Psykokinesiaa

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja joni » 27 Tammi 2010, 23:42

Itse olen alkanut pari kuukautta sitten harjoittelemaan telekinesiaa, ja voin todeta, että se ei ole pelkkää huuhaata, toki ken uskoo mitä haluaa. Oon jo saanut pyöritettyä ''Psi hyrrää'' pari kierrosta siihen suuntaan mihin oon halunnut. Oon myös Mielenvoima foorumilla josta löytyy paljon juttua kaikesta tällasiesta, ja paljon hyviä tutoriaaleja eri kinesioihin.
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 28 Tammi 2010, 12:28

joni kirjoitti:Itse olen alkanut pari kuukautta sitten harjoittelemaan telekinesiaa, ja voin todeta, että se ei ole pelkkää huuhaata, toki ken uskoo mitä haluaa. Oon jo saanut pyöritettyä ''Psi hyrrää'' pari kierrosta siihen suuntaan mihin oon halunnut. Oon myös Mielenvoima foorumilla josta löytyy paljon juttua kaikesta tällasiesta, ja paljon hyviä tutoriaaleja eri kinesioihin.


Tuo nyt kuulostaa samalta kuin lähtisi esimerkiksi Jeet Kune Dota harrastamaan pariksi kuukaudeksi ja sitten vaatisi päästä ottelemaan Dan Inosantoa vastaan ja kun turpiin tulisi, niin väittäisi, että JKD on pelkkää huuhaata. :)

En nyt sano sitä, että itse uskoisin Psi-Gammaan tai Psi-Kappaan, mutta tokkopa mitään henkistä "valaistumista" saavutetaan parissa kuukaudessa.
Ei ne luostareiden munkit turhaan vuosikymmeniä mietiskele valastumisiaan jos kaikki tuollainen olisi helppoa, edes teoriassa.
Ainahan voi toki puolustella asiaa sanomalla, että PSI voimia voi käyttää harjoittelun jälkeen vain tietyt ihmiset joilla on siihen synnynnäinen lahjakkuus, mutta mikäs onkaan parempi keino antaa hämäriä ja ympäripyöreitä mahdollisuuksia mahdottomiin asioihin. Vähän niinkuin Jeesuksen toinen tuleminen: "Hän tulee kun on valmis". :tapu:
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja Wespa » 28 Tammi 2010, 14:07

Vaikuttaa, että luit viestin hieman väärin. Sain sellaisen kuvan. Hänhän nimenomaan sanoi, että uskoo psykokinesiaan ja oli itse saanut toimimaan...
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja joni » 28 Tammi 2010, 15:39

OSITutkimusseura kirjoitti:
joni kirjoitti:Itse olen alkanut pari kuukautta sitten harjoittelemaan telekinesiaa, ja voin todeta, että se ei ole pelkkää huuhaata, toki ken uskoo mitä haluaa. Oon jo saanut pyöritettyä ''Psi hyrrää'' pari kierrosta siihen suuntaan mihin oon halunnut. Oon myös Mielenvoima foorumilla josta löytyy paljon juttua kaikesta tällasiesta, ja paljon hyviä tutoriaaleja eri kinesioihin.


Tuo nyt kuulostaa samalta kuin lähtisi esimerkiksi Jeet Kune Dota harrastamaan pariksi kuukaudeksi ja sitten vaatisi päästä ottelemaan Dan Inosantoa vastaan ja kun turpiin tulisi, niin väittäisi, että JKD on pelkkää huuhaata. :)

En nyt sano sitä, että itse uskoisin Psi-Gammaan tai Psi-Kappaan, mutta tokkopa mitään henkistä "valaistumista" saavutetaan parissa kuukaudessa.
Ei ne luostareiden munkit turhaan vuosikymmeniä mietiskele valastumisiaan jos kaikki tuollainen olisi helppoa, edes teoriassa.
Ainahan voi toki puolustella asiaa sanomalla, että PSI voimia voi käyttää harjoittelun jälkeen vain tietyt ihmiset joilla on siihen synnynnäinen lahjakkuus, mutta mikäs onkaan parempi keino antaa hämäriä ja ympäripyöreitä mahdollisuuksia mahdottomiin asioihin. Vähän niinkuin Jeesuksen toinen tuleminen: "Hän tulee kun on valmis". :tapu:


En mää nyt tuolla sitä tarkoittanut että jos en olis saanut 2 kuukaudessa tuloksia niin en uskoisi siihen, kunhan nyt vain sanoin määrän mitä oon harjoitellut. Ja mistä olet kuullut, että vain tietyt synnynnäiset lahjakkuudet pystyy tota tekemään? Psi hyrrän voi saada ihan kuka vaan pyörimään, kunhan treenaa tarpeeksi eikä kokoajan kyseenalaista sitä että sen pyörittäminen on mahdollista. Ja mikä ihmeen ''henkinen valaistuminen''? Enkä mää ketään pakota uskomaan että saan hyrrän pyörimään, näitä kinesioiden harjoittajia saattaa olla vaikka kuinka monia, mutta he eivät vaan puhu siitä muille, koska tietenkään kukaan ei uskoisi.
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 28 Tammi 2010, 16:13

Tarkoitat varmaan psi hyrrällä juuri tätä termodynamiikkaa tottelevaa laitetta: http://www.thekeyboard.org.uk/psi%20wheel%2B%20hands
Jos tarkoitat, niin tuossa käsistä tuleva lämpö saa hyrrän liikkumaan ja siinä on yhtä paljon psi voimilla tekemistä kuin maansiirtokoneella kirjeen kirjoittamisessa. :)
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja joni » 28 Tammi 2010, 16:34

Käsistä tulevasta lämmöstä? Mites selität sen että Psi hyrrää on mahdollista pyörittää ilman että kädet on siinä vieressä? Ja eikä kiitos mitään perus selityksiä, kuten ''joo, hengitys sitä pyörittää'' ''huoneessa vain tuulee ja se pyörittää sitä''.
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja Jaarno » 28 Tammi 2010, 16:55

Monella tavallahan sen voi saada pyörimään. Aqua taisikin esitellä kattotuuletin systeemin jossakin videossaan?

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 28 Tammi 2010, 17:10

Jaarno kirjoitti:Monella tavallahan sen voi saada pyörimään. Aqua taisikin esitellä kattotuuletin systeemin jossakin videossaan?

:D

Ja eikä kiitos mitään perus selityksiä, kuten ''joo, hengitys sitä pyörittää'' ''huoneessa vain tuulee ja se pyörittää sitä''.

Big LOL.

Jos sinä latelet ehdot siitä mitä me saamme sinulle sanoa, onko keskustelu rakentavaan päinkään?
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja Wespa » 28 Tammi 2010, 17:34

Seuraavaksi kannattaa siirtyä lasikuvun alle pyörittämään, niin voidaan sulkea kaikki skeptikkojenkin selitykset pois. :)

Tai sitten voi kokeilla laittaa vaikka 10 psi-wheeliä pöydälle ja pyörittää yhtä kerrallaan ja sitten siirtyä randomisti aina seuraavaan. Hengityksenkin voi sulkea pois vaikka kaulaliinalla suun edessä, niin on itse ainakin varma, että se ei vaikuta suoranaisesti kohteeseen. Etäisyyttä kohteilla toisiinsa kannattaa myös pitää, sillä energia voi mahdollisesti tarttua jos on ihan vierekkäin vaikka kaksi psy-wheeliä.

Näin saat suljettua pois siis normalit selitykset. :)

Siinä jotain vinkkejä. Kannattaapi jatkaa harjoituksia. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja joni » 28 Tammi 2010, 17:38

No pyydän nöyrästi anteeksi sanomisiani :D . Mää en halua alkaa tappelemaan tällaisesta asiasta, sanoimpahan vain oman näkemykseni aiheesta, koska luulin että täällä saa sanoa omat mielipiteensä ilman, että aletaan valittamaan ja tuputtamaan tieteellisiä teorioita siitä miten se ''oikeasti'' tapahtuu.

Edit: Onhan se monta kertaa tehty lasikuvun alla, mutta ainahan siihen on tietenkin löytynyt jokin ''järkevä'' selitys ;) .
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja Wespa » 28 Tammi 2010, 17:44

Ei kannata ottaa tuputuksena vaikka aika suorasti jotkut mielipiteensä ilmaisevat. Kannattaa jatkaa pyörittelyä ja tutkia asiaa avoimesti. Sulla on paljon eri vaihtoehtoja mitä voit vielä tehdä kun oot saanu homman toimimaan. :)

Oletko itse saanut toimimaan lasikuvun alla vai tarkoitatko videoita?
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja joni » 28 Tammi 2010, 17:49

Osaatko itse Wespa vaikkapa tasapainoittaa energia charkat? Meinaan jos osaat niin voisitko kertoa miten teet sen, koska en oo oikein noilla tutoriaaleilla saanut mitään aikaseks :D .

Edit: En itse ole vielä melkein mitään saanut lasikuvun alla aikaseksi :D . Mutta videoita on tullut katteltua ja monet Mielenvoima foorumilta kertovat pystyvänsä siihen.
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja Wespa » 28 Tammi 2010, 17:56

En ole itse kokeillut koskaan PSI-Wheelin pyörittämistä, mutta ihan meditaatiolla olen tasapainoittanut chakrojani, mutta en sen kummemmin.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 28 Tammi 2010, 18:41

joni kirjoitti:Edit: Onhan se monta kertaa tehty lasikuvun alla, mutta ainahan siihen on tietenkin löytynyt jokin ''järkevä'' selitys ;) .


Eikös kaikkien tulisi pyrkiä nimenomaan juuri tuohon? Aina hakea se järkevä selitys asialle?
Jos järkeviä selityksiä ei kaivattaisi, niin miksi ihmeessä edes harrastaa sellaista kuin eksakti tiede tai vaikkapa käytännönläheisesti; teknologian kehittäminen?
Kaikki on lähtenyt alunperin juuri siitä, että on lähdetty hakemaan selityksiä asioille. Kuukin olisi edelleen juustoa jos ei haluttaisi hakea niitä järkeviä selityksiä.
Tietysti jos se selitys on ESP tai PSI ja sen toimintatapa selvitetään tieteellisesti toimivaksi, on se silloin ihan normaalia ja nimenomaan järkevää. Siihen saakka on parempi varautua siihen, että asiaa käsitellään huuhaana. (Ko. huuhaan leima haittaa omaakin seuratoimintaa, mutta en ala tiedettä vastaan sotimaan jos sen voi valjastaa hyvällä tuurilla totuuksien paljastamiseen) :)
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja joni » 28 Tammi 2010, 18:55

Kokeilen juuri pistää hyrrän lämpöisen patterin päälle, eikä liikkunut mihinkään, seuraavaksi kastelin kättäni kauan jää kylmällä vedellä ja sitten yritin pyörittämistä, ja pyöri ihan normaalisti ;) .
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 28 Tammi 2010, 19:04

Sitä se termodynamiikka tekee. Ilman liikkumiseen kelpaa lämmin tai kylmä. :)
Mutta jos ympäröivän ilman lämpötila olisi ollut yhtä kylmä kuin käsiesi pinta, ei olisi tapahtunut mitään liikettä... Kunnes kädet olisivat lämminneet ja lämpötilaerojen liike olisi saattanut ilmavirtauksia aikaiseksi.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja joni » 28 Tammi 2010, 19:08

Etsikääpä Youtubesta käyttäjä nimeltään ''darrylsloan''. Kyseinen tyyppi on tehnyt monia testejä siitä, vaikuttaako olosuhteet ja muut härdellit hyrrän pyörimiseen.
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 28 Tammi 2010, 19:13

Tuossa ko. henkilön blogista juttua ja eritoten ensimmänen vastaus tuohon threadiin on hyvin hyvin valaiseva: http://darrylsloan.wordpress.com/2009/05/04/telekinesis-under-a-glass-bowl/
E: Ja muutenkin mielenkiintoista argumentointia puoleen ja toiseen.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja Wespa » 30 Tammi 2010, 20:26

Kovin tuolla koittaa selittää mikrocurrenteista ym. vaikka henkilö on todistanut, että suora puhaltaminen, eikä kiehuvat kattilat vieressä vaikuta mitenkään (sulkien pois lämmön ja ilmavirtojen vaikutuksen). Miten ihmisen hengitys tai ruumiin lämpö sitten vaikuttaisi jos eivät vaikuta suuremmatkaan lähteet lasikuvun alle. Mielenkiintoista keskustelua suunnasta toiseen tosiaan tuolla.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja joni » 30 Tammi 2010, 21:48

Kuulemma hyrrää ei pyöritä kädestä tuleva lämpö, koska ihmisen ruumiinlämpö on niin lähellä huoneen lämpöä ja että iho luovuttaa tosi huonosti lämpöä pois.
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 7 vierailijaa