Serafi kirjoitti:Zrud kirjoitti:Valitettavasti pahoja henkiä ei ole olemassa. Ainakaan terveille ihmisille.
Yleensä jaksa edes kommentoida näihin sun inhottaviin kommentteihin mutta nyt on ihan pakko. Voisit nyt lakata väittämästä että kukaan joka uskoo yhtään mihinkään olisi jollain tavoin mieleltään sairas. Jaksa tuota samaa tuubaa lukea joka ketjussa joka välissä. Alkaa ottaa nimittäin kupoliin, tosin ihan turhaan, mutta ottaapa nyt kuitenkin. ARRRGGGH!
Eikö Wespa saa sua kuriin vai mistä nyt riepoo kun mellastat foorumilla kokoajan ärsyttämässä tiettyjä ihmisiä? Huomaa että yleistät kokoajan jolloin oikeastaan sanot, että kaikki jotka foorumilla uskovat henkiin tai ihan mihinkään muuhun, ovat mielisairaita/hulluja tai miksi nyt sillä kertaa keksit sanoakkaan. Lopeta nyt hetkeksi, jos ärsyttää noin paljon niin mene omiesi umpiskeptikkojen joukkoon, jotka eivät näe mitään edessään vaikka sillä hakattaisiin heitä päähän.

En minä umpisekptikko ole. Vaan en jaksa ihQ pihQ perseillä minkään paskan fantasian takia jolle ei ole eikä tule yhtään helvetin ainoaa todistetta koko universumin aikana. Tähän kuuluu jumalat enkelit demonit ynnä muut IHMISEN luomat fiktiiviset asiat. Jos koet elämäsi oikeasti niin helvetin turhaksi että haaskaat aikaasi uskomalla satuihin.
Niin miksi helvetissä vaivaudut elämään ollenkaan? Kato onko uskosi totta ja päätä päiväsi. Sillä se selviää.
Ja kyllä kaikki ihmiset jotka pitävät satuja totena on minun silmissäni hulluja.
Deal with it.
Ja sadut eivät ole olemassa sillä nojalla että niitä ei voi todistaa vääriksikään. Koska milläs v*tulla sen todistat ?
Joten tuon nojalla voin väittää olevani universumin luoja ja The GOD ! Ette voi todistaa vääräksikään joten minkäs teette ?
Pidätte mua hulluna jos oikeasti alkaisin teille tuota uskottelemaan. Tämän takia te v*tun foliohatut ynnä muut uskikset / henkiin uskojat olette mun silmissä hulluja.
Itse en voi kieltää jonkin suuremman tahon olemassa oloa. Mutta ei sitä voi todeksikaan sanoa uskoi siihen sitten kuinka paljon vain. Koska uskominen ei ole tietämistä. Uskominen on olettamista että asia näin on, vaikka todisteet puhuisi vastaan. Usko tekee ihmisestä sokean ja yleensä vielä helvetin paljon tyhmemmän kuin mitä yleensä ne ovat.
Ignorance is bliss vai miten se meni. Peitä silmäsi ja korvasi ympäröivälle paskalle ja tylsälle elämälle, ja ala uskottelemaan päiväsi piristämiseksi että juuh nyt menenki metsästämään haamuja tai manaan pois pahoja henkiä.
Se että te ette voi suvaita sitä että joku puhuu 100% oikeasta elämästä ilman tekaistuja fantasioita täällä foorumilla.
Ei tee teistä yhtään sen parempia kuin me jotka puhuvat teidän "uskoja" vastaan.
Jos ette halua kuulla koskaan missään muodossa mitään poikkileikkaavaa teidän fantasia diipa daapaanne joita ei ole tukemassa yhtään ainoata todistetta tahi faktaa. Niin suosittelen muutamaan luolaan tai sitte sinne mielisairaalaan.
Siellä saa vertaista seuraa. Samoja aivottomia satuja neki siellä kertoo.
Avohoitoa voin suositella tällä foorumilla aika monelle ( mutta en itkemisen / banaanien takia osoita että ketkä ).