Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Ali G- » 20 Syys 2008, 18:45

Regina kirjoitti:Joskus kyllä kieltämättä tuntuu, että toimeen haukku näkee jotain mitä mä en.
Kerranki se katteli mun sängyltä suoraan meen eteiseen häntä koipien välissä ja murisi .
Lopulta se rauhottu kyllä, mutta jäi mietityttää se..


Sinun koirasi vai?? Mä en kyl usko että jokanen eläin näkee henki-olentoja...
Itse asiassa kummituksiin ja tällaisiin suhtaudun toiseksi skeptisimmin!
Mutta kaikki ei ole keksittyä, ei missään nimessä
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Regina
Valaistunut
Viestit: 31
Liittynyt: 20 Syys 2008, 17:04

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Regina » 20 Syys 2008, 19:03

Ali G- kirjoitti:Sinun koirasi vai?? Mä en kyl usko että jokanen eläin näkee henki-olentoja...
Itse asiassa kummituksiin ja tällaisiin suhtaudun toiseksi skeptisimmin!
Mutta kaikki ei ole keksittyä, ei missään nimessä


En mä väitäkkään, että se olis nähny jonku Hilja henki-olennon siellä, mutta sen käytös jäi mietityttään kun se eteinen oli tyhjä, pelkkää pimeyttä. Kyllä ne jotkut voi nähdä, tosin sitä mä en voi todistaa näkikö meen ötökkä sitä, tai ylipäätään näkeekö mikään eläin?
The Truth Is Out There.

Ava; Rebecca Lupin (FinFanFun.Fi)

J. Doe
Valaistunut
Viestit: 49
Liittynyt: 15 Syys 2008, 03:01

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja J. Doe » 29 Syys 2008, 02:40

Mun mielestä eläimet ja lapset on avoimempia, niin voi herkemmin nähdä kaikkee. Eläin ja aivan pienet lapset ei kyseenalaista samallatavalla näkemäänsä. Koulutuskin varmaan supistaa tätäpuolta ihmisestä, ihmisestä muokataan massaa. Uskonnot on varmaan osa syyllinen kans. Uskonnossakin uskotaan siihen miten opetetaan tai opit jostain kirjoituksesta, eläimillä ja ihan pienillä lapsilla ei oo tätäkään ongelmaa... :alien3:

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 29 Syys 2008, 15:41

Eikös se ole niin että aivoihin tulee enemmän informaatiota silmistä, kuin ne pystyvät käsittelemään, eli näemme vain pienen osan siitä "oikeasta" maailmasta.

Avatar
Zipuli
Poltergeist
Viestit: 340
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:34

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Zipuli » 29 Syys 2008, 15:48

Koirat ovat sellaisia eläimiä, että saattaavat pelätä mitä vaan valonheijastusta. Kyllä nuo meidänkin koirat saattavat paeta mitä tyhmempiä, joskus turhiakin asioita.
Mutta pitää ottaa huomioon, että koirilla on useat aistit monta kertaa paremmat kuin meillä ihmisillä, ja ne voivat aistia "henkiolennot" paremmin.

Löysinpä kerran takapihalta
Halinallen mättään alta
Hämmästyin ja tuntui pahalta
Halinalle näytti lahnalta

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Wespa » 29 Syys 2008, 17:36

Tonza133 kirjoitti:Eikös se ole niin että aivoihin tulee enemmän informaatiota silmistä, kuin ne pystyvät käsittelemään, eli näemme vain pienen osan siitä "oikeasta" maailmasta.

Kyllä ja ei pelkästään silmistä, vaan myös kuuloaisti, tuntoaisti ym. ovat paljon herkempiä, mutta aivot suodattavat suurimman osan informaatiosta pois, jotta meidän olisi helpompi elää ja keskittyä yhteen asiaan...
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Dala » 29 Syys 2008, 18:34

En nyt jaksanut koko ketua lukea, mutta ainakin itse luotan kissojeni ja koirani aisteihin näissä asioissa. Jos itselläni mielikuvitus hyrrää ja tekisi vain mieli möllöttää silmät lautasen kokoisina peiton alta pimeää huonetta, niin vilkaisen vain eläimiä ja jos ne nukkuvat kaikessa rauhassa niin ei minullakaan mitään hätää ole. Varsinkin koirani reagoi herkästi vähän kaikkeen, eli huomaisi varmati myös mahdolliset kummitukset tms. Tai mistäpä minä tiedän, onko niitä meillä, sillä jos ovat hyväntahtoisia ja eläimetkin sen huomaavat eivätkä koe tarvetta ilmoittaa olijasta.

