portinetsija197 kirjoitti:Näen itse "luonnonhenkiä" (tai jotain sellaista mikä sopii kirjallisuuskuvauksiin luonnonhengistä) jos olen sopivassa mielentilassa ja keskityn riittävästi.
portinetsija197 kirjoitti:Kun olen rauhallisessa mielentilassa, tarkennetaan vähän.
Teresia_ kirjoitti:Ensinnäkin: Ihanaa joulua kaikille!
Todella mielenkiintoista, portinetsija197! Osasitko ihan intuitiivisesti reagoida sanomalla "lopeta" vai oletko jollain tapaa enemmän harjoittanut tällaisia asioita?
Muuten, aina kun jostain syystä ajattelen nimimerkkiäsi, niin se taipuu ajatuksissani aivan väkisin muotoon portinvartija, josta taas pääsenkin siihen, että minäkin tässä viikko kaksi sitten näin vaalean hahmon, kotini sisäpuolella erään oven vieressä. Ko. hahmolla oli noin 150 cm pituutta, oli vahvatekoisen oloinen ja kysyin mielessäni "millä asialla olet". Sain vastaukseksi: "Olen portinvartija". Ovi on takaovi ja huoneessa, jossa nukun. Takaovesta pääsee kuistille/ terassille, jossa käy aika ajoin ihmeellisiä tuulipyörteitä, siis todella kovia. Muualla voi olla tyyntä, tuulla hiukan tai todella paljon, nuo pyörteet eivät tunnu olevan mitenkään ympäröivään ilmanalaan sidoksissa. Ja nämä "tuulipyörteet" pitävät melkoista metakkaa siinä terassilla ilmaantuessaan.
Ensimmäinen havainto minulla tuli tuollaisesta mekkaloivasta pyörteestä ko. terassilla muutama vuosi sitten, kun syvennyin jotenkin erikoisen intensiivisesti erään surmatun naisen tarinaan. En silti tiedä ovatko nämä myöhemmät pyörteet hän, silloiset olivat, sillä meillä oli jonkinlaista ajatustenvaihtoa. Pääsimme yhteisymmärrykseen ja pyörteet loppuivat. Kunnes niitä on nyt taas ilmaantunut.
Minulla on eräs kirja luonnonhengistä, mutta en ole vielä lukenut sitä. Odotan oikeaa hetkeä. Ihan jänskättää päästä lukemaan.
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa