järppilän kartano taivassalo

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Demoni
Valaistunut
Viestit: 31
Liittynyt: 07 Elo 2010, 13:52
Paikkakunta: eura,finland
Viesti:

järppilän kartano taivassalo

ViestiKirjoittaja Demoni » 24 Elo 2010, 19:46

Olin tyttäreni kanssa viime viikonloppuna la ja su välisenä yönä haamukeikalla.Eikä oltu turhaan liikettä oli aika paljonkin,itse valkea rouva näyttäytyi kahdesti.Linnanraunioilla ja kartanon rapuilla ottaessaan vieraita vastaan ,kartanolla oli jotkut juhlat kun väkeä tuli ratsain ja rattailla ajaen.meillä oli käytössä kaksi yökuvaus videokameraa diginauhuri ja yökuvauskamera.Materiaalia saatiin ja kunhan tässä ehditään laitamme sivuile materiaalia. :ghost2:
LOL

Avatar
carcass
Peikko
Viestit: 211
Liittynyt: 14 Kesä 2009, 22:57
Paikkakunta: Pohjola
Viesti:

Re: järppilän kartano taivassalo

ViestiKirjoittaja carcass » 24 Elo 2010, 20:21

Demoni kirjoitti:Olin tyttäreni kanssa viime viikonloppuna la ja su välisenä yönä haamukeikalla.Eikä oltu turhaan liikettä oli aika paljonkin,itse valkea rouva näyttäytyi kahdesti.Linnanraunioilla ja kartanon rapuilla ottaessaan vieraita vastaan ,kartanolla oli jotkut juhlat kun väkeä tuli ratsain ja rattailla ajaen.meillä oli käytössä kaksi yökuvaus videokameraa diginauhuri ja yökuvauskamera.Materiaalia saatiin ja kunhan tässä ehditään laitamme sivuile materiaalia. :ghost2:

Suhtaudun moiseen sensaatioon hivenen epäilevästi, mutta mikäli konkreettista aineistoa on noinkin runsaasti saatu taltioitua, kuin viestisi antaa ymmärtää, olisin enemmän kuin kiinnostunut näkemään materiaalinne yön tutkimuksista.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: järppilän kartano taivassalo

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 24 Elo 2010, 20:40

carcass kirjoitti:
Demoni kirjoitti:Olin tyttäreni kanssa viime viikonloppuna la ja su välisenä yönä haamukeikalla.Eikä oltu turhaan liikettä oli aika paljonkin,itse valkea rouva näyttäytyi kahdesti.Linnanraunioilla ja kartanon rapuilla ottaessaan vieraita vastaan ,kartanolla oli jotkut juhlat kun väkeä tuli ratsain ja rattailla ajaen.meillä oli käytössä kaksi yökuvaus videokameraa diginauhuri ja yökuvauskamera.Materiaalia saatiin ja kunhan tässä ehditään laitamme sivuile materiaalia. :ghost2:

Suhtaudun moiseen sensaatioon hivenen epäilevästi, mutta mikäli konkreettista aineistoa on noinkin runsaasti saatu taltioitua, kuin viestisi antaa ymmärtää, olisin enemmän kuin kiinnostunut näkemään materiaalinne yön tutkimuksista.


Jos tosiaan noin aktiivinen kohde on, niin ihme jos ei jotain ole tallennetulle materiaalille jäänyt.
Minullekkin kelpaa vallan mainiosti kaikki todistusaineisto tarkasteltavaksi jos sellaista löytyy. :)
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Demoni
Valaistunut
Viestit: 31
Liittynyt: 07 Elo 2010, 13:52
Paikkakunta: eura,finland
Viesti:

Re: järppilän kartano taivassalo

ViestiKirjoittaja Demoni » 25 Elo 2010, 16:07

tapanani ei ole valehdella, mutta ei tarvitse uskoa.Materiaalia toki on ja sitä laitetaan sivulle viikonloppuna tyttäreni hoitaa asian.:D :D :)
LOL

Avatar
Demoni
Valaistunut
Viestit: 31
Liittynyt: 07 Elo 2010, 13:52
Paikkakunta: eura,finland
Viesti:

Re: järppilän kartano taivassalo

ViestiKirjoittaja Demoni » 25 Elo 2010, 17:09

carcass kirjoitti:
Demoni kirjoitti:Olin tyttäreni kanssa viime viikonloppuna la ja su välisenä yönä haamukeikalla.Eikä oltu turhaan liikettä oli aika paljonkin,itse valkea rouva näyttäytyi kahdesti.Linnanraunioilla ja kartanon rapuilla ottaessaan vieraita vastaan ,kartanolla oli jotkut juhlat kun väkeä tuli ratsain ja rattailla ajaen.meillä oli käytössä kaksi yökuvaus videokameraa diginauhuri ja yökuvauskamera.Materiaalia saatiin ja kunhan tässä ehditään laitamme sivuile materiaalia. :ghost2:

Suhtaudun moiseen sensaatioon hivenen epäilevästi, mutta mikäli konkreettista aineistoa on noinkin runsaasti saatu taltioitua, kuin viestisi antaa ymmärtää, olisin enemmän kuin kiinnostunut näkemään materiaalinne yön tutkimuksista.

kiitos mielipiteestäsi, en kuitenkaan lähetä aineistoa kenellekään yksityisesti vaan laitetaan sivulle sitten kuten olen jo kirjoittanut.Hyvää syksyn jatkoa
LOL

Avatar
carcass
Peikko
Viestit: 211
Liittynyt: 14 Kesä 2009, 22:57
Paikkakunta: Pohjola
Viesti:

Re: järppilän kartano taivassalo

ViestiKirjoittaja carcass » 25 Elo 2010, 18:47

Demoni kirjoitti:kiitos mielipiteestäsi, en kuitenkaan lähetä aineistoa kenellekään yksityisesti vaan laitetaan sivulle sitten kuten olen jo kirjoittanut.Hyvää syksyn jatkoa

Kiitokset,
Pitää käydä silmäilemässä sivustoanne materiaalin tiimoilta, kunhan ne sinne ilmestyvät

Avatar
Hea-Ateist
Kummitus
Viestit: 79
Liittynyt: 27 Heinä 2010, 02:05
Viesti:

Re: järppilän kartano taivassalo

ViestiKirjoittaja Hea-Ateist » 26 Elo 2010, 16:31

Materiaalia saatiin ja kunhan tässä ehditään laitamme sivuile materiaalia.

Tänne sivuille?
Thou shalt not underestimate the power of the bright side.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: järppilän kartano taivassalo

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 26 Elo 2010, 20:13

Hea-Ateist kirjoitti:
Materiaalia saatiin ja kunhan tässä ehditään laitamme sivuile materiaalia.

Tänne sivuille?

Epäilen.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
carcass
Peikko
Viestit: 211
Liittynyt: 14 Kesä 2009, 22:57
Paikkakunta: Pohjola
Viesti:

Re: järppilän kartano taivassalo

ViestiKirjoittaja carcass » 27 Elo 2010, 00:04

Hea-Ateist kirjoitti:
Materiaalia saatiin ja kunhan tässä ehditään laitamme sivuile materiaalia.

Tänne sivuille?

Demoni tarkoittanee sivustoa, josta maininta ketjussa: viewtopic.php?f=21&t=965


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa