Mielen voima

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Zipuli
Poltergeist
Viestit: 340
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:34

Re: Mielen voima

ViestiKirjoittaja Zipuli » 15 Huhti 2008, 17:14

Mun aivoja manipuloitiin siinä alttiissa isässä, eli 7-9v pokemoneilla...
Ja koska olin hard-core pokemon fani pikkutyttönä, äänitin joka ikisen jakson videolle.

Muistan selkeästi erään jakson, jossa taivultiin lusikoita mielen avulla.
En usko siihen, että jos tarpeeksi tahtoo saa paljon rahaa, mutta saatampa uskoa lusikoiden taivutteluun mielen voimalla.

Löysinpä kerran takapihalta
Halinallen mättään alta
Hämmästyin ja tuntui pahalta
Halinalle näytti lahnalta

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Mielen voima

ViestiKirjoittaja Eob » 15 Huhti 2008, 21:30

Zipuli kirjoitti:Mun aivoja manipuloitiin siinä alttiissa isässä, eli 7-9v pokemoneilla...
Ja koska olin hard-core pokemon fani pikkutyttönä, äänitin joka ikisen jakson videolle.

Muistan selkeästi erään jakson, jossa taivultiin lusikoita mielen avulla.
En usko siihen, että jos tarpeeksi tahtoo saa paljon rahaa, mutta saatampa uskoa lusikoiden taivutteluun mielen voimalla.

En minäkään mihinkään rahan saamiseen usko, mutta ehkä jonkin esineen liikuttaminen voisi olla mahdollista.
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

reef_
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 01 Touko 2008, 22:21

Re: Mielen voima

ViestiKirjoittaja reef_ » 01 Touko 2008, 22:30

Mulle on alkanut tapahtua pikku hiljaa tällaisia mielen voimaan liittyviä asioita...

Kaverini oli ivaillut minulle eräästä henk. kohtasesta asiasta uimahallissa ja olin hieman suutuksissani hänelle, hyppytornissa kun oltiin jossain 4m korkeudessa hän ivaili minulle siellä ja lähti yrittämään etuperinvolttia ja toivoin, että hän epäonnistuisi, hän laskeutui veteen mahallaan.

Äidin kaverin mies oli pilkkomassa puita ja minulle tuli yhtäkkiä sellanen olo (kuumottava, jännittynyt), että kohta tapahtuu jotain. Oltiin sisällä kahvilla ja yhtäkkiä kuului ulkoa huutoa, kun miehellä oli kirves osunut jalkaan.

En tiedä ovatko tapahtumat sattumaa vai mielen voimaa? Ja minulle on myös tapahtunut useita pikku juttuja missä olen esimerkiksi toivonut, että joku ei huomaisi jotain ja ajatukseni on toteutunut.

WM_

Re: Mielen voima

ViestiKirjoittaja WM_ » 24 Touko 2008, 22:59

Aiheeseen on hyvää kirjallisuutta, esim Joseph Murphyn "Alitajuntasi voima"
Suosittelen sitä :alien:

baranorm
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 28 Touko 2008, 15:43
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Mielen voima

ViestiKirjoittaja baranorm » 28 Touko 2008, 18:52

Tuosta "Mind over Matter" aiheesta löytää parasta materiaalia täältä:
http://www.princeton.edu/~pear/

On meinaan oikein korkean tason tutkimusta!

baranorm
Näi se ny vaa o.....
http://parafact.multiply.com/

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Mielen voima

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 28 Touko 2008, 23:16

Tunhhu kirjoitti:No tuo vois tietty olla mahdollista, ottaen huomioon että suurin osa meistä ihmisistä käyttää n. 30% aivokapasiteetistaan (muistaakseni jotenkin noin :D ) .. että jos sitä osais käyttää kaiken sen kapasiteetin niin vois varmaan rakentaa taloja koskematta työkaluihin ;)

Tuo on vanha uskomus mikä on jämähtänyt ihmisten päähän, ihmiset miettiessään aktivoi siihen alaan erikoistuneen osan ja sen perusteella joskus 60-luvulla se arvio tehtiin...
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Stinttunen
Alieni
Viestit: 122
Liittynyt: 02 Heinä 2008, 21:03
Paikkakunta: Ranua
Viesti:

Re: Mielen voima

ViestiKirjoittaja Stinttunen » 04 Heinä 2008, 18:48

Ite ainaki uskon tohon mielenvoimaan, mut sitä pitää varmaan harjotella. Et jos nyt tässä funtsin et tippuis sakset lattialle, nii ei onnistus:D JOtenki kans tuntuu et se vois riippua ihan ihmisestä miten sil onnistuu tämmöset jutskat.
Elämässä ei ole voittajia, on vain selviytyjiä.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron