Pelkäätkö Kummituksia

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...

Pelkäätkö kummituksia?

Äänestys päättyi 13 Kesä 2008, 12:44

Kyllä
3
12%
En
14
56%
Tavallaan
8
32%
 
Ääniä yhteensä: 25

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Pelkäätkö Kummituksia

ViestiKirjoittaja joni » 24 Kesä 2008, 19:29

Vastasin tavallaan mutta, enemmän tuolle en puolelle koska, kummitukset tekevät harvoin ihmisille pahaa mutta jos on olemassa jotain niinku Kauna elokuvassa oleva kummitus niin sitten pelkäisin.
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Sompi
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 23 Helmi 2008, 09:48

Re: Pelkäätkö Kummituksia

ViestiKirjoittaja Sompi » 24 Kesä 2008, 20:51

Ite en niitä jäänteenomaisia kummituksia (eli niitä älyttömiä) pelkää mutta jostain syystä säikähdän aina vitusti ku näen sellasen joka selvästi tiedostaa että minä oon tässä :F

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Pelkäätkö Kummituksia

ViestiKirjoittaja aavenainen » 25 Kesä 2008, 13:45

ValkeaLeidi kirjoitti:Tämä on vähän kakspiippunen juttu. Olen nähnyt varsinaisen kummituksen vain kerran, enkä pelännyt, olin vain lumoutunut näkemästäni. Pelko iski vasta jälkikäteen. Olen vakuuttunut, että se oli sellainen tapaus, joka oli vain jäänne, ei mitään "älykästä".

Älykkäät ja mahdollisesti epäystävälliset kummitukset pelottavat kyllä. Näin kerran vesilasin nousevan pöydältä itsekseen. Vaarini oli juuri kuollut ja meillä tapahtui selittämättömiä asioita hautajaisiin saakka. Täytyy myöntää, että silloin pelkäsin, ja tosissani. :ghost2:


tuo on muuten totta enemmän se hirvittää kun jälkikäteen käy ajattelemaan asiaa.. mutta onko se itse se kummitus vai tieto että hei kuoleman jälkeen onkin elämää vai se että hei täällä on muitakin kun vain me ja materiaalinen maailma.. :)
toisen roska voi olla toisen aarre.

sulo-wilen
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 17 Huhti 2008, 21:37

Re: Pelkäätkö Kummituksia

ViestiKirjoittaja sulo-wilen » 25 Kesä 2008, 19:06

Pelkään ja olen utelias, molemmat piiput siis.


Toisaalta pelkään, koska en ymmärrä niitä, toisaalta olen utelias, kun en ymmärrä niitä/heidän vaikuttimia.


Yhtäältä on niinkin, että jos ne haluavat meitä vahingoittaa, kyllä ne siihen pystyvät halutessaan.

Tuosta tulikin mieleeni, että joka päivä olemme 6-8 tuntia niin alttiita kaikelle, kun vain avuttomasti tiedottomana nukumme, täysin jonkun satutettavana, jos se joku niin haluaa.

Avatar
Werttinen
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 15:18
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti:

Re: Pelkäätkö Kummituksia

ViestiKirjoittaja Werttinen » 28 Kesä 2008, 01:14

No en pelkää mutta sanotaan näin että en mielällään tapaisi kummitusta enkä todellakaan jäisi paikalle ihmettelemään jos jokin kummitus minua kummittelisi :D siino ois lenkin paikka.
Eksyin kerran viisauden valtatielle.

Avatar
Stinttunen
Alieni
Viestit: 122
Liittynyt: 02 Heinä 2008, 21:03
Paikkakunta: Ranua
Viesti:

Re: Pelkäätkö Kummituksia

ViestiKirjoittaja Stinttunen » 06 Heinä 2008, 17:43

Näin ku rupeaa ajattelee, niin hyvin paljon mahollista että jos sattus törmäyskurssille niin pelkäisin :D :ghost:
Elämässä ei ole voittajia, on vain selviytyjiä.

Avatar
Dezil
Kummitus
Viestit: 84
Liittynyt: 09 Heinä 2008, 16:35

Re: Pelkäätkö Kummituksia

ViestiKirjoittaja Dezil » 10 Heinä 2008, 20:59

Gitarre kirjoitti:En pelkää varmaan itsessään sitä kummitusta vaan sitä että se pelästyttää minut yht äkkiä :D

Mul o iha sama juttu.. En tavallaa pelkää kummituksia vaan pelkään et ne ilmestyy etee ja säikäyttää tai jotai vastaavaa.

Avatar
domino
Alieni
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:28
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pelkäätkö Kummituksia

ViestiKirjoittaja domino » 10 Heinä 2008, 21:07

Varmaan pelästyisin kuoliaaksi jos näkisin jonkinlaisen aaveen, vaikka se ei säikäyttäisikään minua yhtäkkiä jostakin nurkasta. Olen aina vähän pelännyt aaveita ja kummituksia ja enkä ole ikinä pystynyt katsomaan mitään kummitusvideoita ( :oops: ). Toivottavasti ei satu vastaan koskaan tuollainen.

Avatar
Ninyo
Alieni
Viestit: 149
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 22:23

Re: Pelkäätkö Kummituksia

ViestiKirjoittaja Ninyo » 10 Heinä 2008, 22:39

En varsinaisesti pelkää, mutta kun kohdalle sattuu niin kyllä siinä sydän pomppaa vähintään kurkkuun. Näin on jo kyllä käynyt, mutta en todellakaan ole varma oliko se aave. Vaisto sanoi siinä vaiheessa että nyt karkuun ja äkkiä, mutta olisin silti halunut siitä kuvan edes ottaa.
Kuva

Puhkon silmäni, että näkisin
En tahdo nähdä, mutta näen sen väkisin
Runtelen korvani, jotta kuulisin
En ymmärrä, mutta kuulen sen väkisin
- Turmion Kätilöt

Avatar
-Lucifer-
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 14 Heinä 2008, 13:04

Re: Pelkäätkö Kummituksia

ViestiKirjoittaja -Lucifer- » 14 Heinä 2008, 14:22

itsehän pelkään kummituksia aivan tajuttomasti. Sitä sanaa en edes uskalla lausua usein yöllä tai illalla :P . Olen kohdannut pari semmoista mutta silloin ne eivät kummituksilta tai sieluilta tuntuneet, ihan aidoilta ihmisiltä. Jälkikäteen se aina pelottaa. Jos semmoisen kohtaisi uudelleen niin voisi housuun lirahtaa vaikka tuskin se mitään tekisi! ;)

Avatar
Paranormi
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 25 Maalis 2008, 17:20
Paikkakunta: Oulu

Re: Pelkäätkö Kummituksia

ViestiKirjoittaja Paranormi » 08 Elo 2008, 20:14

En nyt ehtinyt vastata tuohon, mutta veikkaan etta jos tormaisin sellaiseen, niin saikahtaisin aivan varmasti. En tieda tulisiko siina pakokammo, mutta varmaa on se etta saikahtaisin.

Vaikka UFOt ja avaruusolennot eivat kuulu tahan alueeseen, niin kuitenkin voin vaittaa etta ''pelkaan'' enemman kummituksia kuin avaruusolentoja tai UFOja. Kuitenkaan en haluaisi tavata kumpaakaan liian lahelta, ainakaan kummituksia en (ehka?) haluaisi tavata ollenkaan. UFO kokemuksia olisi kuitenkin mukava saada joskus... :roll:

Ps. Olen edelleen ulkomailla, naill nappaimistoilla ei ole niita pisteellisia a- ja o -kirjaimia. Huomenna lahen taas matkaan kohti koto-suomea. :)

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: Pelkäätkö Kummituksia

ViestiKirjoittaja Exitium » 13 Syys 2008, 11:51

Miksi pitäisi pelätä? Paitsi tietenkin tilanteessa jossa on kyseessä paha henki niitä nyt kannattaakin pelätä. En pelkää henkilökohtaisesti henkiä jotka eivät aio minulle mitään pahaa.
Telecvovim!

Avatar
UkkoPoikaPieni
Maahinen
Viestit: 183
Liittynyt: 10 Syys 2008, 17:02

Re: Pelkäätkö Kummituksia

ViestiKirjoittaja UkkoPoikaPieni » 13 Syys 2008, 11:55

Enpä ny tiiä, ku en oo semmosta tavannu, jos tuolta seinästä nyt tuli joku "juttu" kirveen ja moottorisahan kanssa, nii kyllä siinä vähä pakokauhua syntyis. :mrgreen:
RESPECT!!!!

Hulluuden ja
mielipuolisuuden ero on
että toisesta nauttii.
JA MINÄ NAUTIN!

Avatar
akba
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 15 Loka 2008, 17:10

Re: Pelkäätkö Kummituksia

ViestiKirjoittaja akba » 02 Marras 2008, 15:13

En pelkää kummituksia, koska ei ole ikinä tullut semmosia vastaan :D Tai kyllä minä varmaan säikähtäisin, jos semmoinen tulisi vastaan, mutta en sillain silti pelkää.
Maailmassa on tuhansia mielenkiintoisia asioita, joista kaikista voi oppia.

Bugitus
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 02 Marras 2008, 13:39

Re: Pelkäätkö Kummituksia

ViestiKirjoittaja Bugitus » 03 Marras 2008, 15:50

Kyllä siitä pieni pelko saattaisi syntyä, jos sellasen kohtaisi. Mutta en muuten.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Pelkäätkö Kummituksia

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 03 Marras 2008, 15:54

En nyt tiedä. Luultavammin, (jos nyt niitä on olemassa) varsinkin jos olisin yksin pimeässä, ja sellainen ilmestyisi eteen.
Varmaan monet ainakin säikähtäisivät, jos sellainen sattuisi eteen.

Avatar
Christyyh
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 17 Joulu 2010, 02:40
Paikkakunta: Gallifrey
Viesti:

Re: Pelkäätkö Kummituksia

ViestiKirjoittaja Christyyh » 18 Joulu 2010, 16:53

En pelkää. Suoraansanottuna palan halusta nähdä paranormaaleja asioita :--D
Human: OMG. What the hell is that? Is it a Alien?
Alien: Eh.. well, it's just me. Christyyh.

Avatar
Cindu
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 18 Joulu 2010, 21:12

Re: Pelkäätkö Kummituksia

ViestiKirjoittaja Cindu » 19 Joulu 2010, 17:56

Tavallaan pelkään, mutta haluan kyllä kokea paranormaaleita asioita, joten ehkä pieni pelko tekee niistä vielä jännittävämpiä.

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Pelkäätkö Kummituksia

ViestiKirjoittaja Hartsa » 19 Joulu 2010, 19:56

Riippuisi varmaan tilanteesta, paikasta ja siitä mitkä lasketaan kummitukseksi. Pitääkö olla ihan selkeästi näkyvä hahmo, vai mikä tahansa leijuva hämysumu yms. Jos asioikseen lähtis jonnekin korpeen yksin/kaksin tutkailemaan jotain paikkaa jossa on raportoitu tapauksia ja siellä sitten hyökkis oviaukosta joku mölli vastaan, niin eiköhän siitä lähtö tulis.. toisaalta taas kotosalla tulee joku utuhöttö niin ei välttämättä, kyllähän sitä varmaan silti säikähtäs jos yllättämään pääsisi.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Merey Celeste
Alieni
Viestit: 114
Liittynyt: 14 Tammi 2011, 13:42
Paikkakunta: Jossain Pohjois-pohjanmaan perukoilla

Re: Pelkäätkö Kummituksia

ViestiKirjoittaja Merey Celeste » 15 Tammi 2011, 12:12

en pelkää. olen useasti nähnyt niin sanottuja varjoihmisiä.
http://www.kotinet.com/tiina.kemi.
Bibo eisen enempää tai vähempää


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa