Eriskummallisia unia?

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Crownia
n00b

Eriskummallisia unia?

ViestiKirjoittaja Crownia » 10 Marras 2011, 00:02

Elikkäs oon nyt vajaa parikymppinen jantteri Rauman suunnalta.

Mulla on ollut näitä ns. enneunia noin 7-vuotiaasta lähtien, aiheet on vaihdellut vähän sinne ja tänne.

Aluksi näin unen, mutta saattoi mennä viikkoja tai kuukausia ennenkuin se tapahtui, eikä uutta unta tullut ennenkuin vanha oli tapahtunut... Usein huomattuani, että elän jo tapahtunutta hetkeä tuli sellainen syvä "inhon" tunne, raajat puutui, rupesi heikottamaan ja oksettamaan...

Sitten rupesin näkemään unia putkeen ja ne tapahtuivat tiheämpään ja nopeammin kuin ennen, saatoin myös huomata että olen siinä paikassa mistä uneksin... ja hetkeä myöhemmin se tilanne tapahtuu.

Nyt näen unia harvemmin, mutta kuolen jokaisen unen päätteeksi(tämä on toistaiseksi jäänyt tapahtumatta). Tiedän AINA etukäteen että NYT se tapahtuu. Minulle on myös tullut sellainen tapa, että kun tiedän mitä henkilö aikoo seuraavaksi sanoa, sanon väliin jotain järkyttävää tai puheen katkaisevaa, jotta unen tilanne ei toteutuisi.

Noin vuosi sitten näihin aikoihin näin unen jossa "puuhastelin" jonkun tytön kanssa, en kuitenkaan nähnyt kasvoja suoraan, joten oli vaikea sanoa kuka se olisi voinut olla. Myöhemmin arvelin että se olisi voinut olla eräs entinen luokkakaverini muutaman vuoden takaa, ja jätin unen huomiotta vaikka se enteeltä tuntuikin.

Noin 9kk sitten näin unen, olin häissä, omissa häissäni, ja suurin piirtein samankokoinen tyttö, kuin aiemmassakin unessani seisoi vierelläni... En edelleenkään nähnyt kasvoja hunnun takia.

Monien sattumien ketju johti minut seurustelusuhteeseen erään tytön kanssa(hän on huomattavasti sen entisen luokkatoverini näköinen) ja terveeseen parisuhteeseenhan kuuluu tietyt puuhastelut ja herkät hetket... Tajusin yht äkkiä että kyseessä oli uneni tyttö. Tämä taasen tarkoittaa sitä, että hän on myös hää-unen tyttö.

Pari päivää sitten näin unen, sama hää-uni kuin 9kk sitten.. Paitsi ettei tytöllä ollut huntua peittämässä kasvoja... Uni päättyikin eri tavalla kuin aiemmin, sillä lopuksi kirkkoon asteli minulle tuntematon mies joka ampui useita laukauksia minua kohti, kuolin. Minua jäi nyt vaivaamaan kirkko, sillä kiinnitin siihen enemmän huomiota. Olen suhteellisen varma, että unessa esiintyvä kirkko on Jyväskylän Keltinmäen kirkko, jota en entuudestaan tuntenut.

Pointti on se, että aiomme muuttaa jyväskylään yliopiston perässä ensi kesänä.

Mitä tää on? :demonbunny:

Teresia_
Maahinen

Re: Eriskummallisia unia?

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 17 Marras 2011, 18:13

Toisen unien tulkitseminen on verrattain haasteellista. Omienkin unien tulkitseminen on haastavaa puuhaa. On joitain yleismaailmallisesti päteviä lainalaisuuksia unissa, mutta ihmisen omalla symboliikkatajunnalla on niin valtava osuus, että olisi pyhäinhäväistystä yrittää tulkita toisten unia ainakaan muutoin kuin leikkimielisesti. Olenpa myös huomannut, että enneuniakin nähdään eri tavoilla.

Itse ehkä tulkitsisin uniasi tämän tapahtumasarjan osalta ja näillä tiedoilla niin, että tuo nainen, jonka kanssa puuhastelet on mahdollisesti oma feminiininen puolesi, jolle myös oikeassa elämässä etsit vastaavuutta kumppaniksesi. Olet välillä enemmän tasapainossa itsesi kanssa, välillä vähemmän. Seksuaalinen aktiviteetti kuvastaa mahdollisesti kehosi "ajatuksia". Häät ja kirkko ja huntu voisivat viitata toisaalta sisäiseen varmuuteen, toisaalta epävarmuuteen, sekä miehenä että naisena. Et ehkä vielä tiedä, mitä haluat itseltäsi ja elämältäsi, puhumattakaan siitä, että olisit tietoinen siitä, mitä haluat/ tarvitset toiselta. Toisaalta muutoin tunnet elämän olevan ns. hyvällä mallilla. Jyväskylän esiin nouseminen voi viestittää siellä kohtaamaasi haasteellista aikaa tiellä löytää sisäinen totuutesi ja itsesi. Ehkä olet vaarassa menettää otteesi sisimmästäsi ja unesi on ikään kuin varoitus siitä. Ehkä pelkäät, että suhteesi tai sitoutumisesi toiseen henkilöön päättyy huonosti, ehkä omien tekojesi tai valintasi vuoksi.

Siinäpä se. Noin minä asian näkisin, näen, mutta korostan, että en ole mikään asiantuntija tässä(kään) aihepiirissä. Pelkkä utelias olento riipustamassa rivejä toisensa perään.

Palaa sivulle “Parapsykologia”