Koalani kirjoitti:Mut mulla ei ole siihen linkkiä, se on kuva mun tietokoneessa...
Koalani kirjoitti:Joku sivusto, johon mä voisin tehdä sen?
Aqua vitae kirjoitti:Onko varma, että kyseessä ei ole alitajuinen peliriippuvuus?
http://en.wikipedia.org/wiki/File:LuxorLight.jpg
En haluisi käydä ärsyttävän kuuloiseksi, mutta jos yhteneväisyyksiä etsitään, niin etsitään sitten kanssa kunnolla. Luxor on Egypti-teemainen paikka, joten RA-kin varmasti löytyy ^^
(Ymmärtänet kuitenkin, että en ole tosissani, vaan lähinnä havainnollistan tilanteen yleensä vaiettua mahdollisuuksien määrää. Yksi erittäin todennäköinen mahdollisuus on, että olet skillful troll.)
Rakensin edellisten karttojen pohjalta likiarvon, nuiden päällekäinmenosta.
WM_ kirjoitti:Kanavointeja on aina mielenkiintoista lueskella/kuunnella!
Itselläni ei ole harmaintakaan kokemusta aiiheesta, ellei lasketa uni-viestejä, jotka nekin ovat jääneet vähälle
Tässä parit linkit:
Yhden laki ja tähtiportti 2012
Uusi Maa -foorumit - kanavoinnit
Itseäni kiinnostaa tosiaan eniten erilaiset kasvua edistävät opetukset, ulottuvuudet sekä vuosi 2012, joka näin suoraansanoen pelottaa minua, sillä jos luen ja mietin sitä liikaa, alan haluta sitä liikaa, enkä minä halua pettyä sen osalta, jos mtn ei tapahdukaan. Joten yritän käsittää sen ajankohdan vain oman kasvun huipentumana tai jtnMutta toivon salaisesti pimeinä tunteina, että jotain mullistavaa ja odotuksia ylittävää tapahtuisi
Teresia_ kirjoitti:4) Osaatteko todella toimia ja säilyttää mielen ja tunteiden rauhan sekä harkintakyvyn jos jotain menee pieleen?
5) Sama koskee ruumiistairtautumisia, kykenettekö säilyttämään harkintakykynne?
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa