Kuinka nukkua silloin, kun pelottaa?

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
varjotyttö
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 17 Syys 2015, 12:05

Kuinka nukkua silloin, kun pelottaa?

ViestiKirjoittaja varjotyttö » 14 Syys 2016, 10:55

Mulle kävi syksyllä 2014 sellainen juttu, että en ole sen jälkeen enää nukkunut laadukasta unta, koska pelottaa niin paljon. Kerron lyhyesti, että mitä siis tapahtui:

Eli loppusyksyllä 2014, kun asuin eksäni kanssa entisessä asunnossamme, tapahtui ihan kauhea juttu. Oli varmaan joku marraskuinen ilta, ja veljeni linkitti mulle mesessä tositarinan yhdestä naisesta, joka kuoli taannoin Los Angelesissä mystisissä olosuhteissa. Luin sen koko tekstin läpi ja katsoin siihen kuuluvan videon, ja se oli muista ihan saakelin pelottava (toki myös viihdyttävä). Mut jotenkin siitä jäi aika karmiva olo, johon ei tehonnut edes Disney-piirrettyjen katseleminen ennen nukkumaanmenoa.

Heräsin jossain vaiheessa aamuyöllä (veikkaan et suunnilleen neljältä, koska ulkona oli täysin hiljaista, eikä kuulunut liikenteen ääniä ollenkaan). Mulla oli tosi vahva tunne siitä, että jotain kauheaa on tapahtumassa. Makasin vuoteessa hiljaa ja odotin, kunnes viimenään se mun aavistus kävi toteen. Mun oikealta puolelta sängyn vierestä alkoi kuulua sellaista ääntä, kuin joku ois penkonut siinä olevaa jätesäkkiä, joka oli täynnä vuodevaatteita ja muita lumppuja. Siis ihan selkeetä kahinaa, joka kesti pidemmän aikaa. Kokeilin kädellä mun vasenta puolta, ja silloinen avomieheni nukkui siinä yhä. Samassa se kahina hiljeni, ja pari sekuntia sen jälkeen alkoi kuulua tasaista lujaa hengityksen ääntä, niin kuin joku ois painanut suunsa ihan kiinni mun korvaan, ja hengittänyt siihen. Tunsin sen ilmavirran mun kasvoilla, sekä sen, miten mun hiukset liikkui niiden henkäysten tahdissa. Samassa ex alkoi valittaa ja nytkähdellä, ja puhui unissaan, että paha olento uhkaa sen olemassaoloa ym. vastaavaa. Menin niin hirveeseen paniikkiin, etten edes hengittänyt hetkeen. Odotin vähän aikaa, ja sitten kierähdin ympäri ja tartuin exään kiinni tyyliin kynsin ja hampain, ja tärisin kauhuissani. Kun lopulta sain nukahdettua vähäksi aikaa, näin painajaisen, jossa joku rikollinen tyyppi (vaikutti sarjamurhaajalta) lahtaa jengiä jossain hylätyssä rakennuksessa.

Ton tapahtuman jälkeen en ole enää kyennyt nukkumaan normaalisti, vaan unenlaatu on tippunut lähes olemattomiin, ja herään pienimpäänkin risahdukseen tai rasahdukseen. Öisin pimeän aikaan täytyy olla yövalo päällä, ja jotain musiikkia, yle-dokkari tms. pyörimässä. Heräilen joka yö siis n. 20 min välein (aina kun herään, painan tietsikasta repeat-nappia, että dokkari lähtee uudelleen pyörimään eikä tarvi olla hiljaisuudessa), eikä arki oikein meinaa sujua. Nukkuminen helpottuu hiukan keväällä ja kesällä, mutta syksyllä noin loka-marraskuussa on lähes mahdotonta nukkua, ja unettomuus kestää aina suunnilleen huhtikuuhun saakka.

Miten saisin nukuttua yöunet? Tulee oltua koulustakin poissa aika huimia määriä, kun en kykene nukkumaan. Mikä auttaisi tähän pelkoon? Kellään omia kokemuksia tai jotain vinkkejä?

kuukorppi333
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 06 Marras 2016, 19:16

Re: Kuinka nukkua silloin, kun pelottaa?

ViestiKirjoittaja kuukorppi333 » 06 Marras 2016, 19:50

olet voinut tietyllä tavalla aistia exäsi unihalvauksen the nightmare dokkarissa erään miehen kaveri aisti vahvasti hänen unihalvauksensa.. enkä ollenkaan pidä sitä mahdottomana itelle on käynyt paljon noita fyysisiä juttuja kun olen kuolemaa ennustanut.. mutta telepatia ja sen muodostuminen kahden ihmisen välille ei ole kyllä pois-suljettua kokemusta siitäkin. ehkä voisit aluksi hakea ihan lääkkeellistä apua ja ehkä myöskin selvittää onko suvussa muita tietyille asioille herkkiä ihmisiä (telepatia ennustaminen tms). ne kun sattuu kulkemaan suvussa mutta monet ei puhu kun pelkäävät hullun leimaa.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa