Aura

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Yugata
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 24 Loka 2009, 13:14
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Yugata » 28 Marras 2009, 17:03

Faktahan on, että toisistaan tykkäävien ihmisten aurat vetää toisiaan puoleensa. Minulla on mieheni kanssa sellainen jännä juttu, että monenmonta kertaa kuukaudessa tavallaan luemme toistemme ajatukset. Monesti minä olen laittanut soimaan tietokoneelta biisin ja mieheni huuahtaa "mistä tiesit että halusin kuulla tuon juuri nyt?"
Ja sama toisinpäin. Ja myöskin, kun olen alkanut mielessäni mietimään jotain asiaa, mieheni on avannut suunsa ja alkanut puhumaan siitä ääneen. En usko sen olevan sattumaa, sillä tätä tapahtuu ERITTÄIN useasti. Testasimme niillä korteillakin tätä (tähti, neliö, laineet, ympyrä tms.)
Parhaimmat tulokset saimme, kun olimme kosketuksissa toisiimme (istuttiin sängyllä vastakkain ja polvet tai nilkat koski toisiinsa)

Päättelin, että aurojen välinen energiavirtaus voisi olla tässä telepatiassa ratkaiseva asia.

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Aura

ViestiKirjoittaja aavenainen » 28 Marras 2009, 20:51

Yugata kirjoitti:Faktahan on, että toisistaan tykkäävien ihmisten aurat vetää toisiaan puoleensa. Minulla on mieheni kanssa sellainen jännä juttu, että monenmonta kertaa kuukaudessa tavallaan luemme toistemme ajatukset. Monesti minä olen laittanut soimaan tietokoneelta biisin ja mieheni huuahtaa "mistä tiesit että halusin kuulla tuon juuri nyt?"
Ja sama toisinpäin. Ja myöskin, kun olen alkanut mielessäni mietimään jotain asiaa, mieheni on avannut suunsa ja alkanut puhumaan siitä ääneen. En usko sen olevan sattumaa, sillä tätä tapahtuu ERITTÄIN useasti. Testasimme niillä korteillakin tätä (tähti, neliö, laineet, ympyrä tms.)
Parhaimmat tulokset saimme, kun olimme kosketuksissa toisiimme (istuttiin sängyllä vastakkain ja polvet tai nilkat koski toisiinsa)

Päättelin, että aurojen välinen energiavirtaus voisi olla tässä telepatiassa ratkaiseva asia.


niin itsekkin olen miettinyt sitä että sitten ei joidenkin ihmisten kanssa tule ollenkaan toimeen tai tietää jo etukäteen että tuossa on aikamoinen "paskiainen" itse pystyn melkoisen tarkasti kommentoimaan ihmisistä jotakin kuten esimerkiksi siskoni ystävällä oli ulkomainen kaveri joka pyrki suomen kansalaiseksi totesin hänet nähtyäni että tosta ei hyvää seuraa ja vaikka siskoni kaveri kehui että kiva on niin sitten kun tämä nainen sai suomenkansalaisuuden kertoili hän siskoni kaverista tämän miehelle kauheita valheita ja yritti iskeä hänen miestään. (epäonnistui kyllä aika rankasti).
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 29 Marras 2009, 16:14

Joo minä kanssa jotenkin tunnen ihmiset, joiden kanssa ei voi tulla toimeen. Aika monesti joistain ihmisistä juuri hehkuu se, että hän ei ole hyvää seuraa, vaikka ei olisikaan tehnyt mitään erikoista. Alan vain välttelemään tällaisia ihmisiä.

Minulla on eräs kaveri (tai no kaveri ja kaveri), josta alunalkaen aistin sen, ettei hänen kanssaan pitäisi olla tekemisissä. Mutta kuitenkin hän jotenkin kuitenkin hurmasi minut, koska jouduin olemaan hänen kanssaan paljon tekemisissä ja meistä sitten tuli ystävät. Vastikään tajusinkin sitten, että hän on aivan älytön valehtelija, valehtelee jotta saisi sääliä ja huomiota. Ystävyytemme on siis perustunut valheelle. Ja jos olisin seurannut alkureaktiotani, niin mitään tällaista ei olisi koskaan tapahtunut.

On myös olemassa toinen tapaus, jota olen onnistunut välttelemään. Eräs ystäväni liikkuu juuri tämän ihmisen kanssa ja on viime aikoina jatkuvasti valittanut siitä miten hän valehtelee ja pitää itseään kaiken huippuna yms.

Pienenpiäkin tapauksia toki löytyy.

Jotkut saattavat pitää minua liian vainoharhaisena ihmisten suhteen, mutta minä toimin ns. ensivaikutelman mukaan, koska jotenkin näen kaikki pimeät ajatukset ihmisistä. Kauhean vaikea selittää tätä, mutta näin siinä käy. Luulen, että kyseessä on juuri aura, joka kertoo kaiken. Se auran näkemiskykyni kuitenkin katoaa, kun alan olemaan useammin kyseisen ihmisen kanssa. Lopulta aina kuitenkin huomaan osuiko tämä aurasta saatu vaikutelma tai ensivaikutelma oikeaan. Eikä tule tällähetkellä yhtään tapausta mieleen, jossa ei olisi osunut.

On tietenkin olemassa myös niitä ihmisiä, joista heti huomaa sen, että heidän kanssaan kannattaa alkaa olemaan.
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Hopeapaju
Alieni
Viestit: 101
Liittynyt: 19 Loka 2009, 19:47

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Hopeapaju » 29 Marras 2009, 17:19

No juu, en voi itse sitä auraksi välttämättä kutsua, että aistii jonkinlaisia hyviä tai huonoja energioita(?) joistakin ihmisistä enemmän kuin toisista, kun en itse ole vielä oppinut näitä auroja havaitsemaan tyydyttävästi. Voisin ennemminkin sanoa, että ihmiset "värähtelevät" tai "hehkuvat", ja joihinkin kiinnitän siksi enemmän huomiota.

Ja komppailen myös sitä, että samankaltaisia värähtelyjä (auroja?) omaavat vetävät toisiaan puoleensa, tai vähintäänkin löytävät itsensä usein samoista paikoista tai tilanteista. Kuten myös toisistaan pitävät ihmiset.

Haluaisin tietää enemmän tuosta, että kuinka paikkansapitävä ensivaikutelma voi olla, koska itse en pysty muodostamaan muista ihmisistä heti mielipidettä, jonka pohjalta sitten joko välttelisin tai hakeutuisin henkilön seuraan. Edes tällä spontaanilla, eli mielikuvatasolla. Siihenhän vaikuttaa niin moni asia, ja minusta kuitenkin aurat tai hehkut ovat kaikkea muuta kuin subjektiivisia. Toisin sanoen objektiivisia. Tosin havaitsemisessa asia voi olla päin vastoinkin.

Avatar
Dents
Alieni
Viestit: 103
Liittynyt: 20 Marras 2009, 14:46

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Dents » 30 Marras 2009, 18:37

Aura.....kiinnostava juttu on kyseessä, mutta mitä se on? Välkkyykö ihminen tai muu elävä vain valoa ihan ilman syytä, onko se "elämän hehku", vai mistä on kyse? Näitä energiateorioita on monia.
"Ihan miten vaan, mutta otan kakkusi."

WM_

Re: Aura

ViestiKirjoittaja WM_ » 30 Marras 2009, 20:17

Dents, teorioita on useita. Pitää muistaa, että ihminen säteilee ympärilleen mm. lämpöä ja ties mitä muitakin säteitä/aaltoja.
Ja jos otetaan värioppi mukaan, niin ihmisen kyky nähdä erilaisia säteitä on erittäin suppea ;)

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 01 Joulu 2009, 18:40

Ite oon nähny kerran elämässäni todella hienon aurakokemuksen... Se oli miehellä, joka oli aikaisemmin ollut autokolarissa ja nykyään pyörätuolissa puoliksi halvautuneena. Hän kertoi meille koulussa tarinaansa ja aloin vain ihmettelemään, kun hänen ympärilleen alkoi tulla vaaleaa kajoa. Hetkittäin se vahvistui ja tummeni... lopulta se ylettyi jopa 15 sentin päähän sellaisena tumman ultramariinin sinisenä hohteena.

En ole sitä ennen, enkä sen jälkeen nähnyt kenellekään niin vahvan väristä auraa. Yleensä näen jonkinlaisen vaalean hohteen nousevan ihmisistä, kun keskityn. Toki sen voisi lyödä ihan vain näköharhaksikin, vaikka minun mielestäni ne säteet tulevat ihan kyseisestä ihmisestä itsestään. :)

Onko omaa auraa mahdollista nähdä? Muutamia kertoja olen yrittänyt sitä katsoa ja ihan kuin jokin turkoosi loistaisi korkeintaan parin sentin päähän minusta. En ole kyllä varma siitä, se voi johtua valotuksestakin.
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

WM_

Re: Aura

ViestiKirjoittaja WM_ » 01 Joulu 2009, 22:08

Tähtiensusi, omansakin kuulemma voi nähdä, toki. Mutta itse mitä olen "nähnyt" on vain juurikin tuota turkoosia, joka on minulla ainakin jälkinäky kädestäni (ja ihohan on turkoosia negatiivisena..) että se siitä minun aurojen näkötaidostani :D

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 02 Joulu 2009, 14:46

WM_ kirjoitti:Tähtiensusi, omansakin kuulemma voi nähdä, toki. Mutta itse mitä olen "nähnyt" on vain juurikin tuota turkoosia, joka on minulla ainakin jälkinäky kädestäni (ja ihohan on turkoosia negatiivisena..) että se siitä minun aurojen näkötaidostani :D


No ilmankos. :) Eipä minullakaan juuri kykyjä ole, heh. :D
Mutta opettelen koko ajan..
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

WM_

Re: Aura

ViestiKirjoittaja WM_ » 02 Joulu 2009, 15:24

Luin joskus kirjan jossa oli jotain silmäily tekniikoita, joiden avullla kaverini oli oppinut näkemään.

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 02 Joulu 2009, 15:46

WM_ kirjoitti:Luin joskus kirjan jossa oli jotain silmäily tekniikoita, joiden avullla kaverini oli oppinut näkemään.


Tiedätkö/muistatko minkäniminen kirja?
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Aura

ViestiKirjoittaja aavenainen » 02 Joulu 2009, 15:50

tähtiensusi itse löysin joskus opuksen ihan kirjastosta aurojen näkemiseen nimeä en muista mutta parapsykologia osastolta sen löysin:) keltakantinen oli sillon viellä 10v sitten. että on voinut muuttuakkin:)
toisen roska voi olla toisen aarre.

WM_

Re: Aura

ViestiKirjoittaja WM_ » 02 Joulu 2009, 15:51

En enää muista, mutta jos vaikka Tampereen pääkirjaston kokoisesta kirjastosta kaikki harvat aura kirjat nappaat mukaan, se on ihan varmasti niissä muutamassa hassussa mukana :D
Sen nimi taisi olla vain tylsä "aurat" en muista kun niin paljon aikaa..

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 02 Joulu 2009, 20:50

Okei, kiitti vinkeistä! Täytyy mennä tähyilemään. ;)
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Avatar
kummo
Kummitus
Viestit: 85
Liittynyt: 08 Helmi 2010, 13:58

Re: Aura

ViestiKirjoittaja kummo » 10 Helmi 2010, 01:03

Tää alkoi kuulostaa jo mielenkiintoiselta ja uskottavalta paranormaalilta ilmiöltä

Rebel kirjoitti:Kyllä minä uskoisin, että auroja ja monia muitakin asioita voi "opetella" näkemään. Toisilla se kestää kauemmiin ja toisilla vähemmän aikaa. Itsekin pidin vielä muutama vuosi sitten tällaisia asioita hölynpölynä...mutta pakko sanoa, että en pidä enää. Lähinnä on sellanen hyvin hämmentynyt olo kaikesta...innolla odotan mitä kaikkea tässä vielä tuleekaan eteen.
Jollain tavalla tämä liittyy kolmanteen silmään, ja ihmisen energia järjestelmään. Kannattaa ihan lähteä kokeilemaan ja tutkimaan asiaa, vaikka skeptinen olo saattaa ollakkin...niin kuin itsellänikin oli.
Asiat ei välttämättä tapahdy sormia naksauttamalla. Pitää mielensä avoinna niin asioita alkaa tapahtumaan, niin se vain on.


Joo, no vertaisin tätä melkeimpä siihen että osa osaa heiluttaa korviaan ja osa ei osaa mutta korvien takana olevia lihaksia voi treenata ja tämän voi oikeasti oppia jos haluaa.

Yugata kirjoitti:Faktahan on, että toisistaan tykkäävien ihmisten aurat vetää toisiaan puoleensa. Minulla on mieheni kanssa sellainen jännä juttu, että monenmonta kertaa kuukaudessa tavallaan luemme toistemme ajatukset. Monesti minä olen laittanut soimaan tietokoneelta biisin ja mieheni huuahtaa "mistä tiesit että halusin kuulla tuon juuri nyt?"
Ja sama toisinpäin. Ja myöskin, kun olen alkanut mielessäni mietimään jotain asiaa, mieheni on avannut suunsa ja alkanut puhumaan siitä ääneen. En usko sen olevan sattumaa, sillä tätä tapahtuu ERITTÄIN useasti. Testasimme niillä korteillakin tätä (tähti, neliö, laineet, ympyrä tms.)
Parhaimmat tulokset saimme, kun olimme kosketuksissa toisiimme (istuttiin sängyllä vastakkain ja polvet tai nilkat koski toisiinsa)

Päättelin, että aurojen välinen energiavirtaus voisi olla tässä telepatiassa ratkaiseva asia.


