Indigot

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Oodie
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 31 Tammi 2012, 01:24

Indigot

ViestiKirjoittaja Oodie » 31 Tammi 2012, 01:56

Onko täällä foorumilla indigoita tms(esim yliluonnollisiakykyjä omaavia)? Tuntuu että ei löydä samanlaisia tapauksia mistään :/ Yhden Indigon olen löytänyt, onneksi :)

Olisi mukava jakaa kokemuksia ja neuvoja. Itse olen päässyt kiusanhengiistä suhkot hyvin eroon, mutta esim henkiset voimavarat kulkee vuoden sykleissä.

:angel:

Avatar
Clover
Valaistunut
Viestit: 26
Liittynyt: 28 Tammi 2012, 09:39

Re: Indigot

ViestiKirjoittaja Clover » 31 Tammi 2012, 14:25

Mitä tarkoitat yliluonnollisilla kyvyillä? : )
One Love <3

Avatar
Oodie
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 31 Tammi 2012, 01:24

Re: Indigot

ViestiKirjoittaja Oodie » 31 Tammi 2012, 15:31

No esim pystyy näkemään henkimaailmaa, jutteleen nille tms. Näkee enneunia tai menneisyyteen.
Tai viellä siistimpää ois jos on jotain kykyjä joilla voi esim liikutella tavaroita tms! :ghost:

Avatar
monskuliini
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 04 Loka 2011, 19:30

Re: Indigot

ViestiKirjoittaja monskuliini » 01 Helmi 2012, 09:45

Miulla on "kykyjä".. :) laitoin sulle yv:tä jos haluat vaihtaa kokemuksia.. :)
"..paras suhde on sellainen, jossa rakkautesi toisia kohtaan ylittää omat vaatimuksesi heitä kohtaan.."

Avatar
Clover
Valaistunut
Viestit: 26
Liittynyt: 28 Tammi 2012, 09:39

Re: Indigot

ViestiKirjoittaja Clover » 01 Helmi 2012, 13:20

Omat taitoni ja kykyni ovat vielä hatarat, olen vasta viime aikoina osannut alkaa voimistamaan niitä. :)
One Love <3

Avatar
Oodie
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 31 Tammi 2012, 01:24

Re: Indigot

ViestiKirjoittaja Oodie » 01 Helmi 2012, 16:23

Itsekkin koitan opetella vahvistamaan. Olisi mukava, jos henkiset energiat ei tippuis niin paljon, että tulee väsy ku juttelee henkimaailman kanssa.

Ootteko muuten selvittäny teidän henkioppaan/oppaat?

Avatar
Clover
Valaistunut
Viestit: 26
Liittynyt: 28 Tammi 2012, 09:39

Re: Indigot

ViestiKirjoittaja Clover » 02 Helmi 2012, 07:58

Meille just viime viikolla tuli henkioppaan löytämiseen auttava kirja, sitä ajattelin tänään vähän tutkia. :) Oon jo kesästä asti tuntenu, että mun henkiopas (tai muu vastaava henki) on halunnu ottaa muhun yhteyttä, mutta en oo kokenu itteäni vielä valmiiksi. Ehkäpä aika alkaisi olla jo kypsä. :)
One Love <3

Avatar
Oodie
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 31 Tammi 2012, 01:24

Re: Indigot

ViestiKirjoittaja Oodie » 02 Helmi 2012, 17:16

Hienoa :)

Itellä on vaan yks henkiopas. Monella kaverilla on 2-3henkiopasta. Ja ne voi olla esim "korkeampia".

Jollakin on äitihahmoa, kaveria, lapsuuden "mielikuvitus"kaveri tms. Eli ihan jännä tietää mitä vois olla sulla :P

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Indigot

ViestiKirjoittaja Hartsa » 03 Helmi 2012, 00:42

Minulle taannoin meediosessiossa kerrottiin ketä/mitä minun henkioppaani ovat ja pienellä varauksella siihen suhtaudun. Mutta kuitenkin, näitä oli muistaakseni kaksi ja toinen oli viisas informaatiota syöttävä kaapuhahmo ja toinen oli joku eläinhahmo jonka "rotua" ei itse meedio tuntenut, jokin ilmeisesti sutta muistuttava olento.

Kuitenkin näin hieman aihetta sivuten, hieman huolestuttavaa jos tunnet itsesi väsyneeksi sen jälkeen kun keskustelet henkioppaasi kanssa.. näkymättömissä kun hilluu vaikka minkämoista olentoa ja jos "positiivisesta" seuraa "negatiivista" niin se kuulostaa vähän arveluttavalta. Ihan vain sillä, että terve järki kannattaa pitää mukana myös näissä jutuissa. Kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Oodie
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 31 Tammi 2012, 01:24

Re: Indigot

ViestiKirjoittaja Oodie » 03 Helmi 2012, 02:33

Totta. Oon miettiny että onko se normaali energia sykli minkä mukaan pitäis mennä. Väsyneeksi ei tuu tosiaan sillon ku ne on selkeesti korkeella(energiat). Mutta en ole kuulema ainut siinä että voi väsyä.

Oispa olemassa kirja mistä vois suoraan lukea ohjeita yms. Oon ettiny semmosta, mutta ne kaikki sivuttaa ja tuntuu että kukaan ei uskalla sanoa asioita varmaksi.

Avatar
Clover
Valaistunut
Viestit: 26
Liittynyt: 28 Tammi 2012, 09:39

Re: Indigot

ViestiKirjoittaja Clover » 03 Helmi 2012, 12:37

Oodie kirjoitti:Hienoa :)

Itellä on vaan yks henkiopas. Monella kaverilla on 2-3henkiopasta. Ja ne voi olla esim "korkeampia".

Jollakin on äitihahmoa, kaveria, lapsuuden "mielikuvitus"kaveri tms. Eli ihan jännä tietää mitä vois olla sulla :P


Totta. :) Olen saanut viestin ja selkeitä yhteydenottoja syntymättömältä lapseltani (tai niin hän itseään kutsui), mutta en ole osannut hänen kanssaan vielä kommunikoida kuin tunteiden tasolla. Yksi yö tunsin kuinka hän nukkui vierelläni. :) En tiedä, onko hän henkioppaani vai muuten vain henki. Tästä pitää ottaa selvää. : D

Kaija Juurikkalan kirja "Varjojen taika" on mielenkiintoinen. Siinä Kaija löytää henkioppaansa, jotka ovat hänen isänsä, äitinsä, tätinsä, rakastajansa, hyväksikäyttäjä-opettajansa ja karhu muinaisesta Japanista. Tarina on erittäin mielenkiintoinen ja siinä Kaija mm. parantaa itsensä virtsatientulehduskierteestä pelkällä meditaatiolla. Kannattaa ehdottomasti lukea kirja. :)
One Love <3

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Indigot

ViestiKirjoittaja Hartsa » 03 Helmi 2012, 13:53

Oodie kirjoitti:Totta. Oon miettiny että onko se normaali energia sykli minkä mukaan pitäis mennä. Väsyneeksi ei tuu tosiaan sillon ku ne on selkeesti korkeella(energiat). Mutta en ole kuulema ainut siinä että voi väsyä.

Oispa olemassa kirja mistä vois suoraan lukea ohjeita yms. Oon ettiny semmosta, mutta ne kaikki sivuttaa ja tuntuu että kukaan ei uskalla sanoa asioita varmaksi.


Sanopa muuta. En tiedä ovatko nämä asiat sitten niin moniulotteisia, että yhtä selkeää vastausta oikein mihinkään ei pystykään antamaan. Todennäköisesti ovat. Mutta toisaalta taas myös disinformaatiota on sotkemassa asioita yhtä paljon kun sitä oikeaa infoa, niin otapa siitä sitten selvää.. Eihän siinä oikein muu auta kun itse ottaa selvää asioista, avoimesti, mutta varovaisesti. ;)
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Oodie
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 31 Tammi 2012, 01:24

Re: Indigot

ViestiKirjoittaja Oodie » 03 Helmi 2012, 16:58

OO Clover! Tosi hienoo jos se on nyt sun syntymätön lapsesi joka ottaa yhteyttä :angel: Toi voi hyvin olla mahdollista, mutta en oo aijemmin törmännyt tollaiseen :)
Vois sen varjojen taika-kirjan hankkia jostakin :P Kiitti vinkistä!

