Mielen voima

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Mielen voima

ViestiKirjoittaja Eob » 26 Maalis 2008, 17:08

Eli siis uskotteko siihen, että kun oikein kovasti vaikka toivoo jotain (en meinaa vaikka että
''tahon rahhaa'') niin se toteutuu?
Siis jos toinen kuorsaa vieressä ja toivot oikein lujasti, niin se lopettaa? :roll:
Tai jotain sinne päin.
Tai jos olisi oikein taitava niin saisi jopa esineen liikkumaan?

Itse uskon siihen että jotain voi tapahtua, jotain pientä, niinkuin tuo kuorsausjuttu.
Ja kerran (?) kai tehtiin jokin tutkimuskin, jossa henkilöt olivat onnistuneet tekemään jotain mielen voiman avulla.
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Mielen voima

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 26 Maalis 2008, 17:39

No tuo vois tietty olla mahdollista, ottaen huomioon että suurin osa meistä ihmisistä käyttää n. 30% aivokapasiteetistaan (muistaakseni jotenkin noin :D ) .. että jos sitä osais käyttää kaiken sen kapasiteetin niin vois varmaan rakentaa taloja koskematta työkaluihin ;)
I believe..

norppa
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 10:21

Re: Mielen voima

ViestiKirjoittaja norppa » 26 Maalis 2008, 18:15

joop, kerran töissä työkaveri tuli huutaa mulle asiasta joka ei ollu edes mun syytä.hermothan siinä meni mutten sanonu sille vastaan.yritin kyllä selittää ettei ollu mun syy muttei se kuunnellu...v*tutti kuiteski nii paljo et meni viikonloppu pilalle ku aattelin tapausta useasti.
sit maanantaina tuli pomo sanoo et se sama kaveri ei tuukkaan ainakaan pariin kuukauteen töihin ku oli saanu sydänkohtauksen prisman parkkipaikalla...
on sattunu tommone samanmoine joskus aikasemminkin minkä muistin vielä ton tapauksen jälkeen
ja sillon päätin olla suuttumatta kellekkään kunnolla

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Mielen voima

ViestiKirjoittaja joni » 26 Maalis 2008, 18:29

Aika jännä juttu! Sää oot kävelevä tappokone!
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
j0int
Alieni
Viestit: 140
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 10:17

Re: Mielen voima

ViestiKirjoittaja j0int » 27 Maalis 2008, 09:32

itel on kyl aina ollu et ainaku koko aja oottaa suunitelmien menevän nii aina tulee joku este o.o

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Mielen voima

ViestiKirjoittaja joni » 27 Maalis 2008, 15:20

Mulla on aina sillain että jos saan vaikka upouuden ttietsikka pelin niin se ei toimikkaan mulle käy suunnilleen joka kerta noin :cry:
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Pätsi
Kummitus
Viestit: 98
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 23:36

Re: Mielen voima

ViestiKirjoittaja Pätsi » 28 Maalis 2008, 10:41

uskon kyllä tähän mielen voimaan.. niinkuin sanottiin 30% ihminen käyttää aivoista... :D mut harjotelkaa ja sanokaa että uskotteko :D :D :D :D ;)

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Mielen voima

ViestiKirjoittaja joni » 28 Maalis 2008, 12:50

Hmmm... No minä sanon että uskon osittain tuskin nyt mitään taloja pystyttäis ¨rakentelemaan :|
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Mielen voima

ViestiKirjoittaja viltsu » 28 Maalis 2008, 19:06

En usko,että ihminen voi pelkän mielen avulla vaikka leijua yms.
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Mielen voima

ViestiKirjoittaja Hartsa » 29 Maalis 2008, 00:17

Kyllä uskon että mielen voima on mahtava! Mitä kaikkea mielen voiman avulla voi tehdä? No se onkin sitten jo toinen tarina.. mutta sehän on jo melko selvää että pessimistinen ihminen epäonnistuu useammin negatiivisen asenteensa ansiosta ja optimisti taas onnistuu useammin positiivisen asenteensa ansiosta.

Toisaalta pessimisti kyllä kiinnittää myös enemmän huomiota epäonnistumisiinsa ja hehkuttaa niitä itselleen ja kaikille muille: "Katsokaa tämäkin meni pieleen, niin tyypillistä, aina minulle, yhyy maailma potkii päähän *sniff*" ja jättää huomiotta sitten taas ne onnistumisensa. Olankohautus ja miettii että kerranki joku sattu onnistumaan, no tästä hyvästä epäonnistuu taas moni juttu. Optimistilla taas vähän päinvastoin. Ai niin, ja ettei kukaan pessimisti pahastu tuosta, niin itse olin hyvinkin pessimistinen jossain vaiheessa elämää. Sitten kokeilin väkisin väkinäistä optimismia ihan piruuttani ja "todistaakseni" itselleni, että optimisti tippuu korkeammalta epäonnistuessaan.. no vaikka en oikea optimisti siinä vaiheessa ollutkaan niin ei silti käynyt niinkuin luulin. Päädyin sitten siihen realismin paikkeille. Vielä välillä puskee pessimismiä läpi, mutta mieluummin valitsen optimismin jos tuon asian huomaan.

Mutta siitä huolimatta uskon että mielen voimalla voi vaikuttaa vaikka mihin asiaan. Pidän aineen liikuttamista mielen voimalla ynnä muuta tällaista aivan mahdollisena. Kaikki on energiaa, miksei energialla joka on yhteydessä toiseen energiaan energian välityksellä pystyttäisi vaikuttamaan? Itse en näe tähän muuta estettä kuin sen, että ihminen on tottunut näkemään itsensä erillisenä kaikesta muusta ja täten mentaalisesti poissulkee itseltään tietoisen mahdollisuuden vaikuttaa asioihin. Mutta se ei tarkoita etteikö alitajunta silti vaikuttaisi. Tätäkin eristäytymistä on sivistyminen ja tiede edistänyt hyvin. Alkuperäiskansathan ovat kaikkialla ympäri maailmaa arvostaneet luontoa ja olleet yhtä sen kanssa. Ymmärtäneet intuitiivisesti että samaa "ainetta" kaikki ympäröivä on mitä ihmisetkin kun tarpeeksi syvälle katsotaan.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Ufomies
Peikko
Viestit: 234
Liittynyt: 13 Maalis 2008, 01:34
Paikkakunta: Suomen Ateena

Re: Mielen voima

ViestiKirjoittaja Ufomies » 29 Maalis 2008, 01:35

Kiitoksia, Hartsa. Kommentissasi oli paljon kiteytettyä viisautta, erityisesti tuossa viimeisessä kappaleessa. 8-)
"Olipa kerran ufomies, joka lentotemput ties."

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Mielen voima

ViestiKirjoittaja viltsu » 29 Maalis 2008, 13:51

Mutta siitä huolimatta uskon että mielen voimalla voi vaikuttaa vaikka mihin asiaan. Pidän aineen liikuttamista mielen voimalla ynnä muuta tällaista aivan mahdollisena. Kaikki on energiaa, miksei energialla joka on yhteydessä toiseen energiaan energian välityksellä pystyttäisi vaikuttamaan?

Tuossa on järkeä hartsa.
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Mielen voima

ViestiKirjoittaja Eob » 29 Maalis 2008, 18:02

Loistava kommentti, Hartsa!
Ja itse olen täysin samaa mieltä.
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Mielen voima

ViestiKirjoittaja aavenainen » 07 Huhti 2008, 12:31

tästä puhuttiin ritva fägerstömköhän oli?? mutta kirjan nimi oli murroksen aika viisautta henkioppailta. hän sanoi että jos visuaalisoi jonkun jutun ja toivoo/ajattelee kovasti niin se voi toeutuakkin :D

itse olen tätä joskus testaillut ja kyllä se on toiminut.. esim kun tarvis rahasta ja oikein toivoo että jostakin sitä tulis (tulee työpaikalta jossa satunnasisesti töissä olen) soitto että nyt tarvittas työntekijää.

ja muitakin tapauksia löytynee..
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Mielen voima

ViestiKirjoittaja Wespa » 07 Huhti 2008, 17:15

Kannattaa katsoa dokumentti nimeltään The Secret, joka liittyy aiheeseen. Jokainen luo oman tulevaisuutensa...

Tässä myös aiheeseen liittyviä videoita:
http://youtube.com/watch?v=Vnlf_Bv2Gpc
http://www.youtube.com/watch?v=zemayPiOTrM
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
meikkimies
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 20:06

Re: Mielen voima

ViestiKirjoittaja meikkimies » 07 Huhti 2008, 21:06

sen olen huomannut, et yrittaa tosi lujaa ponnistaa niin paase pamahdus, kaveri kertoi etta hanen mummonsa osaa irtautumisen, ja lahtenyt vaeltamaan, mutta en sitten tieda onko tuo totta vai ei, mut saahan sita uskoa ja toivoa, ma ainakin lahtisin saman tien baariin ryyppaamaan kummituksien kanssa.

WM_

Re: Mielen voima

ViestiKirjoittaja WM_ » 09 Huhti 2008, 20:28

Uskon että mielen voima on uskomattoman voimakas jos sitä osaa käyttää!
Tässä eräs kiva sivu:
PsiPog

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Mielen voima

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 09 Huhti 2008, 21:37

olen itse myös erittäin kiinnostunut aiheesta, ja todella tosissani ajatellut aloittaa meditaatio/mietiskelyharjoittamisen.. olis meinaan vähän helevetin siistii kun joskus oppis OIKEESTI hallitsemaan omaa mieltään, joka tässä vaiheessa tuntuu miltei samalta kun veden kauhominen pois valtamerestä :D
I believe..

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Mielen voima

ViestiKirjoittaja Gitarre » 15 Huhti 2008, 14:06

Mulla tuo on kyllä toiminut monta kertaa sillain ku ajattelen että ei millään jaksaisi mennä kouluun ja toivon sairastuvani niin sitten oikeasti voinkin sairastua :D
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
iloinen puutarhuri32
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 12 Maalis 2008, 22:18

Re: Mielen voima

ViestiKirjoittaja iloinen puutarhuri32 » 15 Huhti 2008, 14:27

Suosittelen lukemaan seuraavia kirjoja ajattelun vaikutusesta ja energiasta:
Luova visualisointi (Shakti Gawain)
Unlimited pover (Anthony Robbins)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I´m not sure about the former...Albert Einstein


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa