, kyllähän mä auran näin sekä omassa kädessäni että avokissa.. Täytyy testata myöhemmin vielä uudestaan :)

Laura
Valaistunut
Viestit: 45
Liittynyt: 18 Huhti 2010, 21:35

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Laura » 22 Joulu 2010, 01:11

En nähnyt mitään kun koitin valkoista taustaa vasten käsilläni. Ainoastaan välillä tunsin käsien välisessä ilmassa vastusta/energiaa tms.. kun pyöritin ja liikutin käsiä vastakkain, kumminkaan koskematta toisiinsa. Oli aika jännän tuntusta. Pitää alkaa tutkimaan ja harjoittelemaan tätä. On kyllä pitkään kiinnostaneet nuo aurat ja hienoa olisi jos oppisin näkemään niitä. :)

Avatar
Yochanan
Valaistunut
Viestit: 27
Liittynyt: 20 Tammi 2011, 22:52
Paikkakunta: Tampere

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Yochanan » 21 Tammi 2011, 21:44

semmottia juttu viälä Että, tähän Aura-osioon lisäisin...

minua kiinnostavat nämä auroihin liittyvät asiat kans suhteellisen Palio :)
haluan ruveta opiskelemaan/opettelemaan oman&muitten aurojen näkemistä;
myöskin "kolmannen silmän"/chackran kehittämistä =)

mutta tässä opiskellessa,ittensä kehittämisen vaiheessa olis varsin Mukava &
jopa Hiano asia jos joku ystävällinen sielu, joka osaa tämän homman jo, voisi
tutkailla miltä se minun nAurani näyttää :) ( ´t might not be a pretty sight ;p ..)
Mää uskoisin sen olevan väkisinki osaltaan musta&repaleinen (kaikemmoista
ikävääki on elämässäin tapahtunu + minun krooniset sairasteluni :/ .. ) mutta enivei -
ilmottaudun täten näin vapaa-ehtoiseksi testi/koe-henkilöksi, koska mua oikeesti
kiinnostaa Isosti tiätää.. ja toimia samalla apuna kokeneemmille&kehittyneemmille(kehittyville)
Auran-katsojille =)

ps. Te,kekkä asutte Tampere-akselilla , tää o enssijasesti Teille (toki muillekki sikäli-mikäli
mahrollisissa miittinkeissä törmätään; näkemyksiä, näkymiä/näkyjä otetaa vastaan :) )
-people tell me that it couldn´t be possible..not real.
i challenge your point:why couldn´t it be possible aswell
i don´t belong in the mainstream.i listen to the
silence, i´m learning from the unseen -experience throught the intuition;travel without passports
as an astral-being at speed of light-without a fright

Avatar
Verninia
Alieni
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Touko 2010, 19:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Verninia » 22 Tammi 2011, 13:41

portinetsija197 kirjoitti:Minkäs väriset vaatteet opettajalla oli ja millainen tausta opettajan takana oli, tuollainen voi johtua vastaväriefektistä ja vaikka olisi kyse aurakokemuksesta niin useimmiten tuo silmät auki nähty on ns. "vaikutelma aurasta". Todellinen väri voi olla jotain muuta. Vaalea tausta tekee usein jotain kellertävää ihmisen ympärille tuon vastaväriefektin takia.

Äh, kyllä se tuon kertomasi mukaan taisi olla silmän temppuilua. Tummat vaatteet oli opettajalla vaaleaa taustaa vasten.

Onnea niille, jotka auroja parin harjoittelukerran jälkeen näkee! :) Mulle se ei näytä tulevan noin helposti. En oikein ymmärrä mikä siinä on, viimeksi kun noita harjoituksia tein, sain pääni suorastaan migreenin partaalle. En ainakaan tietääkseni ole tyhmä.
To the rythm of quietness, I dance with emptiness.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa