Gitarre kirjoitti:hmmm aika jännä juttu mutta mulle tuli ihan vaan mieleen että ettet vaan ollu niin unen pöpperössä että kuvittelit koko jutuntai sitten vaan siinä talossa on asunut joskus joku tyyppi jolla on ollut monta kissaa jotka kusee sisälle ja naapuri on valittanut siitä ja on nyt alkanut valittamaan sulle
Gitarre kirjoitti:hmmm aika jännä juttu mutta mulle tuli ihan vaan mieleen että ettet vaan ollu niin unen pöpperössä että kuvittelit koko jutuntai sitten vaan siinä talossa on asunut joskus joku tyyppi jolla on ollut monta kissaa jotka kusee sisälle ja naapuri on valittanut siitä ja on nyt alkanut valittamaan sulle
4li3nb0y kirjoitti:Gitarre kirjoitti:hmmm aika jännä juttu mutta mulle tuli ihan vaan mieleen että ettet vaan ollu niin unen pöpperössä että kuvittelit koko jutuntai sitten vaan siinä talossa on asunut joskus joku tyyppi jolla on ollut monta kissaa jotka kusee sisälle ja naapuri on valittanut siitä ja on nyt alkanut valittamaan sulle
Miten tämä liittyy minun juttuuni?!
Arctica kirjoitti:vai että kummituste ootte kaikki varmasti mua vanhempia, ja te uskotte johonki kummituksiin ja mä en. eikös se ole niin että nuoremmat yleensä uskoo kummituksiin
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa