Kanavointi

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja Koalani » 07 Marras 2011, 01:32

Mut mulla ei ole siihen linkkiä, se on kuva mun tietokoneessa...

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 07 Marras 2011, 10:01

Koalani kirjoitti:Mut mulla ei ole siihen linkkiä, se on kuva mun tietokoneessa...

No sitten lataat sen nettiin, vaikka tinypicciin
"There's something out there and it ain't no man"

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja Koalani » 08 Marras 2011, 00:22

Joku sivusto, johon mä voisin tehdä sen?

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 08 Marras 2011, 09:58

Koalani kirjoitti:Joku sivusto, johon mä voisin tehdä sen?

Just tossa ylemmässä viestissä sanoin että tinypicciin
"There's something out there and it ain't no man"

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja Koalani » 08 Marras 2011, 19:44

Anteeksi, mä luulin, et se oli jotain muuta. Jos se onnistuu olkoon, ellei, mä pistän linkin toiseen foorumiin, johon mä laitoin ne kuvat.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja Koalani » 09 Marras 2011, 17:32

Koetetaan:

http://s1212.photobucket.com/albums/cc4 ... es0001.jpg

Vasemmalla lukee: Abu Ruvas-Giza-El Aryan-Abushir
Oikealla lukee: Sirius (Nibiru)-Orion-Rigel-Aldebaran-Pleijadeja kohti (alimmaisen tähden nimeä jostain syystä ei ole kirjoitettu).

Kuten näette, tähtien ja pyramiidien sijainti osuvat yhteen.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja Koalani » 09 Marras 2011, 17:38

Ja vielä Perseuksen tähtikuvio ja Angor Vatin pyramiidijoukko:


http://s1212.photobucket.com/albums/cc4 ... es0001.jpg

Apollonin pyramiidi, kuten se oli todellisuudessa antiikissa, Kailas vuorella, Himalajasilla. Kai on Apollonin japanilainen nimi. Neffiksillä on samankaltainen pyramiidi, mutta mustana.

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 17 Marras 2011, 16:26

Olipa kiva, kun tällainen keskustelu hyppäsi menneisyydestä esiin. Minulle tästä riitti hassuja yhteensattumia monesta näkökulmasta, mikä teki keskusteluketjun lukemisesta entistä maukkaampaa.

Tuo Apophis'in näkemä kuvio ja sen lopullinen versio toi minulle välittömästi mieleen erään reikissä käytettävän symbolin.

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 17 Marras 2011, 16:30

Aqua vitae kirjoitti:Onko varma, että kyseessä ei ole alitajuinen peliriippuvuus?

http://en.wikipedia.org/wiki/File:LuxorLight.jpg

En haluisi käydä ärsyttävän kuuloiseksi, mutta jos yhteneväisyyksiä etsitään, niin etsitään sitten kanssa kunnolla. Luxor on Egypti-teemainen paikka, joten RA-kin varmasti löytyy ^^

(Ymmärtänet kuitenkin, että en ole tosissani, vaan lähinnä havainnollistan tilanteen yleensä vaiettua mahdollisuuksien määrää. Yksi erittäin todennäköinen mahdollisuus on, että olet skillful troll.)

Rakensin edellisten karttojen pohjalta likiarvon, nuiden päällekäinmenosta.



Se olikin Aqua vitae'n piirtämä symboli. :D

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja Koalani » 17 Marras 2011, 17:29

Niin, siinähän näkee selvästi, kuinka kosminen energia tunkeutuu pyramiidiin ja leviää siihen! Ehkä Acqua Vitan elämäntehtävä liittyy tähän vaihtoehtoiseen energian keräämiseen. Ollaan parhaillaan löytämässä lisää ja lisää piilottuja pyramiideja ympäri maailmaa, jopa Yhdysvalloista. Mä uskoisin, et jonain päivänä laitetaan niitä toimimaan.

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 18 Marras 2011, 09:56

WM_ kirjoitti:Kanavointeja on aina mielenkiintoista lueskella/kuunnella!
Itselläni ei ole harmaintakaan kokemusta aiiheesta, ellei lasketa uni-viestejä, jotka nekin ovat jääneet vähälle :D

Tässä parit linkit:

Yhden laki ja tähtiportti 2012

Uusi Maa -foorumit - kanavoinnit

Itseäni kiinnostaa tosiaan eniten erilaiset kasvua edistävät opetukset, ulottuvuudet sekä vuosi 2012, joka näin suoraansanoen pelottaa minua, sillä jos luen ja mietin sitä liikaa, alan haluta sitä liikaa, enkä minä halua pettyä sen osalta, jos mtn ei tapahdukaan. Joten yritän käsittää sen ajankohdan vain oman kasvun huipentumana tai jtn :P Mutta toivon salaisesti pimeinä tunteina, että jotain mullistavaa ja odotuksia ylittävää tapahtuisi :mrgreen:



Ainakin olemme vielä 9.9.2012. :geek:

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 18 Marras 2011, 10:22

Harrastan taas ilonpilaamista ja esitän ikäviä kysymyksiä:

1) Oletteko varmoja, että kanavoimanne asiat on tarkoitus saattaa muiden tietoon ja julkisuuteen? Tai että kanavoimanne asiat eivät hyvästä ulkonäöstä huolimatta palvele "pahan omaa tarkoitusta"?

2) Oletteko tietoisia keitä kaikkia kanavoitte ja toimitteko samalla porttina hengille tai energioille, jotka eivät liity kanavointiin mitenkään?

3) Oletteko ajatelleet, että niin kanavoinnissa kuin hengille puhumisessakin voi olla tiettyjä vaaroja silloin, kun te itse alatte ottamaan yhteyttä ja kutsumaan henkiä tai energioita yhteyteen kanssanne?

4) Osaatteko todella toimia ja säilyttää mielen ja tunteiden rauhan sekä harkintakyvyn jos jotain menee pieleen?

5) Sama koskee ruumiistairtautumisia, kykenettekö säilyttämään harkintakykynne?


Aihe on edelleen mielenkiintoinen ja luen kaikki viestit ilolla enkä oikeasti halua pilata kenenkään iloa. :) Ajattelin vain herätellä keskusteluun mukaan muutakin kuin suinpäinjärveenkirveskädessähirviönperääninnostusta. En ollenkaan epäile, ettettekö jo kukin itse kontollanne olisi tuota kaikkea käyneet jo läpi ajatellessanne "leikkiin ryhtymistä".

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja Koalani » 18 Marras 2011, 20:45

Wow, suinpäinjärveenkirveskädessähirviönperääninnostusta!!!!! 51 kirjainta! Olet juuri luontu suomen kielen pisimmän sanan!

Olkoon kerrankin joku toinen ilonpilaaja, enkä minä, sillä mä oon ollut sellainen vastaavanlaisessa ruotsalaisessa ja norjalaisessa foorumissa, joista mä sain joitakin ystäviä ja paljon vihollisia! Mutta suomalaiset ovat vähemmän sinisilmäisiä kuin skandinaavit. Ne kuule vaan kanavoi sokeasti, ilman mitään suojelua, tulkaa vaan henget tänne, mulle pitämään hauskaa!!!

Valitettavasti useimmat kanavoidut entiteetit ei ole valolta. Kanavoijat luulee niitä oppaiksi tai enkeleiksi kun todellisuuudessa ne on demoneja tai pimeitä alieneita. Näin syntyy hiljainen sopimus niiden keskellä ja koko työ on väärillä perusteilla. Mun mielestä pitää ennen kaikkea kutsua arkkienkeli Mikaelia ja pyytää häneltä opastusta, että vain opas tulee, eikä kukaan muu. Vain silloin voi olla varma. Ja jos jää epäilyksia, voi pyytää entiteetiltä toistamaan uskontunnustuksen valoon (tai Luojaan, Jeesukseen tai arkkienkeleille, kuten jokainen pitää parempana). Ei kukaan pimeä entiteetti toistaisi moista. Mä käytän tämmöisen lausunnon (plus sopimuksen pimeyden kanssa rikkomislausunnon) kääntääkseni pimeitä valoisiksi ennen kuin ne voi päästä valolle.

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja Hartsa » 20 Marras 2011, 15:14

Teresia_ kirjoitti:4) Osaatteko todella toimia ja säilyttää mielen ja tunteiden rauhan sekä harkintakyvyn jos jotain menee pieleen?

5) Sama koskee ruumiistairtautumisia, kykenettekö säilyttämään harkintakykynne?



En nyt tiedä mistä kohta 5 tähän keskusteluun pomppasi mukaan, mutta omasta puolestani noihin nyt osaa jotain vastata. Kanavointia kun en osaa enkä ole yrittänyt, niin en yritä 1-3 vastailla.

En ole ihan varma mitä tarkoitat harkintakyvyn säilyttämisellä OBEa silmälläpitäen, mutta kyllä sitä ihan (tai lähes) täysissä järissään on jos irtoaminen onnistuu hyvin. Toisaalta, pitempään jos on reissussa niin melko äkkiä rupeaa keskittymiskyky herpaantumaan. Tämän takia reissut olisikin hyvä pitää lyhyinä ainakin kunnes keskittymiskyky paranee.

OBEn kannalta jos jokin menee pieleen niin sitä pääosin napsahtaa takaisin ruumiiseen, halusipa sitä tai ei. Tämä refleksi on sen verran vahva, että ei tarvitse edes mitään mennä pieleen.. kunhan vaikka innostuu siitä että pääsi irti niin monesti napsahtaa takaisin heti. Poikkeuksia tietysti on aina.

Jokatapauksessa, minä ainakin tapaan laitella erinäisiä suojia ja kysellä apuvoimia aina kun jotain tämänkaltaista koitan tehdä. Ihan varmuuten välttämiseksi. Siitä sitten voi olla montaa mieltä, että menevätkö pyynnöt oikeaan osoitteeseen vaikka tarkoitus olisi positiivisia kavereita avuksi pyydellä. Uskon kuitenkin, että tässä tärkeämpää on varsinainen intentio sanojen takana, kuin itse sanat. Jos taas ladotaan sanoja peräkkäin ilman intentiota/ymmärrystä niiden takana niin silloin mielestäni mikä tahansa voi vastata kutsuun.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja Koalani » 20 Marras 2011, 16:06

Niin on, jos intentio on pitää hauskaa tai leikkiä, kuka tahansa tulee, eikä varmaan opas. Henkiset välineet ei ole leikkiä, niitä pitää ottaa vakavasti, muuten helpostikin joutuu pimeiden voimien valtaan. Tuoreimpaa muotia -New Agen mentaliteettia- noudattamisessa on ilman muuta vaaroja. Ruumiista irtoamiseen en oli perehtynyt, mut jos matkustelee matalaan astraalimaailmaan voi kohdata sielläkin vaarallisia olentoja.

Froggie
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 08 Marras 2011, 01:52

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja Froggie » 20 Marras 2011, 17:39

Olen aika nyyppä näissä asioissa ja olen mietiskellyt että millä tavalla nuo "pahat henget/voimat" vaikuttavat ihmiseen jos pääsevät sisään? (En ole aivan varma onko oikea paikka kysyä, mutta pistetään nytten :) )

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja Koalani » 20 Marras 2011, 20:55

No, vaikka se ei ole suoraan threadin aihe, sen mun mielestä voi mainita, koska se ehkä auttaa joitain ihmisiä tunnistamaan oireitaan.

Jos entiteetti on demoni (paha henki) voi kanavoitu viesti olla negatiivinen tai uhkaava. Itse voi tuntea masennusta, pelkoa, ahdistusta, päänsärkyjä, suoria hyökkäyksia, eli kipuja ja ruhjevammoja, yms. Mutta jos kanavoinnin päämäärä on ainoastaan tulla rikkaaksi tai kuuluisaksi tai jokin muu itsekäs syy, solmii alitajuisesti sopimuksen hengen kanssa, ja silloin henki ei kiduta, eikä sitä tunne mitenkään negatiivisesti. Mutta kuoleman jälkeen ei pääse valolle, vaan jää matalalle astraalimaailmalle ja joutuu tottelemaan demoniin. Enemmin tai myöhemmin joutuu jonkun ihmisen vartaloon ja tulee eksorkisoiduksi ja pääsee valolle.

Jos entiteetti on paha avaruusolento, oireita ei juuri olekaan. Joissakin tapauksissa voi tuntea menettävänsä energiaa tai jokin allergia iskee, tai muuta tänkaltaista kummaa, esim. voi nähdä unia alieneista tai nähdä niitä meditoinnissa. Jos tietää kanavoidun olennon olevan alien, ei siinä mitään merkillistä, mut jos entiteetti esittäytyy oppaana, on syytä ihmetellä. Jos tietää entiteetin olevan alien, joka esiintyy hyvänä, on taas syytä etsiä, pitääks se paikkaansa. Jos se ei ole hyvä, se tulee jossain vaiheessa laittamaan implantteja, jotka aiheuttaa eri kipuja ja sairauksia, pakkomielteitä, harhanäköjä, äänien kuulemista, jne. Mut tää voi viedä monta vuotta. Kuten demonien tapauksessa, voi alieneidenkin kanssa solmia alitajuisen sopimuksen. Kuoleman jälkeen tapahtuu parhaimmassa tapauksessa sama kuin demonien kanssa, pahimmassa joutuu alieneiden planeetalle orjaksi. Jos riittävästi aikaa kuluu, sielu muuttuu robottimaiseksi, aivan kuten alieneiden sielut ja ainoa ulospääsy on kierrätys. Eli silloin menettää identiteettinsä.

Mä en halua mitenkään pelottaa ketään, enkä keksi näitä juttuja, vaan mulla on tämmöisiä tapauksia työssäni jatkuvasti. Sielut, jotka teki sopimuksen pimeiden alieneiden kanssa esim. 500 vuotta sitten sai paljon enemmän aikaa kuin nykyään. Ne ehkä inkarnoi uudelleen monta kertaa niiden vaikutuksen alla. Mut nyt kaikki tapahtuu hyvin nopeasti. Pahuuden voimat tietävät, ettei niillä ole enää aikaa ja yrittää äkkiä saada läpi suunnitelmiaan.

Froggie
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 08 Marras 2011, 01:52

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja Froggie » 21 Marras 2011, 02:38

Pystyykö ne vaikuttamaan psykologisella tasolla esimerkiksi valintoihin? Ja voiko ne aiheuttaa jonkinlaista ylimielisyyttä taikka empatian puutetta yms?

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja Koalani » 21 Marras 2011, 13:46

Ehdottomasti!!! Mutta empatian puute tai ylimielisyys on oltava jo jossain määrin henkilössä (edes 1%sesti), että alienit voisi kohotaa sitä. Eli harvat ihmiset pystyisi olemaan vaikuttumatta...

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Kanavointi

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 21 Marras 2011, 23:07

En sano, etteikö tällaista voisi harjoittaa, mutta haluan painottaa sitä, että se ei ole leikki, tai harrastus, vaan mielestäni vasta kokeneiden mediaalisia ominaisuuksiaan harjoittaneiden tulee tähän ryhtyä. Osalla se tapahtuu luonnostaan ja silloin se erittäin todennäköisesti on omien oppaiden ja enkeleiden hallitsema matka alusta loppuun. Se on tällöin ikään kuin osa ihmisen valmennusta.

Oli minulla tähän pitempikin teksti, mutta jääköön se tältä erää.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa

cron