Hartsa, niin no henget on eri taajuudella, joka luultavammin kuluttaa meidän energiaa huomattavasti enemmän kun se, että he kommunikoivat meille :) Toivittavasti ei tuu mitän pahoja juttuja, kun näitten henkien kanssa juttelee :ghost2:

No onneksi nyt on uusia juttuja oppinut, niin helpottaa huomattavasti taitojen parantamisessa :)

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Indigot

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 06 Helmi 2012, 19:11

En tiedä olenko Indigo, mutta aurassani yksi pääväreistä on nykyisellään indigonsininen. Enneunia kyllä näen ja auroja tietenkin myös. itse kyllä vierastan termiä yli-luonnolliset kyvyt, yli-aistilliset kyvyt on termi mitä itse käytän.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Oodie
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 31 Tammi 2012, 01:24

Re: Indigot

ViestiKirjoittaja Oodie » 09 Helmi 2012, 15:47

Wau! Onko ne enneunet sun elämään liittyviä vai ihan kaikkialle?

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Indigot

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 10 Helmi 2012, 18:20

Sekä että, näin kerran erään naispoliitikon unessa istumassa sohvalla haastateltavana ja kaksi kuukautta myöhemmin kyseinen naispolitiikko oli televisiossa istumassa sohvalla ja toimittaja haastatteli häntä, naispolitiikolla oli vaatteet aivan samanlaiset kuin unessa. Tulevista omista tekemisistä näen aika usein enneunia, normaalisti asiat toteutuvat viikkojen/muutamien kuukausien kuluttua unista.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Oodie
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 31 Tammi 2012, 01:24

Re: Indigot

ViestiKirjoittaja Oodie » 11 Helmi 2012, 00:12

Vau! :) Tommonen kyky tulee varmasti tarpeeseen!

Speedy
Valaistunut
Viestit: 44
Liittynyt: 24 Joulu 2011, 20:57
Paikkakunta: Nivala

Re: Indigot

ViestiKirjoittaja Speedy » 21 Helmi 2012, 23:44

Enneunia tulee harvemmin nähtyä, tai sitten en vain muista niitä enää herättyäni. Mutta etiäisiä kyllä tulee välillä, aika usein tulee tunne että "kohta saan viestin kännykkään" ja sitten se tulee, tai esim. eilen kun olin menossa bussilla kotiin niin rupesin miettimään että mitähän söisin kotona, jotenkin tuli tunne että vanhemmat on tehny tortilloita, ja niinhän ne olikin. Ja aika usein tulee semmosia että ennalta osaan odottaa että joku tietty ihminen tulee käymään meillä, ja sitten se tuleekin. Mitään erikoisempaa en ole ainakaan vielä huomannut.

Avatar
Oodie
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 31 Tammi 2012, 01:24

Re: Indigot

ViestiKirjoittaja Oodie » 22 Helmi 2012, 05:35

Itelläki joskus tullu tommosia etiäisiä. Joskus tulee tosi paljon ja sit välillä ei mitään :/ :D
Sulla taitaa olla selvänäkiän lahjoja :P

Speedy
Valaistunut
Viestit: 44
Liittynyt: 24 Joulu 2011, 20:57
Paikkakunta: Nivala

Re: Indigot

ViestiKirjoittaja Speedy » 24 Helmi 2012, 00:25

Saattaahan niitä jotain lahjoja olla. :) Olen huomannut myös sen että nämä etiäiset tulevat lähinnä silloin kun on semmonen "jumitus", että en pahemmin ajattele mitään.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa