Onnettomuus

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Meri-Pori
Maahinen

Onnettomuus

ViestiKirjoittaja Meri-Pori » 25 Huhti 2018, 15:23

Sattui meikäläiselle tässä useampi vuosi taaksepäin pikkuinen onnettomuus. Olin katolla rullaamassa aluskatetta ja nitojalla tietenkin ensin kiinni ennen rimoja, niin jostain syystä, tuntui kun ois tönäisty alas katolta lähdin tippumaan pää alaspäin maahan. Korkeutta oli 6 metriä josta tipuin ja sain pääni suojattua käsillä etten lyöny päätä, mutta alastulo ei ollut pehmeä lainkaan. Olin just siihen kohtaan johon tipuin, kipannut ylimääräset muuraus laastit. En menettänyt tajuani tiputtuani, vaan kun nostin päätäni, näin kirkkaan hahmon joka mulle sanoi alitajuntaan että älä jää makaamaan siihen. Lähdin ryömimään "enkeliä" kohden joka oli kivijalan aukon kohdalla. Siitä sitten ryömin sisälle kotiin, en pystynyt kävelemää missään nimessä, ihme että olin tajuissani. Kirkas hahmo " enkeli " näytti minulle suunnan kämppään sisälle silloin. En soittanut ambulanssia vaikka ois pitänyt, soitin muijalle joka oli käyttämässä tyttöä ratsastamassa. Se tuli kerrankin aika nopeesti kotiin. Vei mut sairaalaan ja suoraan teholle jossa olin kolme päivää. Lääkäri oli vihanen kun en soittanut ambulanssia heti paikalle, mulla oli perna revennyt, maksa murtunut ja vasemmalta puolen kaikki kylkiluut poikki. No siellä tuli oltua jonkun päivän, mutta tässä kokemuksessa tämä kirkas hahmo, joka näytti enkeliltä on jäänyt mietityttämään, että onko meillä oikeesti suojelusenkeli? Vai oliko se tuo "enkeli" joka minut tuuppasi alas katolta ja tuli huonolla omallatunnolla sitten vielä ohjaamaan turvaan, koska näki etten kuollut? Noh, en mee tän jälkeen katolle ilman valjaita jotka olis ollut sillonkin, mutta auton takapenkillä. Niitä oon paljonkin käyttänyt mastossa kiipeillessä mutten matalalla katolla tietenkään. Jonkun kerran olen unessa nähnyt jälkeenpäin samaisen kirkkaan hahmon, mutten voi sanoa miltä se näyttää? Ihme homma. Onko tuuria että ollaan elossa vai ohjaileeko meitä joku oikeasti tai suojelee?
“I’m not saying it’s aliens … but it’s aliens.”

Andromeda
Ylläpitäjä
Viesti:

Re: Onnettomuus

ViestiKirjoittaja Andromeda » 25 Huhti 2018, 19:20

Suojelusenkeli tuskin sinua haluaisi katolta tiputtaa vai mitä? Eikö hän myös auttaisi vaikeassa tilanteessa. Voivat antaa energiaa ettei mene taju. Mulla on pari kokemusta enkeleistä kun on tuntunut että ihan kaikki kaatuu päälle. Silloin kotona ollessa on pudotettu valkoinen höyhen katonrajasta ja olen katsonut sen leijailevaa putoamista lattialle ja fiilis on ollut mitä parhain vaan voi olla.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 26 Huhti 2018, 09:25

Varmasti on monta mieltä jopa täällä lukijoissa siitä onko nuo alitajunnan tuotoksia vai jotain ylempää tietoutta, energiaa tai jopa suojelusenkeleitä.
Yksi enkelikokemus löytyy 4 vuotiaana, olin noin 40 asteen kuumeessa vakavasti sairaana ja nukuin pimeässä huoneessa, muistaakseeni oli syyspimeät, heräsin siihen että huone valaistui, käänsin katseen jalkapäähän mistä valo tuli ja sängyn päässä oli ihmisen hahmo joka säteili valoa, mitään kasvoja ei erottanut eikä ollut siipiä. Pikkuhiljaa tuo valoisa olento katosi olemattomiin, mutta tällä oli ihmeellinen parantava vaikutus, paranin täysin jo sinä iltana aivan terveeksi. Myöhemmin en ole enkeliä nähnyt, mutta ihmepalastumia on seurannut senkin jälkeen.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viesti:

ViestiKirjoittaja Andromeda » 26 Huhti 2018, 13:28

Nimenomaan katsotaanko asiaa mieli, henki vai ylipersoonaenergioista käsin.

Palaa sivulle “Parapsykologia”