Kummittelevat Nuket

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Friikkipupu
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: 27 Helmi 2009, 16:17
Paikkakunta: Oulu

Re: Kummittelevat Nuket

ViestiKirjoittaja Friikkipupu » 13 Loka 2009, 19:57

Nuket on tosi karmivia. VArsinkin sellaiset tosi ihmismäiset, koska niissä jotenkin tuntuu että aitouden perusteella on pakko olla jonkun sortin henki...
:ufo:
Jos hulluus olisi viisautta, olisin Einstein.

Avatar
thebel
Muumio
Viestit: 298
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 19:28
Paikkakunta: Kokkola

Re: Kummittelevat Nuket

ViestiKirjoittaja thebel » 14 Loka 2009, 10:27

http://www.psychics.co.uk/psychic-forum ... php?t=2693

Tämä nukke on edelleen täysi mysteeri. Todistettavasti sen ulkonäkö on muuttunut vuosien varrella, mm. hiukset kasvavat. Nukke on eräässä luostarissa ja munkit leikkaavat sen hiukset muutamia kertoja vuodessa. Hirveän vähän tietoa kyllä löytyy tästä nukesta. Ja ei ihme, sehän on buddhalaisessa luostarissa. Tuskin niillä mitään verkkosivuja sille on :D
There are no eternal facts, as there are no absolute truths
- Friedrich Nietzsche

Avatar
Nemesia
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 12 Joulu 2009, 19:53

Re: Kummittelevat Nuket

ViestiKirjoittaja Nemesia » 14 Joulu 2009, 22:28

Nuket on kammottavia ylipäätään. Se koko olemus. :o En usko että nuket kummittelee, mutta silti en viihdy niiden lähellä. Niinkuin joku aikaisemmin kirjoitti, nuken vieressä oleminen on kuin seisoisi kuolleen vieressä.
feed the fire

Avatar
Adurodiel
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 26 Tammi 2010, 00:28
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kummittelevat Nuket

ViestiKirjoittaja Adurodiel » 26 Tammi 2010, 01:07

Munkin mielestä nuket on kammottavia.. Ei siis niin että uskoisin että ne elää tai tappaa vaan ehkä siks kun ne ei liiku eikä kommunikoi, mutta silti niistä voi poimia inhimillisiä piirteitä (suu, silmät ym.) Itse pelkään/kammoan eniten marionettinukkeja ja sitä lasten Kasper-nukkehahmoa... hyrrrr :S Sit tuossa oisko ollut Poltergeist 2:sessa on tosi inhottava nukkekohtaus :( Se varmaan osilta vaikuttanu tään nykyiseen nukkekammoon. Barbiet, Baby Bornit ja nallet ym. ei pelota vaan sen täytyy olla ihmismäinen lelunukke.

Avatar
afonya
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 19 Joulu 2009, 16:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kummittelevat Nuket

ViestiKirjoittaja afonya » 26 Tammi 2010, 09:17

Hahaa, täältä löytyy muitakin joita pelottaa nuket? :D Minua pelotti lapsena jonkun verran, koska sain mummiltani sellaisen vanhan tyylisen posliininuken. Pelkäsin sitä ihan oikeasti. En niin muutenkaan lapsena perustanut nukeista, mutta sitä pelotti oikeasti pitää kädessäkin. Tiedä sitten miksi....en kuitenkaan ollut kuullut mitään kauhutarinoita nukeista edes.
Ehkä kaikki on mahdollista.

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Kummittelevat Nuket

ViestiKirjoittaja Tenkku » 26 Tammi 2010, 13:59

Ehkä se on juurikin se ihmismäisyys joka ihmisiä pelottaa. Sehän on ihmisen näköinen, mutta eloton. Vähän sama kuin ruumista pitäisi sylissä. Karmisi minua ainakin.
Fabulous babe

Friikkipupu
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: 27 Helmi 2009, 16:17
Paikkakunta: Oulu

Re: Kummittelevat Nuket

ViestiKirjoittaja Friikkipupu » 11 Helmi 2010, 18:07

Regendos kirjoitti:

"HAUNTED Dead Silence Ventriloquist doll EYES FOLLOW YOU"

Olin kuolla nauruun - oikeasti. Nämä ovat joskus aivan mahtavia. Mitäpä eBayssa ei myytäisi, kerta elämänkin voi sieltä ostaa!



Niimpä niin :D Kaikkea sitä yritetään asiakkaille myydä...
Hah, muistelen kun joskus ehkä 11-12-vuotiaana säikähdin julmetusti, koska olin näkevinäni että mun furbyn silmät seuras mun äitiä.
Mitä noihin reborn-nukkeihin tulee, minusta ne ovat ihania (johtuu ehkä siitä, etten ole vielä kuin noin vuosikymmenen päässä vauvanukkeiästä), mutta saisivat ehkä olla puolta pienempiä. Sitten ne ei olis niin... elävän näköisiä.
Jos hulluus olisi viisautta, olisin Einstein.

Avatar
Nemuska
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 10 Syys 2009, 16:35

Re: Kummittelevat Nuket

ViestiKirjoittaja Nemuska » 14 Helmi 2010, 18:25

Muistan kun kakarana pidettiin pyjamabileitä ja joka kerta illan mittaan päädyttiin kertomaan jos jonkun sorttisia kauhutarinoita. Kerran oli aiheena nuket ja tämä yks tyttö sai hurjan hepulin. Katosi viimeisetkin ruuvit siltä sillä hetkellä.

Myös erään entisen ystävän luona makkarin korkean vaatekomeron päällä oli tämän äidin vanhoja nukkeja. Just sellaisia ajan patinoiomia, leikeissä kärsineitä ja kuolleesti tuijottavia hirviöitä. Ei auttanut asiaa että meillä oli tarkoituksena katsella pari kauhuelokuvaa ja telkku oli siellä ylhäällä kaapin päällä niin että sängystä näki hyvin. Kiva siinä tuijotella jännäriä kun ne nuket kurkki telkun kalpeassa valossa ruudun takaa...hyi ssaaaa...

Jostain minulle on jäänyt takaraivoon tunne tarinasta missä nukke heijasti jotenkin omistajansa hyvinvointia...joku tyttö oli perinyt äidiltään nuken mutta sen kasvoihin oli tytön omistuksessa tullut halkeama eikä tyttö onnistunut pitämää kauneudestaan huolta kovin menestyksekkäästi. Tämä oli pelkkä tarina joka kertoi jostain nuken tekijästä/korjaajasta joka muutti omistajat kauniiksi luomuksiksi, ei siis mikään tosijuttuna kulkeva. Pitää yrittää kaivella se joskus jostakin esiin ja lueskella.
Kaikelle löytyy selitys, oli se sitten mikä tahansa.
"You can't always have everything. After all, where would you put it." Niinpä.

Avatar
Toveri
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 27 Helmi 2010, 00:21
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kummittelevat Nuket

ViestiKirjoittaja Toveri » 01 Maalis 2010, 17:29

Näitä elottoman näköisiä kumisia petoja nyt on käytetty kaikissa kauhuelokuvissa tehokeinona. Jotenkin karmivan oloisia tosiaan ovat, mutta tuskin oikeita henkien riivaamia nukkeja on muualla mielisairaalan vessoihin lukkiutuneiden kuvitelmissa ja B-luokan elokuvissa. Hyvä keino tosin nostaa halvan muovikrääsän arvoa.
Illuminatin Suomen osaston disinformaatioagentti nr. 146.

Avatar
~Yelre~
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 17:51
Viesti:

Re: Kummittelevat Nuket

ViestiKirjoittaja ~Yelre~ » 25 Kesä 2010, 19:56

Itse rakastan kauhutarinoita. Olisi jännää omistaa selainen posliini nukke joka olisi noin 5 vuotiaan kokoinen ja silmät olisivat lasia. Tietenkin se olisi pelotavaa, katsoa nukkea ja muutaman tunnin päästä voisi vannoa että nukke liikkuu.
Mutta jos se olisi oikeasti elävä tarkistaisin ettei se yritäisi tappaa itseäni tai ketään muuta

Minä itse uskon että ihmisellä on sielu, joten olisi se minusta aika mahdolista että se voisi sulautua leluun, tai jopa muuhun esineeseen.

Olen vain kerran pelännyt lelua/esinettä. Se oli kaverini marionetti, mutta se ei ollut nukke vaan pinkki pörheä otus jolla oli kaksi pörheää tossu jalkaa. Tiedän, miten joku voi pelätä pinkkiä pörheää otusta, no, kun kaverini otti lelun ja alkoi liikuttaa sitä, näin vain pinkin pörheän otuksen tulevan minua kohti, mutta en nähnyt naruja. Pelästyin ja olin 2 tuntia parvekeella, kunnes kaverit saivat vakuutettua että se ei tee mitää pahaa. Ja sille tapaukselle nauretaan vielä tänäkin päivänä.
Jos mikään ei ole ikuista niin ei ole rakkaus tai kuolemakaan

Avatar
Tuutti
Valaistunut
Viestit: 37
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 11:51
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kummittelevat Nuket

ViestiKirjoittaja Tuutti » 03 Joulu 2012, 15:13

Itse pelkään nukkeja... Varsinkin näitä Baby-born- ja samankaltaisia. Mielestäni niillä on jotenkin tyhjä katse...
~ Activity


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa