Aqua vitae kirjoitti:Haiskahtaa erittäin vahvasti trollille, mutta olen valmis ottamaan tuon pienen riskin.
En nyt aluksi vastaa kaikkiin kysymyksiin, mutta heitän "vapaan radikaalin".
Zrud kirjoitti:Yugata.... mitä hyötyä on ihmeistä (jos kuvitellaan että Jumala olisi olemassa vaikkakin ei ole) Niin mitä hyötyä noista mitaansanomattomista vähäpätöisistä pakk9opullalla väänetyistä "ihmeistä" on kun ihmiskunta tekee itsemurhaa ?
Yugata kirjoitti:Mutta sitten se Jumalaan ja Jeesukseen uskominen... Se tuo turvaa. Tämän pienen elämäni aikana olen kokenut senverran masentavia kolhuja, että turvaudun mieluummin uskoon, ja muille hyvänä olemiseen, kuin että olisin katkera, kostonhaluinen ja vetäisin päihteitä.
Jaarno kirjoitti:Näinpäs. Näille haluaisin kuulla selityksen. Miksi Jumala tekisi tälläistä. Koetellakseen? Mutta miksi ihmeessä? Mitäs hän on väärin tehnyt? Muistaakseni tämä lapsi ei elänyt kuin muutaman päivän. Ja kärsi kokoajan.
Yugata kirjoitti:Jaarno kirjoitti:Näinpäs. Näille haluaisin kuulla selityksen. Miksi Jumala tekisi tälläistä. Koetellakseen? Mutta miksi ihmeessä? Mitäs hän on väärin tehnyt? Muistaakseni tämä lapsi ei elänyt kuin muutaman päivän. Ja kärsi kokoajan.
Koska kun Jumala tekee ihmisestä fyysisesti sairaan, hän haluaa kyseisen ihmisen luoskeen Taivasten Valtakuntaan, pois tästä pahasta maailmasta. Toisinsanoen, täältä pois pääsy on helpotus.
En tiedä. Kai Jumala ajattelee, että jos ihmisestä tulee fyysisesti rajoittunut, hän alkaa uskoa. Ja pian lähestyvä kulema korjaakin sitten tämän sielun talteen hyvään paikkaan.
Tämä on vain minun olettamukseni.
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa