Psykokinesiaa

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja Hartsa » 26 Syys 2008, 00:47

Kiitokset twisted! :)

Itselläni oli vähän sama homma. Pinwheelin parissa viettelin muutaman viikon/kuukauden, enkä vielä kunnolla saanut haltuun pyörimissuuntaa tms. Mutta jo melko nopeasti ja varmasti pyörimään yhteen suuntaan. Sitten rupesin ahneeksi ja siirryin isompiin esineiseiin. Pingispalloon, lyijykynään yms. Ja jopa sain hieman molemmat liikahtamaankin, mutta onnistumiset oli niin harvassa verrattuna harjoitusmäärään, että selväksi kävi että liian aikaseen haukkasin liian ison palan.

Sitten meni vähän into koko hommaan ajan kanssa. Pinwheeliä innostuu silloin tällöin uudestaan pyörittelemään, mutta sekin meinaa olla hankalaa harjoituksen puutteessa. Pingispallon liikuttelu jäi parhaaksi suoritukseksi. Eikä ollut mikään pieni nykähdys, vaan ihan kunnolla vieri edes taas, ja pöydältä pois.. ja uudestaan kun laitoin takaisin, mutta tuo onnistuminen jäi yhteen kertaan. Tosin tulee yritettyä silloin tällöin edelleen.. (pitäisi tosin varmaan pinwheel opetella kunnolla uudestaan jos meinaisi että on mitään mahkuja onnistua ;) )

Mutta hienointa tuossakin kokemuksessa oli että tuli todistettua itselle että se on mahdollista.

Kiva kuulla että muillakin on ollut kiinnostusta ja onnistumisia homman kanssa :D
"I reject your reality and substitute my own"

WM_

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja WM_ » 26 Syys 2008, 06:28

Hartsa, sait taas mielenkiintoni asiaa kohtaan nousemaan.. Olen pari kertaa yrittänyt, ei tuloksia. Mutta ehkä nyt :) Löysin kerran eräät foorumit aiheesta: Mielen Voima
Siellä on vähän juttua tälläisistä :)

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja ridikulous » 26 Syys 2008, 12:16

Kiitoskiitoskiitos hyvin selitetyistä ohjeista! Kirjoittelen tänne jos/kun tuloksia alkaa näkyä... :P
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
Brecle
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 17 Syys 2008, 16:40
Paikkakunta: Porvoo

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja Brecle » 26 Syys 2008, 13:15

Koitin foliolla tehdä ja en tiedä oonistuko se. Se pyöri vain silloin kun kädet oli sen alapuolella, mutta mistään ei tuullut ja en puhaltanut sinne päin. Lasikupu päällä ei onnistunut.
Kai se parin viikon päästä jo alkaa pyörimään :)
Alkuaineisiimme kaiverrettu, hermostomme raapustettu,
ekstaasin sydämessä, silmien välissä. Tuuman kokoinen piste, tuijota siihen.



Sharpened Mind With Steeled Back

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja ridikulous » 26 Syys 2008, 17:43

No niin. Koetin tuolla folionpalalla. Tuntui että se kettuili päin naamaa :P Heti kun olin sen asetellut neulan päälle niin pyöri monta kierrosta täysin tasaista vauhtia, ja kun rupesin keskittymään ja "pyörittämään" sitä, mokoma pysähtyi kuin seinään :mrgreen: Olen aika lailla varma, ettei kyseessä ollut hengitys tai muu vastaava, kokeilin miten hyrrä käyttäytyy jos siihen päin puhaltaa ja näin.

Noh, muutaman kerran sain hyrrän liikahtamaan, tosin vain sentin tai pari ja satunnaiseen suuntaan. Alkua kuitenkin.
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 26 Syys 2008, 17:58

ridikulous kirjoitti:No niin. Koetin tuolla folionpalalla. Tuntui että se kettuili päin naamaa :P Heti kun olin sen asetellut neulan päälle niin pyöri monta kierrosta täysin tasaista vauhtia, ja kun rupesin keskittymään ja "pyörittämään" sitä, mokoma pysähtyi kuin seinään :mrgreen: Olen aika lailla varma, ettei kyseessä ollut hengitys tai muu vastaava, kokeilin miten hyrrä käyttäytyy jos siihen päin puhaltaa ja näin.

Noh, muutaman kerran sain hyrrän liikahtamaan, tosin vain sentin tai pari ja satunnaiseen suuntaan. Alkua kuitenkin.

Mikään ei ikinä mene niinkuin pitäisi. :D
Ketään onnistunut tuossa oikein kunnolla?

Avatar
Aevis
Valaistunut
Viestit: 25
Liittynyt: 06 Loka 2008, 09:20

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja Aevis » 06 Loka 2008, 09:50

Innostus tähän aiheeseen taas nousi, kun luin näitä juttuja täällä. : ) Joskus aiemmin olen yrittänyt, mutta kun en ollut vielä minkäänlaisia ohjeita lukenut silloin, niin se oli juuri tällaista pakottamista. Btw: Auttaako musiikki mitenkään tässä psykokinesiassa?

Meditaatiota en ole tainnut, kuin kerran harrastaa. Ihan mukavaahan se oli, mutta ei ole oikein sen jälkeen jaksanut tehdä uudestaan. Voisi taas aloittaa...

Osaakos kukaan muuten esim. pyrokinesiaa tai jotain muuta vastaavaa? Toimiiko ihan samalla tavalla, kuin psykokinesia?
I'm not a pyro. I just like to watch it BURN!

WM_

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja WM_ » 07 Loka 2008, 06:45

Tuosta pyrosta en tiedä, mutta elektrokinesiasta olen kuullut että saa lamppuja palamaan ja antaa pieniä sähköiskuja kavereilleen :P Siitä oli lisää tuolla foorumilla jonne linkin laitoin... kai edellisessä viestissäni.

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 07 Loka 2008, 15:47

WM_ kirjoitti:Tuosta pyrosta en tiedä, mutta elektrokinesiasta olen kuullut että saa lamppuja palamaan ja antaa pieniä sähköiskuja kavereilleen :P Siitä oli lisää tuolla foorumilla jonne linkin laitoin... kai edellisessä viestissäni.

Sähköiskuun riittää hankaus sähkö ja lampun on joku taikuri saanu palamaan kun pisti vaatteistaan menemään pienen pieniä sähköjohtoja josta sähkö johtui kädestä lamppuun
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja Hartsa » 08 Loka 2008, 20:07

Aevis kirjoitti:Innostus tähän aiheeseen taas nousi, kun luin näitä juttuja täällä. : ) Joskus aiemmin olen yrittänyt, mutta kun en ollut vielä minkäänlaisia ohjeita lukenut silloin, niin se oli juuri tällaista pakottamista. Btw: Auttaako musiikki mitenkään tässä psykokinesiassa?

Meditaatiota en ole tainnut, kuin kerran harrastaa. Ihan mukavaahan se oli, mutta ei ole oikein sen jälkeen jaksanut tehdä uudestaan. Voisi taas aloittaa...

Osaakos kukaan muuten esim. pyrokinesiaa tai jotain muuta vastaavaa? Toimiiko ihan samalla tavalla, kuin psykokinesia?


Yleisesti ottaen kaikki äänet (mukaanlukien musiikki) vaatii osan keskittymiskyvystä jos niitä kuuntelee, eli sanoisin että musiikista on vain haittaa normaalisti. Tiedän kyllä ihmisiä jotka sanovat pystyvänsä keskittyvän paremmin, vaikkapa koulutehtäviin, kun musiikki soi taustalla... mielestäni tämä kielii huonosta keskittymiskyvystä sen takia että kyseinen henkilö tarvitsee 'taustahälinää' peittääkseen sisäisen jutustelun. Ja täten ei kaikkea keskittymispotentiaalia saada peliin mukaan.

Eli suosittelisin kyllä opettelemaan/harjoittelemaan hommaa ihan hiljaisuuden vallitessa. Jos tämä tuntuu hankalalta niin tuleepahan samalla opeteltua mielen tyhjentämistä, mikä on yleishyödyllinen taito tehdessä melkeinpä mitä tahansa keskittymistä vaativaa. ;)

Mutta yksilöitähän tässä kaikki ollaan, eli jos koet kokevasi keskittymään paremmin musiikin kanssa, niin niinhän se silloin sinulla toimii. Tosin harjoittelemalla musiikin kanssa tulet todennäköisesti riippuvaiseksi musiikista tehdessäsi TKta. Itse ainakin koitan harjoitella hommat ilman että on riippuvainen ulkoisista 'apuvälineistä' niin tässä kuin vaikka OBEssa (eli ei mitään aineita, I-Dozereita, äänijuttuja mielellään) yms. Makuasioita.

Pyrokinesiaa kokeillut olen kanssa, mutta tosi vähän. Ja sen kanssa ei saanut samanlaista varmuutta että vaikuttaako siinä itse siihen vaikkapa kynttilän liekkiin, vai johtuuko muutokset ilmavirtauksista tai silmien temppuilusta pitkän töllöttelyn jälkeen.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 08 Loka 2008, 20:12

Korvapuikko kirjoitti:
WM_ kirjoitti:Tuosta pyrosta en tiedä, mutta elektrokinesiasta olen kuullut että saa lamppuja palamaan ja antaa pieniä sähköiskuja kavereilleen :P Siitä oli lisää tuolla foorumilla jonne linkin laitoin... kai edellisessä viestissäni.

Sähköiskuun riittää hankaus sähkö ja lampun on joku taikuri saanu palamaan kun pisti vaatteistaan menemään pienen pieniä sähköjohtoja josta sähkö johtui kädestä lamppuun

Yksi tyyppi pystyy pistämään käensä pistorasian johtoihin, ja sytyttämään paperia, ja muuta mukavaa, joten siellä ei tarvitse vättämättä olla edes johtoja kädessä, ja onhan mahdollista, että lamppu on sellainen "taikalamppu" mikä syttyy kun sitä kosketaan kantaan.

WM_

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja WM_ » 17 Loka 2008, 21:14

Korvapuikko kirjoitti:
WM_ kirjoitti:Tuosta pyrosta en tiedä, mutta elektrokinesiasta olen kuullut että saa lamppuja palamaan ja antaa pieniä sähköiskuja kavereilleen :P Siitä oli lisää tuolla foorumilla jonne linkin laitoin... kai edellisessä viestissäni.

Sähköiskuun riittää hankaus sähkö ja lampun on joku taikuri saanu palamaan kun pisti vaatteistaan menemään pienen pieniä sähköjohtoja josta sähkö johtui kädestä lamppuun


Kas, tulinko minä "näin paljastamme TAIKURIEN taikatemput ja väitämme naama punaisena skeptisyyttämme" -foorumeille? :shock:

Väitätkö että tämäkin foorumi on aivan läpällä tehty ihmisiä kusettamaan? Jos on, häpeän kutsua itseäni ihmiseksi moisten elukoiden seassa!
Viimeksi muokannut WM_, 17 Loka 2008, 21:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 17 Loka 2008, 21:18

WM_ kirjoitti:Kas, tulinko minä "näin paljastamme TAIKURIEN taikatemput ja väitämme naama punaisena skeptisyyttämme" -foorumeille? :shock:

Taas tätä vastaväitteen sivuuttamista skeptikkojen pilkkauksella, oikeasti jos haluaa pilkata keksi edes jotain todenmukaisempaa
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 17 Loka 2008, 22:45

WM_ kirjoitti:
Korvapuikko kirjoitti:
WM_ kirjoitti:Tuosta pyrosta en tiedä, mutta elektrokinesiasta olen kuullut että saa lamppuja palamaan ja antaa pieniä sähköiskuja kavereilleen :P Siitä oli lisää tuolla foorumilla jonne linkin laitoin... kai edellisessä viestissäni.

Sähköiskuun riittää hankaus sähkö ja lampun on joku taikuri saanu palamaan kun pisti vaatteistaan menemään pienen pieniä sähköjohtoja josta sähkö johtui kädestä lamppuun


Kas, tulinko minä "näin paljastamme TAIKURIEN taikatemput ja väitämme naama punaisena skeptisyyttämme" -foorumeille? :shock:

Väitätkö että tämäkin foorumi on aivan läpällä tehty ihmisiä kusettamaan? Jos on, häpeän kutsua itseäni ihmiseksi moisten elukoiden seassa!


1. En väitä, että tuo foorumi on tehty läpällä vain ihmisiä kusettamaan

2. Väitän (en naama punaisena), että tuo foorumi on tehty kyseisiin aiheisiin uskovien ihmisten toimesta. Liikaakin uskovien.

3. Väitän, että en ole naamastani punainen skeptikko, joka yrittää vääntää jotakin turhaa joka nurkassa.

4. Väitän myös, että kuulun ihmislaji- nimiseen lohkoon, biologiankirjoissamme.

5. Väitän myös, että mielen avulla ei voi taivuttaa ulottuvuuksiamme. Mielemme avulla ei voi kanavoida/luoda energiaa. Ei onnistu ei.

6. Jollakin vakaita todisteita ja kokemuksia? MINUN MIELIPITEENI EI OLE BETONIIN VALETTU. Keskustele ja jaa tietosi.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 17 Loka 2008, 22:48

Vielä tähän elektrokinesiaan liittyen, niin aivoissahan kulkee sähkö, joten eikö olisi mahdollista, että se sähkö pääsee ulos pääkopasta, ja sytyttää lampun?

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 17 Loka 2008, 22:52

Pääköpassa ei ole niin paljon energiaa, että sitä olisi varaa jakaa pois. Elektrisen(<---- onkohan tuo edes sana?) toiminnan puute aivoissa johtaisi kuolemaan...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 17 Loka 2008, 22:54

Tonza133 kirjoitti:Vielä tähän elektrokinesiaan liittyen, niin aivoissahan kulkee sähkö, joten eikö olisi mahdollista, että se sähkö pääsee ulos pääkopasta, ja sytyttää lampun?

Aivoissa tosiaan on pieni sähkövaraus mutta sillä ei tosiaankaan voi saada sähkölamppua palamaan
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 17 Loka 2008, 22:54

Aqua vitae kirjoitti:Pääköpassa ei ole niin paljon energiaa, että sitä olisi varaa jakaa pois. Elektrisen(<---- onkohan tuo edes sana?) toiminnan puute aivoissa johtaisi kuolemaan...

Kyllähän kehossa on suht hyvin sähköä?

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 17 Loka 2008, 22:59

Tonza133 kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti:Pääköpassa ei ole niin paljon energiaa, että sitä olisi varaa jakaa pois. Elektrisen(<---- onkohan tuo edes sana?) toiminnan puute aivoissa johtaisi kuolemaan...

Kyllähän kehossa on suht hyvin sähköä?

Hermoradoissa menee jonkinverran sähköä mutta kyllä sekin on aika pientä eikä se kovin helpolla sieltä lähde.
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Psykokinesiaa

ViestiKirjoittaja tuputhy » 17 Loka 2008, 23:03

Itselläni oli olkapääleikkauksen jälkeen ns: "easy pump", eli säiliö, mikä annosteli kipulääkettä. Se toimi kehon omalla sähköllä. (Ei se kyllä auttanut, joten seuraavan leikkauksen yhteydessä kielsin sitä laittamasta.) Tämä kirjoitus vaan sen takia, että kyllä kehossa sähköä on!
Jalat maassa, pää pilvissä


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa

cron