Voi ihan johtua siitä että asutte saman katon alla ja teillä on sama maku tai sitten vetovoimanlaista (The Sceret, Rhonda Byrne.. Vetovoiman salaisuus, Michael Losier).. Vaan mistäs minä tietäisin. :roll:

Jokatapauksessa olen päättänyt että lähden kokeilemaan tätä.. Joku oli sanonut täällä että kokeili itsellään vaikka oli skeptikko asian suhteen ja silti onnistui lähes välittömästi siinä. Treenaan vaikka viikon tai kaksi kotona itselläni ja ehkä välillä keskityn esim junassa muihin matkustajiin jonkinverran yrittämättä olla häiritsevä :) Tuloksia odotan näkeväni joko 2 ekan viikon sisään tai vasta 6kk päästä :geek:

Ois tosi hienoa jos oppisin näkemään tämän :tapu:

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Aura

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 07 Touko 2010, 12:40

Aurat on mielenkiintoinen ilmiö ja tuntuu juttu toimivan minullakin hyvin vähäisen harjoittelun jälkeen. Huomasin tuossa astro.fi sivulla olleet harjoitusohjeita ja päätin kokeilla niitä. Auroja/hohtavia energiakenttiä olen kyllä nähnyt muissa yhteyksissä aikaisemminkin mutta ei niistä sen enempää. Tein noita harjoituksia ja pikavauhtia ne menivätkin "läpi" ja testasin useamman eri peilin ja erilaisten taustojen kanssa että näenkö oman auran ja sieltähän se putkahti näkyviin. Pysyvimmät värit minulla on kultainen/kultaiseen vivahtava keltainen, pääasiassa kultainen, välillä melko pienenä ja välillä laajana ja punavioletti (purppura) jonka reunoja en edes näe, muutaman kerran on näkynyt vähäisissä määrin turkoosia ja laaja tummansininen valokehä. Otsassa kulmakarvojen tai vähän yläpuolella silmien välin pystyakselilla on pieni violetti keskittymä, suurin piirtein ns. otsachakran kohdalla. Sinäänsä mielenkiintoinen ilmiö ottamatta kantaa siihen mistä se johtuu, tiedän kuitenkin olevan "visuaalisesti" lahjakas ja tuo jos mikä on jonkinlaista visualisointia.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Verninia
Alieni
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Touko 2010, 19:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Verninia » 07 Touko 2010, 21:44

Kokeilin käsieni liikuttelua valkoista taustaa vasten ja en oikeastaan havainnut mitään. Jotain vaaleaa ehkä, mutta en vahvasti. Voidaan pistää harhojen piikkiin. Mutta jotain tunsin kuitenkin, käsien välillä kulkevan energian. Tämän energian olen tuntenut aiemminkin, eräänlaisena energiapallona käsien välissä. Riippuen päivästä ja mielentilasta käsien välissä oleva energia tuntuu voimakkaammin.

Voi kun tämä aurakeskustelu kuulostaa kovin ja perinjuurin mielenkiintoiselta. Tahtoisin itsekin oppia. Olisi huikeaa oppia. Nähdä, että olisiko minulla mitään tsäännssejä oppia näkemään auroja.
To the rythm of quietness, I dance with emptiness.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Aura

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 08 Touko 2010, 01:20

Tuosta osoitteesta löytyy tietoa auroista ja harjoituksia aurojen näkemiseen, taitaa tosin olla tässä ketjussa jo mainittu: http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=17308.0
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Verninia
Alieni
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Touko 2010, 19:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Verninia » 11 Touko 2010, 21:39

Kiitos linkistä, luin sen läpi ja tein ensimmäisen harjoituksen, toista kuvaa kone ei jostain syystä suostunut avaamaan.
Kun tuijotin kuvaa, jossa oli musta piste keskellä ja värilliset pallokuviot reunoilla, ihme ja kumma osasi olla räpyttelemättä silmiä ja keskittää näkemisen vain tummaan pisteeseen. Pallojen ympärille alkoi tosiaan tulla värejä, mutta välittäin kävi myös niin, että sivusilmällä näin kuinka huoneessa oleva ilma muuttui täysin sumuiseksi. Mistähän tämä voi johtua? Liikuttelin myös käsiäni taas valkoisen tausta edessä, mutta sain vain pääni kipeäksi. Ei värejä, vain se läpinäkyvä kerros. Kai se läpinäkyvä kerros on jo edes jokin hyvä merkki? Haluan kehittyä tässä!!
To the rythm of quietness, I dance with emptiness.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Aura

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 12 Touko 2010, 14:15

Minulla meni niin nopeasti noi harjoitteet läpi etten oikein osaa sanoa mistä se sumeneminen johtuu. Siinä toisessa kuvassa sain sen "ristin" vakautettua ensimmäisellä yrittämällä hyvin lyhyessä ajassa, teen tietenkin harjoitetta välillä vieläkin, kertaushan on opintojen äiti. Kannattaa vain yrittää sitkeesti, eiköhän useimmilla juttu rupea toimimaan riittävän harjoittelun jälkeen.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron