Judith Kusel

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Andromeda
Ylläpitäjä
Viesti:

Re: Judith Kusel

ViestiKirjoittaja Andromeda » 14 Marras 2024, 22:55

PUHDISTUSPROSESSI VOIMISTUU

Kirjoittanut Judith Kusel (www.judithkusel.com)

14.11.2024

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Puhdistusprosessi voimistuu, ja sen myötä myös vanhojen tapojen hajoaminen. Tämä tehdään niin hiljaa, etteivät useimmat ihmiset edes tiedä, mitä todellisuudessa tapahtuu.

Galaksienvälinen laivue ja niiden erikoisyksiköt puhdistavat kiireisenä saasteita vesistä, ilmasta ja maasta. Ne työskentelevät myös niiden hyvin monien energiakeskusten täyden aktivoinnin kanssa, joista emme vielä tiedä ja jotka voimistavat energioita, joita vapautuu nyt Suurista keskusauringoista ja Keskusauringoista aurinkojen tuolla puolen, sekä tietyistä muista kosmisista keskuksista, joita emme edes vielä tunne.

Monia universaaleja rotuja, jotka eivät ole koskaan ennen osallistuneet, saapuu nyt ja on saapunut.

Siis älä ylläty, jos asioita alkaa tapahtua, sillä nyt uuden noustessa ja uuden kultaisen ajan ankkuroituessa, enemmän ja enemmän paljastuu siitä, mitä on ollut koko ajan, mutta mistä meidät pitivät tietämättömänä ne, jotka eivät halunneet meidän näkevän, mitä oikeasti tapahtuu.

Oli upea Elizabeth Klarerin kirja Beyond the Light Barrier, joka julkaistiin 1970-luvulla Etelä-Afrikassa. Hän oli meteorologi, ja 1950-luvulla hän tallensi vierailunsa venuslaisessa laivueessa. Hän edisti jo silloin ajatusta paremmasta maailmasta ja uskoa kosmiseen tietoisuuteen, joka nousisi tänä aikana.

Hän työskenteli myös Kuninkaallisten ilmavoimien ja Etelä-Afrikan ilmavoimien kanssa tähän liittyen. Kirjassaan hän kuvasi hyvin yksityiskohtaisesti, miltä alukset näyttivät, sisältä ja ulkoa, ja matkojaan Venukseen ja sen yli. Hän tapasi näiden kanssa Natal Drakensbergin alueella, jossa zulut tiesivät kaiken näistä aluksista ja kutsuivat niitä Abulungun ja sen ”lentävien lintujen” vierailuiksi.

Hän ei ollut suinkaan ainoa kontakti 1950-luvulla. Oli Adamskin ja Orthonin ja muiden kirjoja, ja ne ovat helposti saatavilla kirjaston hyllyiltä.

Olen hyvin tietoinen, että monet maan ihmiset matkustavat jo ulkoavaruudessa, ja on myös avaruushotelli, jossa voit olla jonkin aikaa. Ja on ollut pitkän aikaa yhteistoimintaa muiden olentojen kanssa muista tähtijärjestelmistä.

Ja aiemmin alkuperäiskansa tiesi aina tämän, ja se on tallennettu myös heidän myytteihinsä ja kansaperinteeseensä. Heitä on tosiaan ollut täällä kaiken aikaa, ja tämän maaplaneetan kanssaluojia alussa.

Elementaaleja tästä ja muista universumeista on saapunut ja ne syövät ilman, veden ja maan saasteita, kun niillä on kyky tehdä se.

Tämän lisäksi luontoäiti saa valtavaa tukea Plejadien ja muiden biologisilta tiimeiltä, ja nämä auttavat niiden lajien ylösnousemusprosessia, jotka haluavat ylösnousta uuteen Maahan, ja monet ovat jo tehneet sen. Tähän sisältyy lajit meressä ja maan päällä, maan sisällä ja ilmassa.

Uusia lajeja esitellään, ja meistä tulee tietoinen niistä vasta, kun olemme ylösnousseet täysin uuteen Maahan, kuten myös niistä joiden luulimme kuolleen sukupuuttoon.

Maan päällä tapahtuu todella uskomaton jumalaisen suunnitelman toteutuminen.

Siis emme vain me valitse ylösnousta (monet eivät halua), vaan myös muu elämä ja muut elämänmuodot.

Olemme kaikessa raiteilla, eikä ole takaisinpaluuta.

Mitä aikaa onkaan elää maaplaneetalla!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viesti:

ViestiKirjoittaja Andromeda » 17 Marras 2024, 17:36

AIKA MUISTAA TOTUUS MEISTÄ

15.11.2024

Kuva, joka sisältää kohteen piha-, taivas, Vuoristo, massiivi

Kuvaus luotu automaattisesti

Reunion Mountain, Judithin albumi

Muista, että valtavan muutoksen aikoina – kuten nyt – jolloin kaiken muoto muuttuu, ei ole takaisinpaluuta.

Voit yrittää roikkua vanhassa henkesi edestä, pelosta päästää irti näennäisen tutusta/tunnetusta – vain oivaltaaksesi, että sekin romahtaa.

Olen kiitollinen, että kasvoin perheessä, jossa isä toisti aina, että silloin kun asiat käyvät hankaliksi, teemme suunnitelman. Pääsemme jotenkin läpi tästä, ja hän löysi aina innovatiivisia ratkaisuja, ja tosiaankin pääsimme aina läpi. Käytännön mies joka osasi korjata mitä tahansa, ja osasi kuitenkin myös istua urkujen ääreen kirkossa ja luoda hyvin taivaallisia ääniä isoilla käsillään ja vielä isommilla jaloillaan.

Isältäni opin, ettei mikään ole mahdotonta. Aina voisi tehdä toisen suunnitelman, avata toisen oven, ja aikoina jolloin asiat tulevat hankaliksi, täytyi vain jatkaa eteenpäin, askel kerrallaan, kunnes löysi tuon avoimen oven tai apua tuli odottamattomasta paikasta.

Tehdessäni energiatyötä minua on usein pyydetty menemään kummallisiin paikkoihin, joissa en tiennyt, miten etenisin. Yksi näistä oli Reunion-vuorilla – täytyi kiivetä pyramidivuorelle, ja vuoren huipulla oli tuskin tilaa liikkua. Yksinkin väärä askel lähettäisi vuorenrinnettä alas kuiluun. Kuitenkin sinne minua pyydettiin avaamaan portaali.

Pahentamaan asioita vielä lisää, oli sunnuntai, ja kaikki paikalliset olivat päättäneet kiivetä vuorelle ja tehdä sinne sunnuntain huviretkensä, ja turistit myös. Siis, miten ihmeessä pystyisin tekemään tuon työn? No, pyysin kosimisilta auttajiltani apua ja sanoin: ”Jos haluatte minun tekevän tämän työn, teidän täytyy auttaa minua tässä.”

Seuraavana hetkenä juuri siinä kohtaa, joka minulle oli näytetty paikaksi työn tekemiselle, kaikki hiljeni. Ihmiset hävisivät yhtäkkiä. Minulla oli koko vuorenhuippu itselleni, ja pystyin etenemään. Kukaan ei voinut nähdä tai häiritä minua tai mitenkään estää, mitä tapahtui. Pystyin tekemään työn ja aktivoimaan muut pyramidit täydessä hiljaisuudessa.

Heti kun olin saanut työn tehtyä, ihmisiä alkoi taas kulkea jonossa ohitseni.

Tämä ei ole ainoa tapaus. Jaan tämän pelkästään (voit lukea siitä enemmän Afrikka-kirjastani), koska se mikä näyttää mahdottomalta, on mahdollista. Niin kuin tein työtä moniulotteisissa energiakentissä tuona päivänä, voimme kaikki tehdä sen, kun siirryimme uuteen Maahan, ja meidän tarvitsee tehdä niin.

Uudet aurinkovalokehomme ovat nyt ”tiiviitä”, ja lopulta pystymme muutamaan muotoa, teleportoimaan, kaksoispaikantumaan, levitoimaan ja paljon enemmän, koska kaikki ei ole yhtä tiheää, hidasta ja matalaa värähtelyä.

Muistamme, miten käytetään ääniteknologiota, jotka ovat korkealle kehittyneitä, ja pystymme tekemään asioita, jotka nyt näyttävät mahdottomilta.

Emme voi tehdä tätä, silloin kun roikumme vanhassa. Meidät kirkastetaan, ja niin kaikki muukin.

Yksinkertaisesti rakastan tätä. Sillä se merkitsee, että viimeinkin astumme täysin sanoin kuvaamattomaan sielutietoomme, kykyihin ja taitoihin, jotka ovat olleet käyttämättä pitkään. On aika muistaa totuus, kuka olemme, ja elää se rakkaudella.

Rakkaus on kosminen avain.

Se avaa kaikki mahdollisuudet ja kaikki kyvyt, ja kaiken mitä emme edes tienneet olevan tai voivan olla.

Mitä muuta voimme pyytää?

Tämä on ihmeiden hetki.

Oletko valmis?

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viesti:

ViestiKirjoittaja Andromeda » 21 Marras 2024, 14:09

ANNA AIKAA VAIN OLLA

20.11.2024

Minua pyydettiin vain lepäämään viime viikonloppuna ja pääasiassa sallimaan kehoni levätä, kun siirrymme suurempien muutosten aikaan, eivätkä nämä ole vain fyysisiä, vaan avaamassa myös korkeammat lähetinkanavamme vielä lisää.

Kävin syvällisen keskustelun lääkärini ja ystäväni kanssa, joka on opiskellut ja soveltanut kaikkia lääketieteellisiä perinteitä eikä vain länsimaista, ja on hyvin valaistunut sielu.

Hän on myös qigongin mestari, ja hän kertoi, että korkeampi kurkkuchakra on nyt avautunut, korkeamman sydämen kera. Tämä sallii meidän nyt, ensimmäistä kertaa tuhansiin maavuosiin, yhdistää taas sydämen, kurkun ja kolmannen silmän (plus alta majorin) ylempiin chakroihin, paljon suuremmassa määrin.

Se tuo sieluilmaisun etualalle ja kyvyn puhua, elää ja olla täysin sielumme voimassa ja ilmaista itseämme tästä voiman tilasta.

Kerroin hänelle, miten marraskuussa 2019 seisoin Suuren pyramidin Kuninkaan kammiossa ja tiesin, että yläpuolellani oli kaksi kammiota lisää. Sitten näin, että muinaisaikoina korkeat vihittävät seisoivat Kuninkaan kammion kiinteältä näyttävän seinän edessä ja heidän tietoisuutensa avasi piilo-oven ja he voivat sitten päästä korkeampiin kammioihin.

Tämä ei ollut ensimmäinen kerta, kun tämä näky annettiin minulle. Sama oli Delfoissa, mutta ei siinä, missä turistipaikka on nyt, vaan salaisessa paikassa, jonka sieluni tunnisti.

Meiltä häviää tiheyttä ja saamme tietoisuutta.

Todellinen tietoisuus avaa kaikki mahdollisuudet ja kaikki kykymme, myös ne jotka ovat olleet käyttämättä hyvin pitkään.

Korkeammat oppaani kertoivat minulle torstaiyönä, että vanha DNA on mitätön ja uusi DNA on nyt aktivoitu täysin.

Tämä merkitsee, että kaikki vanha esi-isiltä peritty ohjelmointi, kaikki mitä on ollut aiemmin ja ohjelmoitu vanhaan DNA:han, mitätöityy nyt.

Se merkitsee, että nyt astumme ihmisen uuteen juurirotuun, uusien lasten kanssa, emmekä ole vain, mitä uskoimme koskaan ennen olleemme.

Lue se uudestaan!

Kyllä, on niitä, jotka valitsevat sivuuttaa kaiken tämän, koska heistä tulee hämmentyneempiä ja hämmentyneempiä ja he takertuvat vanhaan henkensä edestä. Se on ok.

Kuitenkin te jotka valitsette nyt oikeasti nousta uuteen, kuunnelkaa fyysistä ja kaikkia kehojanne ja kenttiänne, ja kuunnelkaa sisäistä opastustanne, ja antakaa aikaa pelkästään olla ja levätä. Menkää luontoon. Pyrkikää vain olemaan ja tulemaan (joksikin).

Tämä on paljon suurempaa kuin mikään, mitä olemme koskaan ennen kokeneet, ja meidän täytyy nyt sallia tämän prosessin tapahtua, saamatta itseämme solmuun siitä, mitä näyttää edelleen tapahtuvan vanhassa maassa, tai olevan tapahtumatta.

Päästä irti.

Tule joustavaksi ja taipuisaksi ja kasva tietoisuudessa, ja rakasta päivittäin, ja myös öisin.

”Minä tiedän, kuka minä olen totuudessa.

Tiedän, mitä minä olen totuudessa.

Tiedän, miten palvelen totuudessa.

Minä olen mitä olen.

Rakastettu minä olen, minä olen, minä olen.

Minä olen mitä olen.”

-----------

Andromeda
Ylläpitäjä
Viesti:

ViestiKirjoittaja Andromeda » 24 Marras 2024, 12:54

MEITÄ TYÖNNETÄÄN NYT

22.11.2024

Silloin kun luodaan tyhjiö, universumi täyttää sen välittömästi.

Tällä hetkellä, kun nämä valtavat muutokset voimistuvat seuraavina viikkoina, kuukausina ja vuosina, huomaat, että kun jätät taaksesi vanhan (emme voi ottaa mitään vanhan Maan painolastia mukaamme uuteen), sinua työnnetään löytämään uusia polkuja, uusia tapoja elää, ja kyllä, työnnetään ulos mukavuusalueiltasi ja etsimään uutta elämänvoimailmaisua kaikessa ja kaikin tavoin.

Olen käynyt intensiivisiä muutoksia läpi vuodesta 2004 saakka ja valtavia vuodesta 2008 saakka, ja joka kerta kun ajattelen, että hallitsen jonkin, tai olen mukavasti, minut työnnetään pois siitä ja pyydetään etsimään aina vain korkeampia laajentumistapoja ja korkeampia rakkauspalvelutapoja.

Täytyy myöntää, että pidän mukavuusalueistani, mutta sitten rakastan myös tutkimista ja olen seikkailunhaluinen ja valmis tutkimaan uusien asioiden ”taivaita”, pohtimaan, kokemaan ja selvittämään.

Suurimmat visioni ovat aina tulleet, silloin kun minut on työnnetty kaikkien näennäisten rajojen yli ja sitten tuntemattomille ja kartoittamattomille alueille, ja minun täytyy seurata omaa intuitiivista tietämistäni ja sisäistä opastustani prikulleen, vaikkei minulla ole aavistustakaan, mihin kaikki tämä johtaa minua.

Se on opettanut minulle yhden asian: silloin kun jätämme vanhan taakse, voi usein tuntua siltä, kuin astuisimme tilaan, jossa kukaan muu ei voi johtaa meitä tai näyttää meille tietä. Tämä on täydellistä, sillä se merkitsee, että nyt meidät pakotetaan kääntymään sisäänpäin ja pois vanhan Maan jatkuvasta ulkopuolisesta melusta ja yhdistymään syvemmin oman sielumme kanssa.

Minulle ovat usein kertoneet ne kolme ylösnoussutta mestaria, jotka on nimetty sielulleni, että heillä on helppoa, mutta ei ole kovin helppoa hyvin rajoittavassa fyysisessä kehossa, johon tulee kipunsa ja särkynsä ja jolle täytyy joskus vain antaa lepoa ja hellää, rakastavaa hoitoa. Tämän lisäksi on tunne-, mentaali-, henki- ja kaikki 12 kehoa.

Mutta sitten he näyttävät minulle suuremman kuvan ja apua tulee kaikkialta, tarvitsematta edes pyytää, ja sitten pelkästään antaudun ja päästän irti ohjaksista ja sallin käyttää itseäni jumalaisena instrumenttina. Ja hassu asia on, että kun päästän irti ja minusta tulee nestemäinen ja virtaava, ihmeitä tapahtuu.

Jaan tämän kanssasi, koska heräsin tänä aamuna tietäen, että meidät työnnetään nyt yli kaiken, mihin olemme koskaan uskoneet pysyvämme ja mikä on yli ymmärryksemme.

Tässä kohtaa meidän tarvitsee mennä vain syvemmälle sisään, sydäntilaamme ja sallia aina sisäisen opastaa meitä, enemmän kuin ulkoisen.

Se merkitsee pyrkimistä tuohon hiljaisuuteen, sisäiseen tasapainoon ja harmoniaan, pannen sitten merkille sen, mitä tulee esiin näyissämme, opastuksessamme ja syvässä sisäisessä tietämisessämme.

Merkitsen aina kaiken päiväkirjaani, ja silloin kun minulle näytetään visioita tai kuvia tulevasta itsestäni, luonnostelen sen, jos en osaa kuvata sitä. Tämä on kestänyt aikaa, sillä näistä päiväkirjamerkinnöistä tuli kirjojani ja kirjat auttavat nyt sieluaja ympäri maailmaa laajentamaan tietoisuuttaan.

Olemme kaikki täällä auttamassa toisiamme, sillä olemme kaikki tässä yhdessä ja tiesimme tämän, ennen kuin synnyimme ja ilmoittauduimme, koska tiesimme, että tämä tapahtuisi. Lisäksi tämä on kosminen tapaus, jota ei ole koskaan ennen ollut.

On etuoikeus olla täällä tänä aikana.

Sillä tosiaankin, kun muutos voimistuu, sielumestaruutemme kasvaa siinä määrin, ettemme tunnista itseämme enää kahden vuoden päästä, puhumattakaan kymmenestä.

-----------

Andromeda
Ylläpitäjä
Viesti:

ViestiKirjoittaja Andromeda » 26 Marras 2024, 13:11

YHTEENSOVITTAMINEN*

25.11.2024

*Suom. huom. sana merkitsee myös yhdistämistä, lujittamista ja vahvistamista

Viesti jonka sain hyvin selkeästi tänä aamuna, on olla pyrkimättä eteenpäin, ja sallia aikaa sovittaa yhteen, kun energiat toimivat nyt hyvin syvillä tasoilla, joita emme edes tiedosta.

Kaikki muuttaa muotoa, ja niin paljon kuin tunnemmekin sen, suurin osa on näkymätöntä paljaalle silmälle.

On niitä, jotka yrittävät kiihkeästi ja hätääntyneesti pitää kiinni vanhasta ja sitten huomaavat, että mitä enemmän he yrittävät pitää kiinni, sitä enemmän se hajoaa.

Tämä pätee kaikkiin elämänalueisiin.

Yhteensovittaminen merkitsee nyt menemistä syvemmälle sisään. Pitäen puhelin- ja sosiaalisen median paastoa ja etsien tuon syvän sisäisen tilan, jossa sielusi voi tutkia äärettömiä mahdollisuuksia, joita nyt avautuu.

Pyytäen kristallinkirkasta selkeyttä, syvää sisäistä näkökykyä siitä, miten voit täyttää sielumissiosi ja tarkoituksesi 10 seuraavana vuotena suuremman rakkauden, innostuksen ja ilon kera. Vain hiljaisuudessa voimme todella nähdä, kuulla ja tietää.

Kyllä, tuntuu hyvin haavoittuvaiselta toisinaan.

Meistä tulee herkistynyt ja vältämme ruuhkaisia alueita ja etsimme lohtua luonnosta. Se kaikki on osa muodonmuutos/kirkastusprosessia.

Lisäksi, kun korkeampi sydänchakra ja korkeampi kurkkuchakra synkronoituvat enemmän kolmannen silmän ja kruunuchakran kanssa, jotka sulautuvat yhdeksi, kaikki horroksessa olleet kykymme aktivoituvat jälleen, ja voi olla hämmentävää toisiaan, kun sopeudumme hyödyntämään niitä.

Olemme nyt niiden sielumme sisäisten avaruuksien/tilojen tutkimusmatkailijoita, joihin emme voineet päästä aiemmin, ja tämä voimaannuttaa meitä syvällisillä tavoilla, kasvaaksemme 5D- ja 7D-itseemme ja laajentuaksemme eksponentiaalisesti korkeammille tietoisuustasoille.

Millaista aikaa onkaan olla elossa!

-----------

Andromeda
Ylläpitäjä
Viesti:

ViestiKirjoittaja Andromeda » 29 Marras 2024, 12:08

JAKAUTUMINEN

28.11.2024

Olen tuntenut viime keskiviikosta saakka erittäin voimakkaasti, miten menemme syvemmälle korkeampiin aikajanoihin ja samaan aikaan ne, jotka valitsevat jäädä vanhalle aikajanalle, vajoavat alemmas. Tämä saa aikaan alati levenevän kuilun, mikä johtaa täydelliseen jakautumiseen edessä olevina aikoina.

Tällä hetkellä voimme vielä nähdä toisemme, mutta usein he eivät voi enää kuulla sinua, koska välillämme näyttää olevan paksu lasieste.

Näin on, koska vanhan maailman ulottuvuus tulee kiihkeämmäksi ja juoksee enemmän ja enemmän kulutuksen perässä, ja kaikki muukin tulee kiihkeämmäksi. Samaan aikaan ne jotka ovat siirtyneet eteenpäin ja joilla on sisästä levollisuutta, sisäistä rauhaa ja laajentunut sydän, etsivät jumaluutta kaikesta ja kaikista.

Kun välitin lordi Melchizedekiä (jonka läsnäolo tuntuu nyt todella voimakkaasti ja joka on ylösnoussut mestarini) ilman etukäteistietoa keskustelussa erään ystävän kanssa, joka on sota-alueella, viesti oli hyvin selkeä ja kovaääninen.

Korkein polku on rakkauden polku, eikä ole muuta polkua. Tulkaa rakkaudeksi, joka parantaa maailman, eläkää se, olkaa ja olkaa sanojenne mittaisia.

Kun rakkaus on täysin läsnä, sisäinen rauha on täysin läsnä.

Seitsemännen ulottuvuuden solar plexus -chakra sisältää, täysin aktivoituna, jumalaista rauhaa, jumalaista voimaa ja jumalaista viisautta. Ei ole mitään sattumaa, että mutu-tunteemme liitetään samaiseen chakraan (suom. huom. sananmukaisesti ”mahatunne”).

Siksi kaikki nuo epävarmuudet, itse tehdyt draamat, väärät uskomusjärjestelmät ja psyykkiset tikarit, joita ajatukset lähettivät muiden ihmisten solar plexukseen ja jotka toimivat kuin psyykkinen pumppu vanhassa 3D:ssä, ovat nyt paljastuneet.

Se kaikki on osa puhdistusprosessia, jotta lopultakin oivallamme, että luomme oman todellisuutemme, ja tällä hetkellä on hyvin tärkeää olla tästä täysin tietoinen.

Solar plexus on yhteydessä sydämeen, ja kun korkeampi sydän on myös täysin aktivoitu, se merkitsee alempien ”huoneiden” puhdistamista suurimmassa määrin.

Sitten kun energiakenttämme ovat kristallinkirkkaita, meistä tulee kristallinkirkas. Meillä ei ole enää mitään kätkettävää, olemme aito ja väärentämätön. Muut ”lukevat” sen rakkauden, jota säteilemme, kun meistä tule harmittomia kaikille eläville olennoille. Siitä tulee elämisen tapa. Elämme ykseyden ja yhtenäisyyden.

Kuitenkin kaikki ykseys ja yhtenäisyys sekä rakkaus, rauha ja harmonia, alkaa sisältä.

Siellä tapahtuu tuo kriittinen muutos ja aikajanat jakautuvat aina vain kauemmas erilleen.

Se tuo mieleeni hautavajoaman, joka lohkaisee osan Afrikan päämantereesta ja muodostaa kovalla tohinalla omaa mannertaan. Sama tapahtuu ihmiskunnalla tällä hetkellä.

Se on kaikki rakkautta, sillä jumalainen rakkaus on antanut jokaiselle sielulle vaihtoehdon – ylösnousta tai olla ylösnousematta.

Jokaisen sielun oma valinta määrittää tuon lopputuloksen.

Yhtäkään sielua ei koskaan menetetä – ja omana aikanaan nekin pääsevät perille, mikä saattaa kuitenkin vaatia monta muuta olemassaoloa.

Jumalainen rakkaus ei koskaan lopu.

-----------

Andromeda
Ylläpitäjä
Viesti:

ViestiKirjoittaja Andromeda » 02 Joulu 2024, 22:51

SUURI PIRSTOUTUMINEN

2.12.2024

Olemme astuneet suuren pirstoutumisen hetkeen, jossa kaikki näyttää sirpaloituvan ja hajoavan, ja kaikki mitä tiesimme koskaan todeksi, katoaa ja hajoaa sormiemme välistä, myös vanha itse.

Ajattele kaleidoskooppia. Katsot linssiin ja näet pyhän geometrian kuvion, joka muodostuu pikkuruisista, värillisistä lasinpaloista.

Kuitenkin kun käännät linssiä, nuo palat pirstoutuvat, kuvio häviää näennäiseksi kaaokseksi, kunnes muodostuu vielä upeampi ja voimallisempi pyhän geometrian muoto.

Tätä tapahtuu nyt.

Kuluneiden kahden vuorokauden aikana olemme siirtyneet paljon korkeamman ulottuvuuden taajuuskaistalle, joka aiheuttaa tuon pirstoutumisen.

Tämä on ollut niin voimallista, että minun on ollut pakko levätä, ja kosmiset tiimit ovat työstäneet energiakenttiäni. Virityin ääniin, joita en ollut koskaan ennen kuullut – hyvin korkeita ääniä/sointuja ja enkelimäisiä. Syvällisiä. Eivät tästä maailmasta.

Minulle näytettiin serafit laulamassa uudessa luomakunnassa/luomisessa.

Tämä voimistuu, ja fyysinen keho ja kaikki 12 kehoa tarvitsevat lepoa.

Lisäksi tämä tuntuu toisinaan siltä, kuin pirstoutuisit, sirpaloituisit, samalla kun ne osat, joita on jäljellä vanhasta ”sinusta”, tulevat pintaan purettavaksi.

Katso kuitenkin, miten ääni- ja valotaajuudet tuovat nyt korkeampaa parannusta, korkeampaa kosmista värähtelyä ja pitkään horroksessa olleiden kykyjen suurempaa heräämistä sielussasi.

Lisäksi koet toisinaan, millaista on olla useammassa paikassa yhtä aikaa. Pystyt kokemaan moniulotteisuutta suuremmassa määrin, kun tulet tietoiseksi kosmisesta ”sinusta”.

Tämä muodostaa suuremman ”sinun” – uuden aurinkovalokehon täysi herääminen ja 12 uuden DNA-säikeen täysi aktivoituminen.

Uuden ihmisen uudet ja paljon korkeamman tietoisuuden pyhät kuviot muodostuvat nyt sisälläsi, kun ne tulevat esiin tuosta pirstoutumisesta.

Riemuitse!

”Teen kaikesta uutta!”

-----------

Palaa sivulle “Parapsykologia”