joni kirjoitti:Itse olen alkanut pari kuukautta sitten harjoittelemaan telekinesiaa, ja voin todeta, että se ei ole pelkkää huuhaata, toki ken uskoo mitä haluaa. Oon jo saanut pyöritettyä ''Psi hyrrää'' pari kierrosta siihen suuntaan mihin oon halunnut. Oon myös Mielenvoima foorumilla josta löytyy paljon juttua kaikesta tällasiesta, ja paljon hyviä tutoriaaleja eri kinesioihin.
OSITutkimusseura kirjoitti:joni kirjoitti:Itse olen alkanut pari kuukautta sitten harjoittelemaan telekinesiaa, ja voin todeta, että se ei ole pelkkää huuhaata, toki ken uskoo mitä haluaa. Oon jo saanut pyöritettyä ''Psi hyrrää'' pari kierrosta siihen suuntaan mihin oon halunnut. Oon myös Mielenvoima foorumilla josta löytyy paljon juttua kaikesta tällasiesta, ja paljon hyviä tutoriaaleja eri kinesioihin.
Tuo nyt kuulostaa samalta kuin lähtisi esimerkiksi Jeet Kune Dota harrastamaan pariksi kuukaudeksi ja sitten vaatisi päästä ottelemaan Dan Inosantoa vastaan ja kun turpiin tulisi, niin väittäisi, että JKD on pelkkää huuhaata.
En nyt sano sitä, että itse uskoisin Psi-Gammaan tai Psi-Kappaan, mutta tokkopa mitään henkistä "valaistumista" saavutetaan parissa kuukaudessa.
Ei ne luostareiden munkit turhaan vuosikymmeniä mietiskele valastumisiaan jos kaikki tuollainen olisi helppoa, edes teoriassa.
Ainahan voi toki puolustella asiaa sanomalla, että PSI voimia voi käyttää harjoittelun jälkeen vain tietyt ihmiset joilla on siihen synnynnäinen lahjakkuus, mutta mikäs onkaan parempi keino antaa hämäriä ja ympäripyöreitä mahdollisuuksia mahdottomiin asioihin. Vähän niinkuin Jeesuksen toinen tuleminen: "Hän tulee kun on valmis".
Jaarno kirjoitti:Monella tavallahan sen voi saada pyörimään. Aqua taisikin esitellä kattotuuletin systeemin jossakin videossaan?
Ja eikä kiitos mitään perus selityksiä, kuten ''joo, hengitys sitä pyörittää'' ''huoneessa vain tuulee ja se pyörittää sitä''.
joni kirjoitti:Edit: Onhan se monta kertaa tehty lasikuvun alla, mutta ainahan siihen on tietenkin löytynyt jokin ''järkevä'' selitys.
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa