Ensimmäinen "selvännäkö" tms kokemus

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Ensimmäinen "selvännäkö" tms kokemus

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 07 Tammi 2013, 18:32

Toi KatieMicaelan tarkempi selvitys siitä mitä hän tunsi kyllä viittaa kaukonäkö / selvänäkö tyyppiseen kokemukseen, ei puhtaaseen arvaukseen.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
sariel
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 02 Tammi 2013, 22:31
Paikkakunta: rovaniemi

Re: Ensimmäinen "selvännäkö" tms kokemus

ViestiKirjoittaja sariel » 07 Tammi 2013, 21:51

Kyllä kyseesä luultavasti oli selvännäköisyys/tunteminen. Peesaan siis edellistä :)
Niin kauan kuin sinua kiitetään, usko aina, ettet ole vielä omalla radallasi, vaan jonkun toisen. (Friedrich Nietzsche)

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Ensimmäinen "selvännäkö" tms kokemus

ViestiKirjoittaja Aurelia » 28 Tammi 2013, 20:34

KatieMicaela kirjoitti:Kaikki kävi nopeasti ja se mitä tuli oli hyvin vahvaa/selkeää. Olin ikäänkuin lumihaudassa sellaisessa, jostain kohtaa tuli valoakin. Siis lumen sisässä oli valoa. Joko se valo oli lumen läpi näkyvää aurinkoa tai jotakin muuta. Oli kylmää, jäistä ja kovaa. Hetkessä toi filmi sit katkes :geek:

Mua kiinnostaisi tietää että miten päin koit pojan olevan lumessa tai koitko tilan hänen kehostaan käsin vai vierestä? Itse näin tilan ikäänkuin olisin ollut selälläni mikä ei ole loogista, koska enimmäkseen lapset ovat lumitunnelissa naama maata kohti. Toisaalta en myöskään tuntenut selviä kehon rajoja, joten näkemäni ei välttämättä ole sama minkä lapsi olisi nähnyt, vaikka olisikin ollut selällään. Hyvin heikon valonkajon koin tulevan yläoikealta ja aistin että siinä yläoikealla, lumikasan vieressä olisi ollut kaksi muutakin poikaa, poispäin menossa. Heidät näin päivänvalossa ja selin lumikasaan. Sitä en osaa sanoa tiesivätkö he, että lumen alla oli joku, jo kuollut tässä tilanteessa. On tietysti turhauttavaa kun ei pääse jyvälle siitä mikä näyn merkitys on ja on aina mielenkiintoista vertailla samantyyppisiä kokemuksia.

Kommentoit muutenkin saavasi "ilmoituksia" jotka ovat negatiivisia asioita joita ei voi estääkään. En usko, että näiden on tarkoituskaan estää tapahtumia, eikä näitä "ilmoituksia" ole myöskään pakko ottaa vastaan. Mitä paremmin tuntee, tiedostaa ja hallitsee oman mielensä ja kehonsa, sitä paremmin voi pitää "kanavan" auki tai kiinni. Se onkin sitten näkemysasia mistä näiden uskoo tulevan ja mikä merkitys omaan elämään niillä on. Muiden mielipiteillä, uskomuksilla tai uskomattomuuksilla ei niinkään ole väliä, joskin lääkäriä kannattaa kuunnella, erityisesti jos kokee näyt, tuntemukset, äänet tms psyykettä kuormittavina.
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

KatieMicaela

Re: Ensimmäinen "selvännäkö" tms kokemus

ViestiKirjoittaja KatieMicaela » 04 Helmi 2013, 12:30

Näin kaiken alhaalta ylöspäin tai yläviistoon, sitä on vaikea selittää tarkasti. Ajatuksenani oli siis koittaa nähdä maisema pojan kautta, ei itse poikaa. Vaan päästä jotenkin siihen tilaan ja näkyyn hänen kokemustensa kautta. Oikealta yläviistosta näin myös sen valon lumen läpi :D Kaipa se "filmi" katkesikin siksi aivan heti kun sain sen minkä halusinkin koittaa eli tiedon siitä missä poika on eli lumen sisässä.
Tajusin myös ettei minusta tuskin oo yrittäjäksi selvittää tarkkaa sijaintia ja näin auttaa etsinnöissä niin siihenhän en edes yrittänyt siksi pyrkiäkkään. Aavistin myös tuon kokeilun aikaan, että poika tullaan löytämään heti ja että jos nyt kertoisikin tarkan sijainnin niin kuka sen uskoisi jos ilmoittaisin sellaista poliisille :roll:

(En yleensäkään välitä tehdä mitään sellaista isoa vaivannäköä mistä varmasti tiedän ettei ole minkään sortin hyötyä.
Kokeilemattakin voin tietää ettei poliisit yleisesti selvännäköihin usko, että jos sinne soittaisi ja kertoisi näyistään niin huonoimmassa tapauksessa alkais tulemaan ongelmaa enempi kuin tarpeeksi. Voi myös joutua kuulusteluihin epäiltynä. Eihän poliisi voi käsittää sitä että kuka muu kuin itse toisen kuoleman aiheuttaja voisi tietää missä kuollut on. Tätä puoltaa sekin että näitähän sattuu aina silloin tällöin, kun samassa tilassa ruumiin kanssa ollut päätetään syylliseksi vaikkei kukaan muista mitään ja todisteet on heikot. Pelkkä todennäköisyys riittää saamaan ihmisen vankeuteen. Osa syyttömistä on vapautettu pitkien aikojen päästä, osa ei ikinä. Tämä on siis spekulointia ja siksi sulkeissa. Mutta jos kuka todella pystyy tarkasti määrittämään kuolleen sijainnin, kuolinsyyt jne ja tuo tieto olisi totta.. niin silloinhan täyttyisi myös ilmoitusvelvollisuus poliisille ja jos siitä ei seuraa hyvää niin miksi alunalkaen on lähtenyt ja ryhtynyt koko "leikkiin".)

Hyvin paljon samanlaistahan toi näky näyttäis olevan mulla kuin sinulla :)

En pysty sulkemaan mitään kanavia kun en tiedä onko ikävät ennakkoilmoitukset mistä peräisin. Usko horjuu kanssa. En koe itse ilmoituksia juurikaan psyykettä kuormittavina, ainoastaan siinä kohtaa kun nämä ilmoitukset käyvät toteen. 2012 vuoden alusta alkoi sellainen jatkumo että niitä ikäviä asioita tapahtuu ympärillä kohtuuttoman paljon ja niistä kaikista nyt saanut tietää ennakkoon enkä juurikaan ole tahtonut uskoa näitä, koska asiat liian rankkoja että niitä voisi niin vain hyväksyä tulevaksi.
Sain juuri unessa vertauskuvainnollisesti tiedon kummini menehtymisestä joka ollut minulle rakas ja mielessä ollut (nyt ei olla siis vuosiin oltu missään tekemisissä) ottaa häneen yhteyttä. Unessa siis toteutin ja läksin häntä etsimään ja se lopputulos oli hirveää. Tämä kyllä vaikuttaa siihen että haluan unohtaa aiheen, syystä etten kykene ottamaan juuri nyt vastaan enään yhtäkään läheisen kuolemaa, liikaa tätä settiä ollut. Saa pysyä toiveena vaan mielessä että joskus tavataan :cry:


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa