AV-M1-A6 kirjoitti:Itse tiedustelisin "olennolta" ensimmäiseksi syytä yölliselle vierailulle ja toiseksi miten hän (?) pystyy liikkumaan, niin oudolla tavalla.
Aurelia kirjoitti:Yksi hyvä ja helppo tapa tietää onko unessa vai hereillä on yksinkertaisesti kokeilla laittaa valot päälle. Kertaakaan en ole unessa saanut lamppua syttymään tai katkaisimesta on tapahtunut jotain ihan kummallista.
Regendos kirjoitti:Aurelia kirjoitti:Yksi hyvä ja helppo tapa tietää onko unessa vai hereillä on yksinkertaisesti kokeilla laittaa valot päälle. Kertaakaan en ole unessa saanut lamppua syttymään tai katkaisimesta on tapahtunut jotain ihan kummallista.
Hah, itse olen kyllä unessa saanut valot päälle. Olin saanut lucid -aiheisia ohjeita ystävältäni ja pääsin kuin pääsinkin lucidiin. Yritin laittaa valot päälle, mutta mitään ei tapahtunut. Sitten muistin ystäväni ohjeet ja kysyin itseltäni: "Mitähän tapahtuu, jos painan katkaisiasta?" Sitten sain valot syttymään.
JeiBei kirjoitti:Aurelia kirjoitti:Regendos kirjoitti:Aurelia kirjoitti:Yksi hyvä ja helppo tapa tietää onko unessa vai hereillä on yksinkertaisesti kokeilla laittaa valot päälle. Kertaakaan en ole unessa saanut lamppua syttymään tai katkaisimesta on tapahtunut jotain ihan kummallista.
Hah, itse olen kyllä unessa saanut valot päälle. Olin saanut lucid -aiheisia ohjeita ystävältäni ja pääsin kuin pääsinkin lucidiin. Yritin laittaa valot päälle, mutta mitään ei tapahtunut. Sitten muistin ystäväni ohjeet ja kysyin itseltäni: "Mitähän tapahtuu, jos painan katkaisiasta?" Sitten sain valot syttymään.
No kukin tietty tavallaan. Mulle tuo on ollut hyvä keino tarkistaa olenko hereillä. Hereillä ollessa saan valot päälle ja olo normalisoituu, mutta unessa joko valot eivät syty tai katkaisijasta painamalla joudunkin johonkin ihan toiseen paikkaan tai tapahtuu jotain muuta kummallista. Mutta kaiketi joku tuollainen arkinen asia voisi olla ainakin joillekin hyvä tarkistuskeino?
Unessa kaikki tuntuu niin todelliselta. Harvoin sitä unen aikana tajuukaan kuinka outoa se todella on:D
Dezil kirjoitti:Joo tän voi lukita nyt koska en oo nähny sitä kummitusta pitkäään aikaan, onneksi. Ehkä joskus vilahtanu jossain mutta veikkaan että oon vaan vainoharhainen tässä talossa.
akba kirjoitti:JeiBei kirjoitti:Aurelia kirjoitti:Regendos kirjoitti:Aurelia kirjoitti:Yksi hyvä ja helppo tapa tietää onko unessa vai hereillä on yksinkertaisesti kokeilla laittaa valot päälle. Kertaakaan en ole unessa saanut lamppua syttymään tai katkaisimesta on tapahtunut jotain ihan kummallista.
No kukin tietty tavallaan. Mulle tuo on ollut hyvä keino tarkistaa olenko hereillä. Hereillä ollessa saan valot päälle ja olo normalisoituu, mutta unessa joko valot eivät syty tai katkaisijasta painamalla joudunkin johonkin ihan toiseen paikkaan tai tapahtuu jotain muuta kummallista. Mutta kaiketi joku tuollainen arkinen asia voisi olla ainakin joillekin hyvä tarkistuskeino?
Unessa kaikki tuntuu niin todelliselta. Harvoin sitä unen aikana tajuukaan kuinka outoa se todella on:D
Tuo on kyllä monesti totta. Itsekin olen nähnyt monta ihan todentuntuista unta.
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa