Mediaalisia kykyjä omaavia?

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
monskuliini
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 04 Loka 2011, 19:30

Mediaalisia kykyjä omaavia?

ViestiKirjoittaja monskuliini » 17 Touko 2012, 15:41

Eli siis onko täällä ihmisiä ketkä oikeasti omaisivat kykyjä antaa viestiä henkimaailmasta/näkee henkiä/ on selvänäköinen?

Itse olen näistä kaikkia ja olisi mukavaa jos olisi joku kenen kanssa jakaa kokemuksia asiasta? Haluaisin myös kehittää kykyjäni ja olisi mukavaa jos olisi joku ketä kokisi saman tai varmistaisi ns. asian. Olen ollut noissa henkisenkehityksen seuroissa, mutta ovat aivan liian kalliita minulle ja hiukan rahastuksenkin makua osassa paikkaa.. :( :o

Minulle voi laittaa yv:tä jos tuntuu siltä, että olisi joku kanssa kulkija :)
"..paras suhde on sellainen, jossa rakkautesi toisia kohtaan ylittää omat vaatimuksesi heitä kohtaan.."

Citrofortunella
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 24 Kesä 2013, 06:49
Viesti:

Re: Mediaalisia kykyjä omaavia?

ViestiKirjoittaja Citrofortunella » 24 Kesä 2013, 10:11

Itsellä on jonkimoisia tuommosia. Mut en oo lähteny kehittää niit koska oon pelännyt.

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Mediaalisia kykyjä omaavia?

ViestiKirjoittaja aava » 14 Heinä 2013, 08:38

sama täällä jonkinmoista toimintaa toisinaan havaitsen.. (etiäiset lähinnä) ja jotakin pientä muuta tuntemista ennakointia. fyysisiä ilmaantumisia niinkun äänen tasolla ja hahmoina ja millon mitenkin:D mutta tossa tuli keskusteltua yhden ihmisen kanssa kerran ja hän tokasi että ei noita kykyjä oikeestaa tarvii kehittää kehittyyvät ihan issekseen:) oma mummoni oli esim sellainen (näkijä ja nuo "taidot" on periytyvää sorttia) joten onko ap varma että kellään muulla suvussasi ei ole ko kykyä??:)
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Avatar
monskuliini
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 04 Loka 2011, 19:30

Re: Mediaalisia kykyjä omaavia?

ViestiKirjoittaja monskuliini » 05 Elo 2013, 09:00

Joskus tännekkin eksyy käymään pitkästä aikaa :) Joo siis on meillä suvussa mediaalisia kykyjä, mutta harva myöntää ne vaikka kokevat koko ajan. Esimerkiksi pikku veljeni.
"..paras suhde on sellainen, jossa rakkautesi toisia kohtaan ylittää omat vaatimuksesi heitä kohtaan.."

Serafelle
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 01 Syys 2013, 15:49

Re: Mediaalisia kykyjä omaavia?

ViestiKirjoittaja Serafelle » 01 Syys 2013, 16:00

itse omaan kykyjä ja kehitän niitä. alkuun pelotti ei enää.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Mediaalisia kykyjä omaavia?

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 02 Syys 2013, 20:26

En sanoisi itseäni selvännäkijäksi mutta tuon suuntaisia juttuja on tullut koettua aika paljon ja kirjoiteltua tälläkin foorumilla muissa keskusteluissa. Nuo "näkemisasiat" tuntuvat kulkevan kyllä suvuissa omankin kokemuksen mukaan.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Mediaalisia kykyjä omaavia?

ViestiKirjoittaja Tenkku » 09 Syys 2013, 11:13

Jännä juttu tosiaan, että suvussa tuntuu kulkevan tämmöiset kyvyt. Tunnen parikin ihmistä, joiden suvussa tätä liikkuu. Ois tosi mielenkiintoista jos joku joskus tekisi tutkimuksen tän asian tiimoilta.
Fabulous babe

Yugata
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 24 Loka 2009, 13:14
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Mediaalisia kykyjä omaavia?

ViestiKirjoittaja Yugata » 12 Syys 2013, 20:27

Ainoat kyvyt mitä mulla on, on selvänäkö. Tämä tosin rajautuu ainoastaan omaan elämään. Ehkä mahdollisesti vaan alan ylitulkita jotain "merkkejä" jolloin luon kyseisen asian mielessäni todelliseksi ja pian kyseinen asia tapahtuu elämässäni.

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Mediaalisia kykyjä omaavia?

ViestiKirjoittaja aava » 02 Kesä 2014, 07:53

monskuliini kirjoitti:Joskus tännekkin eksyy käymään pitkästä aikaa :) Joo siis on meillä suvussa mediaalisia kykyjä, mutta harva myöntää ne vaikka kokevat koko ajan. Esimerkiksi pikku veljeni.


juu monet varmaan ajattelee että tulee heti hullunleima otsaan. jos edes vähän juttelee näistä:D mutta välillä noita kokemuksia tulee lipsautettua kun on sen verran luonnollista itselle nuo mitä nyt aina sillotällö vilahtoo:D
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Mediaalisia kykyjä omaavia?

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 02 Kesä 2014, 13:44

aava kirjoitti:
monskuliini kirjoitti:Joskus tännekkin eksyy käymään pitkästä aikaa :) Joo siis on meillä suvussa mediaalisia kykyjä, mutta harva myöntää ne vaikka kokevat koko ajan. Esimerkiksi pikku veljeni.


juu monet varmaan ajattelee että tulee heti hullunleima otsaan. jos edes vähän juttelee näistä:D mutta välillä noita kokemuksia tulee lipsautettua kun on sen verran luonnollista itselle nuo mitä nyt aina sillotällö vilahtoo:D

Just noin, että tulee sanottua jotain sellaista, mikä itselle on aivan luonnollista ja kuulijat jäävät sitten monttu auki haukkomaan ilmaa :roll:

piritan
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 07 Heinä 2015, 19:37
Viesti:

Re: Mediaalisia kykyjä omaavia?

ViestiKirjoittaja piritan » 07 Heinä 2015, 20:16

Täällä! Tosta allekirjoituksessa olevasta blogista voi lukea juttuani. Mielelläni keskustelisin kykyjen kehittämisestä vaikka yv viesteillä....
Normaalia paranormaalia elämääni:
http://palanormaalia.blogspot.fi


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa

cron