Kerran oli kyllä vähän pelottava tilanne, aiheutti hienoista sydämentykytystä pikkutunneilla kun olin juuri nähnyt painajaista, jossa paha henkiolento lymysi sänkyni alla ja yritti hanakasti saada minut murtumaan kaikenlaiseilla häiriintyneillä viesteillä. Heräsin peloissani ja ajattelin heti, että onkohan sängyn alla jotain.. Koira oli vieressäni, vaikka yleenä nukkuu sängyn alla. Yritin sitä sitten vähän töniä, jotta menisi "omalle paikalleen", vaikka saakin nukkua sängyssäni. Koira ei millään tahtonut mennä alas, oli kuin se olisi aristellut lattialle menoa. Yleensä koira hyppää omasta tahdostaan pois sängystä jos vaikka liikuttelen jalkojani liikaa tms. En sitten raaskinut sitä sinne pakottaakaan. Mutta vähän aikaa meni ennen kuin sain taas unen päästä kiinni! Ja en tosiaan kurkannut sängyn alle. :oops:
Uskoa se on epäuskokin

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 01 Loka 2008, 09:42

eilen tuli kakkoselta (vai ykköseltä) dokumentti siitä nuoresta naisesta jolla on näkijän kyky... Tämä nainen sano, että lapset voi todellakin herkästi nähdä esim. omia suojelusenkeleitä tai henkioppaita, koska eivät vielä tiedä "mikä on totta ja mikä ei".. siis aikuiset eivät näitä yleensä näe koska eivät "usko mokomiin".. sanoi myös, että mielikuvitus on yleensä se portti jolla näitä pääsee näkemään.. harmittaa kun nykymaailma on tehnyt tietyt asiat niin vaikeiksi uskoa.. minä uskon mutta en näe :D ..
I believe..

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 01 Loka 2008, 17:34

Pienet lapset eivät näe mitään ylimääräistä. Se ei ole mikään syy, että ne ovat vielä lapsia, joilla ei ole estoja yms...

Omituisia sattumia ja kummallisia tilanteita selittäviä teorioita on tuhansia, mutta tämä on kyllä yksi heikoimpia, täytyy myöntää...

Nämä ovatkin päässeet pitemmälle vain sen takia, että he eivät pysty kertomaan mitä näkivät.
Pienet lapset voivat saada harhanäkyjä siinä missä aikuisetkin, mutta pienen lapsen näkemä kummitushan on varmemmin kummitus vain sen takia, koska lapsilla ei ole tämän maailmankaikkeuden estoja, eikö?

Sietäisitte hävetä...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 01 Loka 2008, 18:11

Aqua vitae kirjoitti:Pienet lapset eivät näe mitään ylimääräistä. Se ei ole mikään syy, että ne ovat vielä lapsia, joilla ei ole estoja yms...

Omituisia sattumia ja kummallisia tilanteita selittäviä teorioita on tuhansia, mutta tämä on kyllä yksi heikoimpia, täytyy myöntää...

Nämä ovatkin päässeet pitemmälle vain sen takia, että he eivät pysty kertomaan mitä näkivät.
Pienet lapset voivat saada harhanäkyjä siinä missä aikuisetkin, mutta pienen lapsen näkemä kummitushan on varmemmin kummitus vain sen takia, koska lapsilla ei ole tämän maailmankaikkeuden estoja, eikö?

Sietäisitte hävetä...

No lapsista nyt en tiedä, mutta uskon, että koirat , kissat ja yms. näkevät henkiolentoja helpommin.

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Dala » 01 Loka 2008, 18:18

Kyllähän lapset tosiaan ovat monesti avoimempia ja estottomampia näkemään ja kuulemaan kaikkea mitä aikuiset eivät välttämättä huomaa. Lapsille ne ovat luonnollisia asioita, kuten kaikki muukin ympäristössään, kuten vaikka lintu tai ohikulkija kadulla.

Omalla veljelläni oli lapsena "portit auki" toiselle puolelle ja hän näki ja tiesi ennalta kaikenlaista ja juttelikin joidenkin henkien kanssa. Mutta, kuten melkein jokaiselle lapselle usein käy, veljenikin lopetti kertomisen siinä 8-9 vuotiaana ja ironista kyllä, hän on valmistumassa fyysikoksi tällä hetkellä.. :roll:
Uskoa se on epäuskokin

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 01 Loka 2008, 18:29

Juuri tätä minä tarkoitan.

Millä perusteilla lapset ovat estottomia toiselle maailmalle ym.
Veljelläsi oli portit auki? No täytyyhän sen sitten olla totta. Olihan sentään veljelläsi portit auki, eikö? Minkä alan fyysikoksi veljesi valmistuu?

Minäkin olen vakavasti ajatellut matemaatikon tai fyysikon alaa *drool*...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 01 Loka 2008, 18:30

Aqua vitae kirjoitti:Juuri tätä minä tarkoitan.

Millä perusteilla lapset ovat estottomia toiselle maailmalle ym.
Veljelläsi oli portit auki? No täytyyhän sen sitten olla totta. Olihan sentään veljelläsi portit auki, eikö? Minkä alan fyysikoksi veljesi valmistuu?

Minäkin olen vakavasti ajatellut matemaatikon tai fyysikon alaa *drool*...

Mutta miten selität sen, että hän tiesi asioita etukäteen?
Ainiin, nehän ovat aina vain sattumia...

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Dala » 01 Loka 2008, 18:33

No mutta, sanoinko minä että uskon asiaan vain koska veljeni näki mitä näki? Kirjoitin veljestäni lähinnä sivuhuomautuksena, että minulla on myös perheen sisältä tapahtumia jotka tukevat asiaa, johon uskon jo valmiiksi.
Uskoa se on epäuskokin

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 01 Loka 2008, 18:41

Oj! Naulan kantaan!
No, ei.
Ensiksi täytyy tietää mitä tarkkaan ottaen hän on tiennyt etukäteen, kuinka paljon siinä on tulkinnan varaa, mikä on sattuman mahdollisuus niistä kaikista ym.

Tähän nääs perustuu tiede *wink*
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja tuputhy » 01 Loka 2008, 23:12

Hohhoijaa...todista sinä se, ettei kukaan voi syntyä uudestaan.
Jos joku kertoo minulle kokemuksestaan, ihan omastaan, (siis ihan kasvokkain esim) en suinkaan ala heti tekemään kokemusta tyhjäksi vetoamalla johonkin, ettei sitä ole tieteellisesti todistettu. Jos taas minä itse koen jotain merkillistä ja kerron siitä jollekin, en kerro sitä siksi, että haluaisin arviota siitä onko se tieteellisesti mahdollista, vaan siksi, että minusta on kiva kuulla toisten kokemuksia ja siksi luulen, että toistenkin on kiva lukea omiani.
Siinä saattaa tulla jollekin "ahaa"-elämys: että noinhan mullekin on käynyt! Jos haluaisin tieteellisen arvion, ottaisin varmaan yhteyttä johonkin tieteelliseen tutkimuslaitokseen, enkä johonkin wannabe-tieteilijään. Niin, että tälleen.. Luulisin, että suurin osa tämän blogin käyttäjistä on samaa mieltä! Jos ei ole, niin kai sit ilmoittaa!
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 01 Loka 2008, 23:26

tuputhy kirjoitti:Hohhoijaa...todista sinä se, ettei kukaan voi syntyä uudestaan.

Antaa wikipedian puhua puolestani...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Russellin_teekannu
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 01 Loka 2008, 23:40

Wannabe-tieteilijään... kiitos vain.

Minä yksinkertaisesti haluan asioihin kaavan, selvyyttä, järkeä, rationaalisuutta.
Minun mielestäni se vain yksinkertaisesti kuluttaa liikaa ja turhaan tärkeitä resursseja, jos kuluttaa aikansa, rahansa ym. tällaiseen kuvitteluun.
Kerrankin, sain päästettyä tukahdutetun skeptisyyden sisältäni ja heti tulee feedbackiä.
Jos edes kerran, saisi jonkun ajattelemaan haaveilemisen sijasta. Jos edes kerran.
Paranormaali -sana on paradoksi, sillä mikään ei voi mennä yli luonnon. Ei mikään. Jos se on olemassa, se on luonnollista.
Jos se menee yli luonnon, sitä ei ole olemassa.
Jos, jos, ja jos. Jossitteluja, aina vain lisää jossitteluja ja what if -mietteitä.
Kyllä, salaliittoteoriat ovat kaikki totta ja ihminen ei ole kertaakaan käynyt avaruudessa.
Kyllä, on olemassa kaiken maailman henkioppaita ym. hengellisiä ilmiöitä.
Kyllä, on elämää kuoleman jälkeen.
Kyllä, saamme yhteyden kuolleisiin jonkin pelilaudan kautta.
Kyllä, mitkään luonnonlait eivät enään pidä paikkaansa.
Kyllä, tieteet ovat aina olleet väärässä, ja lastensatujen tontut hyppelevät valloittamassa Argentiinaa.
Kyllä, sekosin aivan täydellisesti ja nyt turhauttaa oiken kunnolla.
Kyllä, ufot ovat käyneet planeetallamme ja raapustaneet jotakin meidän peltoihimme, paljon sivistyneemmän kommunikoinnin sijasta.
Kyllä, tuo oli sarkasmia.
Kyllä, tiedän kyllä, että kohta pitäisi lopettaa tämä.
EI, EN USKO MIHINKÄÄN TUOHON! Ja minusta on kerta kaikkiaan ihmeellistä toki, että jollain on ollut kokemuksia ja muuta hauskaa, mutta en silti vain usko! Kaikki on keksittyä, kaikki on väärin! EI kaikki ole niin monimutkaista. Kaikki menee kaavan mukaan.
JA olen hyvinhyvinhyvin pahoillani, jos syvästi loukkaan jotakuta joka on abduktoitu ym. mutta vihdoinkin, kerrankin, pääsen sanomaan mitä OIKEASTI ajattelen, ilman mitään formaalisia tieteellisiä perusteluja ja faktoja. Tämä on mielipiteeni, ei perusteluni!!!!!
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja tuputhy » 01 Loka 2008, 23:46

Jaa, se olikin sinun mielipiteesi..jokaisellahan meistä saa ja pitää olla mielipide. Jotenkin vaan joskus tuntuu siltä, että toisten kokemukset tahdotaan tehdä tyhjäksi tällä tieteeseen vetoamisella.. Taidankin olla itse se, joka on jotain ymmärtänyt väärin. Sorry!
Niin, ja lapset kyllä ovat estottomia "toiselle maailmalle", sillä he eivät osaa erottaa "todellista" ja "mielikuvitusta" toisistaan.
Ja vielä: Olet oikeassa siinä, ettei ole olemassa mitään paranormaalia, sillä kaikki, mitä meille tapahtuu, on luonnollista. Sana: "paranormaali" on vaan heitä varten, ketkä eivät oikein ymmärrä sitä!
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 02 Loka 2008, 15:25

tuputhy kirjoitti:Jaa, se olikin sinun mielipiteesi..jokaisellahan meistä saa ja pitää olla mielipide. Jotenkin vaan joskus tuntuu siltä, että toisten kokemukset tahdotaan tehdä tyhjäksi tällä tieteeseen vetoamisella.. Taidankin olla itse se, joka on jotain ymmärtänyt väärin. Sorry!
Niin, ja lapset kyllä ovat estottomia "toiselle maailmalle", sillä he eivät osaa erottaa "todellista" ja "mielikuvitusta" toisistaan.
Ja vielä: Olet oikeassa siinä, ettei ole olemassa mitään paranormaalia, sillä kaikki, mitä meille tapahtuu, on luonnollista. Sana: "paranormaali" on vaan heitä varten, ketkä eivät oikein ymmärrä sitä!

Naulan kantaan. Mielipidekysymyksiähän nämä ovat. Ja olen yrittänyt suunnilleen tuon saman jutun paranormaalistakin selittää